Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Kuro išmetimo garai

Parašė junkie· 2008-01-31, 23:00
#1

Pasidare idomu - nuo ko gi priklauso ismetamu garu kiekis atskiriems automobiliams - juk atkreipiat demesi pvz auto sustojus - vienu ismetimo sistema garuoja gausiai, kitu net visai neruksta.
Nuo ko tai priklauso - oro ir/ar variklio temperaturu, kuro tipo, variklio kubaturos ar dar ko nors, nes pvz , mano auto kartais linkusi gerokai "garuoti" sustojus ir idomu kodel :|

Parašė hamann· 2008-01-31, 23:37
#2

mano irgi garuoja gan neblogai, paspaudus dar irgi kartais neblogai ismeta, baltu dumu (na garu ten matyt dauguma, kaip vasara buvo nepamenu) kazkaip minciu kilo gal kas blogai, bet variklis nepriekaistingai dirba viskas tvarkoj, beto ir dumai ne koki spalvoti, tai matyt nieko blogo..

Parašė tozass· 2008-01-31, 23:39
#3

cia visiems taip saltu oru ir iki darbines temperaturos neuzsilusiu varykliu...

Parašė Stulpas· 2008-02-01, 08:43
#4

su dujom garuoja daugiau

Parašė junkie· 2008-02-01, 10:22
#5

tozass parašė:
cia visiems taip saltu oru ir iki darbines temperaturos neuzsilusiu varykliu...


Drisciau nesutikti - tiek is savo praktikos, tiek is aplinkiniu - nuo tmperaturos kartais visai nepriklauso. Gal cia ismetimo sistemos konstrukciju ipatumai skirtingose auto...
Nors biesas zino, gal tiesiog nusispjaut ir demesio nekreipt (sedint debeselyje ;))

Parašė Nile· 2008-05-25, 10:18
#6

tozass parašė:
cia visiems taip saltu oru ir iki darbines temperaturos neuzsilusiu varykliu...

o man vienas pasake kad pasibaige gumeles purkstuku arba ziedai kazkokie (ar stumokliu) tai ir nebesuprantu ar taip turi buti ar rimtai kazkas pasibaige.seip dumus pas mane meta baltus tik kai yra saltas variklis.

Parašė volvofanas· 2008-05-25, 10:28
#7

nezinau ar tas pats atvejis kompe pas save radau nuo senu laiku "Jei automobilis (pergazavus) meta tirštą baltą dūmą, beveik kaip garą, galimas variklio tarpinės nesandarumas ir aušinimo skystis patenka į variklio degimo kameras. Tuo atveju reikėtų (sušilus varikliui iki darbinės temperatūros) paspaudyti aušinimo sistemos žarneles (išsiplėtimo bakelio kamštis turi būti tampriai užsuktas), jeigu jos kietos ir neina jų įspausti - vadinasi tarpinei "kaput". Važiuoti šiek tiek dar galima šiuo automobiliu, tačiau patartina būtų atlaisvinti išsiplėtimo bakelio kamštį, kad slėgis nesuplėšytų radiatoriaus'

Parašė Nile· 2008-05-25, 10:38
#8

nu kad jos minkstos nes yra spaudinejas del antifrizo buvo problemu del slango suspaudejo leido antifriza nebesuspaude ;) na vakar vakare kai pasake taip ir susidomejau del tu baltu dumu o kai jau variklis pasiles dumai na normalus

Parašė atrabotke· 2008-05-25, 12:18
#9

Kol isyla maniske "garuoja" irgi gana smarkiai. Skysciu po kapotu nemazeja, todel nekreipiu demesio.
Pas ka dujos yra, tai gerai pagazavus, is ismetimo vamzdzio kondensatas net srovele teka :)

Parašė JBravo· 2008-05-25, 12:29
#10

broliui v850 t-5 garuodavo, mano akim ziurint patenkinamai, o jis kai pedantas tj susigruzino ir pakeite ziedus, db nebegaruoja :P

Parašė Nile· 2008-05-31, 20:40
#11

volvofanas parašė:
nezinau ar tas pats atvejis kompe pas save radau nuo senu laiku "Jei automobilis (pergazavus) meta tirštą baltą dūmą, beveik kaip garą, galimas variklio tarpinės nesandarumas ir aušinimo skystis patenka į variklio degimo kameras. Tuo atveju reikėtų (sušilus varikliui iki darbinės temperatūros) paspaudyti aušinimo sistemos žarneles (išsiplėtimo bakelio kamštis turi būti tampriai užsuktas), jeigu jos kietos ir neina jų įspausti - vadinasi tarpinei "kaput". Važiuoti šiek tiek dar galima šiuo automobiliu, tačiau patartina būtų atlaisvinti išsiplėtimo bakelio kamštį, kad slėgis nesuplėšytų radiatoriaus'

pasirodo kad cia ta beda :( :( tai dabar truputi atlaisvinom nebera to spaudimo tai dabar kas toliau tarpine keisti :o:o o kiek galima su tokia vazineti ir ka cia keisti

