Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Pyp pyp padanga! + pastebėjimai

Parašė tyluonis· 2011-09-30, 02:20
#1

Šįvakar apturėjau ne visai malonią nespodžianką.. Minant namo, miškuos ~80km nuo Vilniaus, nuleido galinę padangą.. Dzin, galvoju, šmaukšt ir toliau važiuosim, bet kur tau.. Visų pirma, neradau trikampio (~21 valanda, tamsu).. (Ar V70 I standartiškai jis būna įdėtas? Negi jį išėmė..).. Na, dzin tas trikampis, bent liemenę turiu (dažnai praverčia, bo vis tūsiju virš gabaritinius krovinius:)).. Išsitraukiu zapaskę, domkratą, raktą.. Šviečiant dviem noškėms (nuo šiol bardačiokan įsimesiu kokį žibintuvėlį..) suku varžtus ir, pyp pyp pyp, nei vienas nė krust. Mintyse keikiu padangų montuotojus ir stebiuosi, kodėl gi nesivežioju kokio vamzdigalio.. Apsižiūriu, kad raktas kažkoks palenktas, todėl negaliu sukti visa jėga.. Bandant, pavyzdžiui, užlipti koja jis susiskersuoja ir galiausiai iškrenta.. Be šansų.. Liemenės ir nokijos pagalba stabdau mašinas. Niekas nestoja. Bijo, matyt :) Valio, sustojo kažkoks džipas (ačiū!), o ir raktas normalus bagažinėje.. Sukam dviejų arklių jėga, keikiam padangų montuotojus.. :) Vargais negalais išganingieji trakšt trakšt! Geradaris nuvažiuoja.. Griebiu domkratą.. Kokio velnio.. Domkrato pėda maža, šalikelė minkšta -- susminga gilyn.. Pavažiuoju arčiau kelio, tas pats velnias.. Gerai, kad dėl spalvos vežiausi skardos pavyzdį -- pagaliau ore.. Neužilgo pajudam..

Žuo, siūlau visiems pasitikrinti, ką ten prie zapaskių vežiojatės, o ir ratų montuotojus atsargiau rinktis ar bent jau pavadovauti aniems, kad nepersistengtų..

Ar/kas galėjo lietam ratlankiui atsitikti dėl to, kad kol sustojau kokį šimtą metrų tuščia padanga pravažiavau? Tamsoje nieko blogo neįžiūrėjau..

Parašė Andrej850· 2011-09-30, 07:42
#2

Prikolai paprasti ;) Zinoadamas panasias situacijas, masinoje visada laikau: Pompa, zibintuveli, domkrata, zapaske, rakta ratams atsukti.
O kai servise buni ir prisukineja ratus, dazniausiai patikrinu namo atvaziaves ir jei per smarkiai uzverzta, rankomis uzsuku kaip man reikia.
O del uzsukimo, Arunai, Johny dirba pats sau, jis turi ta "rakta", dinamometras jis vadinas, jis juo naudojas. Kiti servisai ju net neturi, o jei ir turi, tai patikek, niekas padangu montuotojams ju neduos. Su "pushka" uzxeracina ir viskas. Xebra net ne visada turi pneumatines galvutes ir suka su paprastom, o ka jau kalbet apie dinamometrus. Padangas montuoja tik niko daugiau nesugebantys zmones servise, taip dazniausiai yra. Patikek, dirbau, zinau.

Redagavo Andrej850· 2011-09-30, 07:45

Parašė atrabotke· 2011-09-30, 08:32
#3

Žinau ką tai reiškia..
Teko ir man kažkada montuotojų užplaktus ratų varžtus atsukinėt... tai galvojau, kad kelnes pristumsiu, krumplius nusidaužiau iki kaulo. Nuo tada tik pats užsiveržinėju.

