Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Koki dyzeli i savo volvo's pilate?

Parašė ponas· 2007-09-09, 18:58
#1

Norejau suzinot koki dyzeli naudojate? Ar zalia ar kam is furu tenka ar dar koki :) As pvz vazineju su furiniu... bet ne rusisku o is LT degaliniu... Bet jau pradedu manyt kad tai viena is dumijimo priezasciu :| Kokia jusu nuomone? skirtumas yra ar ne?

Parašė ponas· 2007-09-09, 21:21
#2

situacija tokia, kad ta dyzeli perku is gero pazystamo... Jis pats pilasi jau kokie 2 metai ir nieko, na bet jis turi ziedu valdove (audi) :) na manau reiks teks pradet pilt is degaliniu :|

Parašė ponas· 2007-09-09, 21:23
#3

o arciausias emsi man tik kokie 250 km :D

Parašė Artas· 2007-09-09, 21:38
#4

Gutis parašė:
Jeigu furistai nemakliuoja, tia ten ta pati salerka kaip ir i lengvasias masinas. Zalios nepatariu pilti, suvarysi ir turba ir kuro siurbli.

galvoju, galvoju ir taip nesuprantu kaip dyzelis kaip kuras gali suvaryti turbina....:o:D:D:D

Parašė Artas· 2007-09-09, 21:39
#5

siaip ir mano patarimas butu nepilt is furistu...

Parašė OxyGen· 2007-09-09, 23:04
#6

kodel nepilt is furistu kai ta pati kolonele kaip ir lengvajai
suprantu baltarusiskai kai veza tai jo tikrai ne bet kai is koloneles tai nematau problemu
o del zalio tai nesuvaro kombainu ir traktoriu kuriu kainos kosmines nesuvarys ir paprastos masinos skiriasi spalva daugiau nieko tam kure zaliam

Parašė rolandas· 2007-09-10, 00:54
#7

pilu NESTE - jokiu problemu
turbinai tai tikrai gegali pakenkti :D

Parašė Soulfull· 2007-09-10, 04:41
#8

turiu pazistama kuris i mersa jau 3 metus pila zalia dyzeli- jokiu problemu. zalias dyzelis kur kas geresnis negu koks is rusijos ar baltarusijos

Parašė Fino· 2007-09-10, 08:28
#9

I TD ar TDI galima pilti viska - patikrinta, stovi mechanines forsunkes ir jome dzin koks kuras, piliau ir pilu ir rusiska, ir baltarusiska ir zalia ir bele kokia - nera skirtumo. I COMMON RAIL - tik kolonele, nes forsunkes uzsikimsha, o 1 vnt kaina 350 eur.

Del zalios - TAI YRA TA PATI SOLIARKA, tiesiog dedamas koncentratas kuris nudazo ja, kazkas pasakojo kaip tai daroma - vos ne keli gramai backai ir keiciasi spalva. MEchaniskai dyzeliniam motorui visiskai dzin kokia soliara yra - ir turbai, ir metalui. Neturi fel ko kentet, ned ir baltarusiskos, ir normalios degimo temperatura yra zema. SVARBU TIK SVARUMAS kuro. Del to kencia COMMON RAIL forsunkes!!!

Parašė romas· 2007-09-10, 08:41
#10

Kad zalia netokia pati, isbandyta. Nedumina, trauka irgi lygtai nesikeicia, bet 1ltr/100km daugiau suvalgo. Taip rodo kompas.

Parašė Fino· 2007-09-10, 08:46
#11

psichologinis veikimas.

Parašė Fino· 2007-09-10, 09:14
#12

Jep.

Parašė ciova· 2007-09-10, 10:26
#13

Del zalios ir as galiu paskyt, kad viskas ciki ir skirtumo jokio nuo elementarios is koloneles. Pilu ir eina kaip bite, jau kokius 300ltr supyliau per paskutinius menesius ir nieko blogo nejauciu :)

Parašė Fino· 2007-09-10, 10:27
#14

Parduok ir man

Parašė romas· 2007-09-10, 12:56
#15

Del priedu nusirasiai. Si prieda pila gamykla i saliara ir veza i koloneles. Kolonelese is jo padaro Futura ,Power ir t.t. Nezinau ar pila tuos priedus i sunkvezimius.

