Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Dyz. kuras Lietuvoje +/-

Parašė arvydas67· 2010-11-24, 15:16
#21

Tiek baltarusiška tiek rusiška ''saliarka'', jei pilta iš normalios degalinės yra gera - tiesa, ES reikalavimai sieringumui yra griežtesni, dar europinėj (lietuviškoj taip pat) privalomai maišomas rapsų aliejus (biodyzelinas). Dėl sieros kiekio. Kiek žinau siera gerina kuro siurblio tepimą (mechaninio), bet kenkia ekologijai ir didina išmetimo sistemos koroziją. Bet važiuot su ja (jei nemaišyta su krosnių kuru - dažnai tokia ''chaltūra'', ypač Baltarusijoj daroma) - jokių problemų tiek su TDI tiek su D5. Dėl lietuviško DK. Visas DK yra iš Mažeikių, išskyrus nekuriuos atvejus su žieminiu DK. Žieminio kokybė ir trauka važiuojant gali nežymiai skirtis - bet tik teoriškai, kitu atveju galima įtarti nešvarias talpas, mažą priedų kiekį (tuo anksčiau piktnaudžiavo ''Lukoil'' ir mažesni tiekėjai). Savo laiku žurnalas ''Keturi ratai'', berods, atliko degalinių kuro ekspertizę. Kiek pamenu nukrypimai buvo daugiau su benzinu, o ne su DK. Beje, pirmose pozicijose buvo ''Statoil'' , '' Neste''... Dujų kokybė visur buvo panaši, vėl, gi, lyderis - ''Statoil'' Nusiskundimų kuro kokybe dažniausiai turėdavo senų auto vairuotojai - dažnai buvo kaltas per ilgus metus neplautas bakas, ar netvarkinga maitinimo sistema. Kiek važinėju už sienos - DK savo kokybe, matyt, panašus nes traukia taip pat, valgo panašiai. Tiek žinių.