Parašė Fino· 2011-07-08, 19:00
#1
Gal kamnors bus idomu paskaityti kaip vystosi projektas, pradedu bombinti 180TT "ziedu valdova", nebauskit stipriai, bet karts nuo karto postinsiu kas padaryta, daroma, ir bus daroma.
Taigi, pati pradzia - visiskai nevaziojantis 1.8T 132 kw buvo pracipuotas, kad nors neilgam laikui paguosti save, kad jis "kiek vazioja". Nieko jis nevazioja, eina lygiai su 330d MT, aplenkti nepajegus.
Taigi. Siandien nupirkta:
-Ismetimo kolikas nuo 225TT quattro
-65mm downpipe'as nuo 225TT quattro
-KKK K04-023 standartinis turbokompresorius, kuris bus dedamas vietoj mazojo K03.
Aisku, ne pyragai, bet K24 variklis su tokia maza kubatura tiesiog nesuprastu.
Palyginimui:
K03 standarte pejegi ismaitinti iki 220 - 230 ag
K04 standarte pejegi ismaitinti iki 270 - 280 ah
K03 hibridas pajegus ismaitinti ~280 ag
K04 hibridas pajegus ismaitinti ~350 ag
Turbakas atiduotas Nosewicz'ui, jis ji nuveze i turboservisa ir bus sprendziama - jei jis idealus, bus dedamas toks koks yra ir uzmusinejamas, ir po to daromas hibridas - kad nesisvaistyti pinigais ir neperdarineti gero turbako, arba iskarto daromas hibridas.
Taip pat, jau kita savaite bus apskaiciotas reikiamas diametras, ir dedamas tiesioginis ismetimas.
Kol kas zingsniai tokie.
To be continued, with more photoes.
Redagavo Fino· 2011-07-16, 17:52