Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Vožtuvų tarpų reguliavimas. Volvo benzinas priežiura

Parašė imori· 2012-05-21, 21:44
#1

Sveiki, labai domiuosi sia tema. Ypac domina voztuvu reguliavimas volvo benzinuose nuo 2001m.
Kiek esu skaites, jei voztuvu tarpeliai yra mazi, tai jie nedoda jokio garso, ir galu gale dega. Tai pagreitina dujos, nes ju degimo temperatura auksta. Arba atsitinka taip, kad susilenkia vostuvu krastai...
Reikia juos reguliuoti kas 80k km, kai kuriom masinom net rekomenduojama kas 40K km.
Nelabai noriu remontuoti galvos, o ypac kad man tai atsitiktu kokioje Norvegijoje. Noriu kad, masina visada butu paruosta ir nepavestu.
Kiek Benas yra minejes, jam teko pakluoti 3500lt, manau tai daug. Gal reguliavimas kuri rekomenduoja gamintojas - labiau ismintingas sprendymas?
Tai klausimas kiek kainuoja voztuvu reguliavimas? (BMW forume perskaiciau iki 250lt)
Kas tai galetu padaryti?
Dar vienas klausimas, ar volvo nuo 2001m lizdu metalas minkstas kaip pvz subaru? Ar jis gana atsparus aukstai temperaturai?
Aciu

Redagavo imori· 2012-05-21, 23:12

Parašė Fino· 2012-05-21, 22:15
#2

BMW reguliojama su saibom, volvo - su kalpokeliais/grybeliais. Tai kartais brangiau. Kad apsaugoti galva, ir kad nenusestu lizdai reikia, tarkim, kuo riebesnio misinio duju sureguliavime (aisku - problema - servisinis rezimas, check engine ir tt) ir duju atjungimas / svelnus perejimas i benzina ~5000 rom diapazone, prie didesnes apkrovos. Taipogi tarpeliu patikrinimas kas 30 - 40 kkm.

Parašė sukys· 2012-05-21, 22:23
#3

O mano s80 1999m T6 stovi automatiniai vožtuvų kėlikliai...

Parašė Fino· 2012-05-21, 22:25
#4

Buv o kazkiek tukstanciu varikliu pagaminta , bet labai labai nedaug, jei pas tave taip yra - sveikinu, labai pasiseke, maziau galvos skausmu

Parašė imori· 2012-05-21, 22:27
#5

siap Fino, labai domina tavo ideja del reguliojimu voztuvu pakeitima i hidrokompensatorius 2.4i varikliuose

Redagavo imori· 2012-06-02, 23:16

Parašė Fino· 2012-05-21, 22:29
#6

Jeigu i galvute sudaromas pakankamas tepalo slegis, tai imanoma. Jei ne - ne, nezinau kur rasti informacijos apie tai ar slegiai vienuodi. O siaip tai patarciau vazioti ir nesukti sau galvos.

Parašė imori· 2012-09-19, 23:02
#7

del idomumo budamas Klaipedoje uzklausiau kiek kainuotu sureguliuoti voztuvus 2.4i.
Man pasake 900lt, nes galva reikia ardyti...
Kiek Vilniuje tai galetu kainuoti, klausiu tik del smalsumo....

Parašė Zygimantas· 2012-09-20, 00:41
#8

Nekuriant naujos temos, gal turit apie Saab info sia tema?

Parašė sarasand· 2012-09-20, 09:14
#9

Gaisras_Padegimas @ 2012-09-20, 00:41 rašė:
Nekuriant naujos temos, gal turit apie Saab info sia tema?


Nesuk galvos, ten hidrauliniai kompensatoriai, nieko reguliuot nereikia.

Parašė Fino· 2012-09-20, 09:15
#10

taip

Parašė Zygimantas· 2012-09-20, 12:09
#11

Arba sutapimas, arba su Saab benzinu reikia maziau sukti galva nei su volvo.

Parašė Fino· 2012-09-20, 12:10
#12

Ner net ka lygint sasaba ir volvo motorus, saab - uoga!

Parašė antakalniai· 2016-01-21, 13:01
#13

O kas kiek reguliuojasi vožtuvai 2007 m. 3,2 varikliui (jei be duju ir su dujom).
ir kokia kaina šiuo metu?

Parašė no_dread· 2016-01-21, 14:01
#14

antakalniai @ 2016-01-21, 13:01 rašė:
O kas kiek reguliuojasi vožtuvai 2007 m. 3,2 varikliui (jei be duju ir su dujom).
ir kokia kaina šiuo metu?


