Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Benzininių V ir W formos variklių niuansai

Parašė Joker· 2012-03-07, 11:50
#1

Sveiki,

Beveik visuose mūsų SCC forumo sub-forumuose, bei kituose forumuose, dažniausiai kalba eina apie mažalitražius arba vidutinio litražo dyzelinius varikliukus. Daug rečiau kalbama apie benzininius variklius, nes neva važinėti benzinu visai neapsimoka, o dyzeliu daug pigiau. Nemažas skaičius klubiečių eksploatuoja benzininius automobilius su dujine įranga, tačiau šioje temoje norėčiau užvesti diskusiją ne apie tai.

Kadangi, šiomis dienomis, dėl Lietuvoje esančios "dyzelmanijos", dauguma mirtingųjų yra pasirinkę būtent automobilius su minėtais varikliais, norėčiau, kad visi draugiškai padiskutuotume apie didesnio litražo benzininius variklius ir išskirtume būtent atmosferinius kaip pvz. V6, V8, W12 ir panašios formos variklius. Aišku jei kas žinote kažka įdomaus apie šiuos variklius su Turbo arba Biturbo, moloniai padiskutuotume taip pat ;)

Labai būtų smagu, kad gerai žinantys pildytų mano temą ir suršytų kokie jie yra pagal forma, litražą, galią ir pan. priskiriant juos atitinkamiems gamintojams ir auto modeliams. Tai labai būtų aktualu ir lankytojams. Taip pat padiskutuokim kuom jie geri, kuom jie blogi, aišku neprikišdami to, ką visi gerai žinome, kiek jie "daug" naudoja kuro.

Man asmeniškai labai įdomu tarkim tai, kokį variklį (iš šių V ar W formos serijų) turi tam tikras auto gamintojas savo gamoje?

Labai įdomu, kokio gamintojo auto rinktumėtės Jūs su varikliu iš šios serijos?

Taip pat įdomų tokių varikliu eksploatavimo kaštai ir visi kiti niuansai.

VOLVO V formos VARIKLIŲ MODIFIKACIJOS:
VOLVO S80:
4.4 L V8 by Yamaha (315 AG) (2006-2010 m.)
VOLVO XC90:
4.4 L V8 by Yamaha (315 AG) (2005 iki dabar)

AUDI V/W formos VARIKLIŲ MODIFIKACIJOS:
AUDI A3:
3.2 i V6 24V quattro (250 AG) (2003-2008 m.)
AUDI A4:
2.4 i V6 30V (170 AG) (2001-2004 m.)
2.4 V6 (170 AG) (2008 iki dabar)
3.0 i V6 (220 AG) (2000-2008 m.)
3.0 V6 (220 AG) (2008 iki dabar)
AUDI A6:
2.8 V6 (174 AG) (1994-1997 m.)
2.8 V6 30V (193 AG) (1995-2001 m.)
2.6 V6 (150 AG) (1994-1997 m.)
3.0 i V6 (220 AG) (2001-2004 m.)
4.2 i V8 40V (335 AG) (2004 iki dabar)
3.0 i V6 30V (218 AG) (2006 iki dabar)
2.4 i V6 24V (177 AG) (2004 iki dabar)
4.2 i V8 40V (350 AG) (2006 iki dabar)
AUDI A8:
6.0 i W12 (450 AG) (2003-2010 m.)
4.2 i V8 (335 AG) (2002-2006 m.)
4.0 V8 32V TDI (275 AG) (2003-2005 m.)
3.0 i V6 (220 AG) (2003-2005 m.)
6.3 W12 FSI (500 AG) (2010 iki dabar)
4.2 V8 TDI (350 AG) (2010 iki dabar)
4.2 V8 FSI (372 AG) (2010 iki dabar)
3.0 V6 TFSI (290 AG) (2010 iki dabar)
3.0 V6 TDI (250 AG) (2010 iki dabar)
AUDI RS4:
4.2 i V8 32V FSI (420 AG) (2005 iki dabar)
AUDI RS5:
4.2 V8 (450 AG) (2010 iki dabar)
AUDI RS6:
4.2 V8 (450 AG) (2002-2006 m.)
5.0 TFSI V10 (580AG) (2007 iki dabar)
AUDI S4:
4.2 S4 V8 (280 AG) (1992-1994 m.)
4.2 S4 V8 (290 AG) (1994-1994 m.)
4.2 i V8 (344 AG) (2002-2007 m.)
AUDI S5:
4.2 V8 FSI (354AG) (2007 iki dabar)
AUDI S6:
4.2 i V8 32V (290 AG) (1994-1997 m.)
4.2 V8 (340 AG) (1999-2006 m.)
5.2 i V10 FSI (435 AG) (2006 iki dabar)
AUDI S8:
4.2 V8 (340 AG) (1996-1999 m.)
4.2 V8 (360 AG) (1999-2002 m.)
5.2 V10 FSI (450 AG) (2005 iki dabar)
AUDI TT
3.2 i V6 24V (250 AG) (2002 iki dabar)

