Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: S/V40 vs Peugeot 406 ir t.t.

Parašė Donce· 2007-10-20, 00:57
#1

Sveiki visi.
Pradesiu nuo to, kad esu cia naujas uzsiregistraves narys pas jumi. Skaiciau daugeli forumo temu apie Volvo. Labai ir netgi labai dominantis automobilis. Noriu suzinoti Jusu nuomone aplamai apie si auto: eksploatacijos, remonto islaidas ir visa kita, nes jau ketinu keliu menesiu begyje pirkti - o ka nupirksiu, tai dar tiksliai negaliu pasakyt.
Klausinejau nemazai zmoniu, kurie susiduria su auto, galima sakyt kasdien. Vieni dievagojasi ir atkalbineja nuo tokio pirkinio, kiti nuomones neturi, o treti sako, kad gera masina. Vienas patyres meistras, remontuojantis auto 15 metu, pasake, jei pirksi, yra tik 3 variantai: BMW, VW-Audi ir Volvo. Labai nustebau del Volvo. Visada maniau, kad sio auto eksploatacija yra ganetinai brangi LT pilieciui, servisai bragus ir t.t..
Visa laika domino dyzelinis variantas ir maniau del ekonomijos , kad jei dyzelis, tai bus arba OOOO arba VW is 1.9 serijos. Kaip turbut ir patys zinote, sios markes auto yra kaip minimum 1 shtuka EU brangesni nei Volvo o daznai ir daugiau. + pirmus metus kaip minimum reikes Kasko draudimo. Tiek VW, tiek OOOO labai nepatvari pakaba. Ne vienas skundesi, kad per 1.5 metu tvarke pakaba 3 kartus. Kalbu apie modelius nuo '97 metu. Tvarkynas apsiejo visdutiniskai apie 900 litu. Dar be to - sios masinos labai domina vagis. Ir reikia Kasko draudimo. O kad draudimo kompanijos susijusios su vagimis (rimtais) - ta puikiai zinau ir teko isitikinti.
Volvo - visai kas kita. Vagiu sis auto kaip ir nedomina.
Dabar tiesiog - kiek teisybes tame, kad Volvo patvarios masinos? Mastau apie S40 2litru motora. Jei nuskiltu rast turbo - butu super. 1.8 varikliukas man atrodo silpnokas. Tiesa, deciau dujas tiesioginio purskimo.
dabar turiu B4. kaip ne kaip - masinai jau 15 metu ir tas kibiriukas pradeda byret. Kad viska sutvarkyt iki normalaus, padoraus stovio - reikes apie 2000 litu.
Pirma syki man gyvenime iskilo gan rimtas klausimas del auto pirkimo. Pagal amziu nesu pacanas, bet megstu paspaust retsykiais, nors taip pat ziuriu ir ekonomijos. VW ar OOOO nepirksiu - uzenka pasiklausyt zmoniu, kurie turi sias auto. Ir kone visu atsiliepimai daugmazh neigiami apie siuos auto mazdaug nuo '97 metu. Kol kas ne pagal mano kisene tokie masiniukai. O ir naktim norisi miegot ramiai jei tekstu palikt aparata po langais.
Kas liecia Pezha 406 - ji galima nupirkt pigiau nei Volvo S40. Vet paklauses protingu zmoniu, turbut atsisakysiu sios idejos apie prancuza. kaip sake 1 meistriokas - jei tarkim suges pezho starterio bendeksas (cia kaip pavyzdys), turesi pirkti visa starteri, kurio kaina apie 700 litu. esme tame, kad pezhuose ir kituose prancuzuose norint pakeist kazkokia detale - reikia keist visa mazga. O tai jau dideles islaidos, nors is paziuros auto nera brangi. Bet tas nebrangumas islys per viena vieta keliu menesiu ar metu begyje.
Taigi, kreipiuosi i Jus, Volvo savininkus, kurie galbut dar labiau padetumet apsisprest del auto pirkimo. Norisi zinoti eksploatacijos islaidas vidutiniskai per metus, auto patikimuma ir patvaruma. Mane labiausiai domina S40 modelis. Tiktu ir V40, bet cia jau is bedos, jei tikrai nuskiltu variantas labai geras, nors sedanas S40 taip kuklliai o ir tuo paciu labai patraukliai atrodo. na dizainas jos jos toks - nei pridurt, nei atimt. Atrodo, masina paprasta, bet turi kazko to savito, issiskiriancio is kitu.
Tiesiog jusu nuomone apie sia auto: ne liaupsinanti o objektyvi. Ar auto yra verta LT piliecio pajamu ar ne? Visa laika buvau vokieciu fanas. Gal del to kad detaliu gali gaut bet kada ir tam nekiltu jokiu bedu del remonto. Jei galit, duokit palyginimus tarp Volvo S40 ir Pezho 406.
Permeciau akimis ir tema, kad chipinat :) Nu blyn, jei paimsiu Volvo, rimtai chipinsiu - ne drastiskai, bet kad pasijaustu. Ir det bimbalui troikej i snargli :D
Taigis, labai lauksiu Jusu objektyviu atsiliepimu apie si auto. Ziuresiu nuo '97 metu.

Parašė Domas· 2007-10-20, 03:52
#2

Paprastai pasiulyciau pasieskoti forume apie S40/V40, nes daug kas jau apie jas domejosi, bet kadangi taip issamiai isdestei tave dominancius klausimus, ir tikrai rimtai domiesi, parasysiu ka zinau is savo patirties.

Na, ka galiu pasakyti:

1. 2.0L motoras yra nei per daug, nei per mazai - aukso viduriukas kas liecia ekonomija.

2. Sanaudos: 8,5l/100km misriu rezimu.

3. Eksplotacines islaidos: turiu jau beveik metus, su pakaba kol kas visiskai jokiu problemu. Su elektra jokiu bedu. Su varikliu jokiu bedu. Vienintelis gedimas - buvo sugedes darbinis sankabos cilindriukas, keiciau originalu uz 300 Lt is sostenos, bet seip girdejau kad kazkur galima gauti lenkisku restauruotu uz maziau nei 100 Lt.

