Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: ABS veiksmingumas

Parašė SnuFFis· 2012-03-01, 07:49
#1

Sveiki, sukuriau tokia pusiau rimta pusiau nerimta tema. Kadangi is manes automobilistas silpnas, taigi nutariau pasiderinti su jumis, neseniai, su vienu kolega is klubo kalbejomes apie ABS sistemas, jis teige, kad jo abs ant s60 '03m yra slamstas, nes nevykdo savo, kaip abs pareigu. Turima omeny, kad kai stabdai, ratai kaip ir neciuozia, bet auto ir nesivaldo. Po kiek laiko, ta pati patyriau ir as su savo v70. Taigi, apsvarscius variantus, man kilo viena mintis, kaltas buvo kelias ir oro salygos. Abiem atvejais kelias buvo apsnigtas. Nors padangos buvo geros abiem atvejais, bet vistiek, tai ne sausa kelio danga. Nes ant sausos kelio dangos, yra teke staigiai stabdyti ir keisti vaziavimo krypti, tai jei ne abs ant v40, tai buciau supyles ja kaip reikiant. Taigi, man idomu, ar cia tik man/mum taip atrodo, kad volvo abs ne visada padeda ar cia tik tuometines kelio salygos itakojo?

Parašė wabalaitis· 2012-03-01, 08:53
#2

mano galva, jokia abs ar kita sistema nepakeis vairuotojo galvos... šitos sistemos tik palengvinimui darbo...

Parašė Nitro· 2012-03-01, 09:32
#3

Ziema abs atsijungiu - ant slidaus pavirsiaus be abs geriau :)

Parašė MM23· 2012-03-01, 09:55
#4

Nepradedam kalbėt visi kaip ralistai-abs šlamštas ir pan.Jei jis toks ir būtų,tikrai inžinieriai jo nedėtų į automobilius ir pan.Viskas priklausytų nuo situacijos, ir tikrai ne kiekvienas iš mūsų stresinėj situacijoje pasielgtų gerai, neužspaustų stabdžių ir t.t.Kalbu už save,manau tirkai abs padėtų išlaikyt "briedžio" testą.Dėl stabdymo kelio-ant gryno ledo su abs vos ne įčiuožiau į sankryžą,nes abs dirbo ir nedadirbo,nei stabdė nei ką.Darau išvadą,kad abs veiksmingumas grynai priklauso nuo daug faktorių, ir drįstu teigti kad teigiamų faktorių yra daugiau nei neigiamų.Čia kaip su saugos diržais-daug gyvybių išgelbsti,tačiau įvarai į kokią bala,neatsisegi diržo ir priburbuliuoji.Vat taip vat,vairuokim su protu:]

Parašė Onyx· 2012-03-01, 10:02
#5

ABS vs NO ABS

http://www.youtub...njszE3NS9E

Parašė Nitro· 2012-03-01, 11:11
#6

MM23 @ 2012-03-01, 08:55 rašė:
ant gryno ledo su abs vos ne įčiuožiau į sankryžą,nes abs dirbo ir nedadirbo,nei stabdė nei ką.


Be abs butum nuciuozes lygiai tiek pat - tik suveiktu psichologinis faktorius "ciuoza ratai, vadinasi stabdau maksimalia jega".

Vakar kaip tik turejau toki nutikima (meluociau, jei sakyciau, kad tai buvo netiketa:) ) - tiek su ABS, tiek be ABS technika vienoda - atleidi stabdi ir isvis apie ji pamirsti, suki vaira, trauki rankini - susiskersaves sustosi zymiai greiciau + laimesi pora metru stabdymo kelio (neiskisi nosies i kelia). Aisku jei galima rasti geresnio sukibimo - pvz zvyruota salikele - pirmiausia isnaudoji tokias vietas.

Redagavo Nitro· 2012-03-01, 11:13

Parašė Dmitrij· 2012-03-01, 11:52
#7

ABS veiksmingas dalikas. Kiek zhinau vienas atvejis, kai su ABS stabdimo kelias ilgesnis, kai virsh ledo yra shlapias sniegas. Tai be ABS, uzhsiblokave ratai, stumia ta shlapia sniega, ir mashyna geriau stabdo, niegu su ABS.

