PAIEŠKA
DIENOS INFO

Vardadienį švenčia :
PERŽIŪRĖTI TEMĄ
Kas naršo čia? 2 svečiai
 Spausdinti temą
Isbandymas dyzeliukams?
Efka
Parašyta 2014-01-25, 23:42
Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 2052
Įstojo: 2007-10-16
crabas o starteris letai ar greit suka? mazu pasedes starteris nes uzkurimui ne tik slegis bet ir kaip greit tas slegis cilindre sukuriamas turi itakos, jei vos suka starteris gali ir prie pliuso su geriausia kompresija neuzkurt smile1


-----
Volvo 850 2.0 20V 93. (baigta karjera)
Volvo V70 II 2000 2.5TDI (baigta karjera)

Efka
 
Crabas
Parašyta 2014-01-25, 23:54
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius AntAkalnis
Pranešimai: 1059
Įstojo: 2008-10-06
Efka @ 2014-01-25, 23:42 rašė:
crabas o starteris letai ar greit suka? mazu pasedes starteris nes uzkurimui ne tik slegis bet ir kaip greit tas slegis cilindre sukuriamas turi itakos, jei vos suka starteris gali ir prie pliuso su geriausia kompresija neuzkurt smile1


nu cia biski pievos , ipilk 5W-40 ir 15W-40 , galiu galva det ant eshafoto kad tas pat 15-20 metu variklis vesis skirtingai . Starteris suka varikli jo sukimo greitis priklausonuo tepalo tirshtumo. Jei as klystu , ar klaidingai suvokiu , prashau pataisyt

p.s. letai sukas - tepalas tirshtas- neapshiles , akumas silpnas , siurblys nelaiko slegio
greit sukas tepalas skystas gal senai nekeistas , degimo kampas veluoja


p.p.s. prashau pataisyt jei as klystu
Redagavo Crabas 2014-01-25, 23:59
 
Efka
Parašyta 2014-01-26, 00:09
Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 2052
Įstojo: 2007-10-16
RaimisB @ 2014-01-25, 23:46 rašė:
del greicio nelabai noreciau sutikti, nes turiu dyzelini generatoriu be starterio, ten rankytemis vos viena paptelejima gali issukti, greicio ner, kitas paptelejimas jau pacio motoro, kitaip neuzkursi. Greitis reikalingas nebent kai kazkur yra nedidelis nuotekis, greitai sukdamas, slegi gali pasiekti didesni, nes per nesandaruma nespes "pabegti" kompresijos slegis

Matai, pas tave generatoriuje yra letaeigis dyzelinis variklis, jis ir uzkurtas vos pupsi smile1 Masinose greitaeigiai slegiai skirias mazdaug kokiu trecdaliu gal :D
Cilindre oras ikaista del pirma auksto slegio antra kaip greit tas slegis susidare. Esme i kuo karstesni ora paduoti dyzelio laselius kurie nuo temperaturos uzsiliepsnoja smile1

Kai nusedes akumas gi velena nors ir letai karta kita prasuka, bet neuztenka vien suslegto oro temeraturos misiniui uzdegt. Kai galingas akumas trakst ir eina smile1
Redagavo Efka 2014-01-26, 00:11


-----
Volvo 850 2.0 20V 93. (baigta karjera)
Volvo V70 II 2000 2.5TDI (baigta karjera)

Efka
 
Efka
Parašyta 2014-01-26, 00:23
Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 2052
Įstojo: 2007-10-16
RaimisB @ 2014-01-26, 00:15 rašė:
Efka @ 2014-01-26, 02:09 rašė:
RaimisB @ 2014-01-25, 23:46 rašė:
del greicio nelabai noreciau sutikti, nes turiu dyzelini generatoriu be starterio, ten rankytemis vos viena paptelejima gali issukti, greicio ner, kitas paptelejimas jau pacio motoro, kitaip neuzkursi. Greitis reikalingas nebent kai kazkur yra nedidelis nuotekis, greitai sukdamas, slegi gali pasiekti didesni, nes per nesandaruma nespes "pabegti" kompresijos slegis