4. S40 vs. 406: Mano kaimynas turi 406. Vaziuoti zymiai maloniau su Peugeot nei su Volvo. Peugeot turi minksta pakaba, kuomet Volvo (tiksliau Mitsubishi Carisma) yra ganetinai kieta. Taciau Volvo geresnis stabilumas ant kelio. Dizaino atzvilgiu, mano akiai grazesnis S40 nei 406.

5. Nezinau kaip Peugeot, bet Volvo skardos tikrai atrodo atsparios aplinkos poveikiui - niekur nepavyko rasti rudziu.

6. Peugeot 406, Euro NCAP saugumo testuose tesurinko 2 zvaigzdutes, tuo tarpu Volvo S40 - 4 zvaigzdutes. Nezinau ar Peugeot 406 buna, bet S40 labai daznai buna imontuotos ir sonines pagalves "SIPS", bei, berods, sustiprintos dureles.

7. Ar auto yra verta LT piliecio pajamu - Na jei as, budamas studentas, galiu lengvai ja islaikyti, manau tikrai verta.

Redagavo Domas· 2007-10-20, 03:56

Parašė Fino· 2007-10-20, 12:31
#3

SIPS (Side Impact Protection System) - tai butent tas pastiprinimas dureliu, o ne pagalves:)

Parašė Domas· 2007-10-20, 13:23
#4

sergefino parašė:
SIPS (Side Impact Protection System) - tai butent tas pastiprinimas dureliu, o ne pagalves:)

Atsiprasau, gal ne taip pavadinau, zodziu, esme ta, kad buna sustiprintos dureles ir sedynese yra oro pagalves, saugancios nuo soninio smugio.

Parašė atrabotke· 2007-10-20, 13:59
#5

Tevas turi 99m Peza 406, 2.0 HDI. Tenka ir man nemazai su juo pavazinet, taigi pastebejimai vs mano volvo:
1. P406 - labai minksta ir komfortiska vaziuokle, vaziavimas - grynas malonumas, tiesiog plauki asfaltu. S40 - kieta, vazinejimas duobetomis Kauno gatvemis tai kazkokia nelaime.
2. P406 - zymiai geresne garso izoliacija, S40 - prastoka, girdisi padangos, variklis ir kt.
3. P406 - grazus salonas, kokybiskos plastmases, vaziuojant jokio girgzdesio ar barskesio, S40 - salonas puse velnio, plastmases galetu buti ir kokybiskesnes, kartais megsta koks pasislepes svirpliukas pazirst :)
Korozijos atzvilgiu manau abi panasaus lygio, daliu kainos taipogi, gedimai - sekmes reikalas perkant deveta masina.
Tai toks mano palyginimas paprasto vartotojo akimis, laikantis neutralios pozicijos kuriai nors markei :)
Beje, pas peza taipogi yra saugos pagalves priekiniu sedyniu sonuose (cia apie jas Domas snekejo).

Parašė Fino· 2007-10-20, 15:00
#6

Domai, kai pasitaisei - visiska tiesa pasakei, tik dar pridursiu kad kai atsirado 850 modelis 91 metais, gamykliskai i stojke tarp priekiniu ir galiniu dureliu ivirintas titanas.

O kas del pasirinkimo tarp peugeot ir S40 - didziausi pliusai prancuzui.

Parašė Domas· 2007-10-20, 19:28
#7

Yep... nors ir esam svedisku masinu klube, ir as pripazystu kad ko gero 406 dauguma aspektu lenkia S40. Tik man vienas dalykas neduoda ramybes... Peugeot pernerlyg nesaugus... Paziurekit filmukus http://www.euronc..., priekinio ir soninio smugio (vaziuojant 64 km/h) - pamatysit, kad 406 oi koks minkstas... Paziurejus kiek priekis sueina S40 ir kiek 406, tai net baugu...:(

Parašė Donce· 2007-10-21, 01:05
#8

dekui uz info visiems. Praktiskai kaip ir apsisprendes - ieskosiu volveko. Perskaites daugybe forumu, tiesiog sudariau ispudi, kad auto nebrangus, ganetinai patikimas ir byra retokai. Detales brangokos, bet ikandamos. Nors tiesa sakant, einamu masinu po 2000 metu dalys praktiskai visu kainuoja apylygiai. Viskas apsvarstyta, apgalvota ir prieita isvados, kad butent sis auto man tiks visomis prasmemis.
Greiciausiai bus varomas is vakaru ir taip iseis, kad aparata pirksiu nematydamas :) Teks pasitiketi draugais ir gerais pazystamais. Bus 2 litrai benzas S40. Jei ras turba - dar geriau. Neatmesiu ir dyzelinio varianto. Nors norisi aparatuko kad bent 150 AG. Noretusi jaunesnes ir ziuret nuo 2000 metu - bet biudzetas neleidzia. O seile varva kaip... Kiek zinau, nuo tu metu S/V modelis buvo modifikuotas ir Volvo jau dejo visas savo dalis. Pakaba nebe Carismos. Galbut labai pasitempus, turbut sukrapstyciau ir jaunesnei, tik tada kelis menesius basas buciau - haliakas visiskas :)
sekmes visiems ir gero kelio. Tikiuosi kokiu 3 menesiu laikotarpyje pasirodyti trasoje sukiodamas svedishka baranka ;)

Parašė Vaidas· 2007-10-21, 10:43
#9

o V/S70 ? Jos atmink kad daug geresnes uz S/V40 tech.poziuriu

Parašė Fino· 2007-10-21, 13:03
#10

bet jos ir kainuoja

Parašė Mindoza· 2007-10-22, 22:22
#11

kas gero tarp 406 tai HDI + minksta vaziuokle, daugiau i parancuzo darza tik akmenai.

