Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Toyota dyzeliai, ir BMW dyzeliai

Parašė Fino· 2011-06-05, 20:06
#1

Gugl.com zinau. Daug kur ka paskaitinejau, daugmaz nuomone susidare. Bet noriu paklausti ir Jusu - gal kas turi info is praktikos apie Toyota dyzelinius variklius.
Gal kam idomu ka suzinojau:

Toyta D4-D - neuzmusamas Common rail diesel su siemens purkstukais, kurie jai pareina - neremontuojami. Susitvarko ir su prastu kuru. Nelabai galingas, net 2.2.

D-CAT - uzmusamas grandininis Common Rail ekologiskas variklis, su juo net ileidzia i berlyno centra ivaziot. Turi problemu su variklio galvutes tarpinem, labai reiklus kuro kokybei, taciau turi pavyzdinius parametrus 2.2 D 4 cyl 177 ag/400nm, tam tikri modeliai turi galimybe padidinti galia iki 200 ag mygtuku paspaudimu, taipogi tam tikri modeliai turi spec. mygtuka, kuri paspaudus galima pilti prastesnes kokybes kura. Ar tai tiesa?

Kas domina mane: Ar D-CAT reiklumas kuru kokybei tai yra lygiai tokia pat tragedija kaip ir su D5 , ar vis gi viskas ne taip blogai, ir kaip istikruju yra tas D-CAT varikliu patikimumas.


BMW - info mazai, domina visokia
KA zinau:
2.0D - geras 4 cyl variklis, 120 kw, puikus parametrai ir patikimumas (nzn kaip del purkstuku)
3.0d - tie kur buvo 135 kw buvo lb geri, 150 kw prastesni, 160 kw dar prastesni, bet vis gi geri
3.0d biturbo (335d) - slamstas

Irgi buciau dekingas uz visapusiska pagalba
Aciuuuuuuu

Redagavo Fino· 2011-06-05, 20:09

Parašė Stulpas· 2011-06-05, 20:20
#2

senam darbe turejom 8 toyota yaris verso 1.4 D4D 2002m

kazkur ties 220 tukst visiem pramuse galvos tarpines, sutvarkyta ir toliau vazineta, daugiau jokiu bedu ,kura pylem tik is lukoil,kaip su levu kuru nezinau


bmw 2.0 100kw tipo nieko gero ,bemwistai giria su 110kw
3.0D 135,kw ir 142kw superiniai motorai , tik pas 142kw ,nusipirkus iskarto is isiurbimo kolektoriaus reikia isimt kazkokias sklendes,nes jos ten kazkokios plasmasines ir luzus krenta i cilindra tada nekas , kaip sako vaziuoja ir be sklendziu viskas tvarkoi,krastoi naujos sklendes jau metalines ~2000lt,135 kw neturejo situ sklendziu cia pats pirmas 3.0D motoras,
kur eina galingesni jau tai nieko nezinau
135 ir 142 turi bedu su purkstukais ,nesakau kad liga bet kiek skaiciau nemazai yra teke kam keist ,tik nezinau ar nuo saliaros levos ar nuo ko , parejus turbinai brangi restauracija ~1500lt

apie bmw info pagrinde is bmw forumo kai sau norejau E39 skaitinejaus ...

Redagavo Stulpas· 2011-06-05, 20:22

Parašė imori· 2011-06-07, 10:00
#3

dabar darbe vazineju su toyota hiace 2008m autobusiuku. Cia stovi 2,5 (2494 cm*) variklis be turbo. Nezinau kokie purkstukai cia ir koks variklio tipas, bet norvegai firmos savininkai ja giria.
Gal ir geras sis variklis, bet asmeniskai man labai nepatinka... Labai trumpos pavaros, galios yra bet jin visiskai neisnaudojama, toks jausmas, kad po 2.5 aps pila salerka i vambzdi. Kuro sanaudos vidurkis apie 9 l, cia beveik tuscia masina.
Bosas turi avensusa zizeli 2011m, labai ja giria...

Redagavo imori· 2011-06-07, 10:02

Parašė marcinorama· 2011-06-07, 10:36
#4

del varikliu nepasakysiu, taciau toyotu sankabu komplektai laabai brangus (bent jau kas uzsiminejo avensiai su d4d ir d-cat). ir baigiasi paliginus anksti iki (200tkm) ir kastuoja kosminius pinigus (iki 5000 lt) bent jau taip buwo pries kelis metus, kai zmones parsiware toyotas avensis ieskojo komplektu,tokviloj sake tokios kainos buwo, o ale kazko pakaitinio nlb budawo. tiesa ar ne pagristi negaliu.

Parašė Oras· 2011-06-07, 10:59
#5

Toyotose sankaba keicia kartu su smagraciu. Plaukiojantis dvimasis nelaiko. Siuo metu Lietuvoje yra tokia praktika, kad meta lauk dvimasi ir stato paprasta vienmasi (deja, is kur juos traukia ir kiek jie kainuoja nezinau)

Parašė imori· 2011-08-04, 22:25
#6

hi chebryte, gal patartumet ka nors del toyota avensis 7 viete dizel, nuo 2000m. Kaip ten su sankaba, ar jin beprotiskai brangi? ar verta demesio masina?

