Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Mini projektelis - bombinam 1.8T 132kw OOOO "Турбашенька"
Parašė Fino· 2011-07-08, 19:00
#1
Gal kamnors bus idomu paskaityti kaip vystosi projektas, pradedu bombinti 180TT "ziedu valdova", nebauskit stipriai, bet karts nuo karto postinsiu kas padaryta, daroma, ir bus daroma.
Taigi, pati pradzia - visiskai nevaziojantis 1.8T 132 kw buvo pracipuotas, kad nors neilgam laikui paguosti save, kad jis "kiek vazioja". Nieko jis nevazioja, eina lygiai su 330d MT, aplenkti nepajegus.
Taigi. Siandien nupirkta:
-Ismetimo kolikas nuo 225TT quattro
-65mm downpipe'as nuo 225TT quattro
-KKK K04-023 standartinis turbokompresorius, kuris bus dedamas vietoj mazojo K03.
Aisku, ne pyragai, bet K24 variklis su tokia maza kubatura tiesiog nesuprastu.
Palyginimui:
K03 standarte pejegi ismaitinti iki 220 - 230 ag
K04 standarte pejegi ismaitinti iki 270 - 280 ah
K03 hibridas pajegus ismaitinti ~280 ag
K04 hibridas pajegus ismaitinti ~350 ag
Turbakas atiduotas Nosewicz'ui, jis ji nuveze i turboservisa ir bus sprendziama - jei jis idealus, bus dedamas toks koks yra ir uzmusinejamas, ir po to daromas hibridas - kad nesisvaistyti pinigais ir neperdarineti gero turbako, arba iskarto daromas hibridas.
Taip pat, jau kita savaite bus apskaiciotas reikiamas diametras, ir dedamas tiesioginis ismetimas.
Kol kas zingsniai tokie.
To be continued, with more photoes.
Redagavo Fino· 2011-07-16, 17:52
Parašė T5· 2011-07-08, 20:45
#2
Tokie ir panasus projektai yra mano silpnybe, gaila tik kad pasirinktas TT modelis (nelabai man jie) ir siaip galas varomas valdo (arba awd), bet cia tik mano nuomone. Nu bet gerai pabombinus ir ta TT bus neblogai ypac jei quattro.
Parašė Fino· 2011-07-08, 20:57
#3
Ne, cia ne quattro, quattro uz tokia pat kaina paimciau 5 metais vyresne, nes tai yra masina zmonai, o jos reikalavimas buvo Cabrio. Metai - ne paskutinei vietoj kaip automobilio isliekamoji verte.Tegul tai atrodo moteriska, ar ne moteriska - nesvarbu, man tai patinka, as neplanuoju isgauti daugiau negu 300 - 320 ag - mano planai tokie (bent kolkas). Nes prie didesnes galios, tai jau tikrai
Iki 300 ag manau AWD tave suvalgys pirmi keli simtai metru, po to "Sucks" laimi - (prisiminkim mano XC70 vs. Mixso C70)
Galiausiai, jeigu man tikrai patiks rezultatai, as paprasciausiai nusipirksiu 225TT Quattro, Coupe, ne Cabrio - jos pigesnes, ir tupai perstatysiu detales is sitos i ana.
Kainas, ok, aisku rasysiu:
Chiptuning - free.
Turbina + kolikas + downpipe 200 eur
Hibrido pagaminimas - 350 - 400 eur
Redagavo Fino· 2011-07-08, 21:03
Parašė Justas81· 2011-07-09, 02:14
#4
Liuks projektukas, as tik UZ tokius, tik manau galima dar daugiau su siuo varikliu AG isgaut
Parašė Fino· 2011-07-09, 10:29
#5
Is K04 turbako daromas hibridas.
