Puslapis 1 iš 2: 1|2
|
Apie dyzelinio variklio šildymą
|
|
romas |
Parašyta 2009-11-30, 08:31
|
Narys Miestas: Kopenhaga DK Pranešimai: 2053 Įstojo: 2007-03-13 |
Iki -10, temperaturiniai tarpai variklyje nera kritiniai. Todel sildimas tikrai nera geriau negu vaziuti is karto. Pirma, balandojant ant laivu salta varikli greiciau dyla. Antra, kuras deginamas. trecia, ekologija ir t.t. Nuo -10 ik -20 (temp. mazdaug) tarpai jau padideja daug, Todel geriausia palaukti kol prades kristi apsukos, tada vaziuoti. Dilimas panasus abiem atvejais. ant laisvu dils maziau, bet ilgiau (lkaukiant). Vaziuojant dils labiau, bet trumpiau. Vel tas pats gaunasi, kuras, laaikas ekologija ir t.t. Nuo -20 ir zemyn, jau pasidaro kritiniai tarpai. Senu varikliu, geriau kad negriebia is karto (smugiu) nes yra galimybe indeklu prasukimo, uzvertimo ir t.t. Uzkurus butina laukti kol kris apsukos, tada skaitoma kad uzsipilde tepimo sistema, apsilo tepalas. jei nori sildyti, geriau palaikyti apsukas siek tiek sukeltas, pvz 1000aps. Vaziuoti visais atvejais reik be dideliu gazavimu. Pasakymas "ryt leksiu nesildydamas" parodo paprasciausia bukuma, nes niekas nesako, kad kai salta galima "lekti". Galima vaziuoti, o jei galvoje tuscia is subines neidesi.
Redagavo 2009-11-30, 08:44 |
|
|
Nitro |
Parašyta 2009-11-30, 12:36
|
Administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 4764 Įstojo: 2008-10-27 |
dar senuju ziguliu vartotojo vadovuose buvo parasyta, kad sildyt nereikia. Uzhsikuri ir vaziuoji.
----- red WRX |
|
|
Tadcka |
Parašyta 2009-11-30, 12:37
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 1165 Įstojo: 2008-12-10 |
as niekad neziuriu i laika, tokiu metu laiku kai uzvedu apsukos buna apie 1000, palaukiu kol nukrenta iki 800 ir tada jau vaziuoju. manau, kad viska teisingai darau. kas galit papriestaraut?
----- Volvo S70 2.5TDI, automatas, 98, Vilnius |
|
|
sarasand |
Parašyta 2009-11-30, 12:39
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 1965 Įstojo: 2009-02-08 |
Kaip volvom nezinau, bet saab eksploataciniam vadove parasyta kad sildyt nereikia, tik nepatartina virsyti tam tikru sukiu kol nebus pasiekta darbine temperatura.
----- Volvo XC70 P2 D5 EX:BMW E61 3.0D, E91 330d awd, E87 120d VOLVO V50 D5,850 T5, S80 I TDI, V70 II TDI, V70 II 2.5T SAAB 9-5 Aero, 9-5 Tid,9-3 Aero,9-3 LPT,9000 Aero 9000 FPT, 9-3ss, 9-3 ttid |
|
|
STFU |
Parašyta 2009-11-30, 13:04
|
Narys Miestas: Vilnius/Zarasai Pranešimai: 589 Įstojo: 2007-10-15 |
O aš atkreipiau dėmesį, kad pas mane, nepriklausomai nuo lauko temperatūrų, laisvos apsukos kaip įkaltos - 800. Aišku, tik garsai atitinkami būna. Tai vat ar čia blogai su tom apsukom? Ar būtinai šaltu laiku jos turi būt sukilusios?
----- XC70 D5 MT |
|
|
paprastas |
Parašyta 2009-11-30, 15:54
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 2258 Įstojo: 2009-04-17 |
Nieko kaimynas negali pasakyt.pas mane kieme kita istorija , prisigeria berniokas vienas ir isejna ,atsiseda i masina savo , apie 23 h ir pradeda gazuot.... va cia tai galima kaska pasakyt
----- 861723418, Dvarčionys |
|
|
Andriusaaa |
Parašyta 2009-11-30, 16:21
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 148 Įstojo: 2009-07-02 |
John_Smith @ 2009-11-30, 15:46 rašė: Del technines puses viskas aisku, bet ar kaimynai jums (tie, kurie sildo po 5 min), po kuriu langais sildot, nieko nesako? Neseniai teko pas vienus draugus likt nakvot po baliaus, o ju langai kaip tik i kiema ir antram aukste. Na tai prasidejo 6.30 "sildymai", tai smarve ojojoj. Mano buto langai priesingoj pusej, tai as visada prie praviro lango miegu, bet tokiam bute gyvenant tai tik sandariai uzdarius langus kazkiek imanoma nejaust tos smarves, bet vistiek jauciasi. Jai jusu kiemas pazymetas zenklu "GYVENAMOJI ZONA" tai silditi variklio visai negalima pagal taisykles, 20.1. Gyvenamojoje zonoje vairuotojai privalo: 20.1.1. važiuoti ne didesniu kaip 20 km/h greičiu; 20.1.2. netrukdyti, nekelti pavojaus pėstiesiems, prireikus sustoti; 20.1.3. stovėti tik leidžiamaisiais ženklais pažymėtose vietose ir tik su išjungtu varikliu; 20.1.4. įvažiuodami į kelią iš gyvenamosios zonos, duoti kelią juo artėjančioms transporto priemonėms; ----- Volvo 850 tdi automatas universalas,96m, kibiro spalvos. Vilnius, Lazdyneliai. tel. 868717210 |
|
|
Andriusaaa |
Parašyta 2009-11-30, 16:41
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 148 Įstojo: 2009-07-02 |
Nu kai kur yra, aisku ju nedaug.
