Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Aliejaus naudojimas Volvoje

Parašė Tichania· 2011-11-17, 12:37
#1

Kylant degalu kainoms, butu idomu padiskutuoti apie aliejaus naudojima masinose. Kaip manot, ar verta montuotis aliejaus iranga i dyzelines volvas? Gal turite kas pazystamu kurie naudoja si kura ir galetumete pakomentuoti ? Kaina ~1500 lt Siek tiek info radau googleje pvz. :
Pas bmw kluba yra idomi tema.. http://forumai2.b...7221dcbf1d

Redagavo Tichania· 2011-11-17, 12:38

Parašė Rimuxs· 2011-11-17, 12:46
#2

Jei aliejus už dyką ir labai daug važiuoji tada verta. Kitaip neverta...

Parašė Tichania· 2011-11-17, 12:51
#3

Na skaiciau, kad biomotorai parduoda isvalyta alieju po ~ 2 lt uz litra, tai jeigu sanaudos nelabai keiciasi ,tai iranga turetu atsipirkti po mazdaug 12tuks km. Manau, kad gana greitai...

Parašė Zygimantas· 2011-11-17, 12:53
#4

Jei daryt konversija tai geriau benzas-LPG, nes su aliejum uzsiknisi ji filtruot, sandeliuot ir tt. Jei pirksi filtruota tai vargana ekonomija gausis.

Parašė Tichania· 2011-11-17, 12:54
#5

Aisku jei gauni kura is garazu, tai neapsimoka tada, bet garazai man ne prie sirdies ir remti kontrobanda,todel manau cia butu alternatyva...

Parašė Tichania· 2011-11-17, 12:58
#6

Tika skambinau i biomotorai.lt tai sake aliejaus nebepardavineja jau...

Parašė maushius· 2011-11-17, 12:59
#7

turiu drauga isidejusi iranga i w123 mb. kiek zinau mokejo apie 1000lt, bande su masina vaziuot iki portugalijos bet pastrigo, nes aliejus buvo nevalytas tai uzsikimso puse variklio(naudota alieju kose per moteriska kojine). siaip kvapas specifinis yra, bet jis nera tragiskas. jei alieju perki nauja maziau bedu. jei kaip pastaruoju atveju jis buvo imamas is maco uz aciu, ji reikejo kosti, per filtra keliu mikronu, tas procesas trunka labai daug laiko.
ir kitas dalykas trauka nelabai nukentejo... bet jo masina 79 3l, ten traukos kaip ir siaip nera. kaip bus su masinom gerokai naujasnem baisu prognozuoti.

Parašė Rimuxs· 2011-11-17, 13:58
#8

Daug problemų su tuo aliejumi. Viena problema filtravimas, kita saugojimas, trečia kaip tu važiuosi žiemą. Tą aliejų reikia kažkaip pašyldyti...

Parašė akinukai· 2011-11-17, 15:39
#9

tai šildo... i esama automobilini baka pilamas aliejus, ir statomas papildomas maziukas dyzeliui, kad variklis vestusi ant jo (is ties ir gesinti reiketu ant dyzelio), kiek prasyla ir persijungia ant aliejaus. vasara sildyt nereikia, kitu metu laiku bake jungiamas tenas, ir apsiltint magistrale, arba sildo alieju pries siurbli ar purkstukus - gerai nebepamenu. turint uki ir paciam auginant aliejines kulturas, ar priejima prie spaudyklos vertas demesio projektas, kitu atveju - ne. tuomet jei nori taupyt su dyzeliu, geriau statyt vandenilio burbuliatoriu - mazesne investicija, geras pontas pasirodyt pries chebra (tai ne bulvyciu free kvapas is dusles, - reikalas rimtas !) ir ekonomija apylige, o gal ir didesne.

iki,

Redagavo akinukai· 2011-11-17, 15:41

Parašė Tichania· 2011-11-17, 15:43
#10

akinukai @ 2011-11-17, 15:39 rašė:
tuomet jei nori taupyt su dyzeliu, geriau statyt vandenilio burbuliatoriu - mazesne investicija, geras pontas pasirodyt pries chebra (tai ne bulvyciu free kvapas is dusles, - reikalas rimtas !) ir ekonomija apylige, o gal ir didesne.

iki,

Galima gal placiau apie si dalyka? kas cia tokio ?

Parašė Hever· 2011-11-17, 20:48
#11

Man taip pat domina shita tema.Lauksiu pratesimo. Kiek skaitews BMW klubo foruma tai kalba kad imanoma vazinet ant prafiltroto panaudoto alejaus vasara be jokiu problemu,bet zema... zema jau reikia investiciju irangai.

