Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Apie dyzelinio variklio šildymą

Parašė JBravo· 2009-12-03, 13:46
#30

Gutis @ 2009-12-03, 13:13 rašė:
OK, mes cia snekam kad sildyti nereikia, ir bla bla bla
Bet... Bet visos gamintoju rekomendacijos yra NAUJOMS masinoms. O kokios rekomendacijos musu grabams ant ratu. Tik nereikia isizeisti, masina nauja yra salone. Iki 100 000 km, ji plius minus tvarkinga, po sios ridos ji mano akimis tampa eilinis senas grabas.
Juk ne paslaptis kad didzioji musu masinu dalis seniai perkopusi 300 k ir daugiau. Ir nereikia buti naivimes ir tiketi odometro parodymais, nes nemazai daliai tu parodymu reiktu prideti 2x, o neretai ir 3x. kad gautume realia rida.
Taigi, kas BLOGO atsitikti gali musu seniems grabams, jei mes juos sildome. Sakysite ekologija? c'mon, ar geriau kad variklis padirbtu prie ~1k rpm kelias minutes, ar vaziuoti kelias minutes su tuo paciu padidejusiu Co. Mano galva tai tas pats. Kiemuose smirda? Nesamone, dulkiu ir visokio kito brudo daugiabuciu kiemuose dar daugiau. Jau nekalbu apie dziuginancius aromatus Lazdynu rajone. Taigi, kas man gali pasakyti, kas BLOGO atsitiks masinai, varikliui, agregatams, jei as visas savo masinas sildau, tiek ziema, tiek vasara? Kuro sanaudos? Na sildymo sanaudos pas mane iskaiciuotos i bendras sanaudas, ir i tai nekreipiu demesio. Taigi kas BLOGO jai atsitiks, apart tokiu smulkmenu, kad variklis pradeda dirbti gaziau jai pasilus, vaziuojant jau pucia silta ora, kai to reikia, greiciu deze dirba be smugiu, pakibimu ir t.t. (visgi as vazineju su senu grabu).


kaip jau kalbejom saukykloj senam grabe yra daug didesnis issidevejimas negu naujam ar apynaujam, kas reiskia kad detaliu ivarzos yra daug mazesnes, ir dirbant saltam varikliui atsiranda dideles vibracijos tarp detaliu, tos vibracijos, LABAI stipriai skatina tolesni issidevejima. Susilus, del metalu pletimosi, atsiranda ivarzos tarp detaliu, ir vibracijos/ poslinkiai tarpusavy sumazeja, todel teisingas tikslas butu kuo greiciau, neduodant dideliu apkrovu( gazas dugnas) susildyti varikli, optimalu siuo atveju butu neskubant ir neforsuojant vaziuoti.
tuoj cia visi prades apie tepalus kalbet, bet as nznau koki jus tepala naudojat, kad kai kuriem kelias minutes ant laisvu dar dega tepalo spaudimo lempute. Bet bent jau pas mane, lempute uzgesta per viena - dvi sekundes uzkurus salta motora.
Apie -trisdesimt, apie kuri cia kai kurie kalba as nekalbu, nes tokiu temperaturu lietuvoj ryte neatsimenu, o jei ir butu, tai sedeciau namie gerdamas arbata su romu (gerimu, ne forumo dalyviu) ;)