FAQ: VOLVO 5 cilindru varikliai-benzinas-informacija, skirtumai, trukumai
|
|
Sliumpis |
Parašyta 2013-03-13, 19:09
|
Narys Miestas: Vilnius, Baltupiai Pranešimai: 368 Įstojo: 2011-12-23 |
nezinau kaip tiksliai pas Volvo, bet pas VW grupes automobilius tepalas kuris keiciamas kas 30000 km vadinamas Longlife, o ne Longtime cia tik siaip mazas pastebejimas
----- VW Golf VI 1.6 TDI 77kW darbinis arklys Volvo S60 2.4 AT 125 kW sold Nissan Primera 2.0 96 kW |
|
|
Fino |
Parašyta 2013-03-14, 01:14
|
Super administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 16193 Įstojo: 2007-03-10 |
liqui moly grupuoja longtime ir longtime+ taigi kaip pavadinsi taip ir bus
----- Viskas apie Volvo/Saab +370 694 88000 info@volvoparts.lt |
|
|
Finalfour |
Parašyta 2013-05-29, 17:36
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 63 Įstojo: 2013-05-20 |
Butu labai malonu suzinoti daugiau informacijos apie naujesnius 3.2 benzininius variklius. Kaip tik ieskausi S80 II su benzininiu varikliu, 3.2 arba 2.5T. Pliusus ir minusus 3.2 motoru. Dekui |
|
|
Saras |
Parašyta 2013-07-29, 14:58
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 111 Įstojo: 2013-07-17 |
O tai yra koks skirtumas (patvarumo, "ligų", traukos prasme) tarp 2.5 5T ir 2.9 6T benzininių XC 90 ? Gal kurių metų tarpo renkantis vertėtų vengti? P.S. Ketinu išsirinkęs dėtis dujas. |
|
|
Stulpas |
Parašyta 2013-07-29, 19:04
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 6449 Įstojo: 2007-03-14 |
patvaresnis sitoje vietoje kaip suprantu yra 2.5T
----- Volvistas be Volvos |
|
|
Zygis_DK |
Parašyta 2013-08-20, 17:35
|
Narys Miestas: DK Pranešimai: 2770 Įstojo: 2009-12-15 |
cia ne tik benzininius variklius liecia, bet ir D5...
Kodel lietuvoje dirzus rekomenduoja keisti kas 70-80t km, o Danijoj matau keitimo intervalus 130-160t km ? daznaisuiai antra kart dirza keicia prie 290-310.000km. Kodel? ----- M5 INDIVIDUAL LCI Stock S60R 6MT building STAGE 2 S70R 1/511 made starting AUT-> Manual project S80II D5 AT Volvo automobiliai is Danijos. Galimi uzsakymai. http://scc.lt/?te... +37061002626 +4521859006 volvo.danija@gmail.com |
|
|
Titan |
Parašyta 2013-08-20, 20:21
|
Narys Miestas: Salcininkai Pranešimai: 1328 Įstojo: 2013-01-10 |
Zygis_DK @ 2013-08-20, 17:35 rašė: cia ne tik benzininius variklius liecia, bet ir D5... Kodel lietuvoje dirzus rekomenduoja keisti kas 70-80t km, o Danijoj matau keitimo intervalus 130-160t km ? daznaisuiai antra kart dirza keicia prie 290-310.000km. Kodel? Nes tai Lietuva, cia net tiesioginis gamintojo atstovas nera tikras, kad gavo auksciausios klases produkta, o ne skirta 3-sioms salims. Beje Danijoje atstumai didesni, todel ir tie km kitokie negu pas mus, kur zmones daznai malasi po miestus. Pas mus daznai per 4 metus prasuka vos 80 t km, o po tiek jau ir guma buna pasenusi, taigi laikas keisti. Danijoje manau 80 t km daznai prasuka per 2 metus. Cia plius minus. ----- Mercedes Benz CLK270 CDI -------------------------------- Buvusi: Volvo S60 Summum+ 2004 |
|
|
RamunasD |
Parašyta 2013-11-18, 21:20
|
Narys Miestas: Klaipeda/Panevezys Pranešimai: 684 Įstojo: 2013-08-25 |
Sveiki. Gal kas turite ziniu apie s80/v70 2.0i benzininius variklius? Kaip jie draugauja su duju iranga? Nes ziuriu daug ju pas Europos dilerius yravir su gana mazomis ridomis.