Volvo turiu pirmaja (buvo vien vokietai) "surizikavau", bet nusivyliau tik vaziuokles kietumu toliau dedu didelius "+" sios markes automobiliams. B)

Parašė Donce· 2007-10-25, 23:15
#12

Eee... Buvau siandien ziurejau, ciupinejau potencialu pirkini - S40 T4, nes buvau kazkaip ant sitos uzsideges.
Ka galiu pasakyt - lavonu neperku :) Na pardavinejo zmones solidus, kostiumuoti. Bande meluot aisku - bet jiems nifiga nesisejo :) Makaronus kabint nelabai moka :) '99 08 laidos aparatas, visa laika vazinejes Lietuvoje nuo 98 metu. Kaip sake - dauguma servisu buvo atlikta Sostenoj. Tipo praeitais metais i pakabos remonta sukisho apie 10000 litu :D Pamaniau, masina priklauso juridiniam asmeniui - tai gal ir tvarke Sostenoij babkiu neskaiciuodami.
Jei nuo pradziu:
kebula ridys kelia ir gan smarkiai. Kapotu krastai rudyja, slenksciai rudyja, sparnas rudyja, po kabotu taip pat rudyja. Kelmai lyg ir neispuve kol kal. Apie sparna tai voobshe geras. Tipo masina gavus i sona, tvarkytas sparnas, pakeistas posukis. Bet taip paxabnai sutvarkytas, kad jezau jezau. Turbut paspakliavo ir uzdaze. Matosi, kad dazymas visiskai nesenas, bet jau rudys kelia. Sparnas - nu nei juoktis nei verkt. Ziauru. Tiesiog daryta tokiu brakadielu, kad rankas reik issukt. Faros valytuvas isklises, i virsu uzlenktas. Nors siaip veikia, tik pareguliuot reikia. Zodziu isore pasitikejimo nesukele.
Einam toliau. Salonas visas odinis, gan padoriau atrodo. Vaira apvilktas oda, bet ne fabricna. Kam jis vilktas? Greiciausiai nudroztas. Prie salono siaip kabliuku nebuvo.
Po kapotu irgi kaip ir tvarkingai, motoras neapsisikes, tepalai rodos nesisunkia, bet rudziu daugiau nei maniskej 92 metu. Na po kapotu boleje - menije, Dideliu priekaistu nera.
Uzkuriam motora - kaip ir dirba be priekaistu, gan graziai. Belieka isvaziuot. Vaziava atsargiai, bet uzteko 1 km prasukt - kad viskas islystu. Zmones naivus tokiam stovy masina pardavinet. Stabdziai - nusisauk su duru rankena. Prie menkiausio geicio per pedala kala kaip su kuvalda. Is priekiniu disku nieko nebelike ciuju. Susikraipe ubagan. Nepastabdysi su tokia. Nedidele duobele - kazkas priekinej pakaboj barska po kaire puse. Prie 30 km/h jauciasi kad kaukia guolis. Zodziu, ziauru.
Viso to pasekoje kaina 12000 litu. Lavonas. Rida 220000km. Vienintelis geras dalykas tai variklis ir ko gero greiciu deze. Prie variklio negalejau prisikabinti. Greiciu dezes kulisa rodos irgi neismalta, saibos gerai jungiasi, rodos niekas nekaukia. Va tau ir Sostenos servisas. Prieziuros zinynas tai tik ant bajario guli :) Sakau, o kur irasai, atspaudai, kad kazkas atlikta. Na tai atmazai, kad dazniausiai jie ten pamirsta, bet jei yra noras - uzvaziuokit i sostena, paklauskit, kas ten daryta toj masinoj - pasakys.
Ziaip zmogus nepiktybinis buvo. Aisku bande pudrint smegenis, bet bet :)
Tipo issiskirstem, kad nupirksiu masina, jei pakaba sutvarkys. Sakau, dw Sostenoj tvarkot, paskiau man saskaitos kopija parodysit, as dar pats jau patikrinsiu. Na tada, kalba kitokia - ko gero ne Sostenoij , tai lia lia vsio takoje. Sake gal per SCC kluba darys :) Kiek supratau, sefas jo prileke - bande smegenis pudrint :) Salia stovi nuliovas volvakas, markes neisidemejau, bet metu kokiu 2 ne daugiau. Tai dar oi oi - man ta nauja masina dusulys, sita smagi, kaip eina vsio takoje :) Pradejo aiskint, kiek cia daug jai visko keista, tik variklis ir greiciu deze nejudinta. Tai tik belieka speliot, kas per masina, kad taip smarkiai keite...
Tokia vat pirma pazintis su S40 T4 :) Nekokia, pasakysiu. Bet patiko vaziuot - nesmaugiau siaip, atsargiai elgiausi. Gera pagreiti turi. Bet visa kita - nu lavonas ne masina.

Parašė Donce· 2007-10-25, 23:21
#13

Tiesa, gink dieve nesakau, kad visu tokios. Anaiptol. Bet sita, kuria ziurejau - oi vargelis.

Parašė Domas· 2007-10-26, 00:23
#14

Nu, paskaiciau - man tai sokas :o
N x taip meluot, juk akivaizdus tas melas...
Bet jau del rudziu tai labiausiai nustebino, vos ne 2000 masina ir rudziu pilna - kur tai matyta, negi necinkuota ar kaip? Pas mane be keliu minuciu '98, bet rudziu ne su mikroskopu neaptiksi, kaip cia tas taip surudijes tai fenomenas...

Zinok, vis toliau isitikinu - neverta tikrai pirkti masinos is Lietuvos, jei tvirtai apie jos istorija nezinai. Kita karta, kai jau pakankamai padorios bukles surasi, dar nepagailek kokiu 200-300 litu kad Sostenoj visa iskratytu.

Parašė hamann· 2007-10-26, 01:16
#15

Domas parašė:
Nu, paskaiciau - man tai sokas :o
N x taip meluot, juk akivaizdus tas melas...
Bet jau del rudziu tai labiausiai nustebino, vos ne 2000 masina ir rudziu pilna - kur tai matyta, negi necinkuota ar kaip? Pas mane be keliu minuciu '98, bet rudziu ne su mikroskopu neaptiksi, kaip cia tas taip surudijes tai fenomenas...

