Puslapis 1 iš 2: 1|2
|
Kaip veikia variklis?
|
|
Damperis |
Parašyta 2014-12-09, 22:16
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 114 Įstojo: 2013-12-08 |
Kas gali paaiškinti kaip veikia benzininis ir dyzelinis varikliai? Pačius pagrindus žinau, tačiau turiu klausimus, kuriuos noriu kad atsakytumėt:
1. Kodėl pas benzininį variklį yra gazo sklendė, o pas dyzelį nėra? 2. Ar gali dyzelio kuro mišinys būti per liesas? Nemuškit labai ----- Vienam džiaugtis truputį liūdna V40 99m. 1.9D 70Kw |
|
|
f3l1k5 |
Parašyta 2014-12-09, 22:19
|
Narys Miestas: ten kur nesueina Pranešimai: 318 Įstojo: 2012-05-07 |
nenori, kad dyzelis butu per liesas? uzvaryk ne zibalo, o alyvos
----- mitt namn är feliks |
|
|
Damperis |
Parašyta 2014-12-09, 22:19
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 114 Įstojo: 2013-12-08 |
Ne, tiesiog klausiu, nes nežinau apskritai
----- Vienam džiaugtis truputį liūdna V40 99m. 1.9D 70Kw |
|
|
Fino |
Parašyta 2014-12-09, 22:28
|
Super administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 16193 Įstojo: 2007-03-10 |
dyzelis neruti vakumo, nes visada dirba ant per didelio kiekio deguonies, sklende(teisingai vadinama gesinimo) naudojama tik naujose dyzeliose, ir atlieka isskirtinai ekologine funkcija, per liesas misinys dyzeliui gali buti, bet dyzelis tiesiog dus ir nevazios, bet twi nekritiska. todel dyzelis tai yra saugus arkliai. ir pigus arkliai.
----- Viskas apie Volvo/Saab +370 694 88000 info@volvoparts.lt |
|
|
Damperis |
Parašyta 2014-12-09, 22:40
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 114 Įstojo: 2013-12-08 |
Tada dar vienas klausimas - teiginys. Tarkim gazuojam su benzininiu varikliu, kas vyksta: Prasidaro oro sklendė, įeina daugiau oro, purkštukai įpurškia kurą, taip išlaikomas pastovus oro/kuro santykis. Tiesa?
O dabar klausimas: Kas vyksta su oro sklende važiuojant nuo kalno ant bėgio nespaudžiant gazo? Tarkime išlaikomos apsukos yra 3000 aps/min. Kas prie tokių apsukų vyksta? Ar gazo sklendė būna prasivėrusi ar užsidariusi? Jei užsidariusi, kodėl jos nesulaužo variklio sukuriamas vakuumas? Jei prasivėrusi, kas bus, jei šiek tiek paspausiu gazą? ar mišinys taps per daug liesas? Ačiū už atsakymus. ----- Vienam džiaugtis truputį liūdna V40 99m. 1.9D 70Kw |
|
|
Mindaugs |
Parašyta 2014-12-09, 22:49
|
Narys Miestas: Vilnius - Sidabravas Pranešimai: 1571 Įstojo: 2013-11-02 |
Nėra ten toks žvėriškas vakumas, kad ja sulaužytu |
|
|
Eimas |
Parašyta 2014-12-09, 22:55
|
Narys Miestas: Karmėlava Pranešimai: 2715 Įstojo: 2012-07-29 |
Čia mokslams ar bendram isprusimui?
