Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Apie dyzelinio variklio šildymą

Parašė romas· 2009-11-30, 08:31
#1

Iki -10, temperaturiniai tarpai variklyje nera kritiniai. Todel sildimas tikrai nera geriau negu vaziuti is karto. Pirma, balandojant ant laivu salta varikli greiciau dyla. Antra, kuras deginamas. trecia, ekologija ir t.t. Nuo -10 ik -20 (temp. mazdaug) tarpai jau padideja daug, Todel geriausia palaukti kol prades kristi apsukos, tada vaziuoti. Dilimas panasus abiem atvejais. ant laisvu dils maziau, bet ilgiau (lkaukiant). Vaziuojant dils labiau, bet trumpiau. Vel tas pats gaunasi, kuras, laaikas ekologija ir t.t. Nuo -20 ir zemyn, jau pasidaro kritiniai tarpai. Senu varikliu, geriau kad negriebia is karto (smugiu) nes yra galimybe indeklu prasukimo, uzvertimo ir t.t. Uzkurus butina laukti kol kris apsukos, tada skaitoma kad uzsipilde tepimo sistema, apsilo tepalas. jei nori sildyti, geriau palaikyti apsukas siek tiek sukeltas, pvz 1000aps. Vaziuoti visais atvejais reik be dideliu gazavimu. Pasakymas "ryt leksiu nesildydamas" parodo paprasciausia bukuma, nes niekas nesako, kad kai salta galima "lekti". Galima vaziuoti, o jei galvoje tuscia is subines neidesi.