Zinok, vis toliau isitikinu - neverta tikrai pirkti masinos is Lietuvos, jei tvirtai apie jos istorija nezinai. Kita karta, kai jau pakankamai padorios bukles surasi, dar nepagailek kokiu 200-300 litu kad Sostenoj visa iskratytu.


nu jo, skaityti tai net baugoka buvo :| bet kas liecia masinos pirkima, tai is kur tu dar ja pirksi?;] nebent turi pazystamu kas tuo vercias. bet dazniausiai pazystami ir apgauna;), o kad turgui an tralo stovi tai dar nieko nereiskia, masina atidralina lietuvoj nuima nuo iskaitos, uzkelia an tralo ir pardavineja kaip katik parvaryta ;) tuo maziausiai tiketi reikia.

Parašė Domas· 2007-10-26, 01:48
#16

Bent jau as is pazystamo, kuris verciasi auto varymu tik is Sveicarijos, pirkau. Tikrai neapgavo, iki siol dziaugiuosi nuostabia bukle.

As butent ir turejau galvoje pirkt is uzsienio, bet TIKRAI is uzsienio parvarytas.

Parašė Donce· 2007-10-26, 10:36
#17

Nu, paskaiciau - man tai sokas
N x taip meluot, juk akivaizdus tas melas...
Bet jau del rudziu tai labiausiai nustebino, vos ne 2000 masina ir rudziu pilna - kur tai matyta, negi necinkuota ar kaip? Pas mane be keliu minuciu '98, bet rudziu ne su mikroskopu neaptiksi, kaip cia tas
taip surudijes tai fenomenas...

Zinok, vis toliau isitikinu - neverta tikrai pirkti masinos is Lietuvos, jei tvirtai apie jos istorija nezinai. Kita karta, kai jau pakankamai padorios bukles surasi, dar nepagailek kokiu 200-300 litu kad Sostenoj visa iskratytu.


Ji visa laika buvo LT. Kodel rudys kelia - galima tik speliot, bet labai realus variantas, kad masina laikydavo garaze ar siaip siltoje patalpoje ziema, kai lauke minusas. Silumoje greiciau aititrpsta visos druskos ir eda smarkiau skardas. Tas dalykas labai didele reiksme turi. Zodziu, aparatas kur bepaziuresi - visur rudys. Nera taip baisiai, bet kad gerai sutvarkyt - ja visa reiketu sveist, gerai pazuost dazymui ir perdazyt.
Buvo mazdaug 1cm3 ant desiniu priekiniu dureliu dazu pakelimas. Tiesiai sviesiai sakau - labai paxabnai padaryta viskas. Sharaskino kontora daze. Tai cia tipo oi ne, gavusi akmeni. Beliko nusisypsot :) Kai gauna akmeni, dazai toje vietoje visiskai atsilupa, arba gerai apsibrozdina. Ten gi labiau panashu kaip butu dazyta ant siuksles arba su kokiu neastriu daiktu uzkabinta kai dazai buvo dar neisdziuve ir juos siek tiek patrauke.
Nepaminejau, kad galinis bamperis ikaltas - skilusi plastmase. Sutvarkamos dalykas, bet piniga kainuoja. Labai idumus ishkilimas ant stogo mazdaug 10 cm ilgio. Siaip nesimato, bet paziurejus atitinkamu kampu be problemu iziuresi. Ir velnias zino nuo ko. Panasiai gauduti, jei stukteletum is vidaus kokios nors lentos briauna. Bet kad salone nieko nesimate. Gali buti kebulas pasideformaves - o tai jau rimciau. Zodziu - tokie nuotykiai :) I auto galit paziuret cia: http://auto.plius...id=1509000
Neissigaskit kainos. Jie skelbime uzkele nerealiai, bet turto vertintojai ja vertino 12500. Registruota ji ant svedu ambasados.

Redagavo Donce· 2007-10-26, 10:38

Parašė Vaidas· 2007-10-26, 10:46
#18

Sita Volvo S40 pardavinejama jau gal pusmeti autopliuse. Uzsilikusi ji ilgam.

Parašė hamann· 2007-10-28, 18:07
#19

Qzavas parašė:
I auto galit paziuret cia: http://auto.plius...id=1509000
Neissigaskit kainos. Jie skelbime uzkele nerealiai, bet turto vertintojai ja vertino 12500. Registruota ji ant svedu ambasados.


nu jau cia tikrai kvailiau visko gyrtis kad i masina sukista 10k lt. tai ka su ta masina daryt reikia kad tokiu investiciju prasytus? nesistebiu kad jau ilgai ten tas skelbimas stovi.

Parašė Donce· 2007-11-15, 17:04
#20

Vyrai, atvaziuoja volvike :) po ilgu paiesku, kai ne viena buvo isziureta cia Lietuvoj. Per vieno is geriausiu draugu pazystamu pirksiu. Manau kad sh*** neatvesh. Is italu parlekia. Kiek galiu pasakyt - paeme toki varianta kokio noriu - S40 1.9 T4 '98 pabaigos. Vienas seiminkas, visi serviso irasai. Prabegus 120000km. Nemanau kad daug ir nemanau kad atsuktas. Jokiu rudziu, subraizymu, tik nedidelis nubrozdinimas ant veidrodelio ir nezymus ilenkimas ant galinio kapoto. Pakaba gera, variklis tiksi kaip laikrodis. Navarotai kone visi. Kaina man pasirode didoka, bet zmogus patikino, kad ta volva verta tu pinigu, ne lavonas nes stovis nepriekaistingas - 4400 Euro su atvezimu. Gal ir brangokai, bet pasirasiau. Masina tokia, kokios noriu. Oi laukiu. Kita savaite bus.

