Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Kinai gali nupirkti ā€žVolvoā€œ

Parašė Vitalis· 2009-03-03, 21:10
#1

http://www.delfi....d=20820924

Redagavo Vitalis· 2009-03-03, 21:10

Parašė Domas· 2009-03-03, 22:13
#2

Tai kad čia nepatvirtinti gandai, rašo, kad yra dar trys pretendentai, iš kurių du ne kinai.
Beje, ir anksčiau buvo gandų, geriau palaukim kokį mėnesį, matysim ar parduos ir kas nupirks :)

Parašė NIKO· 2009-03-03, 23:06
#3

Ir tokiu gandu yra jog Volvo nori kartu si Opel padaliniu atsiskirti...

Parašė redstorm· 2009-03-03, 23:47
#4

kad su ta amerika volviakui irgi ne pyragai buvo...

Parašė Domas· 2009-03-03, 23:55
#5

Man tai įdomu kaip pasisuks reikalai su platformom...
Iki šiol Fordas tiekė platformas, juk jei kinai perpirks, tai iš Fordo tikrai platformų neims..

Parašė GLT· 2009-03-04, 08:32
#6

Ziaurus gandai. O jei dar pasitvirtintu...
ir nesitikekit neiko gero is kinu. Nupirko kinai Rover'i. o kur jis dabar?

Parašė Samis· 2009-03-04, 08:36
#7

Sangjong XC90 ...... Bl... :(

Parašė romas· 2009-03-04, 08:41
#8

Kinu tik pinigai, gamyba kaip buvo svedu, taip ir liks. Nzn. apie rover, bet be kinu jis butu vistiek atsidures ten kur dabar tik anksciau. Kinai tik prailgina agonija

Redagavo romas· 2009-03-04, 08:43

Parašė Samis· 2009-03-04, 08:45
#9

Dalis gamybos 100% butu perkelta i kinija, nes pigesne darbo jega ir t.t. Ir bus Volvo su kiniskom plastmasem, nors visa kita ir svedu!

Parašė romas· 2009-03-04, 08:59
#10

Volvo pati save zlugdo (pardavimas mazas) Nereikia toli eiti. Iki 00m Volvo buvo gera auto, po to (del pinigu trukumo) prasidejo "modernizavimas" Aisin dezes, kurios ant kitu auto neblogos, svedai ikiso 5begi be papildomu modernizavimu(ausinimas, tepalo kiekis ir t.t.) Po to pastate varikli 6 cilindru, deze GM, bet atsimindami Aisin, jie sumazine deze, ismete viena begi. Su xc90 tas pats, vaziuokle, vairo mech. "vaikiska"Ir taip po truputi artejama i bankrota. Norint kazka pakeisti, reik pinigu. Nesvarbu kieno, svarbu pakankamai kad istaisyti visas nesamones ir pakelti kokybe.

Redagavo romas· 2009-03-04, 09:01

Parašė Domas· 2009-03-04, 09:03
#11

Tikekimės kad tie kiti 2 pretendentai kokie vokiečiai... :)

Parašė romas· 2009-03-04, 09:15
#12

Samis parašė:
Sangjong XC90 ...... Bl... :(

SSangYong tai ne kinu.Ju JEEPai turi visai nebloga paklausa tarp jaunimo.

Parašė Fino· 2009-03-04, 09:20
#13

SSAnyoung tai korea. Super masiniukai/

Parašė Domas· 2009-03-04, 09:28
#14

Kiek žinau variklius SSangYong deda MB ML'ų.
Ir šiaip, dabar korėjiečių Kia, ir Hyundai visai neblogos mašinos, kažkada skaičiau apžvalgą apie prabangiausią "Hyundai Genesis", lygino atrodo su MB ir BMW ar Lexus, tai beveik nenusileido. (aišku dar keleto dešimtmečių reikia vardui užauginti...).
Man atrodo jei Volvą nupirktų Hyundai, tai tikrai būtų į naudą.

Parašė Andrej850· 2009-03-04, 09:33
#15

SSangYoung'uose yra montuojami varikliai, dezes ir diferiencialai nuo MB ML> kazkada teko testdrivint su SSangyoung Rexton, visai smagus auto, bet garso izoliacija nekokia.

Parašė romas· 2009-03-04, 09:34
#16

Dabar visi gamintojai sedi skolose, prie bankroto ribos. Ssanyng lygtais paskelbe apie bankrota. Todel pinigu reik, nesvarbu is kur.
Ps. SSanYong akcijos priklause kinam, bet nuo to ji nepasidare blogesne. Bet itariama kad is bankroto netrauke kinai spec. Politika sumaise su gyvenimu.