Parašė Justas81· 2011-07-09, 10:35
#6
O cia jau bus interesting (doh)
Parašė Fino· 2011-07-12, 10:34
#7
Vakar is Mixso prigriebtas BAILEY MOTORSPORT bov'as, bus dedamas pabandymui, jei viskas ok - ir nupirktas. Sian laukiama K04 Hibrido
Redagavo Fino· 2011-07-12, 10:36
Parašė Fino· 2011-07-12, 19:58
#8
Taigi, KKK K04 Hybrid
Parašė Fino· 2011-07-12, 21:05
#9
Atkreipiam demesi i sparnuotes, ji kampa (gal nelabai matosi foto), ir sparnuociu eiliskuma/daznuma
Hibridizavimas siai turbinai yra:
Sparnuociu kampas, saltos ir karstos dalies
Sparnuociu kiekis/isdestymas/daznumas
Saltos dalies padidinimas (viduje) is saltos dalies sparnuotes dydis
Karstos dalies nedidino, nes labai stipriai padideja turbolagas, o kubatura maza, tuo labiau kad mano poreikis buvo pasakytas - iki 300 ag
Parašė Justas81· 2011-07-12, 21:31
#10
Na tai kada ji prades skristi,kada pamatysim visa grozi gyvai?
Parašė Fino· 2011-07-12, 21:35
#11
Nuo rytojaus perkelimo darbai, po to dar purkstukai laukia :) nu ir ant stendo dyno, sukt/reguliot :)
Parašė Justas81· 2011-07-12, 21:40
#12
oi laukiu rezzultato kas gavos,ypac turbo efektyvumas domina LIUKS(y)
Parašė Fino· 2011-07-13, 22:41
#13
Procesas...
K03 ir K04 Hibrido saltuju daliu palyginimai
Redagavo Fino· 2011-07-13, 22:42
Parašė Fino· 2011-07-14, 16:09
#14
Procesas...Dauguma daliu aplink varikli netinka, vamzdziai, zarnos ne tiek kad mazesnio diametro, bet dar ir trumpesnes...
Dirbam toliau.
Perkam 380 CC purkstukus - 100 lt/kpl.
Perkam 4 vamzdelius - 2 x tepalo padavimas/griztamasis i turbo, 2 x turbo vandens padavimas/griztamasis i turbo - 150 lt uz visus
Redagavo Fino· 2011-07-14, 16:12
Parašė Fino· 2011-07-16, 17:43
#15
Taigi, nupirkti galingesni purkstukai su rail'u, 4 bar kuro slegio reguliatorius, turbinos tepalo padavimo bei griztamasis vamzdeliai, ir turbinos ausinimo skyscio padavimo bei grzitamasis vamzdeliai.
Redagavo Fino· 2011-07-16, 17:53
Parašė paprastas· 2011-07-16, 19:40
#16
ar vertas tas auto tiek pinigu ir pastangu kiek tu i ji kiši ?
Parašė Justas81· 2011-07-16, 21:22
#17
Oi bus linksmas auto(respekt)
Parašė Fino· 2011-07-17, 02:39
#18
paprastas - cia DAS AUTO, ir tai tikrai nekainuoja daug, manau vertas, nes tai ne coupe, o roadsteris.
Parašė Justas81· 2011-07-18, 19:46
#19
Bet vaziuot tures nepaprastai:H
Parašė Fino· 2011-07-19, 15:30
#20
Perdarytas pirmas bakelis, padarytas antro zondo apgaviklis
Nupirkta 2 metrai duslintuvo vamzdzio tiesioginiam ismetimui, 2.5" - aisku, ne 3", bet pradziai uzteks. 80 lt
Redagavo Fino· 2011-07-19, 15:33
Parašė Nitro· 2011-07-19, 15:38
#21
Turbo timeri statysi? Jei taip - koki? Nes as jau uzsiknisau po palakstymo masinoj sedet :D
Parašė Fino· 2011-07-19, 19:19
#22
"Handmade" 65 mm ismetimas
Parašė Fino· 2011-07-25, 15:44
#23
Sudeta 10 cm tiesios 55 mm silikonines slangos, ir silikonine alkune
100 lt
Dadadarytas ismetimo kolikas i 65 mm, kolkas tik iki lembda zondu bakelio, tolimesnis ismetimas bus daromas veliau.