Parašė romas· 2008-05-31, 20:52
#12

Nile parašė:
volvofanas parašė:
nezinau ar tas pats atvejis kompe pas save radau nuo senu laiku "Jei automobilis (pergazavus) meta tirštą baltą dūmą, beveik kaip garą, galimas variklio tarpinės nesandarumas ir aušinimo skystis patenka į variklio degimo kameras. Tuo atveju reikėtų (sušilus varikliui iki darbinės temperatūros) paspaudyti aušinimo sistemos žarneles (išsiplėtimo bakelio kamštis turi būti tampriai užsuktas), jeigu jos kietos ir neina jų įspausti - vadinasi tarpinei "kaput". Važiuoti šiek tiek dar galima šiuo automobiliu, tačiau patartina būtų atlaisvinti išsiplėtimo bakelio kamštį, kad slėgis nesuplėšytų radiatoriaus'

pasirodo kad cia ta beda :( :( tai dabar truputi atlaisvinom nebera to spaudimo tai dabar kas toliau tarpine keisti :o:o o kiek galima su tokia vazineti ir ka cia keisti

Dar neaisku ar tarpine,tai butu pats geriausias variantas.Vazineti negalima,nes neaisku kas blogai ir gali gaut hidrosmugi.Tada jau kainuos.

Parašė Nile· 2008-05-31, 20:58
#13

slangos betkuriuo atveju turibut kietos, jei nesenai pavazineta, variklis neatveses dar. jei slanga suspaudi ir nesijaucia kad vidui spaudimas yra tada hujovai kazkas smiley o siaip slanga (varikliui esant darbinei temperaturoj turibut kieta. nes esant karsciui plecesi skysciai reiskias uzima daugiau vietos o kadangi ausinimo sistema uzdara, reiskias turi kylt spaudimas viduje.
o tai kaip tai suprasi toki parasima :|

Parašė romas· 2008-05-31, 21:06
#14

Ausinimo sistemoje turi buti slegis(mano TDI 1.5) Ziurek bakelyje,jei pergazavus burbuliuoja,gali buti beda.Yra gryztama slangele, jei is jos pergazuojant grysta su pertrukiais ar siaip ne negraziai,irgi gali buti problema.Jei tik slangos kietos(labai) bandyk pakeisti dangteli,tik original.
Ir tepala ziurek,kad nebutu emulsijos.

Parašė enjoyer· 2008-06-11, 13:19
#15

Yra toks hidrokarbonu testas. Pajungi toki buteliuka su skysciu prie issipletimo bakelio ir ziuri ar keiciasi jo spalva. Jei tas skystis "subendrauja" su ismetamosiomis dujomis, tai keiciasi skyscio spalva. Mes furom pastoviai toki testa padarom. Nezinau ar lengvuju servisuose jau tokius turi. Siaip, turi turet.

Parašė romas· 2008-06-11, 18:13
#16

Nera jokiu spec. priemoniu.Tik balti garai ir bakelyje burbuliuoja,jei varo i stumuoklius ir emulsija jei varo i tepala.Siaip tai jei kyla itarimas,prideda delna prie ismetimo ir po to uosto,laizo ta kondensata.:D

Parašė Nile· 2009-01-17, 01:25
#17

robertino parašė:
kaliuha parašė:
kolegai panasi beda, dingineja tosolas. Kur klausimas. Vizualiai niekur neleidzia ir panasiai. tosolo spalva grazi, svari. Dumingumas jau paranojina, lyg truputi garuoja.
Girdejau kad yra kazkokia "niuhalka", kurios pagalba pasako ar tarpine ar ne.
Kaip isvis diagnozuot, kad ieina per galva?

Pas maniske BMW 525 taip buvo, silpnas garas eidavo, isrinko varikli ir patikrino galva,kuri buvo kiaura,uzvirino ir visos bedos dingo.;)

tai va radom begele :o taigi yra mano masiniukas isardytas :| rytoj ves galva tikrinti ar nera kiaura, yra vienoje vietoje isdegus tarpine.
O taip jau buvo sakis pagazavus i bakeli burbuliukus pradejo pusti tai ir antifrizas isgaruodavo vis turi salone tureti kad dasipilti :|
na tikiuosi sutvarkys ir galesiu i Latvija nulekti :)

Parašė pulses· 2009-01-26, 21:22
#18

wa pas mane sita problem irgi islindo :/is pradziu maniau kad tik garuoja smarkiai , maniau kondensatas :/ tai budavo tik retkarciais... dbr pazejau kad nesweikai garuoja gal galeciau pawadint net duminimu... siand pasikeiciau nauja tepala filtrus visus , bandysiu stebet tepalo lygi bet kad nedingdavo, issipletimo bakelyje burbuliukai neina, tepale emulsijos nera, bet vat kaip romas sake kad uosto ismetamas dujas, ranka pridejus jauciasi kazkoks idomus kvapas (as salkycciau kaip langu apiplovimo skyscio). ciuju ar tik nebus tarpine? kiek ten jos twarkymas kastuoja? kam dare?

Parašė pulses· 2009-01-26, 22:50
#19

toks pastebejimas o kartais ne juodi dumai buna. kai kuras gerai nesudega?

