Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Dyz. kuras Lietuvoje +/-

Parašė Ralistas· 2010-11-24, 11:12
#1

Sveiki,

kadangi vazineju garsiuoju D5 varikliu, pagalvojau naudinga bus zinoti klubieciu nuomone del dyz. kuro. Ka esate girdeja ar isbande. Ar galima pasitiketi degalinemis lietuvoje.
Pats piluosi STATOIL'e nes turiu kortele. Pagal kaina kaune gal vertetu piltis NESTE degalineje.
Su tarnybiniu auto teko isbandyti statoil'o bei lenkijos Orleno kura. Galiu pasakyti kad Uzsipylus Lenkijoje masina pasidare bukesne ir cia ne viena karta taip buvo.

Dekui uz komentarus!

Parašė Tichania· 2010-11-24, 11:14
#2

Kiek girdejau NESTE kura perka toki pati kaip statoil.. Kiek tiesos nzn , man atrodo, kad visi pila is vienos backos mazeikiu naftoje..

Parašė Nitro· 2010-11-24, 11:15
#3

Lietuvoj kuras visur tas pats - mazeikiu naftos gamybos. Skiriasi siektiek priedais - vat ir visa ivairove :)

Parašė Ralistas· 2010-11-24, 11:15
#4

manau tas tiesa kad is vienos backos tik klausimas kas kokiu priedu dapila ar ne.

Parašė Nitro· 2010-11-24, 11:25
#5

Tie, kurie pila priedus, nesikuklina ir reklamuojasi - Statoil, Neste, Orlen ir kiti.

Dar reiktu paminet, kad vasarinis DK yra skiedziamas tam tikra proporcija biopriedais (rapsais). Zieminis neskiedziamas.

Redagavo Nitro· 2010-11-24, 11:26

Parašė Andrej850· 2010-11-24, 11:26
#6

Pats vazineju su rusisku dizeliu. Teko piltis BP, tai kai bake jau liko vien lietuviska saliarka, masina pasidare bukesne. grizus atgal prie rusiskos, masina linksmiau vaziuot pradejo, dumyt maziau pradejo. Be to ir kuro spalva visiskai skiriasi

Parašė Nitro· 2010-11-24, 11:27
#7

Kuro spalva del to biopriedo ir skiriasi :) Zieminio spalva turetu but vienoda. BY DK taip pat ir priemaisu kiekis didesnis - sieros ir pan.

Parašė Ralistas· 2010-11-24, 11:33
#8

Andrej850 @ 2010-11-24, 13:26 rašė:
Pats vazineju su rusisku dizeliu. Teko piltis BP, tai kai bake jau liko vien lietuviska saliarka, masina pasidare bukesne. grizus atgal prie rusiskos, masina linksmiau vaziuot pradejo, dumyt maziau pradejo. Be to ir kuro spalva visiskai skiriasi


TDI variklis yra ne toks reiklsu dyzeliui kaip D5. Idomu o kaip D5 motoro purkstukai reaguotu i rusiska dyzeli?
O beja ukininku zalias dyzelis apart spalvos skiriasi dar kuom nors? Galima ji pilti i D5 motora?

Parašė Tichania· 2010-11-24, 11:37
#9

Ralistas , geriau nemegink taupyti ant sitos vietos su rusiska ar by saliara, nes pasekmes gali buti sunkios piniginei...
Ukininku dyzelis yra vienodas koks ir paprastas degalines, tiesiog i ji papildomai dazu ipilama, kazkas apie 10 ml tonai kiek pamenu, kazkas buvo numetes linka su tais dazais tik nepamenu kur maciau..