Parašė hamann· 2007-11-15, 18:03
#21

Qzavas parašė:
Vyrai, atvaziuoja volvike :) po ilgu paiesku, kai ne viena buvo isziureta cia Lietuvoj. Per vieno is geriausiu draugu pazystamu pirksiu. Manau kad sh*** neatvesh. Is italu parlekia. Kiek galiu pasakyt - paeme toki varianta kokio noriu - S40 1.9 T4 '98 pabaigos. Vienas seiminkas, visi serviso irasai. Prabegus 120000km. Nemanau kad daug ir nemanau kad atsuktas. Jokiu rudziu, subraizymu, tik nedidelis nubrozdinimas ant veidrodelio ir nezymus ilenkimas ant galinio kapoto. Pakaba gera, variklis tiksi kaip laikrodis. Navarotai kone visi. Kaina man pasirode didoka, bet zmogus patikino, kad ta volva verta tu pinigu, ne lavonas nes stovis nepriekaistingas - 4400 Euro su atvezimu. Gal ir brangokai, bet pasirasiau. Masina tokia, kokios noriu. Oi laukiu. Kita savaite bus.


sveikinu, bet kaip sakoma nepersokes griovio nesakyk op ;) kai pavazinesi pats tada kalbek kad tiksi kaip lauikrodis ir pakaba gera :)

Parašė Donce· 2007-11-27, 21:25
#22

Tvarius, mano aparatuka rasi temoje "Nariu automobiliai" ;)
Kas liecia detales - nebijok. Einamos siek tiek brangesnes nei bulku ar golfu, bet ne vienas sneka, kad jos byra zymiai reciau. Kalbu apie pakaba. Siandien ja sutvarkiau iki galo, uzmoviau zieminius ratus Good Year. Padangos su nuolaida, ju montavimas, pakabos sutvarkymas su nuolaida (2 sarnyrai, visi sailenblokai, stabilizatoriu traukiu gumeles, guolis), priekines ir galines pakabos suvedimas, plius darbas - sutilpau kaip tik lygiai i 2000 litu. 1000 uz padangas + 1000 uz pakabos remonta. Tiesa, tvarkiau servise, kur labai gerai sueinu su tais vyriokais. Be nuolaidu butu apie 2500lt. Pakabos dalis ne lievas dejo. Jei turi kokiu pazystamu ar geru draugu servisuose - kainos nesikandzios.
Is pradziu ir as galvojau VW Passat arba OOOO. Kokia A4 arba A6.
Kodel nepirkau? Pries tai pats asmeniskai turejau 2 bulkas, (paprasta ir B4) o ir kitus modelius teko nemazai ciupinet. Saviskems kasmet reikejo serviso pakabai ir aplamai lysdavo visokios nesamones, kurios piniga kainuoja, nors dalis lengva rast. Kaip taisykle, audiniu motorai megsta tepalais apsisikti. Jei A4, A6 ar Passat - kaina didele. Domina vagis - be casco neissiversi ir patikek, neturedamas casco, kartais padrebinsi kinkas kad ir 15-20 minuciu prie supermarketo palikes. Kaip kad ir as padrebedavau pries 5 metus del savo B4, kuri tuo metu buvo labai vagiama. O ka jau kalbet jei kur ilgiau pastatysi? Tegu ir signa bus. Pakabos remontas labai brangus, o tvarkysi 1 karta per metus tai tikrai, jei masinos garaze nelaikysi del vaizdo. Kainuos gera 1000 litu tvarkymas, o daznai ir daugiau. Nemazai daliu yra is aliuminio lydinio ir jos dyla. O visos kitos, kur eina faktiskai vien tik originalios - ne ka daugiau sumokesi. Nes tu paciu audziniu ar vw originalios, kurios ypac turi elektronikos elementu - oi kaip kerta per kisene.
Saviske labai dziaugiuos. Tik vienas didelis minusas - ji kieta. Tas pats kas bulka faktiskai. Na maniskei kietuma itakoja dar ir padangos profilis - vos 50 aukscio. Ratai R16. Jei deciau R15 ir padangas 205x65 - butu minksciau.

P.S. Ir vel paklode prirasiau :D
Ka darysi - megstu kartais pasneket ;)

Parašė Valentinas· 2007-11-27, 22:58
#23

Manau kad rudyja del to kad buvo dauzyta
Bendradarbis turejo Volvo 740 tik nupirkes pastebejo kad visas sonas perdazytas tai taip po poros metu ir pradejo lyst rudys....

Parašė hamann· 2007-11-28, 21:13
#24

Tvarius parašė:

nors yra viena priezastis del ko myliu savo "bulka" - nerudyja.. visiskai :D .. o kaip S40 ??? ar jos necinkuotos ???



pas mane 97 v40 galinio sparno kampas parudijes, bet kad kazkad nudauze ten ji truputi, reiktu ji tiesiot patvarkyt ir perdazyt, nes ir visas sparnas pabraizytas (buvusiam savininkui kazkas kieme per sona su raktu perbrauke) o daugiau visam automobilyje nera neivieno rudies :) tai sakyciau pirmus desimt metu atsilaike neblogai :)

Redagavo hamann· 2007-11-28, 21:14

Parašė Andrej850· 2007-11-28, 22:31
#25

purius parašė:
uzsimaniau peugeot 406 coupe, verta ar ne keist :|


Volvo i Peugout 406 coupe??? as nekesiciau, gal ir grazuz auto, bet "peudout" jau daug ka sako... problematiskas auto, ypac kas liecia detaliu paieska

Parašė Soulfull· 2007-11-29, 03:36
#26

VOLVO S40 1,8 DOHC 1996m.
tokia s40 tikrai keisciau i 406 Coupe 3.0

Parašė hamann· 2007-11-29, 07:34
#27

man asmeniskai moteriska ji atrodo ;) bet jei paciam patinka ir geros bukles tai keisk :)

Parašė MRonny· 2007-11-29, 09:13
#28

Andrej850 parašė:
Volvo i Peugout 406 coupe??? as nekesiciau, gal ir grazuz auto, bet "peudout" jau daug ka sako... problematiskas auto, ypac kas liecia detaliu paieska

Ar pats su tuo buvau susidūręs, ar girdėjai kaip kaimyno kaimynas skundėsi?:)
Teko turėti 3 skirtingus Peugeot modelius, bet kažkokių rimtų problemų (ypač su detalių paieška) neteko susidurti. Dabar SAABui sunkiau surasti...:)

Parašė MRonny· 2007-11-29, 09:21
#29

sunkus-1dienis parašė:
Uzsijemes kaip tik 406 pugo pajieskom tevukui. Is isores man jie ir anksciau patiko, daba teko paciupinet ir vidu ir varikliukus. Ieskomas 2,0 benzininis universalas nuo 1999 metu. Pirmas ispudis isedus is V40 i 460 - salono apdaila: volve jinai labiau glosto aki. Bet pezuose labiau dziugina klimos atrodymas. sedynes volve MEULEJONA KARTU patogesnes... garso izoliacija panasi, gal net i pezo nauda... Minusas kad pezas retai turi gale elektra valdomus langus, nors kita komplektacija apypilne. Technine puse nei nustebino nei nuliudino: dvilitriai sukasi smagiai, sankabos malonios, begiai sklandus... o ir kaina malonesne uz V40 (2000 metu 406-a uz 15k lt gali pajamt nesudetinagai.)