----- v70 I 2.5D '99 |
|
|
Damperis |
Parašyta 2014-12-09, 22:56
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 114 Įstojo: 2013-12-08 |
Bendram išprusimui
Nėra ten toks žvėriškas vakumas, kad ja sulaužytu smile1 Tai taip išeina, kad oro sklendė varstosi nuo gazo padėties, bet ne nuo variklio apsukų? Redagavo Damperis 2014-12-09, 23:01 ----- Vienam džiaugtis truputį liūdna V40 99m. 1.9D 70Kw |
|
|
Mallosi |
Parašyta 2014-12-09, 23:17
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 169 Įstojo: 2013-08-02 |
Damperis @ 2014-12-09, 22:56 rašė: Bendram išprusimui Nėra ten toks žvėriškas vakumas, kad ja sulaužytu smile1 Tai taip išeina, kad oro sklendė varstosi nuo gazo padėties, bet ne nuo variklio apsukų? Kaip anksciau vartydavosi troso pagalba, spaudziant gaza, taip dabar vartosi, tik trosa pakeite elektra. |
|
|
Kirkilas |
Parašyta 2014-12-09, 23:36
|
Narys Pranešimai: 976 Įstojo: 2011-02-18 |
Kad ir uzdaryta sklende, visvien variklis gauna oro per laisvos eigos voztuva (apeina sklende). |
|
|
Kirkilas |
Parašyta 2014-12-09, 23:43
|
Narys Pranešimai: 976 Įstojo: 2011-02-18 |
Damperis @ 2014-12-09, 22:40 rašė: riedant nuokalne su ijungta pavara ir atleidus gaza, atjungiamas kuro padavimas (iki tam tikru apsuku), veliau suveikia laisvos eigos voztuvas ir pradedamas purkst kuras. Jei siektiek paspausi gaza, misinys nesulieses, nes sklende turi padeties davikli pagal kurio signala paduodamas kuras (kaip ir atjungiamas nuokalneje).Tada dar vienas klausimas - teiginys. Tarkim gazuojam su benzininiu varikliu, kas vyksta: Prasidaro oro sklendė, įeina daugiau oro, purkštukai įpurškia kurą, taip išlaikomas pastovus oro/kuro santykis. Tiesa? O dabar klausimas: Kas vyksta su oro sklende važiuojant nuo kalno ant bėgio nespaudžiant gazo? Tarkime išlaikomos apsukos yra 3000 aps/min. Kas prie tokių apsukų vyksta? Ar gazo sklendė būna prasivėrusi ar užsidariusi? Jei užsidariusi, kodėl jos nesulaužo variklio sukuriamas vakuumas? Jei prasivėrusi, kas bus, jei šiek tiek paspausiu gazą? ar mišinys taps per daug liesas? Ačiū už atsakymus. |
|
|
Fatmann |
Parašyta 2014-12-10, 00:02
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 617 Įstojo: 2008-03-01 |
Damperis @ 2014-12-09, 22:16 rašė: 1. Kodėl pas benzininį variklį yra gazo sklendė, o pas dyzelį nėra? 2. Ar gali dyzelio kuro mišinys būti per liesas? 1. Ne pas visus benzininius variklius yra "gazo sklendė". Kai kurie dyzeliniai motorai turi "gazo sklendę". 2. Jei dyzelinis variklis dirba ir neužgęsta - negali. |
|
|
Marc1us |
Parašyta 2014-12-10, 04:01
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 23 Įstojo: 2014-05-16 |
----- Dabar ir Čia |
|
|
Fino |
Parašyta 2014-12-11, 13:15
|
Super administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 16193 Įstojo: 2007-03-10 |
Fatmann @ 2014-12-10, 00:02 rašė: Damperis @ 2014-12-09, 22:16 rašė: 1. Kodėl pas benzininį variklį yra gazo sklendė, o pas dyzelį nėra? 2. Ar gali dyzelio kuro mišinys būti per liesas? 1. Ne pas visus benzininius variklius yra "gazo sklendė". Kai kurie dyzeliniai motorai turi "gazo sklendę". 2. Jei dyzelinis variklis dirba ir neužgęsta - negali. 2. Kaip tai negali????? ----- Viskas apie Volvo/Saab +370 694 88000 info@volvoparts.lt |
|
|
Fatmann |
Parašyta 2014-12-11, 14:56
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 617 Įstojo: 2008-03-01 |
