Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Ka galima nupirkti turguje (ru)

Parašė Nitro· 2009-03-17, 13:48
#1

http://fishki.net...p?id=49246

Parašė Andrej850· 2009-03-17, 14:00
#2

Jega auto... pas mus irgi tokiu nusipirkti galima

Parašė Ernis· 2009-03-17, 14:08
#3

Komentaruose:
Tikriausiai lietuvoje surinkinejo
:D

Redagavo Ernis· 2009-03-17, 14:08

Parašė Andrej850· 2009-03-17, 14:10
#4

Neriuxs parašė:


Reikia ir man is savo telefo imest nuotraukas.Turiu WW Bora nuotraukeliu pakeitem ketvirtį iki galiniu sėdyniu.buvo trauktas motoras lauk visos vairo koloneles ,traversai,paneles ir visa kita.Beje ta masina sekmingai jau vazineja "tevyneje Rusijoje" ot tie žmogeliai tai prisiperka.......Patikekit manim.Bet kaip bebutu "inamarka" vistiek geriau uz LADA :D

Vazineja su tokiom masinom ten eiliniai zmogeliai, kurie buvo isdurti perekupu, o pastariesiems pofik is keliu daliu masina suvirinta

Parašė Andrej850· 2009-03-17, 14:28
#5

Dirbdamas megamesoj, vienas biciukas atvare masinos tvarkytis, tai jinai buvo is triju daliu suvirinta.

Parašė Abglanz· 2009-03-17, 15:06
#6

esu dirbes prie kebulo.. tai panasiu dalyku esam dare.. pilna tokiu lietuvoi

Parašė Samis· 2009-03-17, 15:22
#7

kazkada maciau veze puse honda 'Accord' .... Nemanau kad ismesti... :o

Parašė Nitro· 2009-03-17, 16:14
#8

ash buvau sulaukes vieno interesanto skambucio - klause kiek nuvaziuota. Tiesiai shviesiai paaishkino, kad nepirks masinos, kuri nuvaziavusi >200000km.

PS zhmogus ieshkojo dyzelio uzh ~5000lt

Parašė Bartman· 2009-03-17, 16:26
#9

Nitro parašė:
ash buvau sulaukes vieno interesanto skambucio - klause kiek nuvaziuota. Tiesiai shviesiai paaishkino, kad nepirks masinos, kuri nuvaziavusi >200000km.

PS zhmogus ieshkojo dyzelio uzh ~5000lt


:D neblogai nori apsisukti..:D

Parašė Fino· 2009-03-17, 16:30
#10

Jeigu apsilankysite avizieniose pamatysyte lygiai tokiu paciu vaizdu - tei jiems normalus procesas

Parašė Artas· 2009-03-17, 16:54
#11

sergefino parašė:
Jeigu apsilankysite avizieniose pamatysyte lygiai tokiu paciu vaizdu - tei jiems normalus procesas

jo, ten tai galima prisiziuret vaizdu:) bet is kitos puses, ten biski rimtas kebulistas daro...

Redagavo Artas· 2009-03-17, 16:57

Parašė Fino· 2009-03-17, 16:57
#12

O koks skirtumas rimtas ar ne? Tipo jei geras kebulistas - tai yra "znak kacestva"?

Parašė Artas· 2009-03-17, 17:02
#13

"kacestvo"net neverta ieskot ten kur lipdytos masinos is dvieju triju daliu... nors padaro kiek maciau tikrai tvarkingai. ir siaip tikrai tokiu dalyku neteisinu.
bet kiek zinau tai nemazai klientu nuperka is ju automobilius dar kol daromi kebuliniai darbai su ispjautais ketvirciais ir pan, kur paprastam zmogui neismananciam vaizdas yra baisus :) nu tai reiskias visgi pasitiki ir zino kad bus kacestva...

Redagavo Artas· 2009-03-17, 17:05

Parašė Partizanas· 2009-03-17, 17:03
#14

Avizieniai yra Avizieniai, sistema veikia...

Redagavo Partizanas· 2009-03-17, 17:03

Parašė Fino· 2009-03-17, 17:06
#15

Mano kredo - kebulas. Visa kita tvarkoma.