Parašė kebabas· 2012-03-01, 11:52
#8

Tris metus iki Volvos vazinejaus su Nissan Primera. Tai abs'o veikimas man visai nepatikdavo. Per ilgi intarpai tarp stabdymo/atleidimo/stabdymo, ko pasekoje smarkiai pailgeja stabdymo kelias. Padangos tada buvo visiskai naujos (dunlop wintersport 3d). Dariau testus aikstelese, aisku viskas buvo megejo lygio. Stabdymas nuo 50km/h ant sniego (po apacia apledeje) ir ant ledo. Tai ant sniego/ledo misinio labiausiai pasijuto isjungto ABS privalumai, sustojimo kelias zymiai trumpesnis. Nepamenu skaiciu, pries 2 ziemas 'zaidziausi', bet man to uzteko, jog mieste vazineju be ABS. Uzmiestyje ABS isijungiu, nes nesijauciu kietas vairuotojas, jog galeciau be problemu suvaldyt masina ant kelio lekiant 100km/h ir ciuociant vienos puses ratams (teko apturet prie mazesnio greicio, nemalonus jausmas, kai masina sumeto :) ). Bet be abs vazinedavau vien del to, kad buvau priprates prie nissaniuko ziauriai, zinojau kaip jis elgsis kiekvienoj situacijoj (daug "praktikos" aikstelese :D ). Priduriant Nitro zinutei, tai ciuoziant skersas su abs, kiekviena karta jis kitaip man suveikdavo. Kartais stabdydavo gerai ir uznesdavo dar labiau gala kaip noredavau, kartais dauzydavo per koja be jokio efekto.

Bet va su volva tai neissidirbineju :) Nejauciu dar ir masinos, o ir mase 400kg didesne, ir valdosi kitaip. Dar neteko stabdyti grynai ant ledo, kad abs veiktu pilnu pajegumu. Taciau yra DSTC, kas mano manymu yra tikrai puikus reikalas ir atjungineti visas sistemas butu kvaila siuo atveju :)

Redagavo kebabas· 2012-03-01, 11:53

Parašė Nitro· 2012-03-01, 12:20
#9

Dmitrij @ 2012-03-01, 10:52 rašė:
ABS veiksmingas dalikas. Kiek zhinau vienas atvejis, kai su ABS stabdimo kelias ilgesnis, kai virsh ledo yra shlapias sniegas. Tai be ABS, uzhsiblokave ratai, stumia ta shlapia sniega, ir mashyna geriau stabdo, niegu su ABS.


Su ABS stabdymo kelias yra ilgesnis praktiskai visais atvejais, nes stabdymo kelio trumpinimas nera ABS funkcija. Ne tam jis israstas ir naudojamas.

Parašė Rimuxs· 2012-03-01, 15:31
#10

Nitro @ 2012-03-01, 11:20 rašė:
Dmitrij @ 2012-03-01, 10:52 rašė:
ABS veiksmingas dalikas. Kiek zhinau vienas atvejis, kai su ABS stabdimo kelias ilgesnis, kai virsh ledo yra shlapias sniegas. Tai be ABS, uzhsiblokave ratai, stumia ta shlapia sniega, ir mashyna geriau stabdo, niegu su ABS.


Su ABS stabdymo kelias yra ilgesnis praktiskai visais atvejais, nes stabdymo kelio trumpinimas nera ABS funkcija. Ne tam jis israstas ir naudojamas.


Gal galima būtų pagrįsti šį teiginį? Nes aš galvoju, kad tu klaidingai rašai...

Parašė Nitro· 2012-03-01, 15:58
#11

Stabdymo kelias gali sutrumpėti tik ant sauso asfalto - ant bet kokio slidesnio pavirsiaus jis bus ilgesnis. buvo autoreview testai, reiktų paieskoti. ABS funkcija - ekstremaliai satabdant islaikyti automobilio kontrole. Su stabdymo kelio trumpinimu tai nesusije.

Parašė MM23· 2012-03-01, 16:03
#12

Nitro @ 2012-03-01, 14:58 rašė:
Stabdymo kelias gali sutrumpėti tik ant sauso asfalto - ant bet kokio slidesnio pavirsiaus jis bus ilgesnis. buvo autoreview testai, reiktų paieskoti. ABS funkcija - ekstremaliai satabdant islaikyti automobilio kontrole. Su stabdymo kelio trumpinimu tai nesusije.