Domintų ir 2.5T Varikliai (jeigu jiems reguliuoti reikia)

Parašė Murphy· 2016-01-21, 18:26
#15

no_dread @ 2016-01-21, 14:01 rašė:
antakalniai @ 2016-01-21, 13:01 rašė:
O kas kiek reguliuojasi vožtuvai 2007 m. 3,2 varikliui (jei be duju ir su dujom).
ir kokia kaina šiuo metu?


Domintų ir 2.5T Varikliai (jeigu jiems reguliuoti reikia)


Jo, jo. man irgi idomu. Maniske be duju.

Parašė samagonas· 2016-01-21, 18:59
#16

Ka manuale raso apie ta reguliavima?

Parašė zlastimieras· 2016-01-23, 11:19
#17

tai situ varikliu ekonomija zenkliai skiriasi ? kiek 2,4 ir 2,5T eda kuro ? turbina patikimas agregatas ?

Parašė samagonas· 2016-01-23, 12:26
#18

Mieste 15litru benzo, uzmiesti 8 su kapeikom. Turbina apsitepalavus pas mane tik dar neziurejau ar is jos paties ar koks vamzdelis. Zemo slegio turba liux

Redagavo samagonas· 2016-01-23, 12:31

Parašė zlastimieras· 2016-01-23, 13:22
#19

tai kiek tas 2,4 eda ? blin sakyciau daug ... 15 l mieste , besotis variklis (doh)

Parašė marionis· 2016-01-23, 14:07
#20

O kaip su T4 vožtuvų reguliavimų? Mašina jau 4 metai su dujom, bet niekur nepasako ar reguliuojasi ar ne :) vienur pečiais patampo, kitur sako kad pažiūrės, bet nepažiūri, dar kitur palaiko durniumi, kai apie vožtuvų reguliavimą pasakau...(confused)

Parašė Mindaugs· 2016-01-23, 14:56
#21

zlastimieras @ 2016-01-23, 13:22 rašė:
tai kiek tas 2,4 eda ? blin sakyciau daug ... 15 l mieste , besotis variklis (doh)

Panašiai kaip 4,4 V8 :D

Parašė Murphy· 2016-01-23, 15:02
#22

samagonas @ 2016-01-23, 12:26 rašė:
Mieste 15litru benzo, uzmiesti 8 su kapeikom. Turbina apsitepalavus pas mane tik dar neziurejau ar is jos paties ar koks vamzdelis. Zemo slegio turba liux


As uzmiestyje deginu 7 - 7,5 l/100km - greiciu apie 100km/h ir nesidraskydamas, kaip pasiutes. O mieste deginu 12 - 13 l/100km. (Vaziavimas mieste, aisku, vaziavimui mieste nelygus - cia nestovint istisai kamsciuose) Tikiu, kad galima ir i 16 litru netilpt.

Redagavo Murphy· 2016-01-23, 15:04

Parašė Murphy· 2016-01-23, 15:05
#23

Mindaugs @ 2016-01-23, 14:56 rašė:
zlastimieras @ 2016-01-23, 13:22 rašė:
tai kiek tas 2,4 eda ? blin sakyciau daug ... 15 l mieste , besotis variklis (doh)

Panašiai kaip 4,4 V8 :D


Kad su tokiu "mataru", kazin, ar lengvai i 20 litriuku sutilpsi mieste? :)

Parašė Mindaugs· 2016-01-23, 15:08
#24

murphy021789 @ 2016-01-23, 15:05 rašė:
Kad su tokiu "mataru", kazin, ar lengvai i 20 litriuku sutilpsi mieste? :)

Tokių matarų turėtojai tvirtina, kad sutelpa į 15 ir su XC90, S80 turėtu truputi mažiau pasiimt :)

Redagavo Mindaugs· 2016-01-23, 20:40

Parašė zlastimieras· 2016-01-23, 20:26
#25

Mindaugs @ 2016-01-23, 17:08 rašė:
murphy021789 @ 2016-01-23, 15:05 rašė:
Kad su tokiu "mataru", kazin, ar lengvai i 20 litriuku sutilpsi mieste? :)

Tokių matarų turėtojai tvirtina, kad sutelpa ir su XC90, S80 turėtu truputi mažiau pasiimt :)


tai kiek tas 2.4 benzo ima ? uzdujinus, duju ?

