Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: XC90 nuo 2016

Parašė Zigas· 2022-08-25, 08:35
#1

Sveiki,

Yra minčių sau pasižiūrėti xc90 nuo 2016-2017 metų. Kaip suprantu į dyzelius neverta dairytis? Kaip dėl benzinų? Jei taip, kurį? Ten mačiau 235kw, 257kw? Kaip išlaikymo kaštai? Viskas įdomu.

Parašė Fino· 2022-08-25, 15:38
#2

Apeit. tiesiog apeit.

Parašė Zigas· 2022-08-26, 09:55
#3

Tai niekas iš naujų išvis neverti jokio dėmesio?

Parašė LTyla· 2022-08-26, 14:21
#4

Po mano ilgų paieškų ir narpliojimų aš irgi linkstu prie išvados, kad iš naujesnių auto lieka tik Japonai (pvz. Lexus), nes esmę palikę seną.
Naujosios platformos Volvo mane atgrąso dviem dalykais, neskaitant variklių:
- blizgus plastikas
- tragiška (lėta) informacinė sistema (kiek suprantu, stipriai pagerėjo su naujausiais metais ir pridėtais Android Auto ar CarPlay)

Redagavo LTyla· 2022-08-26, 14:22

Parašė nukas· 2022-08-26, 23:42
#5

Apeit,tai apeit ,-aje kur prieit ? Ka pirkti ?

Parašė Zigas· 2022-08-27, 08:09
#6

Na jo, jei multimedija tokia prasta, man čia taip pat gama didelis minusas. Na ir aišku jei su visais varikliais neišlįsiu iš servisų, reiks kažką kito žiūrėti. Tik vat ką :D

Parašė LTyla· 2022-08-29, 09:49
#7

Jei norisi servisų "nematyti" bei važiuoti komforte, tai lieka Lexus. :)
Ar kažką pamirštu?
RX vienas populiariausių ir didžiausių SUVų savo kategorijoje (konkurentas XC60), jei būtinai reikia SUV.

Parašė MGauto· 2022-08-29, 11:05
#8

LTyla @ 2022-08-29, 09:49 rašė:
Jei norisi servisų "nematyti" bei važiuoti komforte, tai lieka Lexus. :)
Ar kažką pamirštu?
RX vienas populiariausių ir didžiausių SUVų savo kategorijoje (konkurentas XC60), jei būtinai reikia SUV.


Toyota biudžetinė Lexus versija. Gal norėjai pasakyti XC90, nes XC60 tikrai nestovi šalia RX'o.

Parašė LTyla· 2022-08-29, 11:26
#9

MGauto @ 2022-08-29, 11:05 rašė:
LTyla @ 2022-08-29, 09:49 rašė:
Jei norisi servisų "nematyti" bei važiuoti komforte, tai lieka Lexus. :)
Ar kažką pamirštu?
RX vienas populiariausių ir didžiausių SUVų savo kategorijoje (konkurentas XC60), jei būtinai reikia SUV.


Toyota biudžetinė Lexus versija. Gal norėjai pasakyti XC90, nes XC60 tikrai nestovi šalia RX'o.

Pagal daugumą respondentų tai RX būtent to paties segmento kaip XC60, tik didžiausias visame segmente. Ypač senesnis modelis (iki 2016), kuriame nebuvo L versijos / 7 vietų.
Tuo labiau, ir pakabos lygis (struts priekyje) parodo, kad RX yra mid-end (nesiekia XC90 kategorijos)

Parašė Zigas· 2022-08-30, 07:55
#10

Na RX jau ir kaina truputi didesnė. Nu ir taip nemėgstu aš japonų interjero :D Iš talpių universalų irgi nieko nėra apynaujų į ką galima žiūrėt? Nes apie universalus irgi svarstau. Tautovežiai pasatai belieka? :D

Redagavo Zigas· 2022-08-30, 07:59

Parašė LTyla· 2022-08-30, 10:28
#11

Tiesa, ypač jei būtinai norisi naujesnio modelio, tuomet kaina tikrai aukšta.
Bet pagalvokim, kodėl ji aukšta?
Populiarus, patikimas ir tiesiog brangus (~70k su neskurdžia komplektacija) automobilis.
Šiek tiek domėjausi vokiečių universalais, tai labai gerai pasirodė naujausias A4 (B9) modelis. Labai didelis pagal klasę, pakenčiama kaina, varikliai nėra triukšmaujantys tarškalai.
Bet jei norisi kažko didesnio (ala A6), tuomet jau sunku pakomentuoti, pas vokiečius - kuo daugiau faršo (elektronikos ir mandrų funkcijų), tuo daugiau serviso galima tikėtis. :(

Redagavo LTyla· 2022-08-30, 21:10

Parašė MGauto· 2022-08-30, 23:47
#12

LTyla @ 2022-08-29, 11:26 rašė:
MGauto @ 2022-08-29, 11:05 rašė:
LTyla @ 2022-08-29, 09:49 rašė:
Jei norisi servisų "nematyti" bei važiuoti komforte, tai lieka Lexus. :)
Ar kažką pamirštu?
RX vienas populiariausių ir didžiausių SUVų savo kategorijoje (konkurentas XC60), jei būtinai reikia SUV.


Toyota biudžetinė Lexus versija. Gal norėjai pasakyti XC90, nes XC60 tikrai nestovi šalia RX'o.

Pagal daugumą respondentų tai RX būtent to paties segmento kaip XC60, tik didžiausias visame segmente. Ypač senesnis modelis (iki 2016), kuriame nebuvo L versijos / 7 vietų.
Tuo labiau, ir pakabos lygis (struts priekyje) parodo, kad RX yra mid-end (nesiekia XC90 kategorijos)


Tai keisti respondentai, nes komforto ir įrangos lygis RX tikrai aukščiau xc60.. jau nekalbu apie patikimumą, kuris bus tikrai ne volvos pusėje..

