Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Volvo V50 keletas klaidelių

Parašė Swer· 2012-06-14, 18:58
#1

Sveiki, galit paaiškint ką reiktu patvarkyti?

ECM-0380 Glow plug relay. Faulty signal,
ECM-0490 EGR control. Signal too high,
ECM-2683 By-pass valve. Signal too high,
ABS-0105 (info neradau)

labai baisios klaidos? :/

Parašė waidox· 2012-06-14, 22:51
#2

ECM-0380 greiciausiai pakaitinimo zvake bus mirus,pas mane tokia klaida meta,tai nustate,kad zvake:(

Parašė Swer· 2012-06-15, 18:16
#3

nu bandysiu pasiziuret zvakes, o kaip del kitu? nejau nera zinanciu?

Parašė raimundas_k· 2012-07-19, 21:09
#4

pas mane taip pat Volvo V50 o klaidos panasios:
CCM-E001 Control module communication
ECM-0380 Glow plug relay. Faulty signal
ECM-0002 Fuel volume control valve. Faulty signal
ECM-0092 Fuel pressure control valve. Signal too high
ECM-120F Fuel pressure control valve. Faulty signal
EPS-0071 Power supply. Signal too low
EPS-0081 Speed. Faulty signal
Gal yra zinovu del siu klaidu?

Parašė Fino· 2012-07-19, 21:25
#5

yra

Parašė Swer· 2012-07-19, 21:39
#6

nemazai pas tave :) del savo klaidu man tik RU forume padejo, kitur pagalbos nesulaukiau :)

Parašė raimundas_k· 2012-07-19, 22:04
#7

gal Fino gali pasakyti ka daryti del siu klaidu? nors po diagnostikos, kai dariau ne daug ka suzinojau... tik kad reikia ziureti kuro slegio davikli

Parašė Fino· 2012-07-19, 22:04
#8

CCM-E001 Control module communication nekreipt demesio
ECM-0380 Glow plug relay. Faulty signal pakaitinimo zvakiu rele, reikia ziureti ar jai kajuk, ar maintinimui, stovi po bamperiu, uz devetas praso po ~300+ lt
ECM-0002 Fuel volume control valve. Faulty signal ,ECM-0092 Fuel pressure control valve. Signal too high,ECM-120F Fuel pressure control valve. Faulty signal visom klaidom - pradziai ziureti kuro slegio davikli, jo maitinima, jis randasi ant fuel reil'o
EPS-0071 Power supply. Signal too low nekreipti demesio
EPS-0081 Speed. Faulty signal nekreipti demesio

Parašė raimundas_k· 2012-07-19, 22:10
#9

aciu Fino uz info

Parašė Swer· 2012-07-19, 23:22
#10

Fino gal gali man paaskint del situ klaidu? ECM-2683 By-pass valve. Signal too high,
ABS-0105 (info neradau)

del kitu zinau savo :)

Parašė Fino· 2012-07-20, 09:31
#11

I termostata ateina dveju kontaktu fiske (manrosd dveju) ir arba nera itampos, arba daviklis nefunkcionuoja, arba atsitiktine klaida, jeigu issitryne ir masina uzsikuria gerai ir klaida neatsiranda, galima pamirsti,
ABS-0105 - tokios klaidos volvo negali tureti, kazka maisai

Parašė Swer· 2012-07-20, 18:25
#12

Fino @ 2012-07-20, 09:31 rašė:
I termostata ateina dveju kontaktu fiske (manrosd dveju) ir arba nera itampos, arba daviklis nefunkcionuoja, arba atsitiktine klaida, jeigu issitryne ir masina uzsikuria gerai ir klaida neatsiranda, galima pamirsti,
ABS-0105 - tokios klaidos volvo negali tureti, kazka maisai

nu uzsikuria masina, bet ne is puse sukio, abs tikrai yra ta klaida, nurasiau kai diagnostika dare

Parašė gedimazs· 2012-07-23, 13:25
#13

ECM-0380 Glow plug relay. Faulty signal

Neskubėkit bėgti žvakių pakaitinimo rėlės pirkti, o patikrinkit pakaitinimo žvakes iš pradžių. Šneku iš patirties.

Parašė Fino· 2012-07-23, 13:36
#14

Tai nieks ju ir neperka, srotose po 300 - 400 lt

Parašė Swer· 2012-07-23, 17:34
#15

gedimazs @ 2012-07-23, 13:25 rašė:
ECM-0380 Glow plug relay. Faulty signal

Neskubėkit bėgti žvakių pakaitinimo rėlės pirkti, o patikrinkit pakaitinimo žvakes iš pradžių. Šneku iš patirties.

vien zvakes patikrint kazka girdejau reik nemazai atsukt daliu, ar klystu?