Parašė Emilis· 2011-08-04, 22:36
#7

Draugas 530 turejo, 2001 metu, nezinau kiek ten tiksliai kW eina, bet varikliu buvo patenkintas, aisku neilgai turejo jis ja, bet trauka superine buvo ir ekonomiska. Vazinejo galima sakyti ant oro.

Parašė Tomas· 2011-08-04, 23:26
#8

Tai kad Avensis Verso tik nuo 2001 pradejo eiti. Del sankabu kazkaip neteko per ganetinai nemaza kieki susidurti, tai bijau ka ir pameluoti. Mums tokiu gedimu nepasitaike.
Seip tai nelabai ekonomiskas, nekomfortiskas, bet patvarus ir erdvus "autobusiukas". Dydis praktiskai kaip mazo Peugeot Boxer, tik zemesnis. Viduj: kilimas tai grynas skuduras, sedynes dar so so, pavaru svirtis isdygus is grindu be jokios padorios apdailos, zodziu toks darbinis labiau. Traukos nesipudingai is tu 85kw, vaziuokle pakankamai normali. Siurblys ~900 lt kiek teko girdeti, nera problematiskas, bet pasitaiko :)

Parašė SnuFFis· 2011-08-05, 06:44
#9

Oras @ 2011-06-07, 10:59 rašė:
Toyotose sankaba keicia kartu su smagraciu. Plaukiojantis dvimasis nelaiko. Siuo metu Lietuvoje yra tokia praktika, kad meta lauk dvimasi ir stato paprasta vienmasi (deja, is kur juos traukia ir kiek jie kainuoja nezinau)

As apie tai skaitinejau autopliuso(gal ir autogido) forume. Tai vos ne benzininiai tinka smagraciai ir t.t., bijau sumeluoti, bet jie ten vienas prie kito del kiekvienos smulkmenos kimba, tad sunku suprast kur tiesa kur melas...
Stai ta tema: http://auto.plius...p?tid=2513

Parašė MRonny· 2011-08-05, 08:51
#10

Prieš keletą mėnesiukų labai gundžiausi Avensiu '03-'04 m. Tai kiek paporijo meistrelis, pas kurį tvarkausi savo mašinas ir kuris +/- "specializuojasi" Toyotomis, "gudresnė" sankaba kainuoja +/- 4 t.lt, o paprastesnė-2 t.lt. Tiesa, savo giminaičio Avensiui '00 m. (senesnio modelio, bet jau su "gudresne" sankaba) pakeitė ir pritaikė "paprastąją" sankabą. Tipo, sankaba patapo kietesne, tačiau savininkas priprato ir nesiskundžia.

Parašė T5· 2011-08-05, 10:19
#11

Kiek teko susidurt tai Toyotu pagrindine beda yra sankabos (smagraciai) kurios kainuoja tikrai daug, taip pat su purkstukais pas d-4d buna bedu. BMW 3.0d tiek 135 tiek 142 KW koky nusipirksi, kaip priziuresi taip ir laikys, siaip labai geri ir ekonomiski motorai (kalbu apie gyvus variantus). bmw 2.0d. 100 kw geriau vengti, nes jie jau gan seni ir pradeda kamuot tos pacios bedos kaip ir pas senuosius 2.5tds., 2.0d 110kw jau eina commonrail ir ten jau patikimi ir zinoma ekonomiski ir galingi motorai (brolis turi, tai nesitikejau kad taip gerai gali 320d vaziuot).

Parašė Kaktusas· 2011-08-05, 10:37
#12

330D nera labai ekonomiskas, ypac mieste(lyginu su D5). Trasoj normaliai vaziuojant apie 6,5, mieste nuo 10. Automatas, 2004 metu. labai smagiai vaziuoja :)
Del 335D - vaziuoja nenormaliai, po reflasho - zverys isvis, nezinau, kiek ilgam :D

Parašė Nitro· 2011-08-05, 10:45
#13

Stulpas @ 2011-06-05, 20:20 rašė:
3.0D 135,kw ir 142kw superiniai motorai , tik pas 142kw ,nusipirkus iskarto is isiurbimo kolektoriaus reikia isimt kazkokias sklendes,nes jos ten kazkokios plasmasines ir luzus krenta i cilindra tada nekas , kaip sako vaziuoja ir be sklendziu viskas tvarkoi,krastoi naujos sklendes jau metalines ~2000lt,135 kw neturejo situ sklendziu cia pats pirmas 3.0D motoras,


Sklende prisukta prie kojeles dviem varztais - jie atsilaisvina ir per isriubima patenka i degimo kamera. Stumuoklis ir galva neberemontuojami.

Parašė Zbynia· 2011-08-05, 10:57
#14

Jej varikliai nedamusti tai 330,530,740,750,760

Parašė Nitro· 2011-08-05, 11:04
#15

ir ka veikt su pvz 750?

Parašė Fatmann· 2011-08-05, 11:08
#16

Zbynia, papasakok mums apie 750 ir 760 dyzelius.

Parašė Bitinukas· 2011-08-05, 11:45
#17

Vienareiksmiskai TOYOTA del neuzmusamu varikliu, Kalbant apie dzipus vienintelis afrikoj sutinkamas auto atlaikantis karscius, ir dulkes.