Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Renkuosi nauja automobili

Paraπλ LS· 2013-10-04, 13:28
#73

Na tai štai, užsakyta. 2.0tdi 4x4 DSG.
Elegance (pilniausios kompl) + keletas papildomos įrangos dalykėlių (galinės pagalvės, webasto, tamsinti langai, pagerintas garsas, laisvų rankų įranga, elektrinė bagažinė, beraktė sistema, spoileris, USB jungtis (keista, kad už ją reikia papildomai mokėt)).
Kaina – beveik 130t.

Įspūdžiai iš test-drive.

Škoda Superb Combi 2.0tdi FL modelis (170 Ag prie 4200 rpm, 350 Nm prie 1750-2500 rpm ) FWD 6 DSG.
Pakaba stantartinė (galimos opcijos – sportinė arba blogų kelių - paaukštinta), ratai r17 225/45

Pagrindiniai FL modelio pasikeitimai – naujas priekinis bamperis, daugiau chromo grotelėse. Škoda logotipas dabar juodam fone, ne žaliam. C formos LED dienos šviesos – išneštos į kėbulo šonus. LED posūkiai. Gale skirtumų nepastebėjau. Viduje – atsirado žmoniškai atrodantys vairai, DSG svirties dizainas pakeistas iš tos gigantiškos į kukliau atrodančią. Nauji lietų ratų dizainai.

Bandomajam modely užvedimas raktu (aš imsiu beraktę sistemą). Spynelės išvaizda morališkai pasenus, kaip iš moskvičiaus. Tik užvedus – išmetė klaidą 'airbag error’.

Vairo mechanizmas man patiko (ypač lyginant su volvo). Lygioj vietoj sukasi labai lengvai, posūkiuose pasunkėja. Jaučiamas ryšys su keliu, netampo vairo iš rankų per provėžas. Užskaitau.

Kas maloniai nustebino, kad traukos pakanka (tiesa, važiavau vienas). Net ant D pagreitėjimai yra pakankami, kad dinamiškai manevruoti, ar aplenkti. Ant S viskas dar geriau. Žinoma, stebuklų nėra. Sukimo momentas labai siauram apsukų diapazone, taigi dinamiškiau važiuojant dėžei tenka nemažai mėtyti pavaras pirmyn atgal, taigi nuolat tenka klausytis skirtingų variklio tonų.

Salone garso izoliacija pusėtina - nors kažkur per testus ją matavo ir ji buvo geresnė net nei Merso E klasės. Testai lieka testais o faktas tas, kad variklis ypač ant aukštų girdisi gerai, padangų garsas irgi girdisi gerai. Vėjas nesigirdi. Ant laisvų – jaučiama dyzelio vibracija. Aišku rida buvo maža, apie 10t km paprastai kažkiek prisidirba.

Pakaba labiau į kietumą ir pasirodė šiek tiek per garsi važiuojant per ryškesnius nelygumus, tokius kaip kelio siūlės ar kanalizacijos dangčiai. Bet posūkiuose laiko gerai, nesvyra, nepraranda trajektorijos. Visigi kėbulas turi juntamus skersinius svyravimus važiuojant per nelygumus. Norėtųsi, kad pakaba juos geriau sugertų.

DSG dėžės nenoriu daug komentuoti, nesu pratęs prie automatų, todėl sunku suprast kas gerai o kas ne. Pavaras jungia tikrai labai greitai, stabdant nesijaučia pavarų žeminimo visai. Bet ant D padėties mieste prie 55 km/h yra jau 6 pavara. To pasekoje pradedant ramiai greitėti – kurį laiką pavara dar neaukštinama, o variklis dūsta. Jei staigiau nuspaudi – permeta iš kart į 3. Bet manau su laiku galima įprasti. M padėtyje elektronika vis tiek įsikiša, pvz savarankiškai sužemina pavaras užspaudus.

Stabdžiai galėtų būti ir aštresni, staigiau stabdant reikia gana nemažai nuspausti pedalą. Bet stabdo ok.

Viduje vairuotojo vieta siauresnė nei volvo – dešinys kelis remiasi į centrinę konsolę. Bet tas neerzina, ypač kai galima drąsiai atsitraukti sėdynę atgal. Vietos gale – labai daug, čia jau visi žino. Bagažinė ilga, bet į ją tilps mažiau nei volvo – dėl žemėjančio stogo. Salono medžiagos – labiau į ekonomijos pusę, kietos plastmasės. Medžio imitacijos juostelės atrodo pigokai, matosi pirštų antspaudai ant jų. Ekrano spalvos irgi ne feng shui, žalios, pilkšvos. Standartinė muzika groja prastai (aš imsiu pagerintą).

Bendrai paėmus – didelę įtaką mašinos vertinime darė išankstinės nuostatos – visgi apžvalgose Superb’as yra labai giriamas. Taigi lūkesčiai buvo dideli ir ne visi pateisinti. Didžiausias teigiamas siuprizas buvo variklis, didžiausias neigiamas – pakabos darbas (tikėjausi daugiau konforto, tylesnio jos darbo). Dėl DSG – manau anksti komentuot – reikia prie jos priprasti. Nepratus važinėjimas nebuvo tolygus, buvo trūkčiojimų, mėčiausi tarp D ir S ieškodamas optimalaus varianto.


Išvados.

Patiko: vairavimo mechanizmas, variklis
Nepatiko: pakaba, garso izoliacija
Anksti pasakyti: DSG