Parašė gedimazs· 2012-07-23, 17:59
#16

Swer @ 2012-07-23, 17:34 rašė:
gedimazs @ 2012-07-23, 13:25 rašė:
ECM-0380 Glow plug relay. Faulty signal

Neskubėkit bėgti žvakių pakaitinimo rėlės pirkti, o patikrinkit pakaitinimo žvakes iš pradžių. Šneku iš patirties.

vien zvakes patikrint kazka girdejau reik nemazai atsukt daliu, ar klystu?


Nieko nereikia daug atsukineti, pasiemi multimetrą nusistatai omus ir vieną multimetro laidą dedi prie minuso, o kitą prie žvakių laidų bloko (prie kiekvieno laido atskirai ateinančio nuo žvakės, kad nereiketų listi iki pat žvakės nes iki 3 ir 4 žvakęs nenuardes EGR ir aušinimo sistemos žarnos neprieisi ir tai ten sudėtingai net ir servise priėjo). Štai dar tokį šioki video radau kaip tai pasitikrinti, kad vizualiai įsivaizuoduotum kaip atrodo [youtube]trEaaoktcs0[/youtube]

Parašė Swer· 2012-07-23, 21:21
#17

rytoj valys man egr, prie to pacio paprasysiu, kad patikrintu zvakes ir termostato fiske(kontaktus) nes 3 tos klaidos ramybes neduoda, engine servise klaida vis dega

Parašė raimundas_k· 2012-07-24, 13:15
#18

Swer @ 2012-07-23, 21:21 rašė:
rytoj valys man egr, prie to pacio paprasysiu, kad patikrintu zvakes ir termostato fiske(kontaktus) nes 3 tos klaidos ramybes neduoda, engine servise klaida vis dega


buvau vakar Ol&Mark servise keiciau variklio tepalus, tai galvoju gal gales patikrinti ir zvakes, tai sako "oi cia daug ardyti ir geriau nelisti jei gerai uzsiveda".

Parašė gedimazs· 2012-07-24, 13:32
#19

raimundas_k @ 2012-07-24, 13:15 rašė:
Swer @ 2012-07-23, 21:21 rašė:
rytoj valys man egr, prie to pacio paprasysiu, kad patikrintu zvakes ir termostato fiske(kontaktus) nes 3 tos klaidos ramybes neduoda, engine servise klaida vis dega


buvau vakar Ol&Mark servise keiciau variklio tepalus, tai galvoju gal gales patikrinti ir zvakes, tai sako "oi cia daug ardyti ir geriau nelisti jei gerai uzsiveda".


Čia kuriame buvai iš tų dviejų?

Parašė raimundas_k· 2012-07-24, 16:12
#20

buvau vakar Ol&Mark servise keiciau variklio tepalus, tai galvoju gal gales patikrinti ir zvakes, tai sako "oi cia daug ardyti ir geriau nelisti jei gerai uzsiveda". [/quote]

Čia kuriame buvai iš tų dviejų? [/quote]

buvau N.Vilnia, Siaures g.8

Parašė Fino· 2012-07-24, 16:19
#21

Gerame buvai gerame, bet zasada visiska pakeisti jas

Parašė Swer· 2012-07-24, 20:07
#22

man siandien ta pati sake pazystami, valiau egra, ziuresim ar padejo, rytoj klaidas dar pratrinsiu, patikrino zvakes, bet sake jei uzsimanysi keist jas, pas mus nevaziuok :D

Parašė Fino· 2012-07-24, 20:10
#23

Pakeisim zvakes jei reikes.

Parašė gedimazs· 2012-07-24, 20:22
#24

o tai žvakės visos geros?

Parašė Swer· 2012-07-24, 21:05
#25

gedimazs @ 2012-07-24, 20:22 rašė:
o tai žvakės visos geros?

jo, sake viskas ok su zvakem :) liko su termostatu ta klaida viena issiaskint, ryt pratrinsiu klaidas po egr valymo ir ziuresim :)

Parašė raimundas_k· 2012-07-27, 13:20
#26

Swer @ 2012-07-24, 20:07 rašė:
man siandien ta pati sake pazystami, valiau egra, ziuresim ar padejo, rytoj klaidas dar pratrinsiu, patikrino zvakes, bet sake jei uzsimanysi keist jas, pas mus nevaziuok :D


nu kaip sutvarke auto? kokiame servise buvai?