Parašė Soulfull· 2007-09-11, 07:30
#16

jo, Statoile masinu dyzelis ir Truck diesel yra tas pats, pralaidumas nesveikas- biski paspaudi ir jau 10 litru isipila :)

Parašė Domas· 2007-09-11, 16:55
#17

Tai nejaugi Statoil'e blogas kuras? As kaip tik maniau kad Statoil viena geriausiu degaliniu, is pazystamu visu girdejau kad su Statoil kuru, nors ir brangesniu, vaziavimo ekonomika geresne gaunasi...

Parašė JBravo· 2007-09-11, 18:48
#18

Oj visoki pilu, ir pas dariuka, ir pas juoza, ir dar pas tokia moteriske perku ... visoki :D

Parašė rolandas· 2007-09-11, 22:22
#19

Statoil negerbia dyzel vairuotoju - kolonele dazniausiai viena ir dar kazkur sone ir be stogo - kaip piltis per lietu ar slapdriba?

Parašė Soulfull· 2007-09-11, 22:25
#20

klaipedoj tai po bendru stogu su benzu.. tik gruzavykams sone ir be stogo;]

Parašė ponas· 2007-09-12, 07:57
#21

as turiu pazystama kuris i savo 4 golfuka TDI jau kokius 3 metus pila vien zalia... ir nieko viskas veikia kuo puikiausiai :D O ar jusu nebuvo sustabde muitine ar policija su mokesciu inspekcija, nes zinau kad baudos tai tikrai dideles... Beje jei karta uzpilet zalio tai tikrinimo metu parodis kad su zaliu net po 3 pilnu bako uzpilimu svariu dyzeliu... :|

Parašė Soulfull· 2007-09-12, 08:02
#22

gerai kad nuo to zalio dyzelio dumai ne zalios spalvos :D maziau sansu kad patikrins ;)B)

Parašė romas· 2007-09-12, 13:10
#23

Kaip tik siandien piliau saliara ir atkreipiau demesi. Sunkvezimiu saliara balta-bespalve, o lenvu masinu turi gelsva atspalvi.

Parašė ponas· 2007-09-12, 13:56
#24

Romas parašė:
Kaip tik siandien piliau saliara ir atkreipiau demesi. Sunkvezimiu saliara balta-bespalve, o lenvu masinu turi gelsva atspalvi.

Nepasakyciau kad bespalve, lygiai tokia pat gelsva :)

Parašė Mindoza· 2007-09-12, 20:45
#25

Teke dirbti deg. tai nera jokios spec. dezel, furoms ir lengviesiems rezervuaras tas pats. Zelionai deda ant tonos tam tikra kieki dazo, tik realiai nezinau ar tas dazas turi kaskokia itaka dizel. motoro sistemai.... vieni uz kad turi kiti kad ne, bet cia jau kaip kas pirmas vista ar kiausinis.... :D

Parašė romas· 2007-09-12, 21:10
#26

Taigi stebuklai.Isvaziuodamas isipyliau pilna baka dizelio is Neste(LT).Atvaziaves pastebejau kad ant laisvu dirba su kazkokiais sudrebejimais(nezymiais) Buvo pakeistas filtras,tai galvojau kad gaudo kur ora. Siandien uzpyliau UnoX(DK) ir..... variklis dirba normaliai.

Parašė valdzia· 2007-09-16, 15:02
#27

labiausia nervuoja kad dyzelio pylimosi pistoletai dazniausia apsisike dyzeliu buna, tai paskui rankos smirda. O del furu dyzelio tai pas statoil ir lukoil tikrai toks pats kaip lengvuju, tik furu pildymosi pistoletai buna po atviru dangumi, kad tipltu ivaziuoti o rezervuaras tas pats.

Parašė Vaidas· 2007-10-16, 21:03
#28

jei pirksi priedus normaliu firmu tai nepakenks...
Liqui Moly , Wynn's ...

Parašė Zygimantas· 2008-01-29, 11:31
#29

Ka manote apie sia alternatyva?

