Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: FAQ: PURKSTUKAI: kodel pradega stumuokliai/padidejes tapalo lygis.

Parašė Fino· 2012-12-06, 12:27
#1

Vis dazniau zmones klausineja ka gali pridaryti purkstukas, ir kokios pasekmes jo blogo darbo - taigi, bisku teorijos is surinktos informacijos - sioje temoje.
i47.tinypic.com/iz6mn5.jpg

Nesigilinsim i purkstuko konstrukcija ir nekalbesim apie variklio darba, jeigu purkstuko parametru nukrypimas nuo gamykliniu yra nedidelis, kalbesime sioje temoje TIK APIE ZALA, kuria gali atnesti BLOGAI veikiantis purkstukas, imkime kaip pavyzdi Volvo D5 ir 2.0D (PSA HDI) variklius, kad butu paprasciau.

Dazna problema D5 varikliams su kuro padavimo sistema BOSCH
- variklis uzsikuria prastai, bet po uzsikurimo veikia gerai ir masina vazioja tvarkingai, gal kiek prasciau negu anksciau, bet vartotojas daznai to nepastebi. Kaltina pakatitnimo zvakes, jas keicia o rezultato nera. Priezastis - defektuotas purkstuko (uztenka ir vieno, o ne keliu) dozatorius, ir kuras pilamas i "obratke", o ne i cilindra. Deka to automobilio uzsikurimas tampa sudetingesnis, nes COMMONRAIL varikliu uzvedimui reikia keliu simtu atmosferu kuro slegio, kad uzsidegtu kuras cilindruose, o jei vienas purkstukas numeta ji (slegi) - atitinkamai visame kuro padavimo "Rail'e" jis, ir turime esama problema. Bet tai - dar ne beda. Variklis uzsikure, dirba, visi cilindrai, apart to, kurio purkstuko dozatorius yra defektuotas, maitina cilindrus, tvarkingai ispurskiami kura, ir kuras sudega gerai. O kas gi darosi problemineje degimo kameroje? Purkstukas paduoda nepakankama kuro kieki, cilindro misinys liesas, prasideda problemos su tarpziedziais, and stumuoklio susidaro suodziai, misinys sudega nekorektiskai, ir issisyda stumuoklis. Jeigu pradeges stumuoklis nepazeide cilindru - uzteks pasikeisti tik ji, ir purkstuka. Jei pazeide - teks keisti ir variklio bloka, taip pat pazeidziama ir variklio galvute del per aukstos darbines temperaturos. Bet kurio atveju - nuostolis - tukstanciai.

Daznai pasireiskianti problema - dideja tepalo lygis variklyje, po to variklis nebeuzsikuria. Kodel? Pradeti reikia ne nuo turbinos , kaip daznai daroma, ir ne nuo tepalu keitimo, o nuo....purkstuku/DPF patikrinimo. Tai - kitas purkstuku defektas negu aprasyta auksciau, kuris irgi gali buti labai skausmingas Jusu piniginei. Pareina purkstuko adata, antgaliukas, kisasi DPF. Kuras pilamas i cilindra, misinys tampa riebus, degimo temperatura krenta, masina dumina. O cilindre - bala, nes kuras nesudega. Deka kompresijos jis yra isspaudziamas pro ziedus i variklio apacia, susimaiso su tepalais, taip pat bega i ismetimo vamzdi, del ko uzsikisa DPF filtrai, katalizatoriai ir - kadangi ismetimo nera, sprogineja turbinos, varikliai, linksta svaistikliai. Kita zala pridaro kuras, susimaises su tepalais. Ar zinote, kad 20% dyzelinio kuro tepale prie pliusines temperaturos skysteja, kas yra blogai tepalo slegiui, variklio tepimui, o prie nulines prasideda chemine reakcija ir tepalas/kuras tampa kaip medus. Bandote uzvesti prie mazesnes negu 0 temperaturos - lauzo tepalo siurbly, vedat prie dar mazesnes - sulauzys ir alkunini velena arba pridarys bedu variklio galvuteje. Uzvedet varikli ir vaziojat prie pliusines temperaturos? Maza to kad del didelio tepalo lygio isspjauna riebokslius, tai del sumazejusiu tepimo savybiu prasuks svaistiklinius, pagrindinius indeklus, pridarys bedu su paskirstymo veleneliais, nes jie perkaista. Vel gi - jei susirupinsite tik pastebeje tepalo lygio augima - problema issispres purkstuku bei tepalo pakeitimu, jei ne - Jusu laukia katalizatoriu, DPF filtro, purkstuku bei variklio keitimas.

Aisku, padidejusio tepalo lygio priezastimi gali buti ir jau uzsikises DPF filtras, kuris nesuteikia laisvo ismetimo. Kencia turbina, variklis mechaniskai.


