Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Koki dyzeli i savo volvo's pilate?

Parašė arvydas67· 2012-11-05, 13:22
#48

Gal reikia baigt šia tema vieną syk tuščiai diskutuot. Fino aukščiau yra viską tiksliai parašęs. Nei pridėt nei atimt. Nuo savęs pridėsiu. Dyzelis, kaip ir benzinas, beje - Lietuvoj normalus. Tai yra viena. Pili ir važiuoji. Aišku - pasitaikyt gali visko ir visokių situacijų, bet tai jau - išimtis iš taisyklės. Žalias dyzelis - tas pats tik dažytas. Visiškai tas pats. Tinka visiems dyzeliams be išimties. Tiek rusiška tiek baltarusiška ''soliarka'', jei pilta tiesiai iš patikimos degalinės(o va, čia jau tik vietiniai žino, ar ne pirmą syk važiuojantys furistai) - yra gera ir tinka taip pat visiems dyzeliams. Bėda tame, kad kontrabanda vežama į Lietuvą kokybės ir kuro švarumo negarantuoja. Kuras dažnai vežamas nešvarioje taroje, pasitaiko atvejų pats kuras neaiškios kilmės (su vandeniu, maišytas su krosniniu kuru pvz.) .Todėl tokią pildamas į šiuolaikinį dyzelį prisišauksi bėdą garantuotai. Seniesiam, gi, TD TDI su mechaniniu įpurškimu dzin, tik dažniau filtrus teks keist, dar kokio priedo, surišančio vandenį prieš žiemą įsipilt ir to pakaks. Aš tokį ir į patį baką pildamas dar per ypač smulkų sietą pravarau. Problemų nematau. Tarp kitko - esu bandęs pilt ir aliejų (šviežią) ir transformatorinę alyvą per pusę su dyzelinu, šilumvežių dyzeliną, biodyzelį - traukia, važiuoja ir velnias to TDI neima. Švogeris Klaipėdoj kažkokį tipo jūrinį pildavo... Naujiesiems dyzeliniams varikliams tokių eksperimentų daryt nepatariu, nors esu girdėjęs, jog chebrytė ir su naujais varikliais pildavo biodyzelį (beje - kur jis dingo iš degalinių? Naftininkai ''išstūmė''?) ir važinėjo metų metus be jokių bėdų. Tiesa, šaltu oru taip neekperimentavo - pylė žieminį dyzeliną. Tai tą norėjau aprašyt. O taip tai - berods ''išbaigta'' tema...