Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: E98 benzinas

Parašė Samis· 2009-02-12, 16:17
#1

Sveiki,

Turiu tupa klausima. Kazkada is kazkokiu "bobuciu" girdejau, kad karts nuo karto sveika i automobiliuka ipilti E98 benzino, tipo didesnis oktaninis skaicius - kuro sistema prasivalo, nu ir traukia geriau ir t.t.

Ar cia tiesa? Jei ne, kokios pasekmes?

Pagal ka skirstosi i kokias masinas galima E98 pilti i kokias ne, neatsizvelgiant i gamintojo rekomendacijas!

Parašė Andrej850· 2009-02-12, 16:21
#2

Pasiieskok gamintojo rekomendaciju, koks kuras rekomenduojamas tavo auto. Jei rekomenduojama max. E95, tai piltis pastoviam naudojimui E98 nepataratina, bet kartais galima, kad kaip sakai voztuvus pradegint... Didesniam oktaniniam skaiciui jei turi but pritaikytas, motoras, o jei pas tave max E95, tai paskui gali nelabai gerai baigtis...

Parašė Samis· 2009-02-12, 16:33
#3

Pagal manuala, cia itariu nebutinai XC90 nes tokie varikliukai tikrai ne vienam volvo medeli stovi:

Fuel requirements
Octane rating
Volvo engines are designed for optimum performance on unleaded premium gasoline with an AKI
octane rating of 91 or above. AKI (ANTI KNOCK INDEX) is an average of the Research Octane
Number, RON, and the Motor Octane Number, MON. ((RON + MON)/2). The minimum octane
requirement is AKI 87 (RON 91).

Parašė Samis· 2009-02-12, 16:34
#4

Cia amerikonai biski kitaip raso, kiek ash supratau minum reikia 91, o kokio oktaninio skaiciaus gali pilti max taip ir nepamineta!
Gal su aviaciniu kuru pameginti pralekti!:D

Parašė romas· 2009-02-12, 17:13
#5

Jei raso kad reik 95, tai su 98 skirtumas tik kainose ir siek tiek traukime.

Parašė Samis· 2009-02-12, 17:18
#6

Gutis parašė:
Sami, is mano kukliu ziniu apie amerikonus, ju 91 benzas atitinka musu 98 :) Jei neklystu, usa 91 yra auksciausios rusies kaip pas mus 98.


Opa, jau labai idomu pasidare. Bet juk cia standartinis volvo motoriukas 2,5 T ir tipo min A98 eina - nelabai noreciau tiketi!

bandziau ant bako dangtelio ieskot, bet cia tik europieciai tokie protingi kad uzrasytu! :D
Ieskau VOLVO XC90 europinio modelio manualo, gal ten bus!

Redagavo Samis· 2009-02-13, 13:08

Parašė Samis· 2009-02-12, 17:23
#7

romas parašė:
Jei raso kad reik 95, tai su 98 skirtumas tik kainose ir siek tiek traukime.


Liktais A98 vaziuojant sanaudos mazesnes... Nors abejociau!

Redagavo Samis· 2009-02-13, 13:08

Parašė Samis· 2009-02-12, 17:42
#8

Sorry jei ash klystu, neesu jau didelis mechanikas.
Pas mane stovi 2.5 T 5-cilindru varikliukas, galima dar viena komplektacija 2.9 T 6-cilindru, neskaitant dyzelio.
As kazkaip sventai isitikines kad tai T5.
Jei nusigrybavau - pataisykit!

Parašė Samis· 2009-02-12, 17:45
#9

Gutis parašė:
Tai vat Samis, paskambinau braliukui ir issiaiskinau :)
E91 in usa EU atitikmuo E95. E92/93 atitinkamai E98.


Dekui Gutis, pilsim ir toliau A95, bet sekantis bakas bus E98 paziuret kas su masina darosi! Ar jauciasi skirtumas!

Redagavo Samis· 2009-02-13, 13:10

Parašė Samis· 2009-02-12, 17:54
#10

Thanks, pasitaisysim

Parašė enjoyer· 2009-02-12, 19:33
#11

Gutis parašė:
Sami, is mano kukliu ziniu apie amerikonus, ju 91 benzas atitinka musu 98 :) Jei neklystu, usa 91 yra auksciausios rusies kaip pas mus 98.

