Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: FAQ: Volvo D5 ir 2.4D variklis - informacija, skirtumai, trukumai

Parašė Tiesiog_D· 2015-06-07, 02:44
#153

Rasa @ 2015-06-07, 01:34 rašė:
Styra @ 2015-06-03, 10:08 rašė:
manau kad perkant D5 euro4 reiktu iskart numatyti tokius dalykus ir islaidas jiems:
1. DPF isprogramavimas ir isoperavimas - privaloma jei pagrinde bus vazinejama trumpais atstumais;
2. Kompensatoriu keitimas - daug sansu kad bus padiles ar gerokai sudile;
3. Purkstuku restauravimas - daug sansu kad prisireiks;
3. Oro sklendes - jei prisireiks - pas mane dar nekeistos, bet viena karta valytos, yra galimybe "pasalinti"
4. EGR - jei prisireiks - pas mane vina karta valytas, yra galimybe "pasalinti"


Kiek visa tai galėtų kainuoti? visiškai šiuose dalykuose nieko nekertu.

Planuoju pirkti euro 4 ir važinėti tiek trumpais, tiek tolimais atstumais, bet vis neramina tos galimos problemos su tais euro 4, net neįsivaizduoju ar verta rizikuoti perkant apskritai.

Ir išvis, ar euro 4 turi nors vieną privalumą prieš euro 3, nes atrodo, kad visokeriopai prastesnis.


Privalumų nėra, sąlyginai su naujesne mašina važinėsi. Dar prie Styra sąrašo pridėsiu, kad garsiau dirba už euro3, kažkada Fino iš šimto metrų atpažino, kad atvažiavau su euro4. Reikia skaičiuoti ar tikrai apsimokės su dyzeliu važinėti. O dėl kainų reikia kreiptis į Vladą (aš pas jį viską dariau) arba į Fino