Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Apie dyzelinio variklio šildymą

Parašė romas· 2009-12-01, 17:31
#22

Gutis @ 2009-12-01, 10:25 rašė:
Romai supratau.
Matai, kadangi pas mane nekesiti tepalai, jei nepasildau variklio, tik imetus begi, deze nueina i avarini rezima, ir paskui jau reikia zaisti su uzdegimu, kol ta klaida "pameta". Del to sildau. Kai variklis pasiekia ~60 laipsniu temperatura, deze i avarini nenueina, ir galima ramiai vaziuoti. Tai jau isbandyta ivairiausiais budais praeita ziema. Aisku idealiausia, parkuoti taip masina, kad isimetei drive ir isvaziuoji be jokiu begiu metymu. Jei pasiseks, sia masina dar siemet atiduosiu meistram, jei ne, tai tik pavasari, nes likciau visai be auto... O tai jau man prabanga...

Niekur neleidzia deti foto, bandysiu isverst pats. Prie 20 silumos, viduje (servise) tepalas dezeje ikaista apie 40 laipsniu, po 15 min. darbo ant laisvu. Prie 15 laipsniu silumos (lauko), vaziujant, po 30 min. susyla mazdaug 80 laipsniu.
Cia siaip del sidimo. Kokia meta klaida? Tepala pasikeisti nesunku paciam, yra viskas parodyta.