Parašė Zygimantas· 2008-01-29, 11:31
#30

http://www.biomot...adzia.html

Redagavo Domas· 2008-01-29, 12:02

Parašė Domas· 2008-01-29, 12:01
#31

Butu nuostabu, jei pazinotum koki McDonald's direktoriu, tai galetum gaut naudoto aliejaus uz dyka :D
Maciau, per Mythbusters rode kai dare bandyma su aliejum. Pyle i sena dyzelini Mersa, tai vaziavo kuo puikiausiai, tik kad ekonomija buvo 25% mazesne nei dyzelino, bet sakyciau neblogai kaip uz dyka :D

Redagavo Domas· 2008-01-29, 12:02

Parašė romas· 2008-01-29, 17:23
#32

Pabandyk uzsipilti ir suprasi. Dumina , tai nesveika varikliui

Parašė romas· 2008-01-29, 17:46
#33

Nelygikit jus nauju traktoriu,sunkvezimiu ir autobusu. Pas juos net tepalas keiciasi kas50000t(naujausiu kas 100000t) ir kuras ir tepalas filtruojamas per centrafugas ir Labai didelius filtrus(smulkaus valymo,stambaus) ir dar stovi ant siurbliu spec. sieteliai-filtrai. Jie tik valo filtrus kas 15000t

Parašė romas· 2008-02-22, 23:58
#34

Rusai patys pila tik nusistovejusia saliarka i lengvas auto ir pila priedus visokius,net tepala ar zibala. Ir ne todel kad blogai dirba variklis ar netraukia. Ju saliarka nesveika siurbliui ir forsunkem(daug sieros,vandens ir 'sausa') I CRvariklius jie turi pastovias koloneles.

Parašė tozass· 2008-02-22, 23:59
#35

Draugas vazinejo su nauja Volvo FH 12 po Europa apie 2 metus, po to pradejo reisus i Rusija, po geru dar 2 metu nuo geros rusiskos saliarkos isejo purkstukai ir kuro siurblys....o jei cia apie ta saliarka eina kalba ta kuria per siena gabena....tada linkiu sekmes ir kantrybes remonte:D

Parašė STFU· 2008-02-27, 08:34
#36

gal kas žinot, kur būtų galima gaut rusiško (arba šiaip pigesnio) dyzelio Vilniuje ar aplink jį? B)

Redagavo STFU· 2008-02-27, 08:37

Parašė Gedas· 2008-02-27, 09:59
#37

Vienas furistas vazinejantis po visa Europa ir ne tik neseniai pasakojo kaip Jugoslavijoj dyzeli gamina nelegaliai is smalos panasiuose aparatuose kaip ir samagono gamybai :) tai toki paskui pardavineja ten po maziau nei 1lt, tik kokybe aisku atitinkama :) Yra tokiu ir rusijoj mini gamykleliu, taip kad ziurekit kur pilates ;)

STFU, gali Ramas T-5 uzklaust, jis po 3Lt normalu pardavineja, tik dabar berods atostogose, dinges kazkur

Parašė romas· 2008-02-27, 10:01
#38

Dar iki praeitu metu Volvo net neteike dizeliniu masinu(lengvu) dileriam rusijoje. Vis del tos saliarkos.Dabar nezinau

Parašė romas· 2008-02-27, 10:15
#39

http://diesel.irk...howforum=3

Parašė tozass· 2008-02-27, 12:13
#40

John_Smith parašė:
tozass parašė:
Draugas vazinejo su nauja Volvo FH 12 po Europa apie 2 metus, po to pradejo reisus i Rusija, po geru dar 2 metu nuo geros rusiskos saliarkos isejo purkstukai ir kuro siurblys....o jei cia apie ta saliarka eina kalba ta kuria per siena gabena....tada linkiu sekmes ir kantrybes remonte:D


Pyle bileka, tai ir keite paskui... Tiek pas mus, tiek i rytus yra ir kokybiskos ir prastos saliarkos, taip kad gali kaltint tik patys save, jei neatsirenka normaliu degaliniu.

sunku pasakyt gera ar prasta, tu sito nepajusi sumaises ipylama kura su likusiu bake, jis tampa vienodas, o kura padirbinet ir pardavinet kaip gera juoku darbas ten, tik viso sito esme kad kapiec buvo kuro sistemai..

Parašė romas· 2008-02-27, 17:49
#41

Kur idejau,buvo kazkada diskutuojama,kodel is hansu ateina masinos praejusios 200000 ir ant siurbliu pas kai kurias buna gaykjines(1) bliombos.O pirktu rusijoje is salonu ir vazinejant su rus saliarka,kai kurie neatlaiko net garantijos.