----- Now: Volvo S80 D5 MT 2005 Summum Ex: Volvo S80 D5 AT 2007 Summum Ex: Volvo S80 D5 MT 2006,Momentum -------------------------------------------- www.tavoadvokatas.lt |
|
|
Stulpas |
Parašyta 2013-11-18, 22:22
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 6449 Įstojo: 2007-03-14 |
ka veikt su tuo 2.0l varikliu ant s80?
----- Volvistas be Volvos |
|
|
Tomas |
Parašyta 2013-11-18, 22:58
|
Administratorius Miestas: Tauragė Pranešimai: 2695 Įstojo: 2010-12-09 |
Stulpas @ 2013-11-18, 22:22 rašė: ka veikt su tuo 2.0l varikliu ant s80? Na nesakyk, va žiūrėk švedai kiek pravažiuoja |
|
|
RamunasD |
Parašyta 2013-11-19, 07:14
|
Narys Miestas: Klaipeda/Panevezys Pranešimai: 684 Įstojo: 2013-08-25 |
Beje klausimas buvo ne apie galia o ar gerai tie 2.0i benzai su dujomis draugauja
----- Now: Volvo S80 D5 MT 2005 Summum Ex: Volvo S80 D5 AT 2007 Summum Ex: Volvo S80 D5 MT 2006,Momentum -------------------------------------------- www.tavoadvokatas.lt |
|
|
Eimas |
Parašyta 2014-02-02, 21:29
|
Narys Miestas: Karmėlava Pranešimai: 2715 Įstojo: 2012-07-29 |
Stulpas @ 2013-11-18, 22:22 rašė: ka veikt su tuo 2.0l varikliu ant s80? čia kalba eina apie turbo 2.0l ar ne? ----- v70 I 2.5D '99 |
|
|
kuris1 |
Parašyta 2015-05-17, 22:00
|
Narys Miestas: sakiai Pranešimai: 37 Įstojo: 2015-05-14 |
Čia minėta,kad įsidejus dujas, reiktu reguliuot vožtuvus, nes kitu atveju gali būti liūdnos pasakmės. Ar kas nors reguliavot, ir kaip suzinot ar jau reikia juos reguliuot? Auto: volvo s60 2.4 , 103 kw. 2001m. O gal šitam varikly hidrokompensatoriai stovi? Paaiškinkit neišmanėliui!!! |
|
|
imori |
Parašyta 2015-05-17, 22:41
|
Narys Miestas: Lietuva Pranešimai: 1524 Įstojo: 2009-11-14 |
voztuvus reikia reguliuoti ir be duju. Nereguliuojant sudegs krastai ir nuo benzo. As vairuoju 2.4 125 kw (tas pats variklis kaip ir 103 kw) , pravaziavau 110 K km, nieko nereguliavau, iki siol ziauriai patenkintas!!!! |
|
|
Koba |
Parašyta 2015-05-17, 23:05
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 1208 Įstojo: 2012-02-09 |
kuris1 @ 2015-05-17, 22:00 rašė: Čia minėta,kad įsidejus dujas, reiktu reguliuot vožtuvus, nes kitu atveju gali būti liūdnos pasakmės. Ar kas nors reguliavot, ir kaip suzinot ar jau reikia juos reguliuot? Pagrinde kai laikas reguliuot voztuvus ateina, tai pradeda masina purtytis, prie zemu temperaturu blogai uzsividineti ir t.t. zodziu pajusi viska ----- Volvo V70II 2000m. 2,5 TDI 103 KW parduota Subaru Outback 2005m. 2,5 121 KW |
|
|
kuris1 |
Parašyta 2015-05-18, 12:51
|
Narys Miestas: sakiai Pranešimai: 37 Įstojo: 2015-05-14 |
Nu, supratau tada. Bet kazkiek keista,kad svedas toks galvotas ir tt ,sugalvojo isimt kompensatorius...:@ |
|
|
Fly_To_Sky |
Parašyta 2015-10-05, 23:21
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 45 Įstojo: 2015-07-30 |
