Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Eksperto verta beda - sokinėja apsukos, sunkiai vedasi

Parašė Laplander· 2015-10-22, 21:20
#1

Sveiki,

Problema:
Šokinėja apsukos apie 0,5 padalos ir prastai kurias.

Simptomai:
Apsukos šokinėja tik ant laisvų apsukų (iš variklio garso nepasakysi, kad jos kinta). Šokinėja į didenių apsukų pusę.
Tik riedant ~25km/h+ (mažesniu greičiu arba stovint viskas OK)
Šokinėja tik varikliui pasiekus darbine temperatura (pradeda likus vienai temperaturos padalai).
Ilgiau pariedėjus (20-40s) apsukos atsistoja kaip turi būt (arba nebutinai, bet dazniausiai taip).
Apsukom atsistojus į savo vietą pagazuoji vos vos, kad 1 padala pakiltu ir vėl pašokineja rodyklė 3-4 kartus ir vėl gerai. Stipriau pagazuoji - ilgiau pašokinėja ir vel atsistoja.
Kol nedarbinėj temperaturoj apsukos nenukrenta iki įprastų, bet laikosi kiek aukštesnės ir po kiek laiko atsistoja kaip reikia (intervalas toks pats kaip šokinėjimo - puse padalos). Aukštėsnės lygiai tiek pat kiek būna kai užvedi kol šaltas variklis.

Problema pastebėtą po apsilankymo pas Vlada.
Keistas kuro filtras, intercooleris (dūmino dėl jo), valytas kolektorius. EGR nevalė, nes kaip ir švarus buvo... Po to su kompu tikrino (kai jau šokinėt pradėjo) tai EGR pralaidumas žemiau normos - šiaip bėdos nenustatė. Kompas nieko daugiau nerodo.
Šiaip iš kart po Vlado tai apsukos šokinėjo kelias padalas ir kiek pamenu net stovint ir lb sunkiai užsikūrė pirma kart po išvažiavimo. Bet pavažinėjus simtomai apslopo. Dar darė purkštumų abratkės testa: 1,3,4 anot Vlado prastesni, bet keist nebūtina.

Kita arba susijusi problema:
Šiaip atšalus orams prastai vedasi (ilgai suka). Taip pat blogai vedasi kai gerai sušilus (matyt purkštukai kalti). Ar šalta dėl purkštukų irgi gali blogai vestis?
Pravažiavus kelis km užsiveda iš pusės abaroto kaip liaudis sako. Šalta užvedus, užgesinus ir vėl vedant - tas pats. Nei greit, nei lėtai - D5 Gan būdinga.
Pakeičiau visas pakaitinimo žvakes - jokio pastebimo efekto.

Tiesa aparatas: 2005 XC70 120kw mechanas.

Tai va kas kur siūlot sliekų ieškot? Sakyčiau EGR, bet minimaliai pagazavus, kad apsukos pradėtų vėl šokinėt???? Sakyčiau purkštukai, bet jiem yra skirtumas mašina rieda ar stovi????
Grižtamojo kuro vožtuvas - bet jam nei tas nei anas rupi...

Dėl vedimosi tai starteris arba akumas. Nes kai šalta, per lėtai suka. Kaip dėl starterio - ar sukimas priklauso nuo temperaturos????

Dar degimo kampas ir purkštukai gali būt kalti...

Reik nusimanančių nuomonės :-)

Redagavo Laplander· 2015-10-22, 21:24

Parašė Fino· 2015-10-22, 21:48
#2

Dyz?

Parašė Explas· 2015-10-22, 23:25
#3

Fino @ 2015-10-22, 21:48 rašė:
Dyz?

2005 XC70 120kw mechanas

Parašė wilmis84· 2015-10-23, 00:07
#4

Gi parašyta , kad EGR yra, reiškia d5

Parašė Darius· 2015-10-23, 00:29
#5

O tai ką parduodi?