Matai, pas tave generatoriuje yra letaeigis dyzelinis variklis, jis ir uzkurtas vos pupsi smile1 Masinose greitaeigiai slegiai skirias mazdaug kokiu trecdaliu gal :D
Cilindre oras ikaista del pirma auksto slegio antra kaip greit tas slegis susidare. Esme i kuo karstesni ora paduoti dyzelio laselius kurie nuo temperaturos uzsiliepsnoja smile1


kad generuotu 50Hz jis visuomet sukasi 3000rpm, bet ir jeigu butu letas, tai fizikos desniai jam nera kitokie, o Volvoj nelabai kurenu didesniais sukiais smile1
Nesakau, kad greitis jokios itakos neturi, bet ji nera esmine, nebent jei yra kompresijos nuotekis, tada sukimo greitis turi didesne itaka. Kaip sako is puses pasukimo kuriasi tie, kuriems greitis itakos nelabai turi, jei itaka turi, tada reik pasukti starteri.
Nu as nespecas, bet drysiu suabejot kad pacio variklio velenas pas tave sukasi 3000rpm juo lab dyzelinio, manau kad per reduktoriu genero velenas sukas tiek bet ne variklio smile1 variklis gal koki 650rpm ir turi :D nu tu isivaizduok 50 taktu i sekunde, butu jau ne pok pok pok o bzzzz :D
Redagavo Efka 2014-01-26, 00:38


-----
Volvo 850 2.0 20V 93. (baigta karjera)
Volvo V70 II 2000 2.5TDI (baigta karjera)

Efka
 
Crabas
Parašyta 2014-01-26, 00:43
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius AntAkalnis
Pranešimai: 1059
Įstojo: 2008-10-06
Efka @ 2014-01-26, 00:09 rašė:
Matai, pas tave generatoriuje yra letaeigis dyzelinis variklis, jis ir uzkurtas vos pupsi smile1 Masinose greitaeigiai slegiai skirias mazdaug kokiu trecdaliu gal :D
Cilindre oras ikaista del pirma auksto slegio antra kaip greit tas slegis susidare. Esme i kuo karstesni ora paduoti dyzelio laselius kurie nuo temperaturos uzsiliepsnoja smile1

Kai nusedes akumas gi velena nors ir letai karta kita prasuka, bet neuztenka vien suslegto oro temeraturos misiniui uzdegt. Kai galingas akumas trakst ir eina smile1

dafai Lietuviskai ! prie ko cia " leta-eigis " ar " greita-eigis" greita-leta -eigis cia nesamone , jie dirba vienodai ! ar auto ar elektros-generatoriaus , tik viene memazhos talpos cilindrai ir jiems pakanka nedydelio kiekio kuro-oro misinio cia galia reikalinga kd prasukt generatoriu , o auto-varikliuose jau reikia galios del to dydesni cilindrai m3 , juju vnt kiekis.
Manau (gal kieksuklysiu bet esmeje nelabai klystu): ant laisvo begio auto-variklio ir elektro-geratoriaus variklio darbines cilindro apsukos vienodos .
kiek zinau variklio greitaveika cia nesusijus , o kuro temperatura susijus jos TANKIU , nes dyzelinis variklis veikia : oro ir dyzelio lseliai paduodami i cilindra stumokliai suspaudzia poto yviksta sprogimas , temperatura ir zvakes tik sukelia tanki tuo palengvindami variklio darba ( greiciau-lengviau sprogsta) , degimo kampas- pagreitina-paletina kuro "laseliu" kiekio padavima i cilindra , atitinkamai kinta oro-dyzelio-mysinio suspaudimo tankis .O turbina tik kad paduoda dydesni oro kieki, ko pasekoja padideja nashumas ir susidevejimas.

Benzininiai varikliai dirba visiskai kitaip, juose paduodamas kuro ir oro misinis sprogsta nuo zvakes zhiezhirbos ( dyzelis nuo suspaudimo !) ten kuro temp beveik nieko nereishkia.

Benzsinins be elektros ( akumo) NEUZSIVES ( cia akumas pagrindine role vaidina) . dyzelis net be akumo gali uzsivest pastarajam akumas reikalingas kad aptarmaut papildomas sistemas kompas pashildymo zhvakes shviesas magas ...