Isvada - priziurinekite purkstukus, arba - yra dar benzininiai automobiliai kurie sukelia maziau bedu.
Tiek info is mano puses, gal kur kiek suklydau - zinovai pataisys, bet manau informacija musu puslapiui vertinga.
Didzioji dalis defektu , aprasytu sioje temoje - tai jai pasekmes bedu, kurias pridare laiku neaptarnautas DPF/FAP filtras.

Redagavo Fino· 2016-07-24, 16:15

Parašė Ediacc· 2012-12-06, 13:12
#2

Noreciau uzduoti klausyma, o d5 purkstuku obratke reikia tikrinti ant salto variklio ar karsto, ar nera skirtumo?

Parašė Fino· 2012-12-06, 14:04
#3

Manau tai esmes nekeicia, bet i si klausima atsakyti negaliu,

Parašė tomasb· 2012-12-06, 14:51
#4

Kaip patikrinti ir isitikinti, kad purkstukai geri?

Parašė Fino· 2012-12-06, 15:00
#5

Su kompu, ant stendo, mechaniskai i obratke. Su kompo tai tik +/- patikrinsi.

Parašė imori· 2012-12-06, 15:31
#6

Naudinga info, aciu.
O tdi varikliams kas pasidaro? Turbut tik stumokliai gali pradegti? Ar yra papildomu siurprizu?

Parašė redstorm· 2012-12-06, 15:35
#7

Geriau pasakykit kur Lietuvoje tvarko siemens purkštukus ar artimiausias taškas tik Latvijoje?

Parašė Onyx· 2012-12-06, 15:37
#8

Kur galima patikrint purkstuka su kompu, ant stendo, mechaniskai i obratke ir kiek tas malonumas kainuoja ?

Parašė sukle· 2012-12-06, 16:04
#9

Onyx @ 2012-12-06, 17:37 rašė:
Kur galima patikrint purkstuka su kompu, ant stendo, mechaniskai i obratke ir kiek tas malonumas kainuoja ?

Programiskai - pas Fino, i obratke - pas Olega, ant stendo - pas purkstukus remontuojancias imones.

Parašė Kirkilas· 2012-12-06, 16:49
#10

Idomu pasidare, kaip programiskai galima patikrinti purkstuku funkcionavima? Nuo kada, tai yra tiksli informacija?

Parašė Kesc· 2012-12-06, 16:56
#11

Del stendo, fino buvo rašęs:
Fino @ 2012-07-26, 20:24 rašė:
Savanoriu 174, nepamenu pavadinimo imones, suka po 4 vnt, 3.5 val/1 ciklas. 50 lt/purkstukas

Parašė stasius· 2012-12-06, 17:25
#12

imesiu savo purkstuku (siemens, v50 100 kw) patikrinimo lapa is oro srauto. anot ju purkstukai geri. turi nedideliu nukrypimu (pajuodintos vietos), bet jie negali kazkaip ypatingai itakoti variklio darbo. atseit viskas ribose.
man kaip ir ok. vedasi gerai. salta nesipurto. ypatingu dumu nemeta.

img705.imageshack.us/img705/6153/purkstukai.jpg

kas dar rase del purkstuku valikliu, kad tipo kenkia.. na esu i volva pyles per kelis bakus hi gear valiklio. cia purkstukai po tu prapolovimu. nemanau, kad jie kenkia. juo labiau patikra lyg to nerodo.

Redagavo stasius· 2012-12-06, 17:27

Parašė Fino· 2012-12-06, 18:59
#13

kirkilas: su kompu gali pasziureti korekcija kuro miligramais, ir korekcija milisekundem, taip pat kaip sudega misinys , bet su kompu, pasikartosiu, tai tik prielaida, as nepasitikiu jo parodymail.

siemensai neremontuojami, oro srautas vienintele kontora kur gerai tikrina siemensus

Parašė Kirkilas· 2012-12-06, 20:27
#14

Fino @ 2012-12-06, 18:59 rašė:
kirkilas: su kompu gali pasziureti korekcija kuro miligramais, ir korekcija milisekundem, taip pat kaip sudega misinys , bet su kompu, pasikartosiu, tai tik prielaida, as nepasitikiu jo parodymail.

siemensai neremontuojami, oro srautas vienintele kontora kur gerai tikrina siemensus


Bet tos korekcijos visiskai nenusako purkstuku stovio...