Redagavo romas· 2009-03-04, 09:35

Parašė arvydas67· 2009-03-04, 12:20
#17

Su kinais yra taip - nori, kad būtų daug ir pigiai, prašom. Bet tada jie jau negarantuoja ir gali nesitikėt jokios kokybės. Nori gero ir patikimo produkto - prašom, jie pagamins, jie moka, jei ne - per minimalų laiką išmoks, bet ir kaina tokios prekės bus beveik ''europietiška'', bet...vistiek visada MAŽESNĖ. Tai ne rusų avtopromas - idėjos ten visada buvo geros, puikūs konstruktoriai, geri kopijuotojai, va tik kai reikėdavo pradėt kokybiškai gamint... Kinija priešingai - dviračio neišradinėja, perka jau gatavas technologijas, naudoja patikrintas laiko ir pripažintas konstrukcijas, kartais ''pasiskolina'' kokią įdėją, bet PAGAMINT MOKA. Jei būtų kitaip ir jie gamintų TIK ??LAM??TĄ - jokio Kinijos ekonominio stebuklo nebūtų buvę. Tiesa, krizė ir jų neaplenkė... Nežinau kaip bus su VOLVO. Tikiuosi jog po blogų dienų ateis geros. Gyvenime kaip gyvenime - visko pasitaiko, noris tikėt, kad kažkas švediško išliks, ne tik markė...

Parašė White· 2009-03-26, 12:27
#18

volvo bus pigios :)

Parašė egiss· 2009-03-26, 13:59
#19

JURAS parašė:
Esme, kad jie anksciau tik domejosi ir buvo dar kitu kandidatu, o db, kaip supratau, jie jau yra vieni is realiausiu kandidatu nupirkti.


volvo nebus pigesnes... tik kinai gales nevarzomai gaminti automobilius naudojant volvo technologijas ir tech. sprendimus....

rusai nupirko tokia LDW tam kad nereiktu burti dizeliniu autobusiuku varikliu....taip ir kinieciai kazka darys...

Indai juk Jaguar'a nupirko... na ir ka ar jie dabar tapo pigesni?

Parašė JBravo· 2009-03-26, 15:09
#20

paskaitykit ekonomikos valdoveli koki priesh komentuodami.
visu prima tai volvo iki siol priklause fordui, o kas fordo pagrindiniai akcininkai ? Juk birza siais laikais laisva, kas nori tas ten investuoja, merkiant didelius pinigus visada gali tapti strateginis akcininkas. taip kad cia yra globalizacija, ir toli grazu nereiskia to, kad volvo dabar prades surinkinet kinijoj, ir vidaus apdailai naudos ta pacia plastmase kaip naudoja kokteiliu siaudeliams.

Parašė Bartman· 2009-03-26, 17:32
#21

Noreciau ir as tuo patiketi.:)

Parašė Vito· 2009-03-26, 17:35
#22

Man kazkaip keistai skamba Volvo ir Kinai:|
Jie manes tikrai nezavi

Parašė redstorm· 2009-03-26, 17:58
#23

O nemanot, kad volvo kaip tik geriau butu, kad ja nupirktu kinai? Dabar ar taip ar taip pas bankrutuojancius ford tupi, negauna investiciju normaliu, stovi vietoje. Nebe tie laikai kai kinai gamino vien daug puflo. Siandiena Kinijos gamyklos pazangesnes negu ES ar US. Kaip klubietis minejo, kinai yra pajegus gaminti prestizines, aukstos kokybes prekes, tik kad verslo klientai (imones) reikalauja daug ir pigiai. Todel mumyse ir nusistovejes neigiamas Kinijos ivaizdis. Paziurekit, arabai nupirko mercedes, akcijos merco iskart pakilo 6.3%. Viskas kaip buvo, taip ir tebera savo vietose (gamyba ten pat, vadovai tie patys, darbuotojai tie patys) tiesiog pritraukiamos didesnes investicijos, kurias bus galima panaudoti auto tobulinimui. Tokiu mastu pirkimus atlieka investicines bendroves ir joms dalampacki keisti gamybos linijas, deti pigias plasmases ar kitokiom sudmalystem uzsiimt, joms svarbu, kad nupirktas prekes zenklas jiems nestu pinigus. Manau jie suvokia tai, jog sudirbe zenkla, praras jo verte ir sedes gilioje backoje, o to joks verslininkas nenoretu. Be to, Daimler-Chrysler ir Toyota mazuosius savo modelius jau seniai Taiwane gamina ir niekas nesiskundzia...