Parašė romas· 2009-03-17, 19:13
#16

Esme ne kokybeje, bet saugume. Suvirinimas (siule) yra kieta (trapi) del to reikia deti pasriprinimus. Toks auto, be pastiprinimu tai jau tikras grabas avarijos atveju. Su pastiprinimais neturi tu tikru saugumo zonu. Tokia auto sau tikrai nieks dabar nedaro.

Parašė gidma· 2009-03-17, 19:59
#17

taigi gal priieš pusmetį kaune prisiplojo muz. grupės "tipo grupė" narei su a8. turbut visi pamenat, tai va a8 per avariją sulūžo per pusę( buvo suvirinta iš 2 ) ir chebra iškritę iš skarbonkės užsimušė.

kiek buvau susiduręs su autoremontu tai galiu pasakyti jei šūdmeistrei virina su kempu tai tik taip ir bus, tokiom siulem turi but naudojamas bent jau kontaktinis suvirinimo aparatas

Parašė Efka· 2009-03-17, 20:59
#18

gidma parašė:
taigi gal priieš pusmetį kaune prisiplojo muz. grupės "tipo grupė" narei su a8. turbut visi pamenat, tai va a8 per avariją sulūžo per pusę( buvo suvirinta iš 2 ) ir chebra iškritę iš skarbonkės užsimušė.

kiek buvau susiduręs su autoremontu tai galiu pasakyti jei šūdmeistrei virina su kempu tai tik taip ir bus, tokiom siulem turi but naudojamas bent jau kontaktinis suvirinimo aparatas


Beje trukio vietos buvo ne ties siulem.

Parašė Ground· 2009-03-17, 21:07
#19

Efka parašė:
gidma parašė:
taigi gal priieš pusmetį kaune prisiplojo muz. grupės "tipo grupė" narei su a8. turbut visi pamenat, tai va a8 per avariją sulūžo per pusę( buvo suvirinta iš 2 ) ir chebra iškritę iš skarbonkės užsimušė.

kiek buvau susiduręs su autoremontu tai galiu pasakyti jei šūdmeistrei virina su kempu tai tik taip ir bus, tokiom siulem turi but naudojamas bent jau kontaktinis suvirinimo aparatas


Beje trukio vietos buvo ne ties siulem.

siaip kiek teko tureti praktikos is suvirinimo ir paciam virinti tai galiu pridurti kad labai reti atvejai kai gali visiskai ''subireti'' suvirinta vieta...aplink ja taip nes virinamas metalas praranda savo savybes todel toje vietoje jis tampa kelis kartus labiau pazeidziamas tuo isitikinau ne karta.ir apskritai ar is 2 ar 5 masinu 1 sulipdyta geriau jau ji buna viena cela bet nelipdyt.taip kad vazinekime saugiau ir graziai :)

Parašė Efka· 2009-03-17, 21:14
#20

Ground parašė:
Efka parašė:
gidma parašė:
taigi gal priieš pusmetį kaune prisiplojo muz. grupės "tipo grupė" narei su a8. turbut visi pamenat, tai va a8 per avariją sulūžo per pusę( buvo suvirinta iš 2 ) ir chebra iškritę iš skarbonkės užsimušė.

kiek buvau susiduręs su autoremontu tai galiu pasakyti jei šūdmeistrei virina su kempu tai tik taip ir bus, tokiom siulem turi but naudojamas bent jau kontaktinis suvirinimo aparatas


Beje trukio vietos buvo ne ties siulem.

siaip kiek teko tureti praktikos is suvirinimo ir paciam virinti tai galiu pridurti kad labai reti atvejai kai gali visiskai ''subireti'' suvirinta vieta...aplink ja taip nes virinamas metalas praranda savo savybes todel toje vietoje jis tampa kelis kartus labiau pazeidziamas tuo isitikinau ne karta.ir apskritai ar is 2 ar 5 masinu 1 sulipdyta geriau jau ji buna viena cela bet nelipdyt.taip kad vazinekime saugiau ir graziai :)



Taip ciela geriau nei lipdyta. Bet negalima del zuciu kaltinti virinima. Jie butu zuve jei ir butu su su sveika vaziave. Jei be proto vaziuosi tai nepades nei tankas.