Parašė Andrej850· 2010-11-24, 11:56
#10

Ralistas @ 2010-11-24, 11:33 rašė:
Andrej850 @ 2010-11-24, 13:26 rašė:
Pats vazineju su rusisku dizeliu. Teko piltis BP, tai kai bake jau liko vien lietuviska saliarka, masina pasidare bukesne. grizus atgal prie rusiskos, masina linksmiau vaziuot pradejo, dumyt maziau pradejo. Be to ir kuro spalva visiskai skiriasi


TDI variklis yra ne toks reiklsu dyzeliui kaip D5. Idomu o kaip D5 motoro purkstukai reaguotu i rusiska dyzeli?
O beja ukininku zalias dyzelis apart spalvos skiriasi dar kuom nors? Galima ji pilti i D5 motora?

Sita dalyka apie D5 reikluma as zinau, todel ir buvo pasirinkta perkant masina TDi. O kaip reaguotu nzn.

Parašė Ralistas· 2010-11-24, 12:20
#11

Tichania @ 2010-11-24, 13:37 rašė:
Ralistas , geriau nemegink taupyti ant sitos vietos su rusiska ar by saliara, nes pasekmes gali buti sunkios piniginei...
Ukininku dyzelis yra vienodas koks ir paprastas degalines, tiesiog i ji papildomai dazu ipilama, kazkas apie 10 ml tonai kiek pamenu, kazkas buvo numetes linka su tais dazais tik nepamenu kur maciau..


na jo su rusisku taupyt nesiruosiu tik siaip idomu. Buvau sutaupees su rusisku benzinu savo 1,7 turbo 440. tai nespejau lamda zondu keisti ir vis sukdavau galva kas yra kad sanaudos 20 ltr mieste. kol galu gale mano pardavejas emigravi i UK ir perejau prie degalininio kuro viskas ir pasibaige

Parašė Fino· 2010-11-24, 12:33
#12

Kuras visur vienodai hrenovas lietuvoje, tik skiriasi rezervuaru svarumas, ir ju valymo sazine. Del to ir kencia D5

Parašė Nitro· 2010-11-24, 12:42
#13

Papasakok dabar visiems - kuom tas kuras toks jau hrenovas toj lietuvoj?

Parašė Fino· 2010-11-24, 12:52
#14

Lyginant su tikrai geru kuru - Vokisku, LT kuras turi daugiau parafino, atitinkamai jinai tamesne, jinai purvinesne(stpriai), atitinkamai kai vokietijoj D5 varo po 500 000 km, lietuvoje geriausiu atveju (jei pasiseks) ~150 be remonto auksto slegio kuro padavimo sistemos. O 400-500 000 manyciau yra logiska riba. deka kuro atsiranda nuosedos EGR sistemoje, kas reciau buna toj pacioj vokietijoj. Neitikinau ? dumongumas didesnis, trauke mazesne, sanaudos dedesnes. Beje, ta pati galiu pasakyti ir apie dujas lyginant LT kura su Lenkiku arba vokisku.O benzas LT geras.

Redagavo Fino· 2010-11-24, 12:53

Parašė Nitro· 2010-11-24, 13:09
#15

Nezinau nieko del parafinu ir kitokiu sudetiniu daliu, bet nepastebejau jokio skirtumo tarp Vokiskos ir Lietuviskos/Lenkiskos saliarkos - ir dumu tiek pat, ir trauka ta pati. Prisiskaites tikejau, kad vokietijoj gamina nektara, o ne DK, bet jokio skirtumo nebuvo :) O vat, kad keliai geresni - ner net ko gincytis.

Parašė Fino· 2010-11-24, 13:12
#16

pala, bet pas tave tdi!

kitavertus, nelinkes ginciotis ir plesti maikes, gerbiu ir tavo pozicija, gal as klystu

Redagavo Fino· 2010-11-24, 13:12

Parašė Nitro· 2010-11-24, 13:17
#17

Na tai koks skirtumas TDI ar D5 - juk rasai, kad maziau dumina ir geriau traukia :) Vokietijoje pravaziavau apie 1000km vokiska ir olandiska saliarka.