Parašė Vladas· 2015-10-23, 08:03
#6

Jei jau taip prastai darosi,uzsuk paziuresiu kas dar ten gali buti,bet manau reik pakeist tuos purkstukus,palaukti nakti kol atsals kurt,nei pades valio jei ne ant kitos nakties pakeisti kuro slegio reguliatoriu,jei nepades,keist egr voztuva,jei ne pakeist auksto slegio kuro siurbli.
Bet kiek pamenu tas apsuku sokinejimas matomas tik ant skidelio tachometro rodykles,o ant variklio darbo ten nieko nesijaucia,tiesa? gal ten tik skidelis gliucina? :)

Parašė Laplander· 2015-10-23, 20:28
#7

Vizitas pas tave suplanuotas :-) Tik dar nežinau kada, nes žiauriai laiko nėra... Jau net savaitgaliais dirbt pradėjau =D Šiaip pagalves vakumines keisim, tai ir purkštukus tuo pačiu.
O tu starterio šerelius keiti ar čia tik pas tuos kas ant jų specializuojasi?
Beje restauruotas purkštukas iš kur ateina? Sostena irgi kiek žinau tik restauruotus parduoda, tai čia koks oficialus atstovas juos restauruoja?

Parašė Laplander· 2015-10-23, 20:42
#8

http://www.scc.lt...

"Dazna problema D5 varikliams su kuro padavimo sistema BOSCH - variklis uzsikuria prastai, bet po uzsikurimo veikia gerai ir masina vazioja tvarkingai, gal kiek prasciau negu anksciau, bet vartotojas daznai to nepastebi. Kaltina pakatitnimo zvakes, jas keicia o rezultato nera. Priezastis - defektuotas purkstuko (uztenka ir vieno, o ne keliu) dozatorius, ir kuras pilamas i "obratke", o ne i cilindra. Deka to automobilio uzsikurimas tampa sudetingesnis, nes COMMONRAIL varikliu uzvedimui reikia keliu simtu atmosferu kuro slegio, kad uzsidegtu kuras cilindruose, o jei vienas purkstukas numeta ji (slegi) - atitinkamai visame kuro padavimo "Rail'e" jis, ir turime esama problema. Bet tai - dar ne beda. Variklis uzsikure, dirba, visi cilindrai, apart to, kurio purkstuko dozatorius yra defektuotas, maitina cilindrus, tvarkingai ispurskiami kura, ir kuras sudega gerai. O kas gi darosi problemineje degimo kameroje? Purkstukas paduoda nepakankama kuro kieki, cilindro misinys liesas, prasideda problemos su tarpziedziais, and stumuoklio susidaro suodziai, misinys sudega nekorektiskai, ir issisyda stumuoklis. Jeigu pradeges stumuoklis nepazeide cilindru - uzteks pasikeisti tik ji, ir purkstuka. Jei pazeide - teks keisti ir variklio bloka, taip pat pazeidziama ir variklio galvute del per aukstos darbines temperaturos. Bet kurio atveju - nuostolis - tukstanciai."

Tai dėl purkštukų ir karštas ir šaltas prastai vedasi?

Parašė Kirkilas· 2015-10-23, 21:18
#9

wilmis84 @ 2015-10-23, 00:07 rašė:
Gi parašyta , kad EGR yra, reiškia d5

O benzininiuose varikliuose tipo EGR nebuna? :)

Parašė wilmis84· 2015-10-23, 21:28
#10

Kirkilas @ 2015-10-23, 23:18 rašė:
wilmis84 @ 2015-10-23, 00:07 rašė:
Gi parašyta , kad EGR yra, reiškia d5

O benzininiuose varikliuose tipo EGR nebuna? :)


o kam benze egras ?

Parašė Vladas· 2015-10-24, 16:18
#11

benze ir egr yra,o jis reikalingas tam paciam kaip ir dizeliui ,ismetamasias dujas leisti antra karta per varikli..Liaudiskai va taip :)