Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: ECU (kompiuterio) klaidos

Parašė akinukai· 2010-05-08, 21:15
#94

ka tik turejau patirties - kaip svarbu rimtai paziureti i metamas klaidas. rodydavo: P0245, P0130, P0136, P0141 - ir taip istisai, istrini klaidas, sekunde dvi po masinos uzvedimo - ir vel dega "Lambda", skaitant klaidas pastoviai kartojasi P0245 ir P0130. dabar tiksliai neatsimenu kuri ka reiskia, pranesimai mazdaug tokie: vienas kad wastegate control solenoid circuit low ar pan, kitas kad kazkas negerai su kondiskes keleivio puses temperaturos nuskaitymu, kitos kad amen abejiems liamdazondams (pakaitinimui ir davikliui - abejiems vienodai). ziurint liamdas su kompu per OBDII, rodo maza (abejoms vienodai) kreive, diapazone 0.475-0.85 V - zenkliai ne taip, kaip turi buti. pajungus (kazkokia spinta prijunge :), pas dujininkus) testeri prie antro liamda zondo (prie pirmo nepriejo) pakaitinimo laidukuose sroves nulis, pats zondas duoda stabilu 1 V (kazkiek sinusoide piesia, bet faktiskai linija). dar viena klaida rodo kazka apie secondary air injection gedima (ar tai reles, ar tai kazkokio tokio purkstuko).
veliau radau perdegusi saugikli (is tu, kur panasioje i trikampi dezuteje prie reliu, tvirtinas prie pr. amortiko atramos). ji pakeitus, momentaliai perdega... aha... pasiknisus Autodatoje, paaiskejo, kad tiek abu liamda zondu pakaitinimo pliusai, tiek wastegate solenoid'o pliusas sedi ant to paties laido... pazystamas patare paziureti, gal koks laidas prasitryne po oro filtru, lyg dazna beda 70'toms volvoms. isknisau viska (geras pusdienis) - laidai grazuteliai. ikisau 10A saugikli (kinietiska) - hm, laiko. ale po kokios minutes - dumai ! greit degima lauk, ziuriu is kur, panasu kad ties ABS kompu. gerai, viskas nurinkta, dezes ner, reliu ir saugikliu korpusas irgi nuimtas, kad nesimato, tai bandau uostyt, smarve veda kazkur gyli, vis gylin.. ir atradau.... foto zemiau. nezinau, kur tas wastegate solenoid'as, bet tikriausiai jungtis nuo jo - ant oro slangos, kur eina nuo filtro i turbina, paciam gale prie pat turbinos, dar kelios plonos slangutes prisijungia (zarnos 9188200 paciam gale). dar nesuzinojau, kodel taip nutiko: ar laidas ties jungtim prasitryne ir trumpino, ar pats daviklis nuleke velniop, laukiu darbadienio, reiks testeri pirkti, pamatuot varza (autodatoj rodo, kiek omu turetu buti, jeigu tai tikrai tas solenoidas :) kaip ji pazint ? - papildymas - pas vadi ji radau. tas galiukas ne nuo jo) ...
fotkes: (Kazkodel nerodo, idetu per imageshack, tai idedu nuotrauku adresa)

http://nikonizer....;ysize=640

[img]http://nikonizer.yfrog.com/Himg408/scaled.php?tn=0&server=408&filename=20100508255.jpg&xsize=640&ysize=640[/img]

(nelabai matosi, su mobilka - visas laidas istirpes,vietom net metalas islindes. cia galiukas, susilydziusio is visos raizgalynes istraukiau gal metra, toliau eina kazkur gilyn tarp radiatoriaus ir variklio link keleivio puses, visa laidu vija po sarvu, kol kas daugiau nespejau atkrapstyti. laukia ilgas darbas)

http://lh4.ggpht....508254.jpg

P.S. morale tokia: jei meta klaida, negalima ja tik istrinti ar ignoruoti, reikia aiskintis, kodel ja meta, ir salinti gedima.
p.p.s. perku tokia jungti, kodas (ant korpuso keturi) 979040, 979041, 979042, 979043

iki,

Redagavo akinukai· 2010-05-08, 21:52