Paprastai. Juk pats puikiai supranti, kad dyzeliniams varikliams negalioja sąvokos "liesas" ir "riebus" mišinys ta prasme, kurią naudojam kalbėdami apie benzininius variklius. Dyzelis gi nedirba 14,7:1 režimu. Kur kas tikslesnis apibūdinimas būtų "per mažai kuro" ir "per daug kuro". Oro kiekis juk visuomet maksimaliai "visa gerkle" imamas. Dyzeliui "per liesas" mišinys gali būti tik tada, kai sprogimas cilindre arba iš viso neįvyksta, arba yra toks silpnas, kad nebeužtenka jėgos stūmoklį stumti žemyn. Tuomet ir motoras nebedirba. Aišku, automobilis nebetrauks ir dus dar gerokai prieš tai. O jei variklis dar dirba, vadinasi mišinys "ne per liesas". Dyzelio atveju tiksliau būtų pasakyti, kad variklis gauna "per mažai kuro". Žinoma, čia tiesiog žodžių žaismas, ir esmės tai nekeičia |
|
|
Kirkilas |
Parašyta 2014-12-11, 16:34
|
Narys Pranešimai: 976 Įstojo: 2011-02-18 |
Fatmann @ 2014-12-11, 14:56 rašė: Paprastai. Juk pats puikiai supranti, kad dyzeliniams varikliams negalioja sąvokos "liesas" ir "riebus" mišinys ta prasme, kurią naudojam kalbėdami apie benzininius variklius. Dyzelis gi nedirba 14,7:1 režimu. Kur kas tikslesnis apibūdinimas būtų "per mažai kuro" ir "per daug kuro". Oro kiekis juk visuomet maksimaliai "visa gerkle" imamas. Dyzeliui "per liesas" mišinys gali būti tik tada, kai sprogimas cilindre arba iš viso neįvyksta, arba yra toks silpnas, kad nebeužtenka jėgos stūmoklį stumti žemyn. Tuomet ir motoras nebedirba. Aišku, automobilis nebetrauks ir dus dar gerokai prieš tai. O jei variklis dar dirba, vadinasi mišinys "ne per liesas". Dyzelio atveju tiksliau būtų pasakyti, kad variklis gauna "per mažai kuro". Žinoma, čia tiesiog žodžių žaismas, ir esmės tai nekeičia Tada kokiu budu dyzeliuose pradega stumokliai? |
|
|
Stulpas |
Parašyta 2014-12-11, 16:37
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 6449 Įstojo: 2007-03-14 |
Gal nuo neteisingai ipurskiamo kuro I cilindra kai purkstukas blogas buna
----- Volvistas be Volvos |
|
|
Kirkilas |
Parašyta 2014-12-11, 16:47
|
Narys Pranešimai: 976 Įstojo: 2011-02-18 |
Stulpas @ 2014-12-11, 16:37 rašė: Gal nuo neteisingai ipurskiamo kuro I cilindra kai purkstukas blogas buna Dar karta perskaityk ka tu parasiai ir pagalvok. |
|
|
Fatmann |
Parašyta 2014-12-11, 17:01
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 617 Įstojo: 2008-03-01 |
Kirkilas @ 2014-12-11, 16:34 rašė: Tada kokiu budu dyzeliuose pradega stumokliai? Dėl blogų purkštukų, kurie perpila degalus / purškia netolygiai. Paprastai tariant - pradeda myžti. Cilindre dėl netolygaus degimo susidaro "karšti taškai", kurie ir pradegina stūmoklius. Dyzelyje stūmokliai išdega ne dėl lieso kuro mišinio. Apskritai, kuo mažiau dyzelinis variklis gauna degalų, tuo šaltesnis vyksta degimas. Viskas priešingai nei benzininiame motore. Redagavo Fatmann 2014-12-11, 17:02 |
|
|
Fino |
Parašyta 2014-12-11, 19:47
|
Super administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 16193 Įstojo: 2007-03-10 |
----- Viskas apie Volvo/Saab +370 694 88000 info@volvoparts.lt |
|
peršokti į forumą: |
Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
FAQ: Volvo D5 ir 2.4D variklis - informacija, skirtumai, trukumai | FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai | 475 | 2022-05-04, 21:47 |
S80 Nestartuoja kaip priklauso. | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 3 | 2017-08-10, 21:57 |
FAQ: 2.5TDI, 2.5D variklis - informacija, skirtumai, trukumai | FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai | 28 | 2016-05-11, 21:53 |
Perkam ir parduodam automobilį, kaip teisingai elgtis? | Pirkimas - Pardavimas (teisinė inf.) | 51 | 2016-04-30, 10:39 |
Kaip išsirinkti diagnostikos įrangą? | Blevyzgos | 2 | 2016-03-07, 22:41 |