Parašė Emilis· 2011-09-30, 08:32
#4

Jooo, man panasiai su tais atsukimais. Nera rankinio, galvojau pasikelsiu, nusiimsiu rata, ir paziuresiu, kaip ten kaladeles, skaiciau, kad pareguliuot reikia gal, kad vienodai stabdytu, nu vienu zodziu. 4 varztus vieno rato atsukau gerai, ties penktu sulanksciau originalu rakta, tada teko nusipirkt universalu rakta, ir su tuo ne krust...Prasikeikiau, kitu ratu net nebebandziau. Kogero reiks nuvaziuot i koki servisa, ar kur ratus montuoja, ir uz pora litu, atsuks gal man su automatu, uzsisuksiu jau pats..Na o kas liecia, ka turiu bagazinej, tai virve, prikurkes laidai, donkratas, pirstines ir raktas. Vaistinele nesenai atradau uzslepta (celebrate3), reiktu dar lemene isimest (laughting)

Parašė Nitro· 2011-09-30, 08:32
#5

O taip. Per visa mano netrumpa automobilizmo istorija su dinamometriniu raktu ratus priverzinejo viena karta.....ir tai draugas ir toli grazu ne serviso murzius :)

Parašė Bumkiss· 2011-09-30, 08:37
#6

Trikampis originaliai kompletacijoj buvo, siaip uzsukineti varztus iki galo su puska jokiu budo negalima, normalesni padangu montuotojai taip nedaro.

Parašė pulses· 2011-09-30, 10:37
#7

tfu tfu tfu... neturejau kolkas problemu su atsukimu ratu.. aisku turiu rimta gero puses metro rakta tam dalykui :) o siaip bagazineje visada yra "krokodilai', virve, zapaske, pompa, raktu dar einamu ivairiu :) tfu tfu tfu liemene ir ttrikampiu dar neteko naudotis bet viskas paruosta naudojimui :)

Parašė Rimuxs· 2011-09-30, 12:29
#8

Orginaliai masinoje buna ideta trikampis, domkratas, raktas ratams atsukti, 10 ir kitame gale berods 12 raktelis, atsuktuvas kurio viename gale zvaigzdute, kitame gale plokscias ir baltos medziagines pirstines. Plius visi raktai ir pirstines buna sudetos i dekla. Ben jau pas mane tai visa sita komplektacija buvo sudeta
P.S. O kai perki sena masina, ypac is turgaus nei vieno tokio irankio isvis gali nebuti todel nusipirkes masina butinai turi apsiziureti kad kelyje nebutu netiketumu.
Papildomai reikia tureti liemene, plokstes gabaliuka domkratui, kad nesmigtu i zeme ir laidus, nors jie ir labai brangus (normalus laidai apie 100 litu ir daugiau kainuoja), laidai tiesiog butini vazinejantiems automobiliais su automatinemis pavaru dezemis. Tik nepirkite pigiu laidu tai tiesiog pinigu ismetimas, jei netikite numaukite gnybto izoliacija ir pamatysite koks plonas laidas idetas, o sarvas labai storas. Jei taupote pinigus, geriau nusipirkti pacio laido ir gnybtus atskirai ir paprasyti kokio elektriko, kad sujungtu. Laidu ilgis minimum 2,5 metro ir kvadratura 35-40 kvadrato varis.

Parašė Zbynia· 2011-09-30, 12:42
#9

pas mane buvo bajeris su raktu is maximos, parasyta 19 galvojau tinka nes varztai irgi 19. nuleido keli ratas ziuriu netinka :D kita nusiperkau is senuku 19 ir normalei tinka :D

Parašė gedimazs· 2011-09-30, 15:10
#10

Zbynia @ 2011-09-30, 14:42 rašė:
pas mane buvo bajeris su raktu is maximos, parasyta 19 galvojau tinka nes varztai irgi 19. nuleido keli ratas ziuriu netinka :D kita nusiperkau is senuku 19 ir normalei tinka :D


Maxima - apie viską pagalvota :D :D

Parašė Efka· 2011-09-30, 18:54
#11

Na varztu neatsukimas yra ne tik del meistru priverzimo, bet ir del to kad ratlankiai aliuminiai ir jie labai okziduojantis limpa prie metaliniu varztu, padeda padengimas grafitu. Bet dengti reikia ne sriegi o prie ratlankio besiliecianti plota.

Parašė Rimuxs· 2011-10-01, 11:34
#12

Efka neskleisk ereziju. NIEKADA NEGALIMA TEPTI JOKIU TEPALU VARZTO KUGIO!!! Tam ir skirtas tas kugis, kad laikytu varzta ir jis neatsisuktu. Jei buna varzto ir disko kugis nesutampa tai tada varztai batsileidineja. Tepti vario tepalu reikia stebule, kur lieciasi su ratlankiu ir varztu sriegius, tik ne kugi.