Fatmann @ 2012-02-19, 21:05 rašė: Dėl akseleratoriaus sklendės (ETM): problema rimta, ir JAV vartotojai teisminiu keliu privertė VOLVO pripažinti, kad tai yra gamyklinis brokas, dėl to garantija šiai detalei buvo pratęsta iki 10 metų arba 200 000 mylių. Tačiau ji vis vien keičiama nenoriai, prieš tai reikalaujama automobilio variklį bei periferiją privesti iki idealios būklės. Mūsų SOSTENA oficialiai net girdėti apie jokius brokus nenori. O gaila. Beje, pati sklendė, kuri iš esmės yra tikrai sudėtingas mechanizmas, yra pagaminta nepriekaištingai - tiek konstrukcine, tiek surinkimo kokybės prasme. Ir "sugenda" ten vienintelis dalykas - kontaktiniai potenciometrai, kurie išsidėvi ("nusibrūžina" ) mechaniškai. Vienintelis galimas remontas - jų keitimas bekontakčiais, tuomet ETM pasidaro amžinu. Kaina - užsienyje ~600 USD, pas mus tą kol kas atlieka tik ZRimas iš VK, ir už šią procedūrą prašo 1 500 Lt. Taip kad nepigus malonumas. Apie sita snekate: http://www.ebay.c...4ade268a6e |
|
|
pjezo |
Parašyta 2015-10-05, 23:27
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 298 Įstojo: 2015-05-08 |
kuris1 @ 2015-05-18, 14:51 rašė: Nu, supratau tada. Bet kazkiek keista,kad svedas toks galvotas ir tt ,sugalvojo isimt kompensatorius...:@ tai matomai būtent dėl to kad galvotas ir sugalvojo išimti juk pinigus už aptarnavimus reikia paimti. ir gamybą atpiginti reikia. Va ir gaunas, kad iš pradžių "navaras" pigiau pagaminus variklį, vėliau gi- už reguliavimą. ----- Subaru Touring 3,6 R, m.y. 2018, LPG ex Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG ex Nisan Primera p10 slx 2.0 + lpg |
|
|
Irmantas855 |
Parašyta 2015-10-06, 08:25
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 1200 Įstojo: 2008-09-11 |
Būtų hidrokompensatoriai, tai iš 2.4 turbavyko 260 ag standarte nepasidarytų ir variklis taip aukštai efektyviai nesisuktų. Viskas juk vardan galios, o kartu ir ekonomijos. Nors aišku geriau truputį mažiau galios, bet dujos be problemų
----- Infiniti M35, 330dA E91 ex 07 Cupra (Sedox performance stage 1.5), ex '04 325ci ex S60 T5 B5244T5 [Profituning] ex Leon 1.9 tdi ARL@1.8bar ex MY06 V70 T5 B5244T5 ex '05 Audi C6 avant 2.4i ex '95 855 2.3 T5 [stage 1] |
|
|
Fino |
Parašyta 2015-10-06, 09:28
|
Super administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 16193 Įstojo: 2007-03-10 |
Evo sekmingai naudoja hidrokompensatorius, bmw irgi , kokio b. volvo idejo reguliojamus voztuvus - atsakymo nerasta Gal del ekologijos ir tikslumo misinio sudegimo. Hidrokompensatoriu nuostolis pasireiskia prie aukstu sukiu, nuo 8000 ir daugiau, bet sprendimai irgi yra - dedasi tepalo slegio restriktoriai ir kompensatoriai nepersipumuoja, variklius sekmingai suka iki dideliu apsuku. As daznai Volvo vartotojai issuka variklius iki bent 7000? Manau ne. volvo susifailino, cia faktas, bet jie ne durniai. I VISUS bi-fuel variklius yra dedami hidrokompensatoriai.
----- Viskas apie Volvo/Saab +370 694 88000 info@volvoparts.lt |
|
peršokti į forumą: |
Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
KIEKVIENA SAVAITE - STAIGMENA (Naujienos!) (Volvo dalys , Saab dalys) | Blevyzgos | 20 | 2024-03-29, 14:04 |
Rasoja priekiniaiai zibintai volvo s80 xenon | FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai | 5 | 2023-11-17, 15:52 |
FAQ: Volvo D5 ir 2.4D variklis - informacija, skirtumai, trukumai | FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai | 475 | 2022-05-04, 21:47 |
Volvo XC70 pirkimas | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 165 | 2022-04-24, 09:58 |
Volvo XC90 taršos mokestis | Blevyzgos | 24 | 2020-08-04, 18:53 |