----- Volvo 850 tdi automatas universalas,96m, kibiro spalvos. Vilnius, Lazdyneliai. tel. 868717210 |
|
|
Nitro |
Parašyta 2009-11-30, 17:00
|
Administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 4764 Įstojo: 2008-10-27 |
Gutis @ 2009-11-30, 16:37 rašė: JS tas tai taip. Bet as asmenskai neizvelgiu tame nieko blogo Andriusaa parodyk man zenklus kad ten gyvenamoji zona Nera ju, NERA jo, buna labai faina kai koks kaimynas gariūnininkas uzhsikuria savo caro maro laiku dyzeli ir ziema sildo 15 minuciu po langais. Ketvirta valanda ryto. Nu ir n* tokius ----- red WRX |
|
|
MarjanC |
Parašyta 2009-11-30, 17:22
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 9 Įstojo: 2009-11-28 |
sveiki, jo as solidarus su STFU, nes pas man ir toks pat varyklis, ir ziema kad ir spaudzia saltis apsukos nedideja, arba sumazeja labau jau greit, tai ar cia sio varyklio ypatumas ar kaip?
----- V40 1.9D '99 |
|
|
romas |
Parašyta 2009-11-30, 18:24
|
Narys Miestas: Kopenhaga DK Pranešimai: 2053 Įstojo: 2007-03-13 |
STFU @ 2009-11-30, 13:04 rašė: O aš atkreipiau dėmesį, kad pas mane, nepriklausomai nuo lauko temperatūrų, laisvos apsukos kaip įkaltos - 800. Aišku, tik garsai atitinkami būna. Tai vat ar čia blogai su tom apsukom? Ar būtinai šaltu laiku jos turi būt sukilusios? Pasitikrink temp. davikli, kuris duoda signala kompui. Pas tave ju 2, kitas parodo tau, kompas jo nemato. Problema ne tik kad neveikia saltas paleidimas, bet neveikia antifrizo pasildimas (tavo komfortui). Tam yra 2 zvakes, jos dirba tik ant sukeltu apsuku, 890-1400 priklauso nuo antifrizo temp. |
|
|
ROCKY |
Parašyta 2009-11-30, 20:12
|
Narys Miestas: Klaipeda Pranešimai: 1388 Įstojo: 2007-03-17 |
Nu bent jau as tai sildau kol apsukos nukrenta.. kartais ilgiau.. ir vaziuoju kol apsyla iki darbiones temperaturos ant zemu apsuku nors ir seip iki 2000 apsisukimu begius perjugineju visad.
----- Volvo S80 II D5 Volvo XC90 2.4 D5 (nebėra) Volvo XC70 2.5T 2005 (nebėra) Volvo V70 2.5 TDI 1998 (nebėra) Volvo 850 2.0 20v T-5 1995 (nebėra) Volvo 850 2.5 20v (nebėra) |
|
|
romas |
Parašyta 2009-11-30, 21:30
|
Narys Miestas: Kopenhaga DK Pranešimai: 2053 Įstojo: 2007-03-13 |
Automatas perjungineja begius su uzlaikymu, prie didesniu apsuku. |
|
|
romas |
Parašyta 2009-11-30, 23:23
|
Narys Miestas: Kopenhaga DK Pranešimai: 2053 Įstojo: 2007-03-13 |
Pirma karta ilindai i 960. Tavo deze idomiai jungia begius pagal temp. davikli dezeje. Norejau ideti sport rezima, bet kazko neina ideti nei per iP nei image. Apie sildima nieko neraso. Pagal duomenis, geriau sildyti del ekonomijos. Sport rezimu vaziuodamas turbut matytum kaip krenta rodykle, su salta deze. Jei tavo deze AW30-40/43 |
|
|
rkramas |
Parašyta 2009-11-30, 23:37
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 149 Įstojo: 2007-12-04 |
Paskaites komentarus supratau kad webasto ir kiti auton. sildymai gerai butu ir lietuvelej, ne tik "Siaurej". Atkristu daug problemu - kaimynai nesiskustu dusliaru triuksmu ir ismetamom dujom, variklis maziau devetusi, kuras taupytusi, ekologija.... ir pn. ir t.t.
