Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Del auto is Prancuzijos, eksploatacija Lietuvoje

Parašė Nitro· 2016-12-30, 09:30
#29

zilva @ 2016-12-29, 18:37 rašė:
Kiek domėjaus- nieko nedaro. Bet sumokėt reikia. Kažkas gerą aferą prasuko.


Kažkur ne ten domėjaisi, nes "nieko nedaro" tikrai ne apie juos.

Šiaip niekas nedraudzia nepriklausyti (ir nieko nemokėti) asociaciai - tokiu atveju taršos mokestis mokamas tiesiai i biudzeta. Manau žinai taršos tarifus ir kiek jie didesni už mokesčius atliekų tvarkymą organizuojancioms asociacijoms :)

Asociacijos būtent organizuoja kolektyvini atlieku tvarkymą, t.y. suranda atliekų surinkėja, pasirūpina (ir motyvuoja tam tikrom sumom pinigų), kad jis surinktu atliekas ir jas perduotų perdirbėjui.

Mokestis už aplinkos taršą renkamas pagal principą "teršėjas moka", teršėjas automobilio importo atveju yra importuotojas, nes jis šį potencialų taršos šaltinį atvežė į Lietuvą. Kodėl tai yra taršos šaltinis? Automobilis po kelių metų susidėvės ir taps niekam nereikalinga atlieka.

Ar mes norime, kad niekas nesupirktų nenaudojamų automobilių utilizavimui ir jie tiesiog riogsotų kiemuose? Manau ne :)

Panašios taisyklės galioja visiems importuojantiems arba gaminamiems lietuvoje bet kokius supakuotus gaminius (pvz medinė paletė, ant kurios padėti gaminiai, irgi yra pakuotė), gaminantiems ar importuojantiems alyvas, baterijas, elektros ar elektroninę įrangą, padangas, oro/tepalo filtrus, amortizatorius.

Prieš verkdami apie "bananu respublika" pagalvokit apie tai, koki šiukšlyną paliktųmėt savo vaikams ir anūkams, jei šių taisyklių nebūtų.