Ir apvinuota pagal reikalavimus nedegancia medziaga, 150 lt
Redagavo Fino· 2011-07-25, 15:45
Parašė Fatmann· 2011-07-25, 19:47
#24
sergefino @ 2011-07-25, 15:44 rašė:
WTF? Kas čia per spageti? Čia kieno idėja buvo tokią nesamonę padaryt? Jūs bent įsivaizduojat, kaip išmetamosios dujos turės judėt per tokį labirintą???
Parašė Fino· 2011-07-25, 19:52
#25
Taip, jie izivaizduoja. TT nera kaip kitaip paleisti - nera vietos.
Parašė Marakis· 2011-07-25, 21:38
#26
To Sergefino: sprenndziant is nuotrauku-suvirintojuj,maziausia rankas per sanarius y kita puse sulenkt reiktu.nu cia tik mokinio kokybe... (doh)
Parašė Nitro· 2011-07-25, 22:02
#27
spec silikonu dar ta kolektoriaus binta reiktu supurksti.
Parašė Justas81· 2011-07-25, 23:01
#28
grazu
Parašė sarasand· 2011-07-26, 10:02
#29
O nebuvo noro lankstyt vamzdziu, aisku kaina kiek didesne, bet visai kitas vaizdelis rezultate. Saab 9000 yra teke toky daigta uzsakinet, su darbais ir dviem nerudijancio plieno bakeliai, 3' duslius nuo pradzios iki galo gavos apie 700lt
Parašė Fino· 2011-07-27, 18:38
#30
Uzvedziau :)
Pirmi ispudziai is 5 min darbo:
smirda, ir is glushako, ir is po kolektoriaus ir svylanti medziaga kur antigaisrine - geras mixas gaunasi
variklio garsas - minkstas malonus duslus ir zemesnis negu buvo
zenkliai greiciau paima apsukas ir issisuka variklis
Kolkas tiek
Redagavo Fino· 2011-07-27, 18:39
Parašė Kaktusas· 2011-07-28, 09:23
#31
Jokia ten antigaisrine ta medziaga
Parašė Fino· 2011-07-28, 10:08
#32
O kokia tada
Parašė Nitro· 2011-07-28, 10:22
#33
nedeganti, turbut ta turejai minty :)
Parašė Fino· 2011-07-28, 10:28
#34
Nu taip, nedeganti.
Siandien VAZIOSIUUUUUUUUU!!!
Parašė zakas· 2011-07-29, 10:52
#35
ir... kaip važiavimas ?
Parašė Fino· 2011-07-29, 11:33
#36
Nevazioja, iki 4500 misinis labai liesas, nuo 4500 labai riebus, turbo servisiniam rezime pucia 0.8, o as planuoju pust 1.7. Savaitgali nuskaitysim detonacijos, turbo slegi, misinio, degimo kampo faktinius bei reikiamus parametrus, ir bursim chip'a.
Parašė Fatmann· 2011-07-29, 13:01
#37
1.7 bar su standartiniais viduriais ir palyginus nemazu turbokompresorium?
Manau, kad drasiai pakankamai. Nebijai bananu? :) Nebent pavyktu sureguliot kad pilnas slegis nuo kokiu 4000-4500rpm tik butu, tada galima bandyt.
Tikiu, kad zinot, ka darot. Sekmes.
Parašė Kaktusas· 2011-07-29, 13:43
#38
Sergefino, o kam tu ta medziaga apvyniojai kolektoriu? Koks tikslas
Kad neuszidegtu ir neissilidytu niekas aplink
Redagavo Fino· 2011-07-29, 18:14
Parašė Fino· 2011-07-29, 18:12
#39
amatuota su Wideband'u - iki 4500 rpm misinys 1:14 , kas yra laba liesa, nuo 4500 1:10, kas yra lb riebu. Turbo pucia tik 0.8 :(
Pries pradedant kompu reguliavimus, siandien pakeistas kuro slegio reguliatorius i 4bar (mintyse 4.5 bar). Dabar purkstuko produktyvumas yra 390 kubiku. Masina pradeda vaziot:) Pabaigiau visu vakuminu zarneliu pajungima, dingo purtymas. Turbo pucia 0.8 :(
Redagavo Fino· 2011-07-29, 18:12
Parašė Fino· 2011-07-29, 18:13
#40
Nitro @ 2011-07-29, 13:13 rašė:
Man irgi smalsu kiek km atlaikys variklis tokio boosto... yra gal jau veikianciu pavyzdziu?