2.0 variklis turi tokią "ypatybę", kad žiemą važinėjant trumpais atstumais, susidaro toks kondensatas (snargliai), todėl pasitaiko, kad tepalą išpučia per matuoklę. tačiau ši bėda yra žinoma tiek servisams, tiek ir tokių variklių savininkams, atitinkamai prižiūrint ir atliekant profilaktiką galima to išvengti.
Bazinė pugų komplektacija turi priekinius el.langus. Jei surasi prabangesnę komplektaciją, visus el.langus tikrai surasi.

Parašė Fino· 2007-11-29, 09:29
#30

Bazinė pugų komplektacija turi priekinius el.langus - MELAS.

Parašė hamann· 2007-11-29, 10:18
#31

kad ir s40 kiek teko matyt koki 60% buna be galo elektrinio.

o siaip 406 skaitosi vienas patvariausiu peugeotu ;]

kas cia dar apie klima minejo, tai tikrai gerai atrodo. keista kad net ir i naujesnius s40 vis dar dejo mechaniskai o ne elektroniskai reguliuojama :\

Parašė Fino· 2007-11-29, 10:26
#32

Turejau 2 vn 406 dyzeliu be turbo su irklais priekyje. Va radau savo duombazei nuotrauka vieno mano parsivaryto 406. Pazymeta.

Redagavo Fino· 2007-11-29, 10:28

Parašė MRonny· 2007-11-29, 15:34
#33

sergefino parašė:
Bazinė pugų komplektacija turi priekinius el.langus - MELAS.

Nu ką aš žinau... Kai 01' iš žibinto pirkau bazinį 306, priekinius.el.langus ir centrini radau komplektacijoje. Būtent tai lėmė mano apsisprendimą dėl 306, o ne Astros.

Parašė MRonny· 2007-11-29, 15:41
#34

ciopa parašė:
Dirbau įmonėj, kur turėjom nevieną 406 2001m. Tai tokių nesąmoningų gedimų teko apturėti, kad nui... O dalių kainos išvis nesąmoningos. Žinoma, tarnybinių nieks nesaugo taip kaip savų, bet vistiek...

Labai panašios nuomonės vyrauja dėl Hondų accordų: vieni - dievina, kiti-keikia.:)
Aš nebeturiu kategoriškos nuomonės dėl mašinų.:) Ypač po to, kai giminaitis prieš 10 metų nusipirko naują Hyunday Sonata (tada aš jį garsiai "dūrinau" dėl tokio sprendimo) ir per tuos metus nieko ypatingo "neišlindo", o šiemet ją pasikeitė į naujo modelio Sonatą. ??į kartą protingai tylėjau.:)

Parašė Domas· 2009-06-01, 11:28
#35

Pažiūrėk šitam sąraše:
http://www.scc.lt...ad_id=2220

Kas turi S40/V40 TD gali parašyti jiems PM (privačią žinutę) ir paklausti kas domina. (Sąraše spaudi ant vardo, paskui "Siųsti privačią žinutę").

Parašė Samis· 2009-06-01, 12:16
#36

ciopa parašė:
Dirbau įmonėj, kur turėjom nevieną 406 2001m. Tai tokių nesąmoningų gedimų teko apturėti, kad nui... O dalių kainos išvis nesąmoningos. Žinoma, tarnybinių nieks nesaugo taip kaip savų, bet vistiek...


Sveiki,

Nesusilaikau pridet minusu ant Peugeot 406 (turejau '97 2.0 benza):

Sanaudos mieste 12-13l
Pas mane buvo geros komplektacijos: oda, klima, pilnas elektros ir t.t. Bet susiduriau su sitais gedimais, sugedo vairuotojo elektra valdoma kede. elektriniai langai tai veikdavo tai neveikdavo. pries uzvedant reikedavo ivesti koda (nzn kaip sitas prietaisas vadinasi) - taise 2 kartus. klimos kompresorius buvo sugedes. Elektroniniai veidrodziai kiekviena karta uzvedus nusisukdavo i dangu - niekas taip ir nerado kur beda. isores temperaturos dacikas sugedes buvo. Apie elektra tiek.

Apie vaziuokle net nera ka kalbeti - bildedavo pastoviai - o daliu kainos tai oho... Vairo kolonele restauruota nes leido. alkuninio veleno riebokslis keistas, po jo keitimo sudege pavaru deze (neimanoma praktiskai rasti). Yra kazkoks kuro siubliukas kuri restauravo (nuiminejo baka - plove ir t.t.), po menesio galutinai parejo. Pakeitimas nesveikai kainavo. Po to dar kazkur pradejo leisti tepaus kazkoks riebokslis ir t.t. Nu ir dar daug kitu visokiu bedu.

nepykit jei pavadinimuose nusigrybavau...

Nezinau ar cia visi pezo bet man tai superine papuole. Draugas turejo 406 kupa tai bedu irgi nemazai...

Parašė tozass· 2009-06-01, 13:27
#37

cia dauguma prancuzu tokiu siuprizu pilni

Parašė Blitz· 2009-06-01, 13:44
#38

tozass parašė:
cia dauguma prancuzu tokiu siuprizu pilni


Prie ko cia prancuzai? :D

Elektroninius mazgus/kontaktus kepa keli gamintojai visiems automobiliams, taip kad nereikia keikt prancuzo, jei lagina kokio Bosho rele ar kontaktai ;)

ps. ilgai usinau 406, dabar juo vazineja mano brolis - itin kantrus automobilis.

