Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Benzininių V ir W formos variklių niuansai

Parašė Joker· 2012-03-07, 11:50
#1

Sveiki,

Beveik visuose mūsų SCC forumo sub-forumuose, bei kituose forumuose, dažniausiai kalba eina apie mažalitražius arba vidutinio litražo dyzelinius varikliukus. Daug rečiau kalbama apie benzininius variklius, nes neva važinėti benzinu visai neapsimoka, o dyzeliu daug pigiau. Nemažas skaičius klubiečių eksploatuoja benzininius automobilius su dujine įranga, tačiau šioje temoje norėčiau užvesti diskusiją ne apie tai.

Kadangi, šiomis dienomis, dėl Lietuvoje esančios "dyzelmanijos", dauguma mirtingųjų yra pasirinkę būtent automobilius su minėtais varikliais, norėčiau, kad visi draugiškai padiskutuotume apie didesnio litražo benzininius variklius ir išskirtume būtent atmosferinius kaip pvz. V6, V8, W12 ir panašios formos variklius. Aišku jei kas žinote kažka įdomaus apie šiuos variklius su Turbo arba Biturbo, moloniai padiskutuotume taip pat ;)

Labai būtų smagu, kad gerai žinantys pildytų mano temą ir suršytų kokie jie yra pagal forma, litražą, galią ir pan. priskiriant juos atitinkamiems gamintojams ir auto modeliams. Tai labai būtų aktualu ir lankytojams. Taip pat padiskutuokim kuom jie geri, kuom jie blogi, aišku neprikišdami to, ką visi gerai žinome, kiek jie "daug" naudoja kuro.

Man asmeniškai labai įdomu tarkim tai, kokį variklį (iš šių V ar W formos serijų) turi tam tikras auto gamintojas savo gamoje?

Labai įdomu, kokio gamintojo auto rinktumėtės Jūs su varikliu iš šios serijos?

Taip pat įdomų tokių varikliu eksploatavimo kaštai ir visi kiti niuansai.

VOLVO V formos VARIKLIŲ MODIFIKACIJOS:
VOLVO S80:
4.4 L V8 by Yamaha (315 AG) (2006-2010 m.)
VOLVO XC90:
4.4 L V8 by Yamaha (315 AG) (2005 iki dabar)

AUDI V/W formos VARIKLIŲ MODIFIKACIJOS:
AUDI A3:
3.2 i V6 24V quattro (250 AG) (2003-2008 m.)
AUDI A4:
2.4 i V6 30V (170 AG) (2001-2004 m.)
2.4 V6 (170 AG) (2008 iki dabar)
3.0 i V6 (220 AG) (2000-2008 m.)
3.0 V6 (220 AG) (2008 iki dabar)
AUDI A6:
2.8 V6 (174 AG) (1994-1997 m.)
2.8 V6 30V (193 AG) (1995-2001 m.)
2.6 V6 (150 AG) (1994-1997 m.)
3.0 i V6 (220 AG) (2001-2004 m.)
4.2 i V8 40V (335 AG) (2004 iki dabar)
3.0 i V6 30V (218 AG) (2006 iki dabar)
2.4 i V6 24V (177 AG) (2004 iki dabar)
4.2 i V8 40V (350 AG) (2006 iki dabar)
AUDI A8:
6.0 i W12 (450 AG) (2003-2010 m.)
4.2 i V8 (335 AG) (2002-2006 m.)
4.0 V8 32V TDI (275 AG) (2003-2005 m.)
3.0 i V6 (220 AG) (2003-2005 m.)
6.3 W12 FSI (500 AG) (2010 iki dabar)
4.2 V8 TDI (350 AG) (2010 iki dabar)
4.2 V8 FSI (372 AG) (2010 iki dabar)
3.0 V6 TFSI (290 AG) (2010 iki dabar)
3.0 V6 TDI (250 AG) (2010 iki dabar)
AUDI RS4:
4.2 i V8 32V FSI (420 AG) (2005 iki dabar)
AUDI RS5:
4.2 V8 (450 AG) (2010 iki dabar)
AUDI RS6:
4.2 V8 (450 AG) (2002-2006 m.)
5.0 TFSI V10 (580AG) (2007 iki dabar)
AUDI S4:
4.2 S4 V8 (280 AG) (1992-1994 m.)
4.2 S4 V8 (290 AG) (1994-1994 m.)
4.2 i V8 (344 AG) (2002-2007 m.)
AUDI S5:
4.2 V8 FSI (354AG) (2007 iki dabar)
AUDI S6:
4.2 i V8 32V (290 AG) (1994-1997 m.)
4.2 V8 (340 AG) (1999-2006 m.)
5.2 i V10 FSI (435 AG) (2006 iki dabar)
AUDI S8:
4.2 V8 (340 AG) (1996-1999 m.)
4.2 V8 (360 AG) (1999-2002 m.)
5.2 V10 FSI (450 AG) (2005 iki dabar)
AUDI TT
3.2 i V6 24V (250 AG) (2002 iki dabar)

HONDA V6 formos VARIKLIŲ MODIFIKACIJOS:
2.5 V6 sohc 24v 150-160 ag - europoje turbūt retai sutinkamas, esu matęs Rover 7xx modelyje.
2.7 V6 sohc 24v 170 ag - Honda Legend I (apie šį variklį kalbėjo, kad inžinieriai perskėlė F1 variklį pusiau ir idėjo į Legendą, kiek tiesos - nežinau)
3.0 V6 sohc vtec 200 ag - Honda Accord coupe
3.0 V6 dohc vtec 270 ag - Honda NSX. Europoje taip pat retas svečias. Laaabai smagus variklis.
3.2 V6 sohc 200ag - Honda Legend II. Amerikoje buvo ir kiek patobulinta versija - Type II - 230 ag.
3.2 V6 dohc vtec 290 ag - Honda NSX
3.5 V6 sohc 230 ag - honda Legend III ir IV

Redagavo Joker· 2012-03-08, 12:03