O kas liecia sildyma, tai as savo sildau apie 1 min. visais metu laikais, ziema siek tiek ilgiau, iki normalesnio variklio darbo, bet 5 minuciu niekada nelaukiu. Kazkada skaiciau automobilininku pasisakymus tuo klausimu, kad pilnai uztenka 0.5 minutes, ir galima vaziuot. Tada ir tepalai jau buna sukile ir speje apsilt. Maniskej pakankamai greit ima pust silta ora, nuvaziavus apie 2 kilus, o kai klima nustatyta ant AUTO, ventiliatorius isijungia pralekus 4-5 kilus - o tai reiskia kad antifrizas pakankamai susilo. Kol nuvaziuoju iki darbo (6km), salone buna jau silta. ----- 850 TDI, universalas, 96 m. Kaunas |
|
|
Artas |
Parašyta 2009-11-30, 23:46
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 975 Įstojo: 2007-03-10 |
Pats benza turbinini visada uzvedes, kad ir karsciausia vasaros diena palaukiu, kol apsukos nukrenta iki 600, o tada jungiam D ir vaziuojam ramiai.
o siaip dazniausiai pas mane net ir ilgiau syla variklis- nes uzvedi, palauki kol apsukos nukrenta, isvaziuoji is kiemo, kol uzdarai vartus, atsisedi, prisisegi- jau praeina pakankamai laiko. Nors kas del variklio sildymo temos, tai manau cia labiau priklauso kokio klampumo tepalus naudoji. Jei kokius 10W40 tai butinai sildai, jei kokius 0W30 tai greitai variklis tepima gauna ir galima trumpiau sildyti. Redagavo Artas 2009-11-30, 23:46 ----- Subaru Legacy 2.5 S60 2.5T |
|
|
Andrej850 |
Parašyta 2009-12-01, 08:03
|
Administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 4321 Įstojo: 2007-03-19 |
Varikli sildausi visada, tik nuo lauko temperaturos priklauso kiek ilgia. Salciau - ilgiau, silta - maziau. Pasilus ir masina vaziuojant graziau dirba, ir begiai svelniai junginejas (AT).
----- Volvo 850 2.5 10V '94 Volvo S80 2.5 TDI, AT, '00 Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, AT, '08, Smart ForTwo Pure, 0,7 Turbo, Semi AT MTZ 82, '89, MT, AWD VILNIUS |
|
|
romas |
Parašyta 2009-12-01, 08:27
|
Narys Miestas: Kopenhaga DK Pranešimai: 2053 Įstojo: 2007-03-13 |
Gutis @ 2009-11-30, 23:33 rašė: Romai, sorry, bet nelabai supratau ka norejai pasakyti... Turbut nesupratai del klaidos. Tai as pirma karta ilindau i Vida 960 ir jos aut. Pagal dok. sildyti nereikia, salto sukelia dideli tepalo slegi siurblys. Galima ir sport rezima naudoti be problemu. Begiu jungimo algoritmas skiriasi, ant saltos dezes turetu matytis, kaip krenta kuro rodykle, sport rezime. AndriuS, kai rasai, pagalvok. Webasto ir tepalo klampumas neturi nieko bendro. Webasto skirtas ne varikliui sildyti, bet tavo komfortui. Jis sildo antifriza iki 60 laipsniu (dazniausia visu varikliu, gamyklines) Termometras stovi karsciausioje vietoje, paciame webaste. Pasiekes ja jis issijungia. Kas turi, tegul patikrina su ranka, kokia variklio temperatura, 60 jau butu sunku laikyti. Iki tepalo, sildymas nedaeina visai. Jei laukia -30, jis net nepajaucia tos silumos. Kodel nesildoma variklio daugiau, tai atskira tema. Tepalas neuzsala prie -30, jei ne vasarini ipyles. Jei jis butu uzsales ir nepakeltu siurblys jo iskarto, variklio be tepimo indeklai prasisuktu po keliu apsisukimu. Redagavo romas 2009-12-01, 08:29 |
|
|
Tichania |
Parašyta 2009-12-01, 12:16
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 1177 Įstojo: 2009-04-04 |
praita ziema buvo -26 vln
----- S80 2004 t6 |
|
|
Tichania |
Parašyta 2009-12-01, 12:41
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 1177 Įstojo: 2009-04-04 |
nu ne viena bet pora dienu o siap webasto geras dalykas ateini masinoj silta liux
----- S80 2004 t6 |
|
peršokti į forumą: |
Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Apie akumuliatorius | FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai | 389 | 2022-03-15, 12:34 |
VOLVO S60 T5 2001m variklio bėda | FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai | 8 | 2015-08-01, 12:08 |
Atsiliepimai apie automobilius | Blevyzgos | 44 | 2015-05-08, 22:57 |
S60 2.4D pagalve variklio | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 7 | 2014-12-28, 17:12 |
Dyzelinio kuro atsparumas šalčiui | FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai | 191 | 2014-10-29, 19:45 |