Parašė LTyla· 2022-08-31, 00:17
#13

@MGauto aš čia labiau kalbėjau apie praeitos kartos modelius, ten dar nebuvo tokio aiškaus skirtumo, bet su kiekviena RX karta jo dydis augo ir tiesa, dabar jis laikomas pilnu mid-size SUV, kuomet XC60 liko compact SUV.
Bet esmė, ką norėjau pabrėžti, kad RX yra tokioje įdomiojie vietoje, kur dydžiu lyg ir mid-size, tačiau nei nepriklausomos pakabos priekyje, nei 7 vietų opcijos nė neturėjo iki 2016, todėl mano galvoje jis arčiau XC60 tik viskuo geriau. :)

Parašė Zigas· 2022-09-02, 07:19
#14

Na bet ir kaina net ne 10% skiriasi, kad lyginti. Daug moki, daugiau gauni. Kaip ir logiška.

Parašė LTyla· 2022-09-02, 09:55
#15

Zigas @ 2022-09-02, 07:19 rašė:
Na bet ir kaina net ne 10% skiriasi, kad lyginti. Daug moki, daugiau gauni. Kaip ir logiška.

Tiesa, bet tokia jau realybė su japonais.
Dažniausiai nusipirkus brangesnį japoną žmonės džiaugiasi sutaupydami beveik nieko neremontuodami, apart einamus mazgus, tačiau viskas visuomet vis vien priklauso nuo automobilio stovio ir buvusios priežiūros.

Nepamirškim, kad kainos dabar yra visiškame KOSTMOSE, tai lyginant skirtumus dar reikėtų atsižvelgti ir į autopliuso siūlomą "nupušimo lygio kreivę", kad ir šis pavyzdys parodo, jog normalioje rinkoje šiemet vidutiniškai 20k būtų net per daug už tokį modelį, bet realybėje pilna ir >25k prašančių.
i.ibb.co/jzKH2M1/Screenshot-2022-09-02-at-09-50-34.png

Anyways, nieko neverbuoju, tik pasidalinu įžvalgomis iš savo paieškų link ko linkstu pats pagal prioritetus (comfort, quality, reliability).

Parašė Stulpas· 2022-09-17, 08:51
#16

Lexus RX450h nuo 16m yra gerai, salonas toks savotiškas japonas ne visiems gali patikti, CVT greiciu deze irgi nevisiems prilimpa.

Parašė atrabotke· 2022-10-31, 11:46
#17

Fino @ 2022-08-25, 15:38 rašė:
Apeit. tiesiog apeit.


Gal galima plačiau, kas negerai su šiais modeliais?
Po truputį dairomės į V60/V90 nuo 2016m, bet pagr. mazgai naudojami visur tie patys, kaip suprantu.

Parašė LIMITED· 2022-11-01, 10:10
#18

V60 paskutinės laidos eina nuo 2018, kaip suprantu apie šitas kalbat? Temoje paliesta XC serija, ne universalai. Didysis nepasitenkinimas kilo dėl 4 cilindrų variklių- duoklės ekologijai. Tai net ir man eilę metų važiavus su D5 varikliais, čia keistas sprendimas. Multimedia isterijos tikrai nekelia, dėl kitų mazgų kol kas nieko negaliu pakomentuoti- per mažai važiuota.

Parašė Fino· 2022-11-06, 16:51
#19

atrabotke @ 2022-10-31, 11:46 rašė:
Fino @ 2022-08-25, 15:38 rašė:
Apeit. tiesiog apeit.


Gal galima plačiau, kas negerai su šiais modeliais?
Po truputį dairomės į V60/V90 nuo 2016m, bet pagr. mazgai naudojami visur tie patys, kaip suprantu.



Varikliai. Visi.

Parašė LIMITED· 2022-11-07, 16:43
#20

Varikliai. Visi.
Gal galima sužinoti plačiau kas taip kritiškai blogai su D3, D4? Negali gi visi su VAG važinėti. :)

Parašė Zigas· 2022-11-10, 08:35
#21

Ir su benzinais kas ? Nes kiek paaiskino, dyzeliai megstantys tepala smarkiai ryt, o apie benzinus nelabai kas ka pasake blogo kiek teiraujuos.

Parašė Fino· 2022-11-10, 10:55
#22

Zigas @ 2022-11-10, 08:35 rašė:
Ir su benzinais kas ? Nes kiek paaiskino, dyzeliai megstantys tepala smarkiai ryt, o apie benzinus nelabai kas ka pasake blogo kiek teiraujuos.


Ti yra tas pats variklis, blokai unifikuoti. Tiesiog dedama kita galva.

Redagavo Fino· 2022-11-10, 10:56

Parašė Zigas· 2022-11-10, 11:24
#23

T.y. taip pat gali pataikyt ant labai ryjancio tepalus?

Parašė MGauto· 2022-11-11, 15:10
#24

Fino @ 2022-11-10, 10:55 rašė:
Zigas @ 2022-11-10, 08:35 rašė:
Ir su benzinais kas ? Nes kiek paaiskino, dyzeliai megstantys tepala smarkiai ryt, o apie benzinus nelabai kas ka pasake blogo kiek teiraujuos.


Ti yra tas pats variklis, blokai unifikuoti. Tiesiog dedama kita galva.


Benzininis variantas, primetam kad turi tepalo rijimo problema, yra būdas upgreidint taip kad susitvarkai su visam ir nebeturi tos bėdos ar neįmanoma? Ir kokia suma?