JEI KUR SUKLYDAU PRASHAU PATAISYT, aisq kompetetingu asmenu , ne blevYzgu.
sorry aciu
Redagavo Crabas 2014-01-26, 00:49
 
Efka
Parašyta 2014-01-26, 09:35
Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 2052
Įstojo: 2007-10-16
Crabas @ 2014-01-26, 00:43 rašė:
Efka @ 2014-01-26, 00:09 rašė:
Matai, pas tave generatoriuje yra letaeigis dyzelinis variklis, jis ir uzkurtas vos pupsi smile1 Masinose greitaeigiai slegiai skirias mazdaug kokiu trecdaliu gal :D
Cilindre oras ikaista del pirma auksto slegio antra kaip greit tas slegis susidare. Esme i kuo karstesni ora paduoti dyzelio laselius kurie nuo temperaturos uzsiliepsnoja smile1

Kai nusedes akumas gi velena nors ir letai karta kita prasuka, bet neuztenka vien suslegto oro temeraturos misiniui uzdegt. Kai galingas akumas trakst ir eina smile1

dafai Lietuviskai ! prie ko cia " leta-eigis " ar " greita-eigis" greita-leta -eigis cia nesamone , jie dirba vienodai ! ar auto ar elektros-generatoriaus , tik viene memazhos talpos cilindrai ir jiems pakanka nedydelio kiekio kuro-oro misinio cia galia reikalinga kd prasukt generatoriu , o auto-varikliuose jau reikia galios del to dydesni cilindrai m3 , juju vnt kiekis.
Manau (gal kieksuklysiu bet esmeje nelabai klystu): ant laisvo begio auto-variklio ir elektro-geratoriaus variklio darbines cilindro apsukos vienodos .
kiek zinau variklio greitaveika cia nesusijus , o kuro temperatura susijus jos TANKIU , nes dyzelinis variklis veikia : oro ir dyzelio lseliai paduodami i cilindra stumokliai suspaudzia poto yviksta sprogimas , temperatura ir zvakes tik sukelia tanki tuo palengvindami variklio darba ( greiciau-lengviau sprogsta) , degimo kampas- pagreitina-paletina kuro "laseliu" kiekio padavima i cilindra , atitinkamai kinta oro-dyzelio-mysinio suspaudimo tankis .O turbina tik kad paduoda dydesni oro kieki, ko pasekoja padideja nashumas ir susidevejimas.

Benzininiai varikliai dirba visiskai kitaip, juose paduodamas kuro ir oro misinis sprogsta nuo zvakes zhiezhirbos ( dyzelis nuo suspaudimo !) ten kuro temp beveik nieko nereishkia.

Benzsinins be elektros ( akumo) NEUZSIVES ( cia akumas pagrindine role vaidina) . dyzelis net be akumo gali uzsivest pastarajam akumas reikalingas kad aptarmaut papildomas sistemas kompas pashildymo zhvakes shviesas magas ...

JEI KUR SUKLYDAU PRASHAU PATAISYT, aisq kompetetingu asmenu , ne blevYzgu.
sorry aciu
Nu cia biski prasoviai su fizika bet nieko smile1 Uzdaroje fiksuotoje patalpoje tankis nei mazeja nei dideja veikiamas temperaturos taip kad zvakes nedidina tankio, tiesiog pakelia temperatura, toliau ipurskiama yra i jau suslegta ora kuris jau turi temperatura, ir degimo kampas reguliuoja ne greiti ipurskimo, o butent kada bus ipurkstas misinys, jei padarysi per ankstyva degima, misinys bus paduotas anksciau nei stumoklis bus atvaziaves i virsunes pika taip musdamas stumokli atgal ko pasekoje purtysis ir neuzkursi, jei per velyvas, oras jau bus pradejes vest nes slegis bus sumazejes. Reikia nustatyt i pika. smile1
Redagavo Efka 2014-01-26, 10:16


-----
Volvo 850 2.0 20V 93. (baigta karjera)
Volvo V70 II 2000 2.5TDI (baigta karjera)