Parašė Fino· 2012-12-06, 23:36
#15

bet tai prielada tikrint ji ar ne, jei korekcija ideali, i obratke idealiai - patirtis sako kad su purkstuku viskas gerai. bent jau volvo dilerine programa siulo orentuotis i tai, kitu patikrinimo budu nesiulo

Parašė Fino· 2012-12-07, 10:12
#16

mes ilgai ieskojom kas galetu normaliai patikrinti siemens yra tik oro srautas tikrina pagal 8 ar 9 parametrus. kiti sako geri oro srautas duda tokia isklotine kiri matai aukstesniam poste

Parašė redstorm· 2012-12-07, 10:24
#17

jeigu matysi, kad daugėja tepalo nors nedapylei, vadinasi purkštukams chana :D Geriausias patikrinimas :D

Parašė Swer· 2012-12-07, 18:54
#18

Gedozius @ 2012-12-07, 12:43 rašė:
redstorm @ 2012-12-07, 10:24 rašė:
jeigu matysi, kad daugėja tepalo nors nedapylei, vadinasi purkštukams chana :D Geriausias patikrinimas :D

Jau syki taip tikrinau, nebenoriu :D

kas buvo? :D :D

Parašė Alex787· 2012-12-08, 15:38
#19

Yra labai geras priedas commonrail systemom,liqui molly http://liquimoly....php?id=506 As ji naudoju pastoviai.:)

Parašė redstorm· 2012-12-09, 11:44
#20

bet tai visvien, jeigu patenka kuras i varikli, nesudega, tai juk turetu melyni dumai eit. Kaip taip nematyt? :/ Jeigu purkstukai blogi, tai ir nesikuria tada auto normaliai. Ar ne?

Parašė Gediminas· 2013-08-24, 09:37
#21

Sveiki, gal kas zinot kaip yra su tepalo daugejimu 1.6d varikliuose? Mano auto anksciau buvo uziskises DPF. Isvaliau. Dabar ant tusciu apsuku retais intervalais bet periodiskai nusipurto variklis. Saltas vaziuojant 50 km irgi jauciamas trukciojimas. Patikrinau tepala, akurat per daug. Tai cia irgi purkstukams chana? (confused2)Nuo ko pradet problem paieska? Pas ka geriau varyt tikrint?

Parašė Fino· 2013-08-24, 09:46
#22

Jei dpf nera, taip.

Parašė Gediminas· 2013-08-24, 10:09
#23

DPF yra. Bent jau tikiuosi, kad yra. Servise sake kad isplove, neisgreze ar kaip kitaip neismete ar nesugadino.:(

Parašė Swer· 2013-08-24, 11:44
#24

man panasi situacija yra po EGR pakeitimo :D ant saltu trukcioja bei dumyna :D vazineju kolkas, kai pasyla viskas ok... galvoju ar det atgal sena neveikianti, ar deti nauja egr!? :)

Parašė Gediminas· 2013-08-24, 12:06
#25

Na pas mane nedumina, ir kuriasi puikiai.

Parašė Gediminas· 2013-09-17, 21:55
#26

Taigi, patikrinau purkštukus - geri. Klausimas išlieka - kodėl daugėja tepalas?(confused2) Ką sekantį tikrinti? Beje betikrindamas purkštukus pakeičiau žarną nuo oro filtro į turbiną, nes pasirodo buvo praplyšusi. Variklio trūkčiojimas liovėsi.

Parašė Alex787· 2013-09-19, 12:49
#27

Pas tave jei neklistu stovi dpf filtras,.Nuo pastoviu regeneraciju dides pastoviai tepalo lygis.Buna tokie dalykai nenustebk.Aisku varykliui indeklam peilis tokie tepalo skiedimai.

Redagavo Alex787· 2013-09-19, 13:29

Parašė ProXas· 2013-09-19, 13:00
#28

Zhiurekit ar nebus kaip V50 2.0 dyzeliuose - praleidzhia salnykas nuo kuro pompos ir varo dyzeli i variklio galvute - jis ish ten jau nuteka su teplau i karteri. Naujas salnykas 10 Litu, jeigu laiku nepastebi - brangiau ;]]]

Parašė Gediminas· 2013-09-21, 00:59
#29

DPF pavasarį buvo užsikišęs. Išploviau. Po poros mėnesių Sostenoj tikrino, sakė su juo OK, slėgis palei nulį. Manau jei jis dažnai regeneruotūsi, būtų matę, kad nėra tvarkoj, t. y. padidėjusį slėgį. Tiesa buvo nustebę, kad pavyko taip gerai išplauti.
ProXas dėkui už idėją patikrinti kuro pompą.(y)
Parašysiu kaip sekėsi.

Parašė Gediminas· 2013-09-24, 22:05
#30

Taigi 1.6d varikliuose kuro pompa stovi atskirai nuo variklio, suka diržeis. Nėra sąlygų kurui patekti į tepalą. Kaip suprantu lieka vienintelis DPF - išmesti, išprogramuoti arba statyti naują.(confused2)