Das auto atlaikys, nosevisius 1000 ag suka ant standartinio bloko 2.2 bei galvos.
Parašė Fino· 2011-07-29, 18:14
#41
Fatmann @ 2011-07-29, 13:01 rašė:
1.7 bar su standartiniais viduriais ir palyginus nemazu turbokompresorium?
Manau, kad drasiai pakankamai. Nebijai bananu? :) Nebent pavyktu sureguliot kad pilnas slegis nuo kokiu 4000-4500rpm tik butu, tada galima bandyt.
Tikiu, kad zinot, ka darot. Sekmes.
Ne, nebijau.
Parašė Justas81· 2011-07-29, 18:15
#42
nu va jau panaseja i tai ko laukiama,o kiek idomu max ka galima uzpust pas 2.5D??? jei tu nori 1.7bar kur ribos?
Parašė Fino· 2011-07-29, 20:06
#43
Persistengiau del 1.7 bar, atsiprasau. Pusim 1.5
Parašė Justas81· 2011-07-30, 01:27
#44
Na 1,5 ir nemazai sakyciau
Parašė Fino· 2011-07-30, 02:36
#45
Pas Mika 1.45 :|
Parašė Justas81· 2011-07-30, 09:06
#46
Nu tai ir vaziuoja gi c70,manau turetu gautis panasaus galingumo auto
Parašė Fatmann· 2011-07-30, 12:01
#47
Vagon, nepamirsk, kad ten puse litro ir vienu cilindru daugiau. Beje, nezinia, kieno CFM didesnis - 16T ar K03/K04 hibrido.
Parašė Fino· 2011-07-30, 12:05
#48
Fatmann, pas mane K04 hibridas, prie ko cia K03?
Del kubaturos ir cilindru skaiciaus tu teisus - 1 kiausas ir puse litro - tai yra labai daug
Parašė Fatmann· 2011-07-30, 14:41
#49
As kazkaip isivaizdavau, kad karsta dalis nuo K03, salta - nuo K04.
Parašė Fino· 2011-07-30, 15:25
#50
Ne, K03 guli, as pirkau K04-23 (pacia galingiausia is 04) ir ja hibridizavau
Parašė sukys· 2011-08-11, 10:41
#51
Kaip juda audi projektas? (confused2)
Parašė Fino· 2011-08-11, 12:27
#52
Vazinejama po miesta nelakstant, laukiama programos
Parašė Fino· 2011-08-18, 00:09
#53
Prasidejo ECU reguliavimai. ;) pagaliau
Parašė Justas81· 2011-08-18, 00:14
#54
Na pasakok daugiau kaip misinys? kaip vaziuoja ?
Parašė Fino· 2011-08-18, 12:25
#55
Nu mes dabar dirbam kitaip, as visus logus darau pats, nes turiu VW iranga, livedata, log ir tt, vazineju, loginu, o dainius regulioja - jis dabar "v udare" vakar 6 programas padare, dabar sumazino slegi iki ~0.7 , nes sako pradziai reikia misiniuka suregulioti, o po to jau kelt kura ir slegi. Tai ka, turbo iputimo dabar nesijaucia, bet 3.0TDI A6 ir MB270CDI (sitas stipriai dumindamas) liko uz nugaros :) Bet daugiau negu 1.6 baro neuzpusim, statistika sako nelaiko motoras :(
Vakar gavau MTM programa TT, bet neuzsivede masina, gaila.
Redagavo Fino· 2011-08-18, 12:25