Pataisyk jei klystu. Kiek skaiciau apie koenigsegg'a, tai rase, kad su amerikonu kuru turi apie 800ag, europiniu - 850ag, biokuru - 900ag. Ta pati dar per Top Gear buvo sake(nors jais nebutina tiketi). Taigi, as buvau tos nuomones,kad amerikonu kuras kaip tik zemesnio oktaninio skaiciaus nei europinis.

Parašė Soulfull· 2009-02-12, 19:52
#12

In most countries (including all of Europe and Australia) the "headline" octane rating, shown on the pump, is the RON, but in the United States, Canada and some other countries the headline number is the average of the RON and the MON, sometimes called the Anti-Knock Index (AKI), Road Octane Number (RdON), Pump Octane Number (PON), or (R+M)/2. Because of the 8 to 10 point difference noted above, the octane rating shown in the United States is 4 to 5 points lower than the same fuel elsewhere: 87 octane fuel, the "regular" gasoline in the US and Canada, is 91?€“92 in Europe. However most European pumps deliver 95 (RON) as "unleaded", equivalent to 90?€“91 US (R+M)/2, and some even deliver 98 (RON), 100 (RON), or 102 (RON).[2]

Saltinis: Wikipedia

Redagavo Soulfull· 2009-02-12, 19:53

Parašė Samis· 2009-02-12, 20:01
#13

soulfull parašė:
In most countries (including all of Europe and Australia) the "headline" octane rating, shown on the pump, is the RON, but in the United States, Canada and some other countries the headline number is the average of the RON and the MON, sometimes called the Anti-Knock Index (AKI), Road Octane Number (RdON), Pump Octane Number (PON), or (R+M)/2. Because of the 8 to 10 point difference noted above, the octane rating shown in the United States is 4 to 5 points lower than the same fuel elsewhere: 87 octane fuel, the "regular" gasoline in the US and Canada, is 91?€“92 in Europe. However most European pumps deliver 95 (RON) as "unleaded", equivalent to 90?€“91 US (R+M)/2, and some even deliver 98 (RON), 100 (RON), or 102 (RON).[2]

Saltinis: Wikipedia


End of story... Viskas aisku!

Parašė Ediacc· 2009-02-13, 10:07
#14

Pas mane parasyta min.E98, tai as ir pylu 98 ir viskas gerai :)

Parašė Andrej850· 2009-02-13, 10:17
#15

Ediacc parašė:
Pas mane parasyta min.E98, tai as ir pylu 98 ir viskas gerai :)

Edia, tebie v tvoj samoliot vasce aviacionnoje toplivo zalivaat nada ;) :D

Parašė Ediacc· 2009-02-13, 11:16
#16

ooo da :D hm horoshaja ideja...

Parašė Fino· 2009-02-13, 11:38
#17

Amerikos rinkos masinoms skirtas tik 92 benzas, nes jie net nevisur turi 95. Jeigu kils klausimas pas jus kuom gi skiriasi motorai tu paciu volvo usa ir ne - degimo reguliavimas, ir ECU nustatymai. Fiziskai - niekuom. Bet i tavo USA XC90 geriausiai tiks 92 benzas, arba dar zemesnio okt, skaiciaus.

Parašė Soulfull· 2009-02-13, 11:40
#18

Amerikoj VISUR yra "Premium" (91) benzinas, kas pilnai atitinka musu 95+

Parašė arvydas67· 2009-02-13, 11:47
#19

Visuose naujuose varikliuose uždegimo momentas reguliuojamas automatiškai, tad benzino oktanas nuo 92 iki 98 didelės įtakos degimo procesui neturi - variklis, juo labiau turntis nemažas degimo kameras(500kv.cm.cilindrui ir daugiau)dėl to nenukenčia. Priešingai, kiek pagerėja trauka, sumažėja kuro sąnaudos, švaresni degimo paviršiai ir pats išmetimas. Tad kitą kartą verta, priš važiuojant į tech.apžiųrą, įsipilt 98... Visiems skeptikams pasakysiu - suskystintų propano-butano dujų oktanas apie 100, bet nuvažiavau su dujomis, įmontuotomis į Opel Vectra 2,0 bendroj sumoj 500 000km ir, kiek žinau, naujas šeimininkas taip pat ''numynė'' 200000km be jokio variklio remonto ir...pridavė į metalo laužą, nes ''supuvo''kėbulas galutinai. arvydas67 VOLVO850TDI

Parašė Domas· 2009-02-13, 12:27
#20

Cia kam reikes, benzino atitikmenys:

Europietiskas - JAV
95 - 90,25
98 - 93,1

(del europietiskos RON ir amerikietiskos AKI sistemos skirtumu, reikia RON dauginti is 0,95).