Parašė TsuguA· 2010-11-24, 14:36
#18

Nitro @ 2010-11-24, 13:17 rašė:
Na tai koks skirtumas TDI ar D5 - juk rasai, kad maziau dumina ir geriau traukia :) Vokietijoje pravaziavau apie 1000km vokiska ir olandiska saliarka.


pas mane ir D5 ir nepastebejau skirtumo tarp LT ir vokisko dyzelino, nei kad trauka pasikeistu nepastebejau, nei kad jo maziau degintu.. cia gal daug pravaziuot reikia, kad kas nors pasimatytu, po poros baku nepajauciau skirtumo.. O va, kolega pilo BY dizelina, nes ant sienos gyvena, mane sutaupys, "ragas" purkstukam pravaziavus mazdaug 25000km.. patikekit, tai nepigus malonumas juos keisti.. :( uz tat man nebekyla minciu su rusisku taupyt, nors kaina per pus pigesne..(doh)

Parašė Andrej850· 2010-11-24, 14:50
#19

Baltarusiskas vel gi priklauso kur pilsies. Atsiminkit, juk ir ten zmones vazineja su D5 motorais. Nors mano tfiu tfiu tfiu suryja viska ka duodi, apsilaizo ir papraso dar, pastebetas toks dalykas. Piltas kuras baltarusijoje (piliaus pats asmeniskai, ne is perekupu) paprastoje degalineje ir Lukoil. Skirtumas aiskiai pasijuto traukos, sanaudu ir dumijimo atzvilgiu. Bet lukoiline saliarka ten ne ka prastesne negu lietuviska (isvazinetas bakas to dizelio). Prie sienu ten nzn ka parduoda o jei ir ta pati, klausimas - kada paskutini karta rezervuarai buvo plauti

Redagavo Andrej850· 2010-11-24, 14:51

Parašė TsuguA· 2010-11-24, 15:01
#20

nu jo jo skirtumas tikrai yra kur pilti, ant sienos ar ne... o kad vazineja ir ten su D5 taip pat faktas.

Man siaip idomu kaip toks dalykas, jei piliesi rusiska ir papildomai piltum prieda, maciau lenkijoj, vokieciuos priedu BY RUS dizelinu vaziuojantiem.. bet visvien nekyla ranka paciam bandyti, kai purkstukai tiek kainuoja.. :(

Parašė arvydas67· 2010-11-24, 15:16
#21

Tiek baltarusiška tiek rusiška ''saliarka'', jei pilta iš normalios degalinės yra gera - tiesa, ES reikalavimai sieringumui yra griežtesni, dar europinėj (lietuviškoj taip pat) privalomai maišomas rapsų aliejus (biodyzelinas). Dėl sieros kiekio. Kiek žinau siera gerina kuro siurblio tepimą (mechaninio), bet kenkia ekologijai ir didina išmetimo sistemos koroziją. Bet važiuot su ja (jei nemaišyta su krosnių kuru - dažnai tokia ''chaltūra'', ypač Baltarusijoj daroma) - jokių problemų tiek su TDI tiek su D5. Dėl lietuviško DK. Visas DK yra iš Mažeikių, išskyrus nekuriuos atvejus su žieminiu DK. Žieminio kokybė ir trauka važiuojant gali nežymiai skirtis - bet tik teoriškai, kitu atveju galima įtarti nešvarias talpas, mažą priedų kiekį (tuo anksčiau piktnaudžiavo ''Lukoil'' ir mažesni tiekėjai). Savo laiku žurnalas ''Keturi ratai'', berods, atliko degalinių kuro ekspertizę. Kiek pamenu nukrypimai buvo daugiau su benzinu, o ne su DK. Beje, pirmose pozicijose buvo ''Statoil'' , '' Neste''... Dujų kokybė visur buvo panaši, vėl, gi, lyderis - ''Statoil'' Nusiskundimų kuro kokybe dažniausiai turėdavo senų auto vairuotojai - dažnai buvo kaltas per ilgus metus neplautas bakas, ar netvarkinga maitinimo sistema. Kiek važinėju už sienos - DK savo kokybe, matyt, panašus nes traukia taip pat, valgo panašiai. Tiek žinių.