Parašė Swer· 2012-07-27, 16:58
#27

nu isvale egra, pavazinesiu ir uzvaziuosiu ar yra ta klaida, jei bus, teks keist egr, o su termostato klaida ta dar neissiaskinau, po algos tik vaziuosiu aiskintis :D

Parašė Swer· 2014-01-16, 21:28
#28

nu ka, reiktu prikelti senaja savo tema :) buvau uzvaziaves pas pazystamus, del idomumo pajungiau kompa, tai taip ir kabo viena klaida pas mane ECM-2683 By-pass valve. Signal too high. Noriu susitvarkyt, Fino sake problema trbt bus laiduose, kas gali VIDA paziuret, ar seip kas zino ka ir kur ziuret!? :)

Parašė Swer· 2014-01-17, 19:21
#29

vienam ru forume radau tokia info:

ECM-2683 Обводной клапан сигнал слишком сильный
Условие
Модуль управления двигателя (ECM) проверяет сигнал от обводного клапана в корпусе терм­остата. Код неисправности регистрируется, если сигнал от обводного клапана слишком сильный. Модуль управления двигателя (ЕСМ) выявляет неисправность, когда зажигание включено.
Заменяем­ое значение
Отсутствует.

Возм­ожные причины

Короткое замыкание на электропитание в кабеле сигнала.



Симптом (симптомы) дефекта

Охлаждение двигателя/Вентилятор охлаждения двигателя (FC) всегда включен
Температурный контроль/Кондиционер не работает

simptomu tokiu isvys kaip ir nera, gaunasi reikia ziureti termostato laidus? Ar blogai supratau?

Parašė Duffis· 2017-06-14, 09:24
#30

Sveiki turiu keleta problemu su savo automobiliu. Vaziuojant trasoje dingsta trauka, pakelus iki 2k apsuku tada turbo vel pradeda pusti, atrodo kaip ji uzstringa :) Atlikus diagnostika ismete variklio klaidu:
1. ECM-C301 - radau arba zvakes/rele arba nutrukes can laidas, arba pas mane isoperuotas dpf filtras ir perrasytas softas, gali buti del jo si klaida. Ar as teisus???
2. ECM - 0002 ir ESM - 0089 kiek domejausi tai kuro slegio daviklis, greiciausiai ji keisti arba tiesiog paziureti maitinima. Ar as teisus???
3. ECM - 2263 kazkas su turbina bet neissiaiskinau kas, gal galite kas nors paaiskinti ka reiktu remontuoti???
4. ECM - 060A sito irgi neissiaiskinau, padekite su sia klaida???
5. CEM - 3A00, CEM - 8C20, CEM - 8A09, CEM - 8A12, sios klaidos kaip suprantu susijusios su zibintu sviesa tik nelabai suprantu kodel jos atsiradusios jeigu pas mane viskas sviecia, gal kas paaiskinima turit??
6. DDM - E001 kaip suprantu kazkas susija su masinos uzrakinimu ar masinos langais sito irgi nelabai suprantu, gal kas zinot??
7. P0071 kas cia per klaida??
8. DEM - 0005 sitos irgi nerandu gal kas turit jos paaiskinima??

Parašė Tomas· 2017-06-14, 10:02
#31

Siūlau nuvažiuoti pasidaryti diagnostiką ten, kur paaiškins klaidas dar ir parametrus pažiūrės. Sumokėsi kelioliką eurų, bet sutaupysi laiko ir nervų ir daugiau šansų kad iškart prie problemos prieisi, o ne kaitaliosi viską iš eilės.

Parašė Duffis· 2017-06-14, 10:03
#32

bet gal ir cia kazkas susidures su siomis klaidomis

Parašė Fino· 2017-06-14, 10:21
#33

aisku susidure, bet ju atsiradimo priezastis svarbi, o ne naudojimas Vidos kaip kalkuliatoriaus.

Parašė Tomas· 2017-06-14, 10:27
#34

Ta pati klaida gali būti išprovokuota skirtingų bėdų. Dalis tavo surašytų klaidų gali būti niekinės, jas ištrynus turėtų nebesikartoti arba jei ir liks, jos gali visiškai neįtakoti agregatų darbo.
Vargu ar kažkas prisimins tiksliais kodais turėtas klaidas, jei neradai forume.

Parašė andzeja· 2017-06-14, 10:45
#35

Ieškok atsakymų ru forumuose, arba per yandex.ru. Taip pat anglų forumuose nemažai info yra. Ten žmonės labiau dalinasi patirtimi. Čia daug verslininkų, kurie iš to duoną valgo...

Parašė Tomas· 2017-06-14, 13:09
#36

Ten tiesiog žmonių daugiau, o verslininkų čia ant vienos arba dviejų rankų pirštų gali suskaičiuoti. Kam vėl rašinėji nesąmones?

