FAQ: Volvo D5 ir 2.4D variklis - informacija, skirtumai, trukumai
|
|
mindo79 |
Parašyta 2015-05-26, 09:53
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 174 Įstojo: 2009-03-17 |
Buna ir 2.5 Tdi
----- VOLVO V70II 2.5D '00 Kaunas |
|
|
newuser |
Parašyta 2015-06-02, 13:11
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 252 Įstojo: 2014-06-08 |
Ar reikia pririšinėt D5 2002 metų purkštukus? Buvo visi 3 klasės, vieną pasikeičiau į 1-mos, reikėjo pririšt ar ne?
----- S60 D5 02 |
|
|
Rasa |
Parašyta 2015-06-02, 17:42
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 6 Įstojo: 2015-04-13 |
Ar tikrai tie euro 4 varikliai tokie prasti, kaip susidariau įspūdį iš pirmosios žinutės? Nusižiūrėjau 2006 s60, bet dabar pradėjau labai abejoti; gal visgi daug geriau žvalgytis euro 3 variklių ir net negalvoti apie euro 4? |
|
|
Shake |
Parašyta 2015-06-02, 17:58
|
Narys Miestas: Vilnius - Ignalina Pranešimai: 2152 Įstojo: 2011-12-15 |
Rasa @ 2015-06-02, 17:42 rašė: Ar tikrai tie euro 4 varikliai tokie prasti, kaip susidariau įspūdį iš pirmosios žinutės? Nusižiūrėjau 2006 s60, bet dabar pradėjau labai abejoti; gal visgi daug geriau žvalgytis euro 3 variklių ir net negalvoti apie euro 4? Nera tokie prasti, bet labai reiklus prieziurai + reikalauja daugiau islaidu nei euro3 Geriau euro3, bet jai radai gera euro4 kodel gi neimti ----- Ex GOLF GTI V70 2l. D4. 12m S60 2,4D 03m EX S60 D5 06m Ex S60 D5 04m Ex V70 III D5 08m |
|
|
lakunas |
Parašyta 2015-06-02, 18:01
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 85 Įstojo: 2014-09-20 |
as pats turiu euro4, nera taip baisu kaip raso, bet kaip ir shake parase jau, reikalauja investiciju daugiau, sklendes issimt, dpf taip pat pasalint geriausia kas irgi kainuoja, svarbiausia kad nebutu tragiskos bukles.
----- VOLVO S60 D5 2006 |
|
|
Fino |
Parašyta 2015-06-02, 18:06
|
Super administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 16193 Įstojo: 2007-03-10 |
Prasti.
----- Viskas apie Volvo/Saab +370 694 88000 info@volvoparts.lt |
|
|
Rasa |
Parašyta 2015-06-02, 18:10
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 6 Įstojo: 2015-04-13 |
Shake @ 2015-06-02, 18:58 rašė: Nera tokie prasti, bet labai reiklus prieziurai + reikalauja daugiau islaidu nei euro3 Geriau euro3, bet jai radai gera euro4 kodel gi neimti Tik problema tokia, kad nelabai žinosi ar geras euro 4, kol nenusipirksi ir nepavažinėsi kurį laiką, ypač kai nenusimanai apie mašinas beveik nieko, tai rizika, visgi, nemaža rodosi. |
|
|
Shake |
Parašyta 2015-06-02, 18:33
|
Narys Miestas: Vilnius - Ignalina Pranešimai: 2152 Įstojo: 2011-12-15 |
Rasa @ 2015-06-02, 18:10 rašė: Shake @ 2015-06-02, 18:58 rašė: Nera tokie prasti, bet labai reiklus prieziurai + reikalauja daugiau islaidu nei euro3 Geriau euro3, bet jai radai gera euro4 kodel gi neimti Tik problema tokia, kad nelabai žinosi ar geras euro 4, kol nenusipirksi ir nepavažinėsi kurį laiką, ypač kai nenusimanai apie mašinas beveik nieko, tai rizika, visgi, nemaža rodosi. Turim Fino ir Autodiena, apziuretu Volvo ir pasakytu jos stovi ----- Ex GOLF GTI V70 2l. D4. 12m S60 2,4D 03m EX S60 D5 06m Ex S60 D5 04m Ex V70 III D5 08m |
|
|
Mindaugs |
Parašyta 2015-06-02, 22:10
|
Narys Miestas: Vilnius - Sidabravas Pranešimai: 1571 Įstojo: 2013-11-02 |
newuser @ 2015-06-02, 13:11 rašė: Ar reikia pririšinėt D5 2002 metų purkštukus? Buvo visi 3 klasės, vieną pasikeičiau į 1-mos, reikėjo pririšt ar ne? Nusistato visi vienu metu, tavo atveju teoriškai reiktu padaryt 2 klase, bet šiaip ECM pats prisiriš jį ----- Audi 100 C4 2,5TDI my 92 parduota V70 2,5 TDI my 01 parduota S80 D5 polestar my 02 parduota S80 D5 FL AT my 05 parduota Seat leon 1,9TDI 110kw parduota MB E280 V6 3.0cdi my 08 vairuoju 869527776 |
|
|
newuser |
Parašyta 2015-06-02, 23:20
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 252 Įstojo: 2014-06-08 |
Aišku, tada nieko tokio, senokai jau jis pas mane dirba ir problemų nebuvo, tik šiaip įdomu pasidarė.