Parašė akinukai· 2011-11-17, 20:48
#12

2-> Tichania.
Kazkada domejaus tais vandenilio generatoriais - burbuliatoriais. siaip rusai dar ~1975 metus aprase zurnale Modelist konstruktor kaip namu salygomis pasidaryti vandenilio misinio svarke namu salygom - ugnis is vandens. gan pavojingas dalykas, per laika daug kas nepasikeite, gal kiek medziagos ir grandine saugesne. panaudojimo automobilizme esme - isgaunamas vandenilio misinys, kuris varikliui paduodamas kartu su isiurbiamu oru, ko pasekoje geriau sudega dyzelis, bendzas - kuras, del to padideja ekonomija - maziau reikia, ir galia. Taupumas labiausiai pasijaucia ant dyzeliniu auto, bendzams ner tokio efekto. Beje, kaimynas i s70 buvo samadielna susimontaves, vaziavo (kiek bande su golfu, bulka - nesusiderino, paleido tik ant volvos), ekonomija ~15 proc. bendzo. cia keletas nuorodu apie ka kalba, nuorodu ir literaturos kompe, jei reikes, turiu daugiau:
http://www.greenf...Q_s/25.htm
http://www.greenf...rs_s/3.htm
http://www.youtub...re=related
http://hhoconvers...views.com/
http://www.alt-nr...ndex.shtml
http://www.mahler.../index.htm

iki,

Redagavo akinukai· 2011-11-18, 11:26

Parašė Hever· 2011-11-20, 22:57
#13

Ok,ant kiek as zinau kol shilta galyma vazinet ant profiltroto panaudoto alejuko be jokios irangos tesej i baka,norint vazinet zema jau reikia irangos,ar as klistu? As turiu pastovei prijejima prie alejaus,man tai butu gan nebloga alternativa.Girdeta kad yra kazkokiu priemaishu,kas tai?
P.S jeigu Common rail ant alejaus vazinet nesigaus.

Parašė arvydas67· 2011-11-21, 10:15
#14

Esu pylęs aliejų (gavau pigiau nei dyzeliną) tiesiai į baką kažkur 25 procentus - TDI nerodė jokių pasekmių, nei galioj nei dūmuose, nei variklio darbe ar užsivedime nieko neigiamo. Bet tai dariau esant šiltam orui, šaltuoju metu to daryt negalima - sunkiau kursis garantuotai o ir didesnių bėdų galima sulaukt.

Parašė Hever· 2011-11-21, 16:03
#15

Taip,apie salta laikotarpi zinau ) o tu tik 1 karta piles? Kas dar naudoja/naudojo aleju?

Parašė arvydas67· 2011-11-21, 18:16
#16

Pyliau ne kartą, bet ne po daug, minėjau - iki 25 procentų. Tol kol tas aliejus pigiau nei dyzelinas kainavo. Dabar nebent pigesnio Lenkijoj yra. Pas mus kosminės kainos. Atidirbto - išvalyto neteko naudot. Nemanau jog senesniems dyzeliams kenktų, naujiems - šiukštu gink. Teko maišyt ir su transformatorine alyva, irgi nedaug, panašiai kaip ir aliejų - nieko važiavo normaliai. Vėl, gi, tik ne žiemą. Tokios tokelės.

Parašė Hever· 2011-11-21, 22:27
#17

aaa... tu naudojei Aleju o ash pradejau kalbet apie panaudota alejuka,gal kas bande?kaip filtravimas?priemaishaj?
P.S Labei daug skirtingu kalbu,ir budu valit alyva,naudot/nenaudot priemaishu.Is tehnines puses kas gali daugiau papasakot?

Sergei ar kenkia varikliu,kuro sistemai tokie dalikai?

Parašė maushius· 2011-11-21, 22:37
#18

nesvarumai visa laik kenkia. jei uzlinko kaip minejau 123 300d del priemaisu, tai volvo tikrai tikslesnis variklis net ir 2.5tdi(asmenine nuomone). jei naudot(cia dar klausimas) tai reikia zaist su atitinkamais mikro filtrais.

Parašė Hever· 2011-11-22, 09:30
#19

Maushius tu taisus reikia zaist su filtraijs,bet nekas negali duot tikslia formule kaip ka darit ir kada galyma pilt i baka.Kiekvinas daro savaip kiek skaites,kazkas per filtrus varo,kazkas per pedkelne,o yra kas nauduoja priemaijshus tokius kaip "witespirt",metanolis ir t.t

Parašė Zygimantas· 2011-11-22, 09:43
#20

Hever @ 2011-11-22, 07:30 rašė:
Maushius tu taisus reikia zaist su filtraijs,bet nekas negali duot tikslia formule kaip ka darit ir kada galyma pilt i baka.Kiekvinas daro savaip kiek skaites,kazkas per filtrus varo,kazkas per pedkelne,o yra kas nauduoja priemaijshus tokius kaip "witespirt",metanolis ir t.t


Eterio nebandet pilti? :DDDDDDDDDDDDDDd

Parašė Hever· 2011-11-22, 10:36
#21

kuo tokio? :D