Redagavo Domas· 2009-02-13, 12:29

Parašė Samis· 2009-02-13, 12:37
#21

Skaiciavimai:

Pas mane telpa 72 litrai i baka. Dazniausiai uzsipilu 65 l:
Pilant A95 = 3,31 Lt * 65l = 215 Lt
Pilant A98 = 3,41 Lt * 65l = 221 Lt

kainos pateiktos is Lukoil, be nuolaidos kuria gauni su Maximos kortele.
Isvados: Manau nuo bako del 6 Lt skirtumo galima palepinti masiniuka ir A98 kuru!

Redagavo Samis· 2009-02-13, 13:07

Parašė Domas· 2009-02-13, 13:04
#22

E95 tai cia tu pili ta su bioetanoliu? (ar cia tiesiog klaida padarei, nes siaip paprastas benzinas tai A95).
Idomu kaip tas benzinas su bioetanoliu, kokiems varikliams jis tinkamas?

Parašė Samis· 2009-02-13, 13:06
#23

Oi sorry, raidese pasiklydau! A95 ir A98

Parašė Samis· 2009-02-13, 15:23
#24

Apie E95:

5% bioethanol blends

We include up to 5% bioethanol in all the petrol we manufacture - from our main grade (95 octane) petrol through to our performance petrols, Tesco 99 Octane and motorsport fuels.

Bioethanol, itself an oxygenate with an octane rating of 135, is used to increase power output in these performance fuels as well as help reduce their carbon emissions.

In our mainstream fuels, we are restricted in the amount of bioethanol we can use by the European petrol standard, BS EN 228, which permits a maximum of 5% bioethanol in petrol. The European standard bodies are currently discussing increasing this amount, potentially to 10%, and when this happens we will be able to increase the percentage of bioethanol we use.


Parašė Samis· 2009-02-13, 15:24
#25

Ir kur panaudojamas:

E95 for buses

We supply a speciality product known as E95 for use in buses. This is comprised of 95% bioethanol combined with a bespoke additive package. E95 is designed specifically for use in certain models of diesel-engined buses, which can be converted to run on the fuel.

E95 offers bus operators an opportunity to reduce their carbon footprint significantly by using a high percentage of renewable fuel.


Parašė Darius200· 2009-02-13, 15:58
#26

vaikai... gyvenkim draugiskai...;)
Sergefino gerai parase... po to zinute gerai parase...
keiciasi degimo kampas ir kuro kiekis turi keistis- del detonaciju... teisingiausia butu iprudyti i ECU europeiska varianta programos ir pilti 98 benza..
pas mane kai dainius padare cipavima su ansktesniu degimu ir kitais reikalais- rekomendacija viena- pilti maximuma.... oktano.. taip ir elgiuosi.. skirtums yra... 0,5 litro sanaudos ir traukimas.. cher ego znajet... bet motoriukas dirba ciut ciut geriau...
Hyundai sunaus, Lantra.. skirtumas ant 1 litro mieste.. dabar jis turi 850 2litrai T5- skirtumas taip pat pastebimas..
Pilkit 98 ir nesiparinkit su "voztuvu pradeginimu".. tolerancijos ribos serijiniam auto- toli toli dar... cia tam ayvejui padaryta, kad bilekoki samurkiaka piltum ir vaziuotum.... tik nepilkit dyzelio i benza ir benzo i dyzeliuka....cia buvo vienas anekdotas inete apie blondine...

