Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: ECU (kompiuterio) klaidos

Parašė mad· 2009-02-12, 15:07
#1

sveiki, dega volvukui check engine ir klaideles meta ECM 2A20 ECM 3010 ECM 2A2A, pakeiciau velenelio padeties davikli ECM 3010 turetu kaip ir uzgesti, bet nereaguoja isvis, kazkur matyt giliau saknys pakastos, jei kas susidure ir kokiu minciu turetumet buciau labai dekingas...

Parašė romas· 2009-02-12, 15:56
#2

Visada tas pats, pasako klaidu nr. o jus speliokite kas per masina.

Parašė mad· 2009-02-12, 16:25
#3

xc70 2004 2.5T benzinas

Parašė romas· 2009-02-12, 17:37
#4

3010 tai ismetimo velenelio daviklis, ar ta ziurejai(keitei)?
2A20 tai (1 bloko) priekines liamdos pasildimas
2A2A tokio nera(2A1A sensta antras liamda.2A0A gedimas antro liamdo)

Redagavo romas· 2009-02-12, 17:38

Parašė mad· 2009-02-12, 17:43
#5

3010 ta keiciau ir nepadejo
o liamda ir pajungus ir atjungus tapati meta, gal pati davikli galima praskambinti?
tai masinai varikli trauke lauk, po idejimo prasidejo fyntai :)

Parašė mad· 2009-02-13, 08:20
#6

tai kazi liamda zonda ar galima patikrinti?

Parašė tozass· 2009-02-13, 09:52
#7

itampa galima pamatuot bet tuo viskas ir baigiasi

Parašė Fino· 2009-02-13, 11:00
#8

Keisti zonda reikia gi!

Parašė mad· 2009-02-13, 16:31
#9

sakai abi klaidas isgydis?


Parašė mad· 2009-02-24, 08:11
#10

VIRGIS81 parašė:
nekeite dirzelio pagrindinio ???? gal blogai pastate , lengvai kuresi ???

siaip lyg ir niekas nieko nekeite, o kuresi tai tikrai sunkiai...

Parašė BAZARRAS· 2009-02-24, 22:49
#11

zonda pasikeisk ir bus normaliai

Parašė Proximus· 2009-05-18, 00:19
#12

Sveiki,

Kad nekurti kitos temos, tesiu esama.S60 D5 pasukus rakteli i pozicija II pasigirsta pyptelejimas ir ekranelyje pasirodo 056. Po keliu sekundziu pranyksta. 056 taip suprantu klaidos kodas. Gal kas paaiskins ka jis reiskia, nes info niekur nerandu. Aciu

Redagavo Proximus· 2009-05-18, 01:11

Parašė Proximus· 2009-05-19, 19:08
#13

Matau, kad reikejo kurti kita tema, nes sita jau nebeidomi niekam :) Ka reiskia 056 taip ir nesuzinojau :(

Parašė romas· 2009-05-19, 19:13
#14

Proximus parašė:
Matau, kad reikejo kurti kita tema, nes sita jau nebeidomi niekam :) Ka reiskia 056 taip ir nesuzinojau :(

Tai jei tokios klaidos nera, kas tau ka parasys.

Parašė romas· 2009-05-19, 20:24
#15

Persiprasau. Si klaida rodo kad liuko trosas nera teisingai siureguliuotas su modulio skyvu, arba blogas pats modulis. Pas tave turetu neveikti automatinis liuko uzdarymas.

Parašė Proximus· 2009-05-19, 22:46
#16

Romai, megsti juokauti :) Na tai jeigu cia ne klaida, tai tada gal kas zino kokia yra kodo 056 reiksme? Ar cia tikrai reiskia, kad automotinis liukas, kurio nera yra sugedes:) Dekui anyway!

Parašė romas· 2009-05-19, 22:50
#17

Jei nera liuko, tai gal buvo dauzyta ar siaip kas, ir pakeista nuo auto su liuku. Pagrindinis kompas mato kad problemos su liuku.

Parašė Proximus· 2009-05-19, 23:04
#18

Na supratau cia is "X FILES'u" serijos :) Gerai, kad jis man tik pora kartu tebuvo uzsideges. Masina atrodo nera buvusi is dvieju suvirinta, tai kaip ir nelabai galimas variantas, kad masinoj be liuko, rodytu, kad problemos su liuku :) Gal siaip kompa uzgliucino ir tiek.. Na nzn bus matyti kaip cia toliau bus :)

Parašė romas· 2009-05-19, 23:16
#19

Ne masinoje (lipdime is 2) esme. Gal kompas pakeistas, ar modulis nuo auto su liuku.

Parašė Proximus· 2009-05-19, 23:35
#20

Na tai, o kaip spresti ta reikala? Kaip tiksliai nustatyti kame problema? Ar tiesiog nekreipti demesio :)? Manau, jei kartosis tai turetu pradeti erzinti :(

Parašė romas· 2009-05-19, 23:51
#21

Nieko nereikia spresti. Gal kompe yra liuko parametrai, o modulis tik "pasako" kad liuko nera. Panasiu gedimu pasitaiko su kruizais. Viskas cia gerai, jei mestu pastoviai, tada jau gali erzinti.

Parašė Jomajo· 2009-05-20, 00:05
#22

O gal visdelto liukas kazkada buvo....:)

Parašė Proximus· 2009-05-20, 00:14
#23

OK :) Jei prades pastoviai mesti, informuosiu. Gal ka patarsit. Dekui uz komentarus. P.S. Na del liuko kazkaip garantuotas, kad nebuvo :)

Parašė Maiklas· 2009-07-31, 11:31
#24

Gal galetu kas nors, man lameriui, papasakot kaip reikia nuskaitineti ECU klaidas volvo V70 '98? :)

Parašė Vaidas· 2009-07-31, 14:11
#25

reikia pasijungti diagnostini prietaisiuka

Parašė Fino· 2009-07-31, 14:14
#26

Jei pas tave 2.0 fenix, tai su diodu bloku, su kompu nenuskaitysi. atvaziok - padarysim.

Parašė Vaidas· 2009-07-31, 14:15
#27

98m buvo dar diodai ?

Parašė Fino· 2009-07-31, 14:16
#28

Fenix visada tik diodai.

Parašė Maiklas· 2009-07-31, 14:30
#29

Buvau neseniai (pries menesy) diagnostikoj, tai meistrelis sake is pacio ECU klaidu su kompu nenuskaito, tik is prietaisu skydelio paziurejo. Sake is variklio ECU klaidas reikia su diodu mirkset, tai sakau reik pasidaryt koky devaisa ir profilaktiskai paziuret ar ko nors naujo neatsirado.

Parašė Fino· 2009-07-31, 14:31
#30