Parašė Ground· 2009-03-17, 21:25
#21

pritariu Efka kad ne pades niekas, bet tankas pades :D teko kazka uzmatyti auksciausios pavaros laida kur kalbejo apie oro pagalves...ir ten isgirdau tokius zodzius kad vaziuojant daugiau kaip 150km/h jos tampa beveik beprasmiskos

Parašė Efka· 2009-03-17, 21:47
#22

Ground parašė:
pritariu Efka kad ne pades niekas, bet tankas pades :D teko kazka uzmatyti auksciausios pavaros laida kur kalbejo apie oro pagalves...ir ten isgirdau tokius zodzius kad vaziuojant daugiau kaip 150km/h jos tampa beveik beprasmiskos


Na dabartines pagalves yra dvigubo suvio tai jos biski veiksmingesnes :)

Parašė JBravo· 2009-03-17, 23:55
#23

AndriuS parašė:
Ziurekite, galima suvirinti ir gerai is 2 masinu 1 bet tada manau ir pati auto turi gerais 20% pigesne but, bei neturi to pardavejas sl4pti.
Taip pat pritariu, jog geras suvirinimas tikrai nieko blogo, nes kai pvz. masinas perdarineja i hotrodus ir pan tai ten beweik visa kebula pervirina ir laikosi gi, nesubyra tos masinos bei vazineja dar ilgai ilgai .
O kai kalbama apie taip vadinamu "halturshiku" darbus, tai manau jog netgi pas juos islyginti sparnai tures neigiamu poveikiu kokiai nors auto daliai, tarkim vaziuoklei priekinei ir esant kritinei situacijai patys isivaizduojat kas gali atsitikti su tarkim stabdziu sistema ir pns.

Turgus - tai visgi loterija. Gali pasiimti gera masina, o gali ir bloga, del to vaziuodami pirkti masinos i turgu pasiimkite koki nors specialista, arba bent daugiau pazistama gera drauga kuris nusimano ir bent pamatytu ar masina buvo perdazoma, ar musta ir pan.


Girdejau kad saika kai daro hotrodus, ir siaip customus visus, arba prikelineje antikvarinius auto, tai kartais net varo i NCAP garazus patikrint ar saugus gavosi, nes cia pagrindinis ju tikslas...

Parašė Fino· 2009-03-18, 01:21
#24

Tai fana tau :)

Parašė Fino· 2009-03-18, 01:32
#25

Gero auto niekas neparduoda,nori gero auto,pirk su defektu ir isnaudok pardavejo neigaluma..... - patikek, parduoda cia, ir ne vienas zmogus pardave.

Parašė GLT· 2009-03-18, 09:46
#26

idomiai pridiskutavot B)
bent jau as teikiu pirmenybe technikai, t.y. kebulas atstatomas po avarijos (proto ribose). O technikai resursas yra vsio. Kitaip sakant, tai pagrindinis autto rodiklis yra rida. savaime aisku ir visi kiti svarbus (tech bukle, kebulo bukle). Pasak Serzo, viskas padaroma...na is dalies tiesa, bet ji galioja senesnem auto, kuriu resursai budavo be galo dideli ir remontai (atnaujinimai) salyginai nebrangus. Siuolaikiniu auto resursas yra nesulyginamai mazesnis, o remontai (atnaujinimai) be galo brangus.

Parašė Nitro· 2009-03-18, 09:54
#27

GLT parašė:
idomiai pridiskutavot B)
bent jau as teikiu pirmenybe technikai, t.y. kebulas atstatomas po avarijos (proto ribose). O technikai resursas yra vsio. Kitaip sakant, tai pagrindinis autto rodiklis yra rida. savaime aisku ir visi kiti svarbus (tech bukle, kebulo bukle). Pasak Serzo, viskas padaroma...na is dalies tiesa, bet ji galioja senesnem auto, kuriu resursai budavo be galo dideli ir remontai (atnaujinimai) salyginai nebrangus. Siuolaikiniu auto resursas yra nesulyginamai mazesnis, o remontai (atnaujinimai) be galo brangus.


del tokio poziurio ir atsukineja visi pardavejai ridas :)))