Parašė romas· 2009-01-26, 23:22
#20

baltai-melsvi dumai gali buti del velyvo degimo, jei voztuvai blogai uzsidarineja, blogai isstatytas (issireguliaves ) paskyrstimo dirzas

Parašė Wolume· 2009-01-27, 00:08
#21

kol saltas variklis tai naturalu kad garuoja, nes visgi duslintuve susikaupes kondensatas....
o jau baltai melsvi dumai, kaip minejo kolegos, del nesudegusio kuro. Ir tarp kitko...Nezinau ar dbr toki dalyka naudoja, bet tevukas( tankistas buvo) pasakojo, kad tankuose naudodavo toki dalyka kaip "dymavaja zavesa", tai yra paduoda dideli kieki kuro, kuris tiesiog nespedavo sudegti, ir taip susidarydavo dumine uzsklanda...

Parašė VOLVO· 2009-01-27, 01:11
#22

Mano varikliui tai turbut visai amen :D Nes dumina net labai stiprei, antifrizas kaskur dingsta, tepala eda ir dar plius su 40litru benzo isukau tik 220 km :D Geguzes men planuojamas pilnas variklio kapitalinis remontas :) idomu kiek kainuos :)

Parašė pulses· 2009-01-27, 22:36
#23

krc nieko nesuprantu... :/ buvo trukumas ausinimo skyscio...(yra nutekejimas kitoj vietoj)dasipyliau. issipletimo bakeli eina burbuliukai bet ju ten toks kiekis mazas tai galwoju kad dar gal kur sistemoj biski yra oro, dbr kaip man istyrt ar ta tarpine prapusta ar ne? jei prapusta tai nesinori daug zaist kad vopse neprisidaryciau.4virtadieni laukia pas meistra masina.

Parašė romas· 2009-01-27, 23:03
#24

Jei tarpine kiaura ir slegi varo i antifriza, tai slangos bus kietos, variklis kais nes uzsiorins ir tuo paciu stums antifryza lauk per bakeli. Jei vandeni varys i tepala, dides lygis tepalo, gali atsirasti emulsija.

Parašė pulses· 2009-01-27, 23:03
#25

na kaune as... jei tikrai galva prapusta tai bijau kad iki vilniaus nedatrauksiu :)siaip teks jau susitaikyti su mintim kad iki 4tadienuio masina stovi o poto jau meistras tegul paziuri... bleha bus grazu kai isvadins ieskanciu ligu... bet garas vistiek del kazko eina. tad bent jau degima sureguliuos.

Parašė pulses· 2009-01-27, 23:06
#26

tokiu baisiu pozymiu antifrizo stumimo nera. lauk per bakeli nera kaip suprantu cia turetu beveik iskart tai darytis, nereik laukt kad pilnai uzkaistu

Parašė romas· 2009-01-27, 23:10
#27

Jei trukus galva, tada gali stumti tik isiles, nes metalas nuo temperaturos keiciasi. Bet vistiek is karto butu kaitimas variklio ir skyscio lauk varymas. Gal prasoko dirzas per danti? tada varys neblogai, pastoviai saliarka. Ar varo duma vaziuojant siltu varikliu?

Parašė pulses· 2009-01-27, 23:14
#28

meta neswarbu siltas saltas. kaip waziuoji dar ne taip kazkaip matosi bet wa sustojus sankryzoj tai jomajo.nu blem einu sildyt ta masina iki darbine s temp norm.

Parašė romas· 2009-01-27, 23:28
#29

Salta gali ir del kondensato duminti ir del kompresijos mesti saliarka. Tai normalu, nes pas mus jau atitarnave kazkam auto. Del to salto saliarkos ismetimo, volva padaryta kad zvakes siltu dar 30 sek. uzkurus varikli ir jai apsukos nevirsija 2500

Parašė pulses· 2009-01-27, 23:44
#30

zodziu uzkaitinau warikli iki darbines temp atsuku ta ausinimo bakeli nieks man per virsu nelipa, slangos nekietos.... dumit kaip dumijo taip dumija ar garuoja su pahu geru.

Redagavo pulses· 2009-01-27, 23:45

Parašė furcas· 2009-01-28, 00:06
#31

jei atsukus bakeli tikrinai tai kietos nebus,tikrink tik uzvedus varikli,ar ne kieteja ir slangai ar nesipucia.Kai hondai buvo pradegus tarpine man prikacialindavo slanga tiesiok laikant rankoje,bet ten jau buvo konkreciai.

Parašė mindex· 2009-01-28, 12:25
#32

jo..mano irgi dumyja baltai, kai pasiskaiciau cia tai visai baisu pasidare, gal del to ir ryja benzo daug...hmm, kaip istirt kame cia reikalas. siaip tai dauguma sako nieko cia baisaus ir pan., bet gal vis del to kazkas negerai

Parašė minde850· 2009-01-28, 12:41
#33

pas mane 850 2.5 20v tai dumija gerai, balta duma meta gaza uzmynus bet tik kol salta, susyla variklis ir baiges dumai :)