Parašė Samis· 2009-06-01, 13:55
#39

Blitz parašė:
tozass parašė:
cia dauguma prancuzu tokiu siuprizu pilni


Prie ko cia prancuzai? :D

Elektroninius mazgus/kontaktus kepa keli gamintojai visiems automobiliams, taip kad nereikia keikt prancuzo, jei lagina kokio Bosho rele ar kontaktai ;)

ps. ilgai usinau 406, dabar juo vazineja mano brolis - itin kantrus automobilis.


Cia kiek zmoniu tiek nuomoniu. Su kaikuriais pasisneki, varuoja jau 3 citroen is eiles ir labai ta marke patenkinti.

mano patirtis su prancuziskom masinom labai jau subtili, neilgai turejau citroen xsantia (kai prasidejo bedos tai laiku spejau atsikratyt), su pezo atsitikimus aprasiau, draugo problemas su 406 kupe 2002 metu irgi piukiai zinau, is servizu neislysdavo. Prancuziskos masinos daugiau neplanuoju tureti - uzteko. :)

Redagavo Samis· 2009-06-01, 13:56

Parašė tozass· 2009-06-01, 14:11
#40


Prie ko cia prancuzai? :D

jei reno varikliai eidavo volvai elektronika davikliai buvo boch, jei prancuziskas auto viskas valeo o va valeo ir lagina

Parašė Blitz· 2009-06-01, 14:11
#41

Jep Guti, kazkas panasaus ;)

Beje pamirsau pamineti, kad isties PSA benzininiai agregatai yra silpni ir neekonomiski.
Kaip kad Samis minejo, 12-13 l/100 km 2 l motorui mieste yra norma, o jei tai automatas, tai dar kokius 2 l primest galima.


Parašė Blitz· 2009-06-01, 14:15
#42

tozass parašė:

Prie ko cia prancuzai? :D

jei reno varikliai eidavo volvai elektronika davikliai buvo boch, jei prancuziskas auto viskas valeo o va valeo ir lagina

Jei gerai paskaiciavus viska, pranzuzuose gautusi itariu puse per puse valeo/bosh... nu ir dar kokio Lietkabelio imesta :)

Parašė tozass· 2009-06-01, 14:44
#43

na nesvarbu;) bet man asmeniskai nebekelia pasitikejimo PSA:(

Parašė hamann· 2009-06-01, 15:37
#44

Samis parašė:
ciopa parašė:
Dirbau įmonėj, kur turėjom nevieną 406 2001m. Tai tokių nesąmoningų gedimų teko apturėti, kad nui... O dalių kainos išvis nesąmoningos. Žinoma, tarnybinių nieks nesaugo taip kaip savų, bet vistiek...


Sveiki,

Nesusilaikau pridet minusu ant Peugeot 406 (turejau '97 2.0 benza):

Sanaudos mieste 12-13l
Pas mane buvo geros komplektacijos: oda, klima, pilnas elektros ir t.t. Bet susiduriau su sitais gedimais, sugedo vairuotojo elektra valdoma kede. elektriniai langai tai veikdavo tai neveikdavo. pries uzvedant reikedavo ivesti koda (nzn kaip sitas prietaisas vadinasi) - taise 2 kartus. klimos kompresorius buvo sugedes. Elektroniniai veidrodziai kiekviena karta uzvedus nusisukdavo i dangu - niekas taip ir nerado kur beda. isores temperaturos dacikas sugedes buvo. Apie elektra tiek.

Apie vaziuokle net nera ka kalbeti - bildedavo pastoviai - o daliu kainos tai oho... Vairo kolonele restauruota nes leido. alkuninio veleno riebokslis keistas, po jo keitimo sudege pavaru deze (neimanoma praktiskai rasti). Yra kazkoks kuro siubliukas kuri restauravo (nuiminejo baka - plove ir t.t.), po menesio galutinai parejo. Pakeitimas nesveikai kainavo. Po to dar kazkur pradejo leisti tepaus kazkoks riebokslis ir t.t. Nu ir dar daug kitu visokiu bedu.

nepykit jei pavadinimuose nusigrybavau...

Nezinau ar cia visi pezo bet man tai superine papuole. Draugas turejo 406 kupa tai bedu irgi nemazai...


o 406 dar laikomas vienu patvariausiu peugeotu :)

Parašė romas· 2009-06-01, 20:30
#45

Gal ne surinkimo, bet perrinkimo (po avarijos) kokybe bloga. Nors ir maza (307) bet smagi masina dyz. ir barskejimo jokio negirdeti, nors jau 5m. Beda tai tik su suodziu filtro (mizalo-skyscio) elektronika. Jei nepriziuresi-nepastebesi, ji labai greit "nueina" tada jau geriau parduot lietuviui, nes remonto-atstatymo kaina kad geriau imti nauja. Zinoma daug reiskia keliai, Mano Volvo(V70 98m) nera jokio barkstelejimo, bet nuvaziavus i LT, iskarto apsigyvena svirplys. Ir cia visu senu volvu tas pats.

Parašė hamann· 2009-06-01, 20:34
#46

Apeiron parašė:

Peugeot patvariausias? Netaikyciau tokio zodzio sitom masinom. Pats vazineju su 307 keliu metu, tai su elektronika pykstames ir pakaba vis pabilda ir siaip surinkimo kokybe prastesne uz golfa, be to labai neekonomiskas 1.6 - 11-12l. Cia kalba apie 307, gal su 407 situacija geresne.


na kazkur rase ar teko skaityt kad 406 buvo maziausiai gendantis automobilis. salygu nezinau. galbut dabar is nauju peugeotu yra ir kas dar patvaresnio. kaip ten bebutu peogeot nesirinkciau :)

Parašė hamann· 2009-06-01, 20:59
#47

Andrius parašė:
Nesu specialistas automobiliuose, bet mano manymu cia diskusija ne apie ka.
Mano argumentai butu tokie kad, perki naudota automobili, negali zinoti kas ji ir kaip eksploatavo, kokios bedos su juo atsitiko iki taves, ir nezinai kas jam išlis.
Manau jog kai kiekvienas paimtu masina is salono, tai jam ir hjundai pirmus garantinio aptarnavimo metus butu geriausia masina, kokia tik turejo, nes gedimu kaip ir ner, ir vaziuoja gerai, ir variklis traukia ir t.t. ir pan...