Parašė hamann· 2009-03-18, 12:02
#28

GLT parašė:
idomiai pridiskutavot B)
bent jau as teikiu pirmenybe technikai, t.y. kebulas atstatomas po avarijos (proto ribose). O technikai resursas yra vsio. Kitaip sakant, tai pagrindinis autto rodiklis yra rida. savaime aisku ir visi kiti svarbus (tech bukle, kebulo bukle). Pasak Serzo, viskas padaroma...na is dalies tiesa, bet ji galioja senesnem auto, kuriu resursai budavo be galo dideli ir remontai (atnaujinimai) salyginai nebrangus. Siuolaikiniu auto resursas yra nesulyginamai mazesnis, o remontai (atnaujinimai) be galo brangus.


jie automobilis nebuvo nei dauztas nei draskomas, o tvarkingai eksplotuojamas kad ir 10 metu, tai jo likes resursas tikrai bus gerokai didesnis, nei 4 metu senumo automobilio, kuris buvo sudauzytas ir vertesis 5 kartus. arba dar geriau is penkiu sulipdytas.

juo labiau kai perki automobili is turgaus kur visi yra idealios bukles ir su max 180k, nesvarbu ar jam 10 metu ar 15.

Parašė Artas· 2009-03-18, 12:22
#29

nu nu, kazkodel dazniausai turginiu pasakymas buna toks apie savo parduoadama jau "pributra" automobili: "jei neparduosiu tai pastatysiu ant tralo ir paims net nieko nekrate ir nepravaziave" taip kad su pirkimais nuo tralo dar ne taip galima apsisauti...

Parašė hamann· 2009-03-18, 12:40
#30

svirdulis parašė:
bet šansų mažiau paimant nuo tika į turgų įvažiavusio tralo, nei stovinčią;]


naivu :) zinau daug zmoniu, kurie parduodant masina, nuime nuo iskaitos ir specialiai kele ant tralo. kad tokie kaip tamsta apsigautu :)

Parašė arvydas67· 2009-03-18, 12:43
#31

Žaidimus su pastatymu ant tralo aš žinau. Pats geriausias būdas pirkti - žinojimas ko ir už kiek nori, konketaus modelio ''ligų''žinojimas, galų gale, tiesiog neskubėt pirkt. O apsigaut perkant seną automobilį visada daug šansų - kur garantija, kad, sakykim, Vokietijoj, jis nebuvo ''patvarkytas''? O ir į turgų vienam niekada nereikia važiuot - pasiimt žmogų, kuris ar važinėjęs su tokiu modeliu, ar bent jau daugiau mažiau apskritai technikoj gaudosi.arvydas67 VOLVO850TDI

Parašė Samis· 2009-03-18, 13:22
#32

Su masinos pirkimu visada loterija, nebent vediesi labai patyrusi zmogu, varai i servisa chekinti ir t.t. Ir tai visko nesuziuresi, kartais taip pachalturina kad neitarsi!

Parašė romas· 2009-03-18, 13:30
#33

Nzn.bet paskutines 3 auto pirkau turguje nuo tralo, vienas ,be patareju. 2 mitsai, abu tarnavo be priekaistu ir remonto nei vienai neteko daryti. Volvo lygiai taip pat. Reikejo dideles auto, planavau mitsa Space Star. Tik iejes i turgu,pamaciau volvo ir paziurejas po kapotu,paklauses variklio darba, be jokiu bandymu paemiau. Kai vaziavau i regitra, buvau persigandes, nes vibracija vaziuojan nezmoniska. Pakeiciau ratus ir viskas. Vazineju 2 su puse metu ir vargo nematau. Kaimynas stebisi, nes jis pirko, kaip rasote, neskubedamas, tikrindamas ir t.t. Jo zodziai, ieskojau-ieskojau, 'laiziau-laiziau' o nusipirkau shuda, nespeju kisti pinigu.

Parašė Samis· 2009-03-18, 13:41
#34

romas parašė:
Nzn.bet paskutines 3 auto pirkau turguje nuo tralo, vienas ,be patareju. 2 mitsai, abu tarnavo be priekaistu ir remonto nei vienai neteko daryti. Volvo lygiai taip pat. Reikejo dideles auto, planavau mitsa Space Star. Tik iejes i turgu,pamaciau volvo ir paziurejas po kapotu,paklauses variklio darba, be jokiu bandymu paemiau. Kai vaziavau i regitra, buvau persigandes, nes vibracija vaziuojan nezmoniska. Pakeiciau ratus ir viskas. Vazineju 2 su puse metu ir vargo nematau. Kaimynas stebisi, nes jis pirko, kaip rasote, neskubedamas, tikrindamas ir t.t. Jo zodziai, ieskojau-ieskojau, 'laiziau-laiziau' o nusipirkau shuda, nespeju kisti pinigu.