HONDA V6 formos VARIKLIŲ MODIFIKACIJOS:
2.5 V6 sohc 24v 150-160 ag - europoje turbūt retai sutinkamas, esu matęs Rover 7xx modelyje.
2.7 V6 sohc 24v 170 ag - Honda Legend I (apie šį variklį kalbėjo, kad inžinieriai perskėlė F1 variklį pusiau ir idėjo į Legendą, kiek tiesos - nežinau)
3.0 V6 sohc vtec 200 ag - Honda Accord coupe
3.0 V6 dohc vtec 270 ag - Honda NSX. Europoje taip pat retas svečias. Laaabai smagus variklis.
3.2 V6 sohc 200ag - Honda Legend II. Amerikoje buvo ir kiek patobulinta versija - Type II - 230 ag.
3.2 V6 dohc vtec 290 ag - Honda NSX
3.5 V6 sohc 230 ag - honda Legend III ir IV

Redagavo Joker· 2012-03-08, 12:03

Parašė Nitro· 2012-03-07, 12:13
#2

Ar as teisingai supratau - tu nori, kad sitoje temoja atsirastu visu gaminamu V formos varikliu sarasas? Kam to reikia?

Parašė Zygimantas· 2012-03-07, 12:41
#3

As mielai paskaityciau info is patikimu lupu bendro issilavinimo delei.

Parašė Joker· 2012-03-07, 12:44
#4

Nitro @ 2012-03-07, 11:13 rašė:
Ar as teisingai supratau - tu nori, kad sitoje temoja atsirastu visu gaminamu V formos varikliu sarasas? Kam to reikia?


Sarašas tai pirmas, teisingos temos punktas, o kam to reikia?

kaip paklausei, taip ir atsakau - viskam ;)

paskaityk dar kartą ir suprasi kam to reikia, man asmeniškai įdomu, ir manau ne tik man, o kai žinosim visi kokie varikliai, būtent šios gamos stovi tam tikruose gamintojuose, o kai tai bus susisteminta, galima bus lyginti kas ir kaip.

Parašė Blitz· 2012-03-07, 13:42
#5

Joker teisus, as nors ir vazinejau, vazineju ir kogero ateity vazinesiu benzininiu auto, apie dyzelinius zinau daugiau, nes apie juos VISUR ir DAUG informacijos - gedimai, sanaudos, remontai ir tt. - as net zinau, kodel negerai Euro 4 D5, kodel 3 l sabo dyzelis kaista ir tt, nors man tai nera aktualu :) O bnezininiai kukliai padeti i kamputi - tiek vidutiniai, tiek ir V6/8/12 ir tt.

Aisku priezastis gali but paprasta - lyginant su dyzeliniais varikliais, benzininiai turi tiek mazai problemu, kad net neverta apie tai sneket :D

Redagavo Blitz· 2012-03-07, 13:48

Parašė Alex787· 2012-03-07, 17:55
#6

Blitz @ 2012-03-07, 12:42 rašė:
Joker teisus, as nors ir vazinejau, vazineju ir kogero ateity vazinesiu benzininiu auto, apie dyzelinius zinau daugiau, nes apie juos VISUR ir DAUG informacijos - gedimai, sanaudos, remontai ir tt. - as net zinau, kodel negerai Euro 4 D5, kodel 3 l sabo dyzelis kaista ir tt, nors man tai nera aktualu :) O bnezininiai kukliai padeti i kamputi - tiek vidutiniai, tiek ir V6/8/12 ir tt.