Efka
 
Blakis
Parašyta 2014-01-26, 09:56
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: >>
Pranešimai: 72
Įstojo: 2014-01-11
Kiek suprantu, tai tachometras ir rodo motoro sūkius o ne generatoriaus, nesvarbu kad per jį skaičiuojama.
Dyzeliui elektros reik tik jei siurblys elektra valdomas, jei kaip traktoriaus, tai tiesiogiai nereik, turėk tik kuom jį prasukt smile1
Kuo dyzelis greičiau / staigiau prasukamas, tuo greičiau užsiveda, nes, kaip minėta, ne visi turi idealią kompresiją.
Sukimo greitį įtakoja tepalo tirštumas ir akumo startinė srovė, jei neskaičiuosim nusidėvėjimo. Tam dyzeliam dedami didesnės startinės srovės ir amperažo akumai, o benzam pakanka mažesnės, nes ir pasipriešinimas mažesnis ir staigumo mažiau reikia.
Apie lėtaeigius - greitaeigius dyzelius nieko nzn, bet manau kad motoras yra konstruojamas pagal paskirį ir būva pritaikytas tiem sūkiam.
-----
Kaip aš vedžiau mašiną:
Pirma diena: atėjau, atsisėdau – nesiveda. Nusodinau akumą.
Antra diena: atsinešiau pakrautą akumuliatorių – nesiveda. Patikrinau žvakės – negyvesnių nebūva.
Trečia diena: lauke pakeičiau 2 žvakes – nesiveda. Sunkiai, bet išsukau trečią – užsivedė! Nulėkiau iki dirbtuvių, pakeičiau likusias. Jau patenkintas baisiausiai parmoviau atgal.
Ketvirta diena: Pasiėmiau fotiką – filmuosiu, reik gi pasigirt. Įsėdau, ir tik pasukus raktelį sužinojau naujieną – akumas šiandien ilsisi. Filmavimas tuom ir baigėsi.
Penkta diena: su pakrautu akumu, fotiku ir šypsena, nudrožiau pas volviaką. Įdėjau akumuliatorių, įsitaisiau patogiai, pasukau raktelį, palaukiau ir aleliuja – užsivedė smile1

YouTube vaizdo klipas


Redagavo Blakis 2014-01-26, 10:29


-----
www.geltonas.lt/components/com_jcomments/images/smiles/new_masina.gifVolvo V70 1999 2.5D 103kw
www.geltonas.lt/components/com_jcomments/images/smiles/new_masina.gif Volvo V90CC 2020 D4 190AG
www.geltonas.lt/components/com_jcomments/images/smiles/new_kate.gif www.geltonas.lt
 
Crabas
Parašyta 2014-01-26, 10:43
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius AntAkalnis
Pranešimai: 1059
Įstojo: 2008-10-06
Efka @ 2014-01-26, 09:35 rašė:
Nu cia biski prasoviai su fizika bet nieko smile1 Uzdaroje fiksuotoje patalpoje tankis nei mazeja nei dideja veikiamas temperaturos taip kad zvakes nedidina tankio, tiesiog pakelia temperatura, toliau ipurskiama yra i jau suslegta ora kuris jau turi temperatura, ir degimo kampas reguliuoja ne greiti ipurskimo, o butent kada bus ipurkstas misinys, jei padarysi per ankstyva degima, misinys bus paduotas anksciau nei stumoklis bus atvaziaves i virsunes pika taip musdamas stumokli atgal ko pasekoje purtysis ir neuzkursi, jei per velyvas, oras jau bus pradejes vest nes slegis bus sumazejes. Reikia nustatyt i pika. smile1

Nu pats bent tiki ka parasei ? kuro tankis nekinta nuo temperaturos ( zvakiu) . Uzdaroje patalpoje ? tu gal ir turi garaza as ne.
 
Efka
Parašyta 2014-01-26, 11:02
Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 2052
Įstojo: 2007-10-16
crabas, nu tu fizikos pamokose tik egsitavai vidurinej ar dalyvavai? Variklio cilindras Kai stumoklis nejuda yra fiksuota uzdara aplinka. Joje yra viksuotas daleliu kiekis, ir tu kaitink kad ir su penkiolika zvakiu daleliu kiekis viduje nepasikeis. Konkreciu atveju tanki didina tik stumoklis slekdamas dujas.


