Parašė Styra· 2015-06-03, 09:08
#151
manau kad perkant D5 euro4 reiktu iskart numatyti tokius dalykus ir islaidas jiems:
1. DPF isprogramavimas ir isoperavimas - privaloma jei pagrinde bus vazinejama trumpais atstumais;
2. Kompensatoriu keitimas - daug sansu kad bus padiles ar gerokai sudile;
3. Purkstuku restauravimas - daug sansu kad prisireiks;
3. Oro sklendes - jei prisireiks - pas mane dar nekeistos, bet viena karta valytos, yra galimybe "pasalinti"
4. EGR - jei prisireiks - pas mane vina karta valytas, yra galimybe "pasalinti"
Kalbos sklinda kad su euro3 taip nera - gal kas galetu patvirtinti?
Kaip su varykliai po 2011, kur berods jau euro5 ?
Kaip suprantu - daugiau vazinejant mieste ir/ar trumpais atstumais - dyzelis yra blogai: uzsinesineja suodziais dpf/egr/sklendes/turba, dyla kompensatoriai del salto tepalo ir t.t. - o kaip sitie reikalai su bendzinu T5, T6 ar 3.2 ?
Redagavo Styra· 2015-06-03, 09:51