Be to nepamirskite, jog tas pats italas ar vokietis ar prancuzas irgi siais laikais moka pinigelius skaiciuoti ir geros masinos jis nepardavines, nebent gerai gyvenantis :) o jeigu jam servise pasako jog uz 10~20 tukstanciu gali prasideti problemos, o pas juos aptarnavimas auto brangesnis negu pas mus ir visgi normaliai brangesnis, tai jis ir parduoda masina musu rinkai, o pas mus pavazineja puse metu, atsiranda tos problemos ir pradeda verkti kad bloga masina, niekas nepirkite ir panasiai.


cia tai galiotu tos pacios markes ir metu automobiliui :) nes net ir garantinio remonto metu automobiliai byra, o statistiskai labiau byreti linke prancuziski automobiliai nei tarkim vokiski.

Parašė Domas· 2009-06-01, 21:22
#48

Andrius parašė:
Bet nepamirshkite, jog tarkim kai pavyzdziui mano audinei pakaba tvarke, dejo ne originalias detales, tai irgi vos ne po metų reikejo vel sailenblokus keisti, o kai kaimynas is pencininko vokietijoje paeme irgi audi 80, prariedejusia tik kokius 50tukstanciu, tai droze 2jus metus be perstojo, ir tik tada kazkoks barshkesiukas atsirado ... Reiskes reikia deti orig. detales kai masina taisai, nu arba jau labai geras aftermarket, ir tada neturesi problemu, o kai prideda kinietishko shlamshto tai buna panasiai kaip ir tam batonui, kaladeles per 1ą menesi nudilo, ir teko keisti vel.

??ia tikrai geras pastebėjimas ;)
Tikrai, žinau nemažai vairuotojų, kurie savo automobiliams detales perka pigiausias, iš turgaus ir pan.
Va tos detalės dažnai ir sąlygoja tą dažną keikimąsi, kai po keleto mėnesių vėl pabyra...
O šiaip, ne būtinai originalas, pvz. sailentblokų tai galima ir geresnių rast nei originalių, o ir kaina bus mažesnė nei iš oficialaus atstovo.

Parašė Blitz· 2009-06-01, 21:50
#49

Na pabusiu as zanuda ir pasikartosiu - P406 yra kantrus, patvarus, talpus ir komfortiskas automobilis(xc70 taburete su juo palyginus, bagazine vos ne 100 l mazesne). Isbarska kaip taisykle "reaktyvines" traukutes gale, bet ir kaina ju juokinga. Jei realiai mastant apie jo pirkima, tik porestailinginis, tai yra nuo 99 m, o dar geriau apie 2003, paskutinius leidimo metus. Be abejo patartina imt HDI, o jei benza, tai 2,2 l, tas dar ir patraukia siek tiek. Su HDI kaip minejo romas, vargelis su suodziu filtro skystymeliu, visa kita - laimes ir prieziuros reikalas.

Redagavo Blitz· 2009-06-01, 21:51

Parašė atrabotke· 2009-06-02, 08:40
#50

Siek tiek sausos statistikos:
http://www.anused...006-8-9/16
P406 yra pakankamai aukstoje vietoje, aplenkes daugeli lietuviu megiamu ir "patikimu" markiu - audi A4/A6, BMW5/7, volvo 850 :)

Parašė Zygimantas· 2009-06-02, 09:09
#51

UK nemazai taksistu vazineja 406 HDI. Vakar teko su vienu is ju vaziuot. Komfortas nepalyginamai geresnis nei s/v 40. Traukos kaip tokios klases dyzeliui pakanka. Vairuotojas atsiliepe kaip apie patikima automobili. Zinoma tai subjektyvi nuomone, taciau nemanau, kad taksistai pirktu amzinai byrancius automobilius.

Parašė Zygimantas· 2009-06-04, 09:25
#52

Pritariu Guciui del XM pusbrolis iki siol (jau 5m) vazineja ir dziaugiasi. Del komforto perspjauna belekokia volvo. Del islaidu sukiso belekiek kol susitvarke viska idealiai nusipirkes, bet nuo to laiko tik einamus dalykus remontavo.

Parašė Zunia· 2009-06-04, 11:01
#53

Gutis parašė:
Svolaciau, elementariausias palyginimas, paziurek analogiskos klases auto kainas. Manau viskas bus aisku. Visi prancuzai yra geris kol garantiniai, su pasibaigusia garantija, pasibaigia ir geris. Jei nori kokio laivo, ziurekis i citrina XM ar kazka panasaus. Iki '98m, ne naujesni, rasi nesudrozta, kaifuosi nuo konforto ir viso kito.
O kas liecia prancuzus, tai visada papasakoju nutikima.
Atvaziavau pas drauga, o jis su zmona butelis geria, siaip seimyna vis ne abstinentai, ir baliai praeina su 300-400g wiskio, o jie jau buteli patase. Paklausus kokia proga geria, atsakymas elementarus, renault pardaviau :)


Pritariu. Vien paziurejus, kiek masinos verte krinta persivertus metams, galima spresti apie ju patikimuma. Kaimynas nusipirko 2005 metu 407-ta Peza universala uz... 23000Lt. Dyzeli, automata, oda... 213 vietoj is 216 pagal patikimuma...
607-to reitingas pagal TopGear http://www.topgea.../01/8.html

Parašė Artas· 2009-06-04, 13:14
#54

na pvz mano draugas turi 2002 P406 2,0 HDi nu vazineja antrus metus ir bedu nemato, labai patenkintas automobiliu :) dar uzchipavo biski, tai smagesnis automobilis pasidare :)
tik man labai nepatiko pakaba, kuri pravaziuojant koki idubima kleyje laaabai paveluotai dar kaip laivas linguoja.... nzn, bet ziema tai dar galima ir prisizaisti su tais uzsisiubavimais....

Redagavo Artas· 2009-06-04, 13:18

Parašė Artas· 2009-06-05, 10:23
#55

dekui, cia realiai daugiau kaip antras seimos automobilis, kuri visi ekplotuojam :) kada po sesijos uzsuksiu parodysiu per koki meeta :)