Parašė Efka· 2011-10-01, 12:03
#13

Na as tepalu ir nesiuliau tept :)

Parašė Nitro· 2011-10-01, 13:44
#14

nu pirma kart girdziu kad prie varztu ratlankis liptu :)

Parašė Rimuxs· 2011-10-01, 14:49
#15

Efka @ 2011-10-01, 12:03 rašė:
Na as tepalu ir nesiuliau tept :)


O ar zinai kokiomis savybemis pasizymis grafitas ir kur pramoneje jis naudojamas? Ats: slydymui gerinti... Tai kas bus kai varzta sutepsi? Ats: Lengvai atsisuks. Ir nebutinai kada tu to noresi...

Parašė Efka· 2011-10-01, 15:13
#16

Nu man dar neatsisuko :) Rato nepameciau. Bet jodinet ant rakto nebereikia. Uzsukineju su savo svoriu pilnai. :)

P.S. Nesigincyju del to kad slydimas padideja.

Redagavo Efka· 2011-10-01, 15:23

Parašė tyluonis· 2011-11-01, 23:47
#17

Po minėto įvykio nusipirkau teleskopinį raktą, kotas išsitraukia iki ~60cm.. Šiand keičiau žieminius „batus“ -- atsukau visus varžtus be problemų -- geras dalykėlis.. :)

Parašė Tomas· 2011-11-02, 09:00
#18

nezinau ar prastesnes kokybes pasitaike ar del kitu priezasciu, bet viena toki nulauzem (confused)

Parašė Crabas· 2011-11-02, 14:06
#19

bufu @ 2011-11-02, 09:00 rašė:
nezinau ar prastesnes kokybes pasitaike ar del kitu priezasciu, bet viena toki nulauzem (confused)

Nulauziama dazniausiai del to kad jegos per daug . As pats 2-uesu nulauzes , poto ismoke geri zmones , reik spyruokliuojanciai spaust rakta .

Teleskopinis raktas geras reikalas turiu toki , bagazinej ko tik nera :D pora domkratu, pora trikampiu, raktu 4 liemeniu irgi pora, lynas vilkimui .Priestai buvusia masina "marciosna" isleidau , nes neremontuotina ( subinen ikale)

Parašė sarasand· 2011-11-02, 14:25
#20

Nesuprantu kam reik tokiu ymantrybiu, uzdedi rakta, tada atsistojes ant jo pasiubuoji ir viskas, taip atsuku net tuos varztus, kuriu pneumatke nelabai nori jamti.

Redagavo sarasand· 2011-11-02, 14:26

Parašė Crabas· 2011-11-02, 14:32
#21

Sarasand nepyk , bet buna taip prikepa kad net man su teleskopiniu raktu tenka uzlipt , nors as siaip nemazas , o ka daryti tam kuris sveria 50-60 kg ir teleskopo neturi , jam tas "pasiubavimas" -tai kaip pries veja nusiciurkst.
Visad pats sau keiciu, dar ir nebdradarbiams padedu, kai reikia. Apie teleskopini rakta tik teigiamai ! bet jam reikia tikrai geros galvutes , su galvute nusipiginti nepatarciau. Net rusu gamybos teke sulauzyt atsukant rata. Nebepasitikiu servisu "puskom" , rankos + 3-5 "trakst" , tikrai patikimiau.

Redagavo Crabas· 2011-11-02, 22:17

Parašė sarasand· 2011-11-02, 16:33
#22

Reiskia as dar mazai mates

Parašė tyluonis· 2011-12-23, 22:49
#23

na va, kauniečiai, susitvarkykite kelius, bo šiand pas jumis pagavau tokią duobę, kad ratlankiui nieko kito nebeliko, tik susigarbanoti.. gerai bent tiek, kad pats ratus keičiausi, tai lengvai atsisukau, o ir teleskopinis raktas, žinia, pradžiugino :) dar juokas, kad parmynęs į Vilnių atsarginiame rate radau medsraigtį, kurio keičiant ratą tikrai nebuvo.. nežinau už ką karmą šiandien atidirbinėju :)

Parašė pulses· 2011-12-23, 23:20
#24

crabai 3-5kart trakst? nenusisuka po tiek?man karta trakst ir palieku nei kart neatsisuko. tyluoni uzuojauta;)