Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Lieti ratai vs skardiniai ilgoje kelionėje

Parašė Sharapolas· 2009-09-18, 16:17
#1

Sveiki,

Planuoju atsivaryti iš Lietuvos savo mašiną į Olandiją žiemai. Pirksiu žiemines padangas su kokiu H greičio indeksu, nes matyt bahn'e daug laiko praleisiu, bet vat kilo klausimas maut ant skardinių ar ant lietų penkiolikos ratų? Jei pritariate kuriam variantui tai argumentuokite. Ačiū avansu :)

Parašė hamann· 2009-09-18, 16:43
#2

nu lieti ir skardiniai jauciasi ant kelio :) i lietu nauda beabejo jei lygus ir nesulankstyti. tas siulyciau lietus

Parašė Rimuxs· 2009-09-18, 16:55
#3

Siaip tai jokio skirtumo nera. Vienas ir pagrindinis skirtumas su lietais ratais graziau ziurisi, nes pas mus ant skardiniu, bet kokius gaubtus arba pavagia arba duobese paliekame. Tik reikia ziuretis orinalius, jie pigus ir nelabai drusku bijo.

Parašė Andriusaaa· 2009-09-18, 19:19
#4

Sakyciau su skardiniais dar maloniau vaziuoti, man asmeniskai lieti, tai tik grozis o patogumo vaziavime jokio.
Dar r15, tai gal ir nesijaus, o R17, R18, tai visiskas apsurdas.

Parašė romas· 2009-09-18, 19:25
#5

nesnusisnekekite "grozis" Esminis paramtras svoris. Daug lengviau pasiekti greiti ir t.t. del ju mazesnio svorio.
Todel zieminias rekomenduoja naudoti siauresnias ir su skardiniais, kur sniego daug.

Redagavo romas· 2009-09-18, 19:28

Parašė Kelmelis· 2009-09-18, 19:30
#6

suprantu jeijgu uzdesi r15 lietus vietoj r 15 skardu gal ir lengvesni ir geriau rienda bet uzdek wietoj r15 185plotis uzmauk r 17 215 ar 225 ir pazesi ar geriau rieda:)

Parašė Andriusaaa· 2009-09-18, 19:31
#7

Protinguolis, svoris, tu juos pakilok, tada aiskink, kad lieti tipo lengvesni. Turbut perskaitei, LENGVO LYDINIO, jie dvigubai sunkesni uz skardinius.

Parašė romas· 2009-09-18, 19:37
#8

Tu neskaiciuok lietus 17-18, o skardinius 15. Imkm tuos pacius (pakilnok, nebutina sverti) ir pamatysi ar skiriasi. Paskaicius, atrodo kad jus ratus tik ant auto matete, neteko ciupineti.

Parašė Andriusaaa· 2009-09-18, 19:40
#9

Nepyk Romai, bet tu vistiek klysti, lieti sunkesni ir R15.

Parašė romas· 2009-09-18, 19:40
#10

http://www.drive....

Parašė Andriusaaa· 2009-09-18, 19:44
#11

Tai tik reklama, kiekvienoje reklamoje reikia primesti, kat tik ketvirtis yra tiesos.

Parašė romas· 2009-09-18, 19:49
#12

Jau mintyse nusikeikiau. Yra buku uzsiciklinusiu zmoniu. Paimk i ranakas ir tada cia rasyk. Nuo kada aliumas sunkesnis uz pliena.

Redagavo romas· 2009-09-18, 19:51

Parašė malerukas· 2009-09-18, 21:27
#13

suintrigavot, vasara vazineju su originaliais lietnykais, o ziema su originalia skarda, kazkaip neuzfiksavau, kurie is ju sunkesni, kai keisiu, reiks pakilnoti :D

Parašė Artas· 2009-09-18, 22:09
#14

Giedriukas parašė:
Esu girdejas, kad ziemai geriau skardiniai, nes esant zemoms temperaturoms lieti tampa gan trapus ir labiau linke trukti, ko nepasakysi apie skardinius. Bet manau, kad Lietuvos ziemoms tai nelabai aktualu.

nu tokiu baiku dar negirdejau:D gi ne is ketaus gaminami lieti ratlankiai ;)

Parašė Artas· 2009-09-18, 22:25
#15

arunas v70 parašė:

juk zmogus raso kad vazines ne lietuvj,jai geri keliai tai deciau lengvo lydinio ,skarda deda ziemai manau tik del to kad negaila butu kai nuslysti ir trenkiesi i borta,pataisykit jai klystu.

labai teisingai mastai ;)

Parašė romas· 2009-09-19, 10:16
#16

Ir netik..... Ju kalades "lauke". Ausinamos is abieju pusiu, o tai daug reiskia minkant stabdzius (ekstremalus vaziavimas) Lieti turi daug pliusu. Skardos skirtos pagrinde zieminem padangom, kai vaziavimas "ramus"

Parašė GLT· 2009-09-19, 14:55
#17

lengvi ratai aisku privalumas. mase inertiskumo matas ir kuo ratai lengvesni tuo maziau inertiski, o tai itakoja isibegejima ir stabdyma. o va del svorio nezinau. reiktu pasvert, bet manau, kad su padanga, jei ir bus svorio skirtumas lietnyko naudai, tai jis bus toks nezymus, kad tikrai to pajaust vaziuojant neimanoma niekaip. romai aliuminis nera lengvesnis uz pliena, o jo mazesnis tankis uz plieno beveik 3 kartus.

Parašė JBravo· 2009-09-19, 15:13
#18

? jei tankis mazesnis tai tas pats turis sveria maziau, kas reiskia yra lengvesnis ? ar kazko nesuprantu ?
bet anyway, lieto rato turis yra didesnis nei plieninio, todel manau kad svoriu skirtumai abieju ratlankiu butu nedideli, ir nieko praktiskai neitakojantys. del kaladeliu vedinimo - na gal but, bet tulam vairuotojuj kaip as, pripazinkim tai nera svarbu, o sporte nei lietu, nei skardiniu nenaudoja - ten jama Kaltinius.

Parašė GLT· 2009-09-19, 20:22
#19

kaladeliu ausinimas jau aerodinamika ir nuo to, kad didesnes skyles ratlankyje praktiskai nepriklauso. ratlanki padaryt propeleriu labai sudetinga, nes ji apteka srautas sonu. paprastai salia ratlankio buna didele turbolencija ir ausinimas per ji vaziuojant nevyksta. netgi f1, kur stabdziu ausinimas labai aktualu, is ratlankio nedaro ausintuvo. vienas is efektyviausiu ir placiausiai naudojamu stabdziu ausinimo budu yra ortakiai nukreipti i stabdzius.