Parašė Nitro· 2010-11-24, 15:54
#22

Po tokio issamaus komentaro tema, manau, issemta.

Parašė madainius· 2010-11-24, 19:33
#23

Na cia sneka buvo tik apie BY, LT,RUS dyzelini kura. Ar kam buvo problemu pilant LTdazyta (ukininku) dyzelini kura? Ar nekenkia V70I motorui?

Redagavo madainius· 2010-11-24, 19:34

Parašė Rimuxs· 2010-11-24, 20:44
#24

Vazineju zaliu dyzeliu, pakolkas problemu jokiu ir manau nebus jokiu, nes kuras pilamas is svariu talpu, o pats dyzelis visiskai vienodas kaip ir nedazytas, tik tiek, kad i ji ipilta siek tiek dazu. Ziema vazinejau su Nestes degalais, problemu ziema nebuvo (kuro sistema manau, kad svari, filtras pakeistas, akumuliatorius geras), tikiuosi jog ir sia ziema bus taip pat.

Parašė Stulpas· 2010-11-24, 21:45
#25

viskas ten gerai su ta zalia
beje siandien marsrutas vilnius -bialystokas-vilnius ,667km is ju 47 km bialystoke paciam mieste
suvartota 34ltr dyz kuro
vaziavau autopilotu ant 105km/h pristabdymas gyvenvietese
komentaru manau nereikia(respekt)

Parašė Nitro· 2010-11-24, 22:17
#26

Zalia saliarka kenkia piniginei (jei pagauna naudojant).

Parašė Stulpas· 2010-11-24, 22:18
#27

negirdejau kad ka pagautu

Parašė Artas· 2010-11-24, 22:28
#28

Stulpas @ 2010-11-24, 22:18 rašė:
negirdejau kad ka pagautu

vasara kas antra savaite teko vazinet Vilnius- Siauliai darbo diemonis, tai labai daznai matydavau kaip susistabde Radviliskyje tikrina bako turini.

pusbroli su dyzeline OMEGA du kartus stabde (kazkur prie Telsiu ir Radviliskyje) ir pasiemetoki nemaza svirksta su plona zarnele istraukdavo saliara ir ziuredavo spalva. Nors pusbrolis jiem po nosim kiso cekius is degaliniu,kur kuras buvo pilamas pries pats isvaziuojant is Vilniaus.


Aisku jeigu kokiam Vilniuj/ Vilniaus raj. vazinet tai nemanau, kad pakliutum. Bet tuose krastuose, kur zemes ukis dominuoja tai- visai realu papulti ant patikrinimo.

Redagavo Artas· 2010-11-24, 22:30

Parašė audrenis· 2010-11-25, 07:24
#29

Jo ten netoli prie Telsiu stovi daznai keliu inspekcija,bet dazniausiai turi susitabde furas,bet gal ir papuole vienas kitas lengvasis.

Parašė Andrej850· 2010-11-25, 08:08
#30

Nitro @ 2010-11-24, 22:17 rašė:
Zalia saliarka kenkia piniginei (jei pagauna naudojant).

Nebent turi ukininko pazymejima.