Parašė andzeja· 2017-06-14, 13:13
#37

Kokias nesąmones? Pagal tave tai mažai mokančių viename forume ir galinčių padėti?

Parašė diawollo· 2017-06-14, 14:17
#38

Ten rytuose žmonės dar didesni nabagai nei mes ir visokiuose rusijos užkampiuose net meistrų nėra, todėl ir dalinasi info. O angluose, JAV atvirkščiai. Serviso paslaugos žiauriai brangios - pats jeigu dinderį muši ir neturi ką veikt, tai gali susitvarkyt žymiai pigiau, bet tokiuois forumuos tik elementarią info rasi. Kaip kaladėles pasikeist ar kokį šarnyrą. :) Pas mus aukso vidurys. Palyginus už mažus pinigus viską sutvarkys ir patars kokybiškai. Vilniuj pakankamai daug žmonių vien Volvo užsiimančių, kad ir Autodiena.

Parašė Duffis· 2017-06-14, 14:33
#39

tai zodziu reziume kad reikia varyti i servisa ir ten suras beda o is sio forumo naudos mazos ane? :D

Parašė rhc· 2017-06-14, 18:01
#40

Gal tu pirma issitrink klaidas ir ziurek aktualias. Pakopinai keliu metu klaidu sarasa ir prasai isburt kodel netraukia.

Parašė Duffis· 2017-06-14, 18:47
#41

deja bet kopinau tas klaidas kurios neissitryne

Parašė Tomas· 2017-06-14, 18:58
#42

O tai leisk paklausti ką tu pats susitvarkysi? Pats turbiną keisi, geometriją valysi? Pirmai klaidai pats radai 4 galimus variantus ir klausi ar tu teisus.. :) Tu pats pagalvok kaip tai atrodo iš šono. Jei nesigaudai, tai geriau užklausk kas rekomenduos gerą patikimą meistrą/servizą - važiuoji palieki tvarkyti, o pats uždirbi pinigus darydamas tai ką geriausiai moki.
Tu net automobilio modelio nenurodei, o ieškai atsakymų kurie tau naudos neduos - vistiek važiuosi kažkur tvarkyti. Galiu klysti, bet pagal viską manau būtent tokia situacija.

Parašė Darius_Sa· 2017-06-14, 21:05
#43

andzeja @ 2017-06-14, 10:45 rašė:
Ieškok atsakymų ru forumuose, arba per yandex.ru. Taip pat anglų forumuose nemažai info yra. Ten žmonės labiau dalinasi patirtimi. Čia daug verslininkų, kurie iš to duoną valgo...


Yandex.ru ... Tai ne tik automobilį reikės remontuoti, bet dar ir asmeninį kompiuterį tvarkyti :) Truputį off-topic, bet nesusilaikiau :)

Parašė andzeja· 2017-06-14, 22:00
#44

Darius_Sa @ 2017-06-14, 21:05 rašė:
Yandex.ru ... Tai ne tik automobilį reikės remontuoti, bet dar ir asmeninį kompiuterį tvarkyti :) Truputį off-topic, bet nesusilaikiau :)

Galima išsamiau.. o tai į blevyzgas panašu.. n+k metų naudojuosi šia paieškos sistema. Su kompiuteriu viskas ok. Apie saugą nemažai nusimanau... Bus argumentų?

Parašė diawollo· 2017-06-14, 22:59
#45

aš galiu išsamiau :) Yandex'as yra pilnai kontroliuojamas rusijos vyriausybės ir kitų organų. Turbūt vienas daugiausiai asmeninės informacijos renkantis portalas. Jei gūglai ir visi kiti info kažkokią renka dėl komercijos, reklamom siūlyt (nu kažkas nueina ir NSA), tai Yandex viską rusijos tarnyboms. Jau nemažai skandalų buvo. Per Yandex'o appsus ir online paiešką buvo renkami vartotojų duomenys ir buvo klastojami JAV rinkimų rezultatai, kai buvo klastojami biuletiniai. Yandex navigacinis appsas pagautas siunčiantis visą vartotojo info įskaitant buvimo vietą ir įrašus iš mikrafono. Plius tam Yandex tiek propogandos, kad pasivemt gali. Jei tik mato, kad jungiesi iš Lietuviško IP, tai iškart meta visokį atsiprašant mėšlą.

Parašė andzeja· 2017-06-14, 23:19
#46

diawollo, klausimas buvo apie šį teiginį "Tai ne tik automobilį reikės remontuoti, bet dar ir asmeninį kompiuterį tvarkyti", apie apsus nebuvo šnekama...