Parašė Fino· 2009-02-13, 16:04
#27

Prisidesiu prie Dariaus o maksimuma oktano mums suteikia tik LPG

Parašė Zunia· 2009-02-13, 16:29
#28

Darius200 parašė:
vaikai... gyvenkim draugiskai...;)
Sergefino gerai parase... po to zinute gerai parase...
keiciasi degimo kampas ir kuro kiekis turi keistis- del detonaciju... teisingiausia butu iprudyti i ECU europeiska varianta programos ir pilti 98 benza..
pas mane kai dainius padare cipavima su ansktesniu degimu ir kitais reikalais- rekomendacija viena- pilti maximuma.... oktano.. taip ir elgiuosi.. skirtums yra... 0,5 litro sanaudos ir traukimas.. cher ego znajet... bet motoriukas dirba ciut ciut geriau...
Hyundai sunaus, Lantra.. skirtumas ant 1 litro mieste.. dabar jis turi 850 2litrai T5- skirtumas taip pat pastebimas..
Pilkit 98 ir nesiparinkit su "voztuvu pradeginimu".. tolerancijos ribos serijiniam auto- toli toli dar... cia tam ayvejui padaryta, kad bilekoki samurkiaka piltum ir vaziuotum.... tik nepilkit dyzelio i benza ir benzo i dyzeliuka....cia buvo vienas anekdotas inete apie blondine...


As truputi pasiskaiciau, bet stai kas gavosi:
http://www.torque...atings.php

Cia gal nuo masinos priklauso, ar ten isvis reikia ka reguliuot. Bet oktaninis skaicius lemia kaip tolygiai dega kuras. 98 dega tolygiau nei 95. Maziau "sprogineja", o tiesiog staigiai, bet tolygiai uzsiliepsnoja.
Nezinau, kas ten kaip, bet mano amerikietiskos S60 manuale nurodytas minimaliai 87 AKI, rekomenduojamas 91 AKI ir daugiau. Atitikmuo Europoje - minimaliai A92, rekomenduojama A95 ir aukstesnio skaiciaus :)

Parašė romas· 2009-02-13, 16:44
#29

Darius200 parašė:
vaikai... gyvenkim draugiskai...;)
Sergefino gerai parase... po to zinute gerai parase...
keiciasi degimo kampas ir kuro kiekis turi keistis- del detonaciju... teisingiausia butu iprudyti i ECU europeiska varianta programos ir pilti 98 benza..
pas mane kai dainius padare cipavima su ansktesniu degimu ir kitais reikalais- rekomendacija viena- pilti maximuma.... oktano.. taip ir elgiuosi.. skirtums yra... 0,5 litro sanaudos ir traukimas.. cher ego znajet... bet motoriukas dirba ciut ciut geriau...
Hyundai sunaus, Lantra.. skirtumas ant 1 litro mieste.. dabar jis turi 850 2litrai T5- skirtumas taip pat pastebimas..
Pilkit 98 ir nesiparinkit su "voztuvu pradeginimu".. tolerancijos ribos serijiniam auto- toli toli dar... cia tam ayvejui padaryta, kad bilekoki samurkiaka piltum ir vaziuotum.... tik nepilkit dyzelio i benza ir benzo i dyzeliuka....cia buvo vienas anekdotas inete apie blondine...

Ir vel tu maisai visiem galva. Degimas cia nezaidzia. Benzas aukstesnio oktano reikalingas del sukelto slegio, del detonacijos

Redagavo romas· 2009-02-13, 16:44

Parašė arvydas67· 2009-02-16, 17:28
#30

Kuo aukštesnis suspaudimo laipsnis tuo reikalingas aukštesnio oktano benzinas, tuo didesnė galimybė ankstinti uždegimą, tuo pačiu geriau sudegint kurą, mažint jo suvartojimą, išmesti mažiau CO ir azoto oksidų ir, svarbiausia, išgaut didesnį galingumą. Savo laikais žigulių variklius daug kas deforsuodavo, t.y.dėdavo papildomas tarpines po galva, didindavo degimo kameras, ko pasekoje mažėjo suspaudimo laipsnis ir buvo galima naudoti pigesnį, ne retai tiesiog vogtą A76 benziną. Aš jo iš pašalies negaudavau, tad į savo VAZ-2102 A76 nepildavau - perkant degalinėje skirtumas ne didelis, o aukot dėl to trauką ir dinamiką neapsimokėjo.Galų gale ir valgė variklis jo daugiau. Tad vėliau įsidėjau dujas ir likau patenkintas - pigu ir patikima.??ranga tiko paprasta, be elektronikos, galingumas nenukentėjo. Tiek senų istorijų ir pastebėjimų.arvydas67VOLVO850TDI