----- S60 D5 02 |
|
|
Styra |
Parašyta 2015-06-03, 09:08
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 1646 Įstojo: 2012-06-15 |
manau kad perkant D5 euro4 reiktu iskart numatyti tokius dalykus ir islaidas jiems:
1. DPF isprogramavimas ir isoperavimas - privaloma jei pagrinde bus vazinejama trumpais atstumais; 2. Kompensatoriu keitimas - daug sansu kad bus padiles ar gerokai sudile; 3. Purkstuku restauravimas - daug sansu kad prisireiks; 3. Oro sklendes - jei prisireiks - pas mane dar nekeistos, bet viena karta valytos, yra galimybe "pasalinti" 4. EGR - jei prisireiks - pas mane vina karta valytas, yra galimybe "pasalinti" Kalbos sklinda kad su euro3 taip nera - gal kas galetu patvirtinti? Kaip su varykliai po 2011, kur berods jau euro5 ? Kaip suprantu - daugiau vazinejant mieste ir/ar trumpais atstumais - dyzelis yra blogai: uzsinesineja suodziais dpf/egr/sklendes/turba, dyla kompensatoriai del salto tepalo ir t.t. - o kaip sitie reikalai su bendzinu T5, T6 ar 3.2 ? Redagavo Styra 2015-06-03, 09:51 ----- Styra Volga XC70 D5 136kw 4C MT6 SUM dice/vida |
|
|
Rasa |
Parašyta 2015-06-07, 01:34
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 6 Įstojo: 2015-04-13 |
Styra @ 2015-06-03, 10:08 rašė: manau kad perkant D5 euro4 reiktu iskart numatyti tokius dalykus ir islaidas jiems: 1. DPF isprogramavimas ir isoperavimas - privaloma jei pagrinde bus vazinejama trumpais atstumais; 2. Kompensatoriu keitimas - daug sansu kad bus padiles ar gerokai sudile; 3. Purkstuku restauravimas - daug sansu kad prisireiks; 3. Oro sklendes - jei prisireiks - pas mane dar nekeistos, bet viena karta valytos, yra galimybe "pasalinti" 4. EGR - jei prisireiks - pas mane vina karta valytas, yra galimybe "pasalinti" Kiek visa tai galėtų kainuoti? visiškai šiuose dalykuose nieko nekertu. Planuoju pirkti euro 4 ir važinėti tiek trumpais, tiek tolimais atstumais, bet vis neramina tos galimos problemos su tais euro 4, net neįsivaizduoju ar verta rizikuoti perkant apskritai. Ir išvis, ar euro 4 turi nors vieną privalumą prieš euro 3, nes atrodo, kad visokeriopai prastesnis. |
|
|
Tiesiog_D |
Parašyta 2015-06-07, 02:44
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 1379 Įstojo: 2014-02-05 |
Rasa @ 2015-06-07, 01:34 rašė: Styra @ 2015-06-03, 10:08 rašė: manau kad perkant D5 euro4 reiktu iskart numatyti tokius dalykus ir islaidas jiems: 1. DPF isprogramavimas ir isoperavimas - privaloma jei pagrinde bus vazinejama trumpais atstumais; 2. Kompensatoriu keitimas - daug sansu kad bus padiles ar gerokai sudile; 3. Purkstuku restauravimas - daug sansu kad prisireiks; 3. Oro sklendes - jei prisireiks - pas mane dar nekeistos, bet viena karta valytos, yra galimybe "pasalinti" 4. EGR - jei prisireiks - pas mane vina karta valytas, yra galimybe "pasalinti" Kiek visa tai galėtų kainuoti? visiškai šiuose dalykuose nieko nekertu. Planuoju pirkti euro 4 ir važinėti tiek trumpais, tiek tolimais atstumais, bet vis neramina tos galimos problemos su tais euro 4, net neįsivaizduoju ar verta rizikuoti perkant apskritai. Ir išvis, ar euro 4 turi nors vieną privalumą prieš euro 3, nes atrodo, kad visokeriopai prastesnis. Privalumų nėra, sąlyginai su naujesne mašina važinėsi. Dar prie Styra sąrašo pridėsiu, kad garsiau dirba už euro3, kažkada Fino iš šimto metrų atpažino, kad atvažiavau su euro4. Reikia skaičiuoti ar tikrai apsimokės su dyzeliu važinėti. O dėl kainų reikia kreiptis į Vladą (aš pas jį viską dariau) arba į Fino ----- Volvo V70 II 07m, HEL *** ryškiai pilkas dyzelis |
|
|
Tomas |
Parašyta 2015-06-07, 08:31
|
Administratorius Miestas: Tauragė Pranešimai: 2695 Įstojo: 2010-12-09 |
Ir ekonomija pralaimi |
|
|
Stulpas |
Parašyta 2015-06-07, 09:09
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 6449 Įstojo: 2007-03-14 |
Ekonomija dauk varikliu naujesniu pralaimi senesniems,
paprasciausiai realybe tokia,dauguma tdi jau nuvazinetil pimi D5 nuo 01m salyginai jai seni modeliai nu dar Facelift dar daro jei nori naujesnio modelio neturi kur detis ,ir ar tai butu vw ar mb,visi su savo problemom ----- Volvistas be Volvos |
|
|
Fino |
Parašyta 2015-06-07, 10:15
|
Super administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 16193 Įstojo: 2007-03-10 |
Nu Vw ir MB ir BMW irgi nepyragai, gal geresni bet tikrai na MB arba 2.O, reikia tiesiog pasirinkti is gamintojo gamos ta varikli, kuris is visu geresnis, VW ta turi, bmw turi, saab turi o vat MB ir VOLVO - nu nepavyko....