Parašė romas· 2008-05-14, 16:56
#42

Raimondas parašė:
Romas parašė:
Kur idejau,buvo kazkada diskutuojama,kodel is hansu ateina masinos praejusios 200000 ir ant siurbliu pas kai kurias buna gaykjines(1) bliombos.O pirktu rusijoje is salonu ir vazinejant su rus saliarka,kai kurie neatlaiko net garantijos.


rusu saliarka yra sausesne nei europine, bent jau tai teko girdeti technikos parodoje

Nuo s.m. geguzes men. Volva i rus savo auto pristato be suodziu filtro(euro 3) nes nespeja filtruoti(sudeginti) ir uzsikisa.Meta klaidas ir avarinis rezimas.Viskas del geros rus saliarkos.:)

Parašė Vika· 2012-11-05, 12:43
#43

Klausimas:
ar į XC70 (~ 2005 m) galima pilt žalią dyzelį?
Ir tas pats apie S60/S80 (taip pat tarkim apie 2005)?

Parašė Zygimantas· 2012-11-05, 12:54
#44

Zalias, raudonas, geltonas - nera skirtumo tik baidykis backu.

Parašė Vika· 2012-11-05, 12:57
#45

Gaisras_Padegimas @ 2012-11-05, 12:54 rašė:
Zalias, raudonas, geltonas - nera skirtumo tik baidykis backu.

Ne man cia, turiu drauge, masina renkasi - o galvos skausmas tai man :D
Ji gauna zalio dyzelio (is savu zmoniu) ir is degaliniu praktiskai pilt netenka.
Aciu, manau pradziuginsiu :)
Beje, ka turi omeny "is backu"?

Redagavo Vika· 2012-11-05, 12:57

Parašė Zygimantas· 2012-11-05, 13:01
#46

Acacia @ 2012-11-05, 10:57 rašė:
Gaisras_Padegimas @ 2012-11-05, 12:54 rašė:
Zalias, raudonas, geltonas - nera skirtumo tik baidykis backu.

Ne man cia, turiu drauge, masina renkasi - o galvos skausmas tai man :D
Ji gauna zalio dyzelio (is savu zmoniu) ir is degaliniu praktiskai pilt netenka.
Aciu, manau pradziuginsiu :)
Beje, ka turi omeny "is backu"?


Literaliai - backose buna visokiu nuosedu, kurios veliau taupytojui pasisalina per iseinamaja anga, purkstuku keitimo pavidalu.

Parašė Vika· 2012-11-05, 13:09
#47


Literaliai - backose buna visokiu nuosedu, kurios veliau taupytojui pasisalina per iseinamaja anga, purkstuku keitimo pavidalu.

Šiuo atveju kuras iš "privačios" ūkio kolonėlės pilamas.
Nežinau, kokioj taroj po žeme laikomas, bet tikriausiai viskas ten ok.
Viskas aišku :)

Parašė arvydas67· 2012-11-05, 13:22
#48

Gal reikia baigt šia tema vieną syk tuščiai diskutuot. Fino aukščiau yra viską tiksliai parašęs. Nei pridėt nei atimt. Nuo savęs pridėsiu. Dyzelis, kaip ir benzinas, beje - Lietuvoj normalus. Tai yra viena. Pili ir važiuoji. Aišku - pasitaikyt gali visko ir visokių situacijų, bet tai jau - išimtis iš taisyklės. Žalias dyzelis - tas pats tik dažytas. Visiškai tas pats. Tinka visiems dyzeliams be išimties. Tiek rusiška tiek baltarusiška ''soliarka'', jei pilta tiesiai iš patikimos degalinės(o va, čia jau tik vietiniai žino, ar ne pirmą syk važiuojantys furistai) - yra gera ir tinka taip pat visiems dyzeliams. Bėda tame, kad kontrabanda vežama į Lietuvą kokybės ir kuro švarumo negarantuoja. Kuras dažnai vežamas nešvarioje taroje, pasitaiko atvejų pats kuras neaiškios kilmės (su vandeniu, maišytas su krosniniu kuru pvz.) .Todėl tokią pildamas į šiuolaikinį dyzelį prisišauksi bėdą garantuotai. Seniesiam, gi, TD TDI su mechaniniu įpurškimu dzin, tik dažniau filtrus teks keist, dar kokio priedo, surišančio vandenį prieš žiemą įsipilt ir to pakaks. Aš tokį ir į patį baką pildamas dar per ypač smulkų sietą pravarau. Problemų nematau. Tarp kitko - esu bandęs pilt ir aliejų (šviežią) ir transformatorinę alyvą per pusę su dyzelinu, šilumvežių dyzeliną, biodyzelį - traukia, važiuoja ir velnias to TDI neima. Švogeris Klaipėdoj kažkokį tipo jūrinį pildavo... Naujiesiems dyzeliniams varikliams tokių eksperimentų daryt nepatariu, nors esu girdėjęs, jog chebrytė ir su naujais varikliais pildavo biodyzelį (beje - kur jis dingo iš degalinių? Naftininkai ''išstūmė''?) ir važinėjo metų metus be jokių bėdų. Tiesa, šaltu oru taip neekperimentavo - pylė žieminį dyzeliną. Tai tą norėjau aprašyt. O taip tai - berods ''išbaigta'' tema...

