Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Gedos stulpas

Parađë zbengs· 2014-12-13, 19:04
#277

Prieš gerą pusmetį iš tikrųjų net negalvojau, kad teks rašyti tokioje temoje apie šį žmogų, nes pažįstu jį jau porą metų, pirkta iš jo virš 10 automobilių, tačiau paskutiniais automobiliais labai nusivyliau, labiausiai tai prieš mėnesį nusipirktu automobiliu. Aukščiau minimas žmogus yra Zygis_DK. Dabar apie viską iš eilės. Lapkričio pradžioje Žygis pasiūlė auto Volvo v70 D5 03” aut. Iš foto patiko, paklausiau kaip stovis atsakymas: “labai geras stovis” . Atvažiuoju į Uteną, susitinku su Žygiu apžiūriu auto, pravažiuoju, stipriai auto “neprievartauju”, pravažiuoju porą km, lyg ir viskas ok. Suveikė pasitikėjimo faktorius, seniai žmogų pažįstu, pats pravažiavo su ja apie 2000 km, jeigu kas nors būtų blogai, pasakytų, o ir jeigu kažkas išlįstu, galvojau kompromisą rastume, kaip galima būtų pašalinti defektus, deja klydau. Jau išvažiuojant iš Utenos Žygis skambina, sako: truputį dūmija, ale pasikeisk oro filtrą. Paspaudžiu daugiau akseleratoriaus pedalą, pasižiūriu į veidrodėlį - dūmija. Vėlgi nieko blogo neįtariu. Važiuoju į Vilnių, pasidaro šalta, įjungiu pečiuką - neveikia, na ok galvoju, nedidelis „kasiakas“, sutvarkoma. Toliau įdedu cd – nepriima, burzgė ir išmetė „cd error“, vėl pagalvoju ok, ne kritiška. Kitą dieną važiuoju į servisą, pakeliame ant keltuvo, nes noriu praeiti TA, pasižiūriu įdėmiai į radiatorius, jie visi tepaluose, o tiksliau - jau pasidariusi iš to tepalo košė. Pravalau, dūmingumas sumažėja, laimingas išlekiu į trasą, spaudžiu akseleratoriaus pedalą iki 3tūkst. apsukų (kas mane pažįsta, žino, kad nesu „lakūnas“, labiau esu linkęs važinėti pensininko režimu). Na ir štai pirmas siurprizas

s14.postimg.org/3klqpmmoh/ft1.jpg

Auto pasidarė bukas, sustoju, išjungiu variklį, vėl įjungiu, viskas ok. Na ką, vėl į trasą, pradedu truputį agresyviau begėdis, apsukos nedaeina iki 3 tūkst. apsisukimų ir vėl gaunu pranešimą „motorservice..“ Važiuoju pasidaryti diagnostikos.

s9.postimg.org/6o4sod5rj/IMAG0612.jpg

Išmetė klaida ECM-6805, iškart einu i scc forumą, įvedu klaidos kodą, randu kaip pašalinti šią problemą (gal kas netyčia užsuks beieškodamas sprendimo http://www.scc.lt...ost_358876 ). Paskaitau, pradedu kapstytis, daviklių keitimai, apžiūrinėju šlangas, pagalves. Beje daviklis, kuris randasi prie oro filtro, buvo užglušintas, tiksliau išėjimas, meistras paaiškino, kad taip buvo padaryta, kad susidarytų vakumas reguliuojant turbinos geometriją, gali būti, kad kiauros pagalvės. Na ir galų gale pastebėjome, kad kiauras interkūleris. Ilgai ieškau interkūlerio, randu, keičiu, viską išardžius, prieš akis atsivėrė toks vaizdas: apatinė apsauga, kondicionieriaus radiatorius visas tepalų košėje.

s17.postimg.org/is3w05xgf/ft2.jpg

Kiek galiu išvalau, pakeičiu kūlerį. Bandom, išlekiu į trasą, spaudžiu akseleratoriaus pedalą, apsukos kyla iki 3tūkst. ir same shit.
Pastudijavus forumus, tapo aišku - kalta turbina, tiksliau jos kintanti geometrija. Nuėmiau ir nuvežiau į turbo systems, po poros valandų skambutis, iškart buvo pasakyta - pravalysime geometriją, tačiau reiktų pasikeisti interkūlerį, nes tikriausiai bus kiauras, dėl to ir užsinešė. Dar pridūrė, kad ašelė kliba ir pats pastebėjau, reikia remonto. Po šrotus važinėti ir ieškoti naudotos neturėjau su kuo, ir automobilis ant keltuvo kaba jau 2 dienas, taigi laiko nelabai yra ieškoti naudotos ir šiaip nėra garantijos kokią šrote nusipirksi, nuspręsta restauruoti.

s8.postimg.org/ezarxb1at/IMAG0011.jpg

Buvo daug diskutuota su Žygiu dėl turbinos remonto, tačiau kompromiso nerasta, atsakymas mane šokiravo: Pardaviau – Pamiršau. Kai klausiau jo apie stovį variklio, dėžės, buvo atsakyta: viskas ten zjbs. Taigi norėčiau, kad žmogus atsakytų už savo žodžius, nes su mašina tikrai ne viskas „zjbs“. Manau čia bus geras papildinys praeitam „skundui“ apie Žygio parduodamus automobilius.

p.s. išlindo dar viena problema - praslysta pavaros apd. Kitą savaitę užsakysiu detalę, tiksliau b4 dangtelį, gal padės..

Redagavo zbengs· 2014-12-13, 19:06