Daug testų buvo,tiek autopilotas,tiek KMŽ buvo laida ir pan darė.Nitro teisus šioj vietoj.ABS skirtas stabdyt neužblokuojant ratų,kad galima būtų vairuoti,kad automobilis nuspaudus stabdį reaguotų į vairo pasukimą, o ne varytų tiesiai.

Parašė Nitro· 2012-03-01, 16:22
#13

Na autopiloto ir KMŽ testu geriau nenagrinekim :) Nebent norim pasijuokti

radau autoreview ziemos testa. "Ant greituju" daugiauy nerandu
autoreview.ru/tests/abc_039/schemato.jpg

Parašė MM23· 2012-03-01, 16:34
#14

Kodėl nenagrinėkim? ir tie testai pilnai parodo esmę ABS ir be ABS.(dėl rezultatų tikslumo ir šališkumo negarantuoju):)

Redagavo MM23· 2012-03-01, 16:34

Parašė SnuFFis· 2012-03-01, 19:47
#15

MM23 @ 2012-03-01, 15:03 rašė:
Nitro @ 2012-03-01, 14:58 rašė:
Stabdymo kelias gali sutrumpėti tik ant sauso asfalto - ant bet kokio slidesnio pavirsiaus jis bus ilgesnis. buvo autoreview testai, reiktų paieskoti. ABS funkcija - ekstremaliai satabdant islaikyti automobilio kontrole. Su stabdymo kelio trumpinimu tai nesusije.

Daug testų buvo,tiek autopilotas,tiek KMŽ buvo laida ir pan darė.Nitro teisus šioj vietoj.ABS skirtas stabdyt neužblokuojant ratų,kad galima būtų vairuoti,kad automobilis nuspaudus stabdį reaguotų į vairo pasukimą, o ne varytų tiesiai.

Butent apie tai ir kalbu, kad ziema, masinai ABS nepadeda, nes ji vistiek varo tiesiai...

Parašė MM23· 2012-03-01, 20:54
#16

Matyt su abs kažkas ne taip tada,nes pats specialiai bandinejausi (ankstesnėje auto abs nebuvo),tai su šita tikrai vairuojasi užspaudus stabdį.

Parašė SnuFFis· 2012-03-01, 21:02
#17

MM23, kaip ir rasiau - ant sauso asfalto... O kai pasninga ir kelias tampa slidus, bent jau man tikrai nesivairuoja. Varo tiesiai ir tiek. Aisku, atleidi stabdi nusuka kur tau reikia, bet kol koja atspaudzia stabdi, tai jau, kita karta, gali buti ir veloka...

Parašė Justas81· 2012-03-01, 21:12
#18

ABS skirtas ne stabdyt, o stabdant isvengt-isvairuot kliuties.Tai grynai apie stabdyma geriau nesigilint

Parašė SnuFFis· 2012-03-01, 21:28
#19

Justai, bet jei jis NEPADEDA isvengt kliuties ?

Parašė Justas81· 2012-03-01, 21:40
#20

Jis padeda kuo puikiausiai, ABS jautrumuo labai daug itakos turi padangu protektoriaus likutis,kuo plikesnes tuo sunkiau valdyt auto ji tiesiog slysta

Parašė SnuFFis· 2012-03-01, 21:42
#21

Justai, as kalbu apie naujas padangas. Suprantu, kad su plikom padangos nieko nepadarysi, bet sneku apie tai, kad kai stabdziau vairas nereagavo visiskai i mano veiksmus iki kol neatleidau stabdzio...

Parašė Justas81· 2012-03-01, 21:50
#22

Cia jau tu ant ledo buvai ir padangos be sipu:) ,tokiu atveju nieks nepades

Parašė SnuFFis· 2012-03-01, 22:08
#23

Justai buvau ant apsnigto kelio :)

Parašė Justas81· 2012-03-01, 22:17
#24

na nezinau pas mane viskas veikia

Parašė SnuFFis· 2012-03-01, 22:23
#25

Pas mane veikia irgi, bet tas veikimas toks stiprus, kad net per daug veikia. As girdziu ir jauciu kaip dirba abs, bet tuo momentu norisi, kad jis neveiktu, nes nieko neduoda jis...