Bet Volvo turi kita labai gera pliusa - benzininiai varikliai (aisku, pirstais suskaiciot kokie) bet - jei pataikai i reikiama - auksto patikimumo agregatai kurie sluoja nosi bmw, mb, vw ir visiems kitiems gamintojams. Ir - kas svarbu - ne tiesioginio ipurskimo. Kas neklausinetu tie kam idomu - eilini karta isvardinsiu, nuo 2006m kas gero: 2.4T 191kw, 147kw 2.5T 162 kw, 169kw 3.2 175kw 3.0T 210kw ir galingesnis -------------------- Nuo visu kitu stengiames begti, dar 2.4 puse velnio, bet tikrai nera super buper. Redagavo Fino 2015-06-07, 10:22 ----- Viskas apie Volvo/Saab +370 694 88000 info@volvoparts.lt |
|
|
Styra |
Parašyta 2015-06-08, 11:00
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 1646 Įstojo: 2012-06-15 |
Fino @ 2015-06-07, 10:15 rašė: Kas neklausinetu tie kam idomu - eilini karta isvardinsiu, nuo 2006m kas gero: 2.4T 191kw, 147kw 2.5T 162 kw, 169kw 3.2 175kw 3.0T 210kw ir galingesnis Dekui uz gera informacija - l.pravers renkantis nauja auto Turbut ydomu ne tik man, bet ir daugumai - kurie is siu geru volva varykliu draugauja su duja? Manau dauguma dyzelistu, ypatingai volvistu, jau atsikande naujesniu dyz varykliu ir jau galvoja apie bendzinini, na ir taupumo/ekalogijos/ekanomiskumo delei nori i auto deti duja. ----- Styra Volga XC70 D5 136kw 4C MT6 SUM dice/vida |
|
|
Stulpas |
Parašyta 2015-06-08, 11:04
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 6449 Įstojo: 2007-03-14 |
Jus chebra biski irgi idealizuojat kad benzinine masina isvis negenda.
----- Volvistas be Volvos |
|
|
Fino |
Parašyta 2015-06-08, 11:09
|
Super administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 16193 Įstojo: 2007-03-10 |
Genda, bet kokiu 10x kartu maziau
Geriau duju nedet, nes voztuvus reguliot reikes. Bet - visi daugmaz vienodai Redagavo Fino 2015-06-08, 11:09 ----- Viskas apie Volvo/Saab +370 694 88000 info@volvoparts.lt |
|
|
sweedcar |
Parašyta 2015-06-08, 11:13
|
Narys Miestas: Vilnius (Salininkai) Pranešimai: 1541 Įstojo: 2013-11-27 |
o kuom pasireiskia kad jau laikas reguliuot voztuvus? vazineju ant duju tai patenkintas, trauka kaip ir ant benzo o sanaudos nu pas mane dabar ant 2,5T AT awd yra 16 litru duju benzo beveik neima vasara tik rytais apie minute ant benzo padirba. 16 litru tai psichologiskai spaudzia bet pavertus i eurus tai tas pats kas su dyzeliu.
----- volvo s80 MY02 d5 ex audi a6 c5 MY99 1.8t ex bmw 330d MY02 ex volvo s60 MY02 d5 ex volvo s60 MY08 2.5T AWD ex volvo s60 MY04 d5 |
|
peršokti į forumą: |
Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
KIEKVIENA SAVAITE - STAIGMENA (Naujienos!) (Volvo dalys , Saab dalys) | Blevyzgos | 20 | 2024-03-29, 14:04 |
Rasoja priekiniaiai zibintai volvo s80 xenon | FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai | 5 | 2023-11-17, 15:52 |
Volvo XC70 pirkimas | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 165 | 2022-04-24, 09:58 |
Volvo XC90 taršos mokestis | Blevyzgos | 24 | 2020-08-04, 18:53 |
volvo xc90 2006 -2009m | FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai | 30 | 2020-07-21, 08:38 |