Paraπλ Blakis· 2014-01-26, 09:56
#807
Kiek suprantu, tai tachometras ir rodo motoro sūkius o ne generatoriaus, nesvarbu kad per jį skaičiuojama.
Dyzeliui elektros reik tik jei siurblys elektra valdomas, jei kaip traktoriaus, tai tiesiogiai nereik, turėk tik kuom jį prasukt :)
Kuo dyzelis greičiau / staigiau prasukamas, tuo greičiau užsiveda, nes, kaip minėta, ne visi turi idealią kompresiją.
Sukimo greitį įtakoja tepalo tirštumas ir akumo startinė srovė, jei neskaičiuosim nusidėvėjimo. Tam dyzeliam dedami didesnės startinės srovės ir amperažo akumai, o benzam pakanka mažesnės, nes ir pasipriešinimas mažesnis ir staigumo mažiau reikia.
Apie lėtaeigius - greitaeigius dyzelius nieko nzn, bet manau kad motoras yra konstruojamas pagal paskirį ir būva pritaikytas tiem sūkiam.
-----
Kaip aš vedžiau mašiną:
Pirma diena: atėjau, atsisėdau nesiveda. Nusodinau akumą.
Antra diena: atsinešiau pakrautą akumuliatorių nesiveda. Patikrinau žvakės negyvesnių nebūva.
Trečia diena: lauke pakeičiau 2 žvakes nesiveda. Sunkiai, bet išsukau trečią užsivedė! Nulėkiau iki dirbtuvių, pakeičiau likusias. Jau patenkintas baisiausiai parmoviau atgal.
Ketvirta diena: Pasiėmiau fotiką filmuosiu, reik gi pasigirt. Įsėdau, ir tik pasukus raktelį sužinojau naujieną akumas šiandien ilsisi. Filmavimas tuom ir baigėsi.
Penkta diena: su pakrautu akumu, fotiku ir šypsena, nudrožiau pas volviaką. Įdėjau akumuliatorių, įsitaisiau patogiai, pasukau raktelį, palaukiau ir aleliuja užsivedė :)
[youtube]oorXBGWUEbo[/youtube]
Redagavo Blakis· 2014-01-26, 10:29