Parašė Banditas· 2012-03-01, 22:23
#26

Nebukit cia ralistai ir specialistai, jeigu i visas masinas deda ABS vadinasi su juo geriau, nei be jo.

Parašė GLT· 2012-03-01, 22:26
#27

yra dvi dangos ant kuriu abs ilgina stabdymo kelia, tai purus zvyrkelis ir purus/slapias sniegas. ant visu kitu dangu abs stabdymo kelia sumazina.

Parašė SnuFFis· 2012-03-01, 22:34
#28

Bandyte, tu kazkoks per paprastas mums ralistams...

Parašė Justas81· 2012-03-01, 22:40
#29

Banditas,as su Mitsubishiu Pajeru niekur nelakstau,bet esme, kad kai tenka nusileidinet slidzia danga ir saugotis kokiu medziu tai tik ABS pagalba galiu issisukti is kliuciu

Parašė SnuFFis· 2012-03-01, 22:44
#30

Justai, o as mieste negalejau isipaisyt i posuki. Esme tame, kad as sneku butent apie vol(v)o abs, o ne apie kitu auto. Nes butent su v70 ir s60 kilo bedu miesto, apsnigtame kelyje isvengiant kliuties arba kitaip tariant briedzio teste :)

Parašė Justas81· 2012-03-01, 22:58
#31

Tada tenka zaist gazo pedalu labiau ne stabdzio ir labai jaust auto

Parašė MM23· 2012-03-01, 23:11
#32

Justas81 @ 2012-03-01, 21:58 rašė:
Tada tenka zaist gazo pedalu labiau ne stabdzio ir labai jaust auto

Pagal mane tas galioja tik galu varomom arba visais 4 varomom(jei perdavimas daugiau į galą) mašinom.Jei FWD,tai spausk ne spaudęs eina tiesiai:)aišku jei nėra gero sukibimo ir priekis nesugeba "išvežt":)

Parašė Justas81· 2012-03-01, 23:21
#33

na varomi ratai cia ne prieko,ratai stabdomi vienodai ner skirtumo kokie varomi

Parašė MM23· 2012-03-01, 23:32
#34

Justas81 @ 2012-03-01, 22:21 rašė:
na varomi ratai cia ne prieko,ratai stabdomi vienodai ner skirtumo kokie varomi

na..apie žaidimą su gazu buvo šneka..ne kažką pristabdysi su gazu:H todėl ir supratau,kad turimas variantas,kad spaudžiant gaza galima pakeist auto važiavimo kryptį ir taip išvengt kliūties..nu ne esmė,matyt būsiu ne taip supratęs...:)

Parašė Nitro· 2012-03-01, 23:50
#35

man irgi idomu ko galima pasiekti ant ledo 'zaidziant akseleratorium' fwd auto?

Parašė Justas81· 2012-03-01, 23:52
#36

O tu pabandyk prie kokiu30-40 vaziuodamas 2 begiu imest 4 ir pamatysi kaip atsiranda sukibimas ir gali zaist su gazu (zinoma jei padangos ne plikos)

Parašė Nitro· 2012-03-02, 00:05
#37

Na siuo metu dziaugiuosi awd teikiamais malonumais ir issukiais, tad FWD ypatybiu neturiu galimybes isbandyt

Parašė Justas81· 2012-03-02, 00:07
#38

tai kad cia ir subarikui galioja visom auto su MT

Parašė Nitro· 2012-03-02, 00:11
#39

Nemanau, kad vietoj 2 pavaros ijunges 4 atrasciau daugiau sukibimo :) Ne pavarose esme

Parašė Justas81· 2012-03-02, 00:13
#40

Apsukose

Parašė Nitro· 2012-03-02, 00:21
#41

ok, atvaziavom i slidu posuki pergreitai - kaip mums tokioj situacijoj pades 4 pavara vietoj 2? O jei artejam link sankryzos ir matom kad nespesim sustot? Aukstesne pavara pasiteisintu tik startuojant is vietos, ar kylant i kalniuka...