PROJEKTAS: VOLVO 340 1.4 TURBO

Parašė · 2009 gruodžio 16 09:05:45 · 0 komentarai · 7154 Peržiūros · Spausdinti
Jos pradž;ia labai paprasta – 21 metų Anjo iš Olandijos nusipirko 1986 metų gimimo, trejų durų, 1.4 tūrio variklį ir CVT transmisiją turinčią Volvo 340. Neilgai trukus, darbai prasidėjo. Senasis B14 motoras buvo pakeistas kitu, atsarginiu varikliu, kol į originalą buvo dedamos naujos Renaul 5GTT variklio detalės ir montuojama Garret T2 turbina. Kiekviena variklio detalė buvo perdažyta, sumontuotas „custom“ išmetimo kolektorius bei nerūdijančio plieno išmetimo vamzdis, išlendantis po šoniniu Volvo slenksčiu. Efektyvesniam variklio aušinimui buvo sumontuoti elektriniai radiatoriai bei tarpinis oro aušintuvas (Intercooler'is). Darbų rezultatas: 150 AG/180 Nm esant stadartiniam 0.7 Bar turbinos slėgiui. Anjo planas kiek didesnis: 200-230 AG/ 250 Nm. Tai planuojama padaryti sumontavus našesnę turbiną, pakeitus standartinius paskirstymo velenėlį bei karbiuratorių. Daug valandų buvo praleista prie kėbulo ir važiuoklės. Viskas (pakaba, greičių dėžė, salono elementai) buvo išmesta lauk ir pakeista „agresyvesnėmis“ detalėmis. Priekyje sumontuoti raudoni Koni amortizatoriai su Intraxx žeminančiomis spyruoklėmis, Superflex poliuretaninės į;vorės (sailentblokai). Gale – dvigubos lingės, 6 cm žeminantys blokeliai ir geltoni Koni amortizatoriai. Kas šiais laikais matėt linges lengvajame automobilyje? :) 300 Volvo serija jas turi! Visiškai nauja m47r greičių dėžė ir virintas diferencialas pakeitė buvusią CVT transmisiją. Rezultatu Anjo buvo neįtikėtinai patenkintas: „Bėgiai jungiasi tiesiog nuostabiai!“, gyrėsi olandas. Sutikti su tuo tiesiog negalima, nes naujas agregatas yra naujas. Be to, standartinis sankabos diskas pakeistas į Sachs Racing analogą. Volvo vidus kol kas pakeistas nesmarkiai, įskaitant Sparco vairą, keletą papildomų, bet reikalingų „laikrodžių“ ir odines sėdynes, kurias planuojama pakeisti į Sparco Chrono Road kėdutes kartu su šešių taškų saugos diržais. Žinoma, apie ateities planus. O jie gana daug žadantys! Anjo ketina pradėti kovoti su automobiliuką puolančia korozija, tad Volvo laukia perdažymas. Galiniai būgniniai stabdžiai bus pakeisti diskiniais, o priekyje sumontuoti didesnio skersmens stabdžių diskai. Priekinė važiuoklė sulauks nemenkų patobulinimų taip pat: reguliuojamo kietumo ir aukščio armotizatoriai (coilover'iai), 25 mm Classicswede stabilizatorius, reguliuojamos traukės. Viduje - elektroninis displėjus ir jau anksčiau minėtos sportinės sėdynės.







KOMENTARAI
Komentarų dar neparašyta.
RAŠYTI KOMENTARĄ
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
ĮVERTINK!

Reitingas: 4/10 (200 balsai )