Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: FAQ: VOLVO 5 cilindru varikliai-benzinas-informacija, skirtumai, trukumai

Parašė markiz· 2017-08-16, 18:49
#95

Saras @ 2017-08-16, 13:03 rašė:
Dimka @ 2016-09-09, 00:12 rašė:
samagonas @ 2016-09-05, 21:52 rašė:
Moka tas dujas det dar ne i tokias deda ir parenka tikrai pagal variklio galia dar su rezervu, cia idet silpna reduktoriu kad uzgazavus persijungtu ant benzo gali tik diletantas, bet niekas nesake kad kazkam persijungia i benza. Kaip supratau nuo aukstesniu apsuku su dujom yra blogiau nes....?


https://www.youtu...azVApPEZnY
Šitame video žmogus pakankamai moksline bet prieinama kalba aiškina skirtumus tarp benzino ir dujų degimo procesų bei reikalavimus "dujiniam" varikliui ir uždegimo paskubos kampo nustatymui. Dujų įrangai montuoti optimalūs yra varikliai su didesniu suspaudimo laipsniu (t.y. neturbiniai), kodėl taip yra žr. video. (kofe)


Iš video gautūsi, kad dujos gerai dirba tik prie didesnės kompresijos cilindruose. Tada, kad ją pakelti, vertėtų naudoti tirštesnį tepalą, bent jau 5W30 bet tik ne 0W30. ???

Ne. Kompresija ir suspaudimo laipsnis skirtingi parametrai - kompresija - matuojama, suspaudimo laipsnis - apskaiciuojamas.