Redagavo redstorm· 2009-03-26, 18:07

Parašė Soulfull· 2009-03-26, 18:47
#24

jusu paklausius susidaro ispudis kad kinai atleis visus europiecius is Volvo gamyklu, o vietoj ju atsius savo siauraakiu "auksarankiu" brigada, kurie stampuos fufeli kaip JBravo sako is "siaudeliu plastiko" :) Keisis tik auksciausio lygio vadovai ir pelnas (aisku jei jis bus :) ) plauks ne i JAV, o i Kinija. Kame problemos? Ar jum gaila kad kinieciai pinigu uzsidirbtu? :)

Redagavo Soulfull· 2009-03-26, 18:49

Parašė JBravo· 2009-03-26, 19:05
#25

apskritai siuo metu kinai yra vienintele rinka kuri turi pinigu ir gali daryti uzsienio investicijas, visos kitos rinkos yra gilioj backoj

Parašė JBravo· 2009-03-26, 23:01
#26

ash kalbejau apie rinkas kurios gali investuoti i kitas rinkas.
Indai siuo metu vystymosi stadijoj, jie sutraukia didziaja dali investiciju. o Kinai per paskutini desimteti sukaupe pinigeliu ir dabar drasiai investuoja daug kur aplinkui. Btw tai kad kinai pasiule pora savaiciu atgal 800 mlr USD ekonomikos SKATINIMO plana nustebino net mane.

Indai beje praktiskai kartoja kinijos modeli, pigi darbo jega, sutraukia investicijas, gal but po desimtmecio ir jie gales investuoti i uzsienio rinkas, kol kas dar per slabni ;)

Parašė Samis· 2009-05-15, 13:06
#27

Cia maždaug prie šitos temos:

http://www.youtub...5SRyG6UR2A

Parašė Ground· 2009-05-15, 17:15
#28

kaip skardine alaus isgerta susilankste :(

Parašė Kazus· 2009-05-15, 17:28
#29

Nemanau, kad kuris nors iš jūsų investuotumėt ten kur galit pralošti, kinai taip pat. Volvo žinoma kaip sugios ir kokybiškos mašinos, kinai ta žino ir aš labai abejoju, kad jie imsis kažkokių veiksmų kas paskatintu šių srereotipų pasikeitimą. Automatiškai jei Volvo suprastės reikš sumažėjusį Volvų pardavimą. Ir vėl gi klausimas, ar jūs investuotumėt ten kur galima prarasti pinigus. Atsakymas aiškus. Kinai taip pat. Jie investuos tam, kad uždirbti. Jei jiems reikėtų pigių plagiatų pasidarytų kažką panašaus kaip jau padarę su X5 ir jau padarė su Poršais Cajanais. Jie pigūs, bet toliau Azijos rinkos kažin ar nueis, o čia manau rūpi pasaulinė rinka, taip, kad manau su Volvikėm bus viskas ok.

Parašė Ground· 2009-05-15, 18:35
#30

o pasakykit atvirai man nes girdejau gandus tokius, kad volvo ne va kratosi saugaus automobilio vardo? :)

Parašė Domas· 2009-05-15, 18:56
#31

dapsys parašė:
net nesitikėkit, kad sumažėjus gamybos kaštams proporcingai sumažės ir produkcijos kaina, tam ir yra didelis biznis :)

Bet jei jie galėtų sau leisti sumažinti produkcijos kainą, padidėtų Volvo konkurencingumas rinkoje - irgi nauda ;)

Parašė rkramas· 2009-05-16, 23:31
#32

Girdejau kad Italai taikos i Volvo.
Taip kad nebus jums pigiu Volvo "made in China" ;)

Parašė Samis· 2009-05-17, 11:51
#33

Jei italai taip padarytu,tai scc briedzius drasiai galima i pagr. volvo zenkliuka iskeisti... :)

Parašė Domas· 2009-06-18, 18:16
#34

Aš tai dar kokius 8-10 metų ramus tikrai būsiu, nes naujų modelių neįpirksiu :D, o iki to laiko paaiškės kuo Volvo taps :)
Gerai kad dar iki bankroto spėjo tą gražųjį naują S80 išleisti... B)