Parašė Vika· 2012-11-05, 13:40
#49

Aš į savo ex Passat'ą buvau užsipylus viso labo porą žalio bakų per visą istoriją (beje, kai buvo daromas kapitalinis remontas varikliui, manęs to paklausė) ir uždraudė "su tokiais purkštukais" pilt "bet ką ne iš degalinės", įskaitant žalią. Passat'as buvo B5 - 85 KW su dviem raudomom raidėm TDI - kažkokie ypatingi purkštukai.

Tai ir klausiu - gal ne visom mašinom tas pats galioja.
O ką tas "common rail" Fino paminėtas anksčiau reiškia, taip pat nežinau.

Parašė Andrej850· 2012-11-05, 13:51
#50

Mano traktorius vaziuoja su BLR saliura is Lukoilo, niamnija su apetitu, nesiskundzia, net apsilaizo o pasibaigus dar papraso :D

Parašė uDAV· 2012-11-05, 17:04
#51

svarbiausiai kad butu švari saliara! :-)

Parašė Swer· 2012-11-05, 17:42
#52

geriausia is statoilo be pvm :)

Parašė DariusB· 2012-11-05, 18:00
#53

noriu ir as is statoilo ir be pvm :)
kazkada pries 1-2metus taip gaudavosi..., o dabar niekaip, tad jei kas turi "pigiau" dyzeliuko, prasom man parasyti/paskambinti;)
200-300ltr/men mielu noru nupirkciau(celebrate3)

Parašė redstorm· 2012-11-05, 18:03
#54

Iš Neste :D

Parašė T5· 2012-11-05, 19:19
#55

Zalia, kartais yprastiny, abu is LT degaliniu :)

Parašė Emilis· 2012-11-05, 20:34
#56

Šiuo metu neste (smile)

Parašė Benas· 2012-11-05, 22:18
#57

pastaruosius keturis metus tik statoile.

Parašė Shake· 2012-11-05, 22:54
#58

Gerai eina ir Blataruskas is koloneles :D :)

Parašė Alex787· 2012-11-05, 23:06
#59

Statoilas arba batkos(laughting2)

Parašė Andrej850· 2012-11-06, 09:14
#60

Pries tai vaiznejau su rusiska saliarka. pirkta is patikimo zmogaus ir tikrai zinau, kad is lukoilo. Kuras geras ir masina geriau vaziavo nei su LT. suvazinetas ne vienas bakas. Masina ir trauke geriau ir nedumino. TA (katalizas ispjautas) praeita be problemu, dumingumas minimalus. Padumindavo baltais dumais kaip Dimonas raso, tik esant saltam motoraui. motorui susilus, dumingumas dingdavo. Lygiai tas pats daba su BLR (tik Lukoil)

Parašė Kestas· 2012-11-06, 09:18
#61

Gal dabar ble lauke šalta garai eina , :D

Parašė Kestas· 2012-11-06, 09:22
#62

Uostei ? Gal antifrizo paleidžia ir garuoja.

Redagavo Kestas· 2012-11-06, 09:23

Parašė Kestas· 2012-11-06, 09:28
#63

Neko ten nebus . nekreipk dėmesio kol masina gerai važioja.

Parašė Kestas· 2012-11-06, 09:35
#64

Garai kai šalta normalu. ne mižk i kelnes.

Parašė Fino· 2012-11-06, 09:40
#65

Dimon, tai DPF valosi

Parašė Kestas· 2012-11-06, 09:44
#66

Sakiau ne mižk i kelnes važinėk į nekreipk dėmesio. (celebrate2)

Parašė Noxwell· 2012-11-06, 10:18
#67

Važinėju tik su BLR Lukoil jau 5 metus ir viskas gerai. Dar papildomai ipulu sio priedo http://www.ebay.c...mp;hash=it em3ccbe74cb8 kuri parekomendavo dizeliniu varykliu ekspertai. (smoke)