Redagavo zlastimieras· 2016-01-23, 20:26

Parašė sweedcar· 2016-01-23, 20:29
#26

manau nedaugiau 13 litru turi imt

Parašė Irmantas855· 2016-01-23, 21:11
#27

Kaip vaziuosi taip ir ims: jei nuo sankryzu sportuoosi, turbininis paims daug, jei ramiai, tai ims tikrai nedaug, nes ekonomiski motorai.

Parašė zlastimieras· 2016-01-24, 08:52
#28

tai bet kuris variklis ims daug , jei ties raudonom apsukom vaziuosi , bet tik idomu kiek tas 2.4 vaziuojant vidutiskai eda benza/dujas

Parašė Irmantas855· 2016-01-24, 20:25
#29

Asa vilniuj isvaziuoju iki 12 (ryte pats pikas, vakare po piko), savaitgali ir i 10, diena vazinejant 10-11..

Parašė atrabotke· 2016-01-25, 08:50
#30

V70 2.5T
50/50 miestas/užmiestis, šiuo metu rodomas sąnaudų vidurkis - 9,7l/100 km. Važinėju ramiai, kartais su kiek smagesniais startavimais.
Trasoje ramiai kruizinant valgo apie 8l/100km, mano ekorekordas buvo 7,4 l/100km.

Parašė DeoXas· 2016-09-17, 10:46
#31

Noriu reguliuotis 2,3T T5 variklio vožtuvus, kur galima rasti "šaibeles" ir informaciją apie tarpelius? ačiū už info!

Parašė romasis· 2017-08-20, 23:12
#32

Sveiki,kiek maždaug gali kainuoti vožtuvu reguliavimas pvz Vilniuje ir pvz. Ukmergeje?

Parašė sweedcar· 2017-08-21, 19:39
#33

romasis @ 2017-08-20, 23:12 rašė:
Sveiki,kiek maždaug gali kainuoti vožtuvu reguliavimas pvz Vilniuje ir pvz. Ukmergeje?


kazka esu girdejes, kad iki 600 euru viskas gali kainuoti, tai todel turbut nieks to nedaro, kai kitas variklis 300 kainuoja :D.

Parašė samagonas· 2017-08-22, 01:11
#34

Dar negirdėjau kad kas nors reguliuotūsi, kokie ppožymiai kad reikia?

Parašė romasis· 2017-08-23, 08:03
#35

O gi išmetimo vožtuvas 1 cilindre pradege,ir galva nuimta,norisi Tvarkos teisingos..

Parašė sweedcar· 2017-08-23, 08:23
#36

o kaip pasireiskia, kad pradege voztuvas?

Parašė imori· 2017-08-23, 12:52
#37

daug degalų turėtu ryti

Parašė nukas· 2017-08-23, 18:41
#38

Kaip ten yra istikruju su tais Bi-fuel.Kur konkreciau ,jeigu daroma, galima butu pakeisti i tradicine 4-tos kartos iranga. Kazkur girdejau kad reikia nauju smegenu,daug reikalu.Kiek kainuotu tas visas reikalas.

Parašė Murphy· 2017-08-23, 21:29
#39

sweedcar @ 2017-08-23, 08:23 rašė:
o kaip pasireiskia, kad pradege voztuvas?


Dekompresuotas cilindras turi but, netolygus variklio darbas, galios trukumas.

Parašė imori· 2017-08-23, 22:34
#40

nukas @ 2017-08-23, 18:41 rašė:
Kaip ten yra istikruju su tais Bi-fuel.Kur konkreciau ,jeigu daroma, galima butu pakeisti i tradicine 4-tos kartos iranga. Kazkur girdejau kad reikia nauju smegenu,daug reikalu.Kiek kainuotu tas visas reikalas.

Kažkada su Slava kalbėjau apie tai trumpai, sakė kad jis gali kažką padaryti. Reik jam paskambinti ir patikslinti

Parašė romasis· 2017-08-24, 08:22
#41

Taip, bevažiuojant dingo trauka,trailino,geltonas šauktukas. Pamatavus kompresija vienam 0,00, vat ir teko imti galvą. 🕸

Parašė Murphy· 2017-08-24, 12:41
#42

Variklis uzdujintas? Kokia rida?

Parašė imori· 2017-08-24, 12:51
#43

romasis @ 2017-08-24, 08:22 rašė:
Taip, bevažiuojant dingo trauka,trailino,geltonas šauktukas. Pamatavus kompresija vienam 0,00, vat ir teko imti galvą. 🕸

Koks variklis?
Nejaugi galvą taip lengvai pardavė atskirai nuo variklio?