-----
Volvo 850 2.0 20V 93. (baigta karjera)
Volvo V70 II 2000 2.5TDI (baigta karjera)

Efka
 
Mazius
Parašyta 2014-01-26, 14:59
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 554
Įstojo: 2014-01-05
Blakis @ 2014-01-26, 11:56 rašė:
Kiek suprantu, tai tachometras ir rodo motoro sūkius o ne generatoriaus, nesvarbu kad per jį skaičiuojama.
Dyzeliui elektros reik tik jei siurblys elektra valdomas, jei kaip traktoriaus, tai tiesiogiai nereik, turėk tik kuom jį prasukt smile1
Kuo dyzelis greičiau / staigiau prasukamas, tuo greičiau užsiveda, nes, kaip minėta, ne visi turi idealią kompresiją.
Sukimo greitį įtakoja tepalo tirštumas ir akumo startinė srovė, jei neskaičiuosim nusidėvėjimo. Tam dyzeliam dedami didesnės startinės srovės ir amperažo akumai, o benzam pakanka mažesnės, nes ir pasipriešinimas mažesnis ir staigumo mažiau reikia.
Apie lėtaeigius - greitaeigius dyzelius nieko nzn, bet manau kad motoras yra konstruojamas pagal paskirį ir būva pritaikytas tiem sūkiam.
-----
Kaip aš vedžiau mašiną:
Pirma diena: atėjau, atsisėdau – nesiveda. Nusodinau akumą.
Antra diena: atsinešiau pakrautą akumuliatorių – nesiveda. Patikrinau žvakės – negyvesnių nebūva.
Trečia diena: lauke pakeičiau 2 žvakes – nesiveda. Sunkiai, bet išsukau trečią – užsivedė! Nulėkiau iki dirbtuvių, pakeičiau likusias. Jau patenkintas baisiausiai parmoviau atgal.
Ketvirta diena: Pasiėmiau fotiką – filmuosiu, reik gi pasigirt. Įsėdau, ir tik pasukus raktelį sužinojau naujieną – akumas šiandien ilsisi. Filmavimas tuom ir baigėsi.
Penkta diena: su pakrautu akumu, fotiku ir šypsena, nudrožiau pas volviaką. Įdėjau akumuliatorių, įsitaisiau patogiai, pasukau raktelį, palaukiau ir aleliuja – užsivedė smile1

YouTube vaizdo klipas



Pas mane po 5d. stovėjimo lengviau užsivedė su mišriu kuru :D


-----
Mašina geriau nei žmona - pagirdai ir rami.
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_2_2961.png
 
Crabas
Parašyta 2014-01-26, 15:05
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius AntAkalnis
Pranešimai: 1059
Įstojo: 2008-10-06
Efka @ 2014-01-26, 11:02 rašė:
crabas, nu tu fizikos pamokose tik egsitavai vidurinej ar dalyvavai? Variklio cilindras Kai stumoklis nejuda yra fiksuota uzdara aplinka. Joje yra viksuotas daleliu kiekis, ir tu kaitink kad ir su penkiolika zvakiu daleliu kiekis viduje nepasikeis. Konkreciu atveju tanki didina tik stumoklis slekdamas dujas.

E people , dafai nesipykim ! ok !
tik atsakyk : nuo kada cheminis procesas yra fizika ?
Bet koks elementas kaitinan ar shaldant keicia tanki .
Kodel kalnuose mesos neishvirsi ? nes vanduo uzverda 90 laipsniu .

p.s. nuo kada lauke prie namo fiksuota-uzdara aplinka ? atsi busk gal jau !
beje KA RUKAI , pasidalink . Kambary-bute dyzeliuka ir be zvakiu uvest gali . LOL jumping
p.p.s. m-kloj dalyvavau , fizika 4 is 5
Redagavo Crabas 2014-01-26, 15:08
 
Kirkilas
Parašyta 2014-01-26, 16:07
Narys

Pranešimai: 976
Įstojo: 2011-02-18
Crabas, atsakyk dabar, ka tu veikei kai kiti sedejo mokykloje ir klausesi ka pasakoja mokytojas? Didesniu pievu skaityti neteko... (pradedant nuo posto nr 898) Ir dar bandai pritaikyti chemija ten, kur veikia fizikos desniai... Ka jau kalbet apie BARELIUS cilindruose...
Redagavo Kirkilas 2014-01-26, 16:08
 
Efka
Parašyta 2014-01-26, 17:43
Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 2052
Įstojo: 2007-10-16
crabai, nesuprantu, ar tu girtas bileka cia keverzoji ar is tikro nesuvoki ka rasai? smile1 As apie cilindra kad uzdara fiksuota aplinka tu apie garaza ar namus :D Apie fizika ir chemija net nebeturiu ka pasakyt, kirkilas matau zado irgi neteko :D


-----
Volvo 850 2.0 20V 93. (baigta karjera)
Volvo V70 II 2000 2.5TDI (baigta karjera)