Aisku priezastis gali but paprasta - lyginant su dyzeliniais varikliais, benzininiai turi tiek mazai problemu, kad net neverta apie tai sneket :D


Jeigu tvarkingas ar dyzelinis ar benzininis kaip laikrodis-O jej lavonas tai ir su benzu tiek problemų gali turėt kad nežinosi kur bėgt,.Asmeniška patirtis(laughting2)

Redagavo Alex787· 2012-03-07, 17:56

Parašė Nitro· 2012-03-07, 18:15
#7

Turėjau kadaise Hondą, tai papasakosiu kokie varikliai būna hondose:

2.5 V6 sohc 24v 150-160 ag - europoje turbūt retai sutinkamas, esu matęs Rover 7xx modelyje.
2.7 V6 sohc 24v 170 ag - Honda Legend I (apie šį variklį kalbėjo, kad inžinieriai perskėlė F1 variklį pusiau ir idėjo į Legendą, kiek tiesos - nežinau)
3.0 V6 sohc vtec 200 ag - Honda Accord coupe
3.0 V6 dohc vtec 270 ag - Honda NSX. Europoje taip pat retas svečias. Laaabai smagus variklis.
3.2 V6 sohc 200ag - Honda Legend II. Amerikoje buvo ir kiek patobulinta versija - Type II - 230 ag.
3.2 V6 dohc vtec 290 ag - Honda NSX
3.5 V6 sohc 230 ag - honda Legend III ir IV

Tiek hondos V6 variklių, kurie daugiau ar mažiau aktualūs Lietuvos vairuotojams ;)

Redagavo Nitro· 2012-03-07, 18:16

Parašė Joker· 2012-03-07, 18:59
#8

Ačiū Nitro ;), o V8 Hondos neturejo?

Parašė Nitro· 2012-03-07, 22:49
#9

Ne. Honda tik formulei1 gamino didesni varikli (berods v8), o automobiliams nieko didesnio uz 3.5V6 negamino.

Parašė Fino· 2012-03-08, 00:18
#10

Man irgi butu idomu pasisemt invo apie V5 ir W12 :)

Parašė kebabas· 2012-03-08, 02:41
#11

Jo, idomi tema. O iskart klausimas, kuo skiriasi v12 nuo w12? ten cilindru isdestymu tai aisku, bet kuom grista pati w12 ideja? kompaktiskesnis ?

Redagavo kebabas· 2012-03-08, 02:41

Parašė Fatmann· 2012-03-08, 08:20
#12

Taip, žymiai.

Parašė Fino· 2012-03-08, 11:07
#13

AS klystu ar ne pataisykit?
W forma cilindru variklio isdestymas ne 4-4-4, bet 3-5-3 ?

Joker Yamahos V8 neidejei (Volvo)

Redagavo Fino· 2012-03-08, 11:07

Parašė Joker· 2012-03-08, 11:14
#14

Fino @ 2012-03-08, 10:07 rašė:
AS klystu ar ne pataisykit?
W forma cilindru variklio isdestymas ne 4-4-4, bet 3-5-3 ?

Joker Yamahos V8 neidejei (Volvo)


Pagal mane tai jei W12, tai 3-6-3, jei W8, tai 2-4-2,

o del volvos, tai parasyk kuris modelis, nes nelabai randu, aisku dar wv idesiu, bet nespeju ir dar kitus modelius

Parašė Blitz· 2012-03-08, 11:24
#15

http://en.wikiped...44S_engine

Parašė Fino· 2012-03-08, 11:48
#16

Oh, Haldex svedai :) Pagarba

Parašė Fatmann· 2012-03-08, 11:57
#17

W12 variklis - tai iš esmės du VR6 motorai, besidalijantys bendru alkuniniu velenu.
Cilindrų išdėstymas toks 3-3---3-3.

Parašė Grimantas· 2012-03-08, 18:42
#18

Važiuojant 15km atstumą max. iki 80 km/h greičiu užmiestyje 4,4 l V8 bmw motorui pakako prie 25 laipsnių šalčio užšalusio karterio alsuolio, kad stūmokliai išneštų gilzes. Sudeginto tepalo iki normos sustojus reikėjo dapilti į karterį 2 l - tačiau pavažiavus 200 km sustukseno viduriai...