Savo postu patvirtinai kad masinos pirkimas loterija. Tu laimejai, o kaimynas... ;)

Parašė megejaz· 2009-03-18, 14:31
#35

na, kai ieškai geriausio varianto, tai dažniausiai ir gauni "geriausią".

Parašė arvydas67· 2009-03-18, 16:15
#36

Na, jei ieškodamas geriausio nusipirksi š, tai bent savęs negrauši, kad nedažiūrėjai - o jei s buchty barachty pirksi ir apsišausi - kaltinsi save, kad paskubėjai.;)

Parašė ROCKY· 2009-03-18, 22:03
#37

Atkreipkit Kauno turguj i tralu padangas demesi kadanors, pamatysit kad nera vazeve is ten niekur zolem apauge stovi amzius... Savo akim maciau :) (aisku yra tokiu tralu kurie ir tiesiai is uzsienio parvaro) O kitose aisktelese ten vieni pirikupai dauztas nuperka sutvarko...
Tuose turguose masina kaip katina maise perki visad :] Pirkau tris masinas is ten - dvi volvas 850. vienai normaliai viskas, o kitai turbina parejus buvo. Bmw is pirikupo emiau dauzta ir i prieki ir i gala nu ir aisku visa perdazyta :D

Redagavo ROCKY· 2009-03-18, 22:07

Parašė Apis· 2009-03-19, 11:31
#38

svirdulis parašė:
na, rizikos turguj daug. dėdė užsiiminėdavo perpardavimu mašinų, tai pasiėmiau kartu ieškotis saabo, vis tiek žmogus žino visą sistemą. jei pirkt mašiną turguj - tai tik tik atkeliavusią į vietą, savo saabą tiesiai nuo fūros ir ėmiau. kai ne vieną mašiną pirkęs iš tų pardavėjų dėdė, tai viską iškart ir susakė, kas blogai, ką patys rado, kiek rida. gal kam 350k ir atrodo baisiai daug, bet bent jau žinau, kad rida tikra, žinau mašinos minusus. dar vieną buvau nusižiūrėjęs, ale "ledinį" skubiai parduodamą. iš pažiūros mašina tvarkinga. susitikau su dėde, sako jis jau ten pora mėn stovi ir velnias žino kas jam daryta pačiam turguj. tai kažkaip jei jau pirkt mašiną turguj - tiesiai nuo fūros. ir pigiausiai, ir mažiausiai šansų, kad jai pridaryta nesąmonių bus


i senaja seskine, i garazus karoliniskese, atveza tralas masinas, ten jas remontuoja, poto i turgu atvaziuoja:D

Parašė mad· 2009-03-19, 11:59
#39

pritariu kad pirkimas nuo tralo tai kaip sakant "Opium dlia naroda", senai jau viskas yra patvarkoma lt ir tada ant tralo, tik nebent mustas masiniukas perkamas, ar su kokiu defektu ;) ...

Parašė romas· 2009-03-19, 12:07
#40

Pirkimas nuo tralo tai pats geriausias variantas. Bet jei ieskai svarios, su nuplautu varikliu ir t.t. ant tralo, tai tikrai nusipirksi shuda. Po to (uz keliu men) pats pardavinesi kaip "ledine" nes reikia didesnes auto, arba isvaziuoji i uzsieni. Nereikia aiskinti kaip pirkti masina, jei pats apie jas nieko nenusimanai.

Parašė JBravo· 2009-03-19, 15:00
#41

ash ish vis negaliupakes ttu turginiu ispyderastinimu, man geriausias variantas, neplauta, nepyderastinta auto, purvinas, apmusijes variklis, kur matosi kad nuciupineta tik tepalo uzpylimo dangtelis ir matuokle, kur nubege ten nubege, bent zinosi kuriuos salnikus keistis.