Parašė Tichania· 2010-11-25, 08:19
#31

Kad ir turi ukininko pazymejima, negalima su lengvaja to kuro naudoti

Parašė Ralistas· 2010-11-25, 09:22
#32

Stulpas @ 2010-11-24, 23:45 rašė:
viskas ten gerai su ta zalia
beje siandien marsrutas vilnius -bialystokas-vilnius ,667km is ju 47 km bialystoke paciam mieste
suvartota 34ltr dyz kuro
vaziavau autopilotu ant 105km/h pristabdymas gyvenvietese
komentaru manau nereikia(respekt)


itariu as su savo tokiu rezultatu nepasieksiu

Parašė Nitro· 2010-11-25, 09:25
#33

Tichania @ 2010-11-25, 08:19 rašė:
Kad ir turi ukininko pazymejima, negalima su lengvaja to kuro naudoti


Yra niuansu, bet tikrai negalima sakyti, kad jis tik traktoriams :) Ukininkas ukyje ne tik traktorius naudoja :)

Parašė Nitro· 2010-11-25, 09:26
#34

Stulpas @ 2010-11-24, 22:18 rašė:
negirdejau kad ka pagautu


Na del lengvuju nedaro reidu, bet kazkada marsrutinius mikriukus skalpavo "pa polnoj programe"

Redagavo Nitro· 2010-11-25, 09:26

Parašė gidma· 2012-01-10, 22:56
#35

metus laiko verslo reikalais praleidau baltarusijoje. prasukau labai daug kilometru. vazinejau ten su volvo v70 2.5D,renault trffic 1.9 dci ir rover 75 ,pastarajam stovi bmw 2.0d comonrail .del kuro nebuvo jokiu problemu isskyrus 2010 m ziema. tada buvo ziauriai salta ir uzklupus salciam pilnos pakeles buvo uzsalusiu masinu. teko i baka pilt benzo :}. kura daugiausiai pildavaus belneftehim (bet ne biodyzelina, kurio net patys baltarusai nepildavo nors jis buvo gal kokia 20 ct. pigesnis, uztai lietuvaiciai benzovozai ji labai megsta:)) ) o su benzu ten prasciau gal tik pries metus atsirado 95E besvinis. 98 surast isvis sunku.
Blogiausia situacija ten su detalem ir ju kokybe. dauduma detaliu atkeliauna is rusijos visiskai nesuprantamos kokybes uz tikrai nemaza kaina. ( keistas siurblio dirzas nutruko 3 kart kas 10.000 - 15.000km kol galiausiai gryzes i lt pasikeiciau ir tada baiges. o pagrindinis dirzas pirktas ir keistas BY nutruko po 45.000 km su viso pasekmem)

Parašė rulezzz· 2012-01-11, 00:13
#36

o servise negalejo buti bedu, pertempe ar panasiai

Parašė Fino· 2012-01-11, 00:25
#37

Galimas variantas

Parašė Bllinda· 2012-01-11, 09:27
#38

Taip jau yra pas kaiminus ir artimiausiu laiku permainu nenusimato, bent as taip galvoju. Yra draugu tenka pabendrauti...

Parašė Nitro· 2012-01-11, 09:34
#39

Ziuriu archeologai siaucia :)

Parašė gidma· 2012-01-11, 09:43
#40

nu pazystami baltarusai pastoviai prasydavo atvezt detaliu nauju ir devetu. pas juos tikrai kainos gal dvigubai didesnes. populeriausias gamintojas SCC MANNOL. pas mus LT nieko pigiau ir prastesnes kokybes jau turbut nesurasi, o pas juos koybes etalonas ;}
del kuro ir rusijoje ir by bent dk yra normalus pilantis normaliose degalinese, juk ten irgi zmones vazineja naujom ir brangiom masinom. kitas dalykas kad pas mus atveza is by biodyzeli (tik 15% dyzelino jame) o rusijoje furos jei veza konreineriniam bake pardavimui i LT tai pilasi kuo pigesni dk is neaisku kur. PVZ rusijoje norm. degalinej siuo metu zieminis dk kainuoja apie 28rub. bet vairuotojai gali nesunkiai susirasti uz 23 rub neaisku kokios koybes. skirtumas gaunas apie 40 cnt. o parduoda uz tuos pacius litus . vat tokio kuro uzsipylus ir kyla problemos

Parašė Nitro· 2012-01-11, 09:56
#41

baltarusijoje muitai pakelia daliu kainas