Efka
 
lydys71
Parašyta 2014-01-26, 18:58
Narys

Miestas: Panevežio raj. Krekenavos Regioninis parkas
Pranešimai: 88
Įstojo: 2013-03-09
Sveiki,
ir as ''pasidziaugiau'' ziemos malonumu. Po 5 dienu stovejimo kaimo lauke-pasuku rakteli ir lyg ir bande sukti ,toks grubus metalo garsas ir starteris nebesuka,tik lengvas zzzz girdisi.... Nu galvoju-starterio dantukai nuejo velniop. Persistumiau masinuka ant saules, palaukiau kol siek tiek pasilo ir islupu starteri ,o ten viskas tvarkoje,dantukai gal kiek nubraukti. Bet beda kita-ant smagracio toje vietoje kur starteris kabino nebera 4 dantuku.... Nu ka draugas su priekaba nuveze i servisa,teks lupti deze ir kazkur bandyti susirasti detale. Ziema ziema lauk is kiema....angry


-----
V70II '03 AT D5 EX
SuBaru MT AWD 2.0l
 
Crabas
Parašyta 2014-01-26, 18:58
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius AntAkalnis
Pranešimai: 1059
Įstojo: 2008-10-06
matau kieme, vasara prie +15 ir ziema prie -30 tau "yra fiksuota uzdara aplinka" . ir kam tada pakaitinimo zvakes , ismesk lauk , pastau juk " fiksuota uzdara aplinka"
 
marcinorama
Parašyta 2014-01-28, 22:05
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 3391
Įstojo: 2011-04-08
na va sian uzkuriau taxa, 10 dienu stovejo nekurtas lauke, is pirmo karto, likau nustebes smile1pasirodo nelavonas ;)


-----
S80 D5 11 executive- daily
V90 D4 17 - daily
Nissan Sunny N13 88 -youngtimer
740 GLE 84 -youngtimer
 
pulses
Parašyta 2014-01-29, 19:57
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 2276
Įstojo: 2007-05-20
Nu ka per visus siuos buvusius salcius masina su 2,5tdi varikliu kuriau su Exide premium akumuliatorium 64Ah :D blem biski mazoka startine bet kurdawosi normaliaismile1 siand bakti atsinesiau su pakroweju pakrausiu per nakti ryt isimesiu I masinele pazesim kaip kvepuos :D


-----
Volvo V70 I R AWD
EX -Volvo V70 I 2,4T AWD
EX -Volvo V70 II 2,5 TDI
 
Eimas
Parašyta 2014-01-29, 20:01
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Karmėlava
Pranešimai: 2715
Įstojo: 2012-07-29
pulses @ 2014-01-29, 19:57 rašė:
Nu ka per visus siuos buvusius salcius masina su 2,5tdi varikliu kuriau su Exide premium akumuliatorium 64Ah :D blem biski mazoka startine bet kurdawosi normaliaismile1 siand bakti atsinesiau su pakroweju pakrausiu per nakti ryt isimesiu I masinele pazesim kaip kvepuos :D


V70 I per visus šitus šalčius kūrėm su man rodos 55Ah :D Nei kart akumo nekrovėm(apynaujis). Dėl įdomumo rytoj pažiūrėsiu kiek tiksliai AH ir A, bet žinau, kad iš toyota 1.3 benzo, mažas akumas :D


-----
v70 I 2.5D '99
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_3925.png
 
Oras
Parašyta 2014-01-29, 23:56
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1208
Įstojo: 2009-10-26
Ot tai tau, visi visada matuoja pas ka daugiau, o cia varzybos pas ka maziau :D As irgi kolkas sekmingai uzsivedineju su 450A startine srove turinciu akumu smile1


-----
S80 2.4i
V70 TDI
740 2.3
940 2.3 turbo
ex850 2.0 20v projektas Kibiron
ex850 2.0 T-5 '95 Saldytuvas
Suzuki SV650
KTM EXC-F 250
 
pulses
Parašyta 2014-01-30, 06:47
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 2276
Įstojo: 2007-05-20
Jo Antanai galwojau kad visi pradesit censoredwot kad ka tu veiki su tokiu akumu o cia prasau...:D


-----
Volvo V70 I R AWD
EX -Volvo V70 I 2,4T AWD
EX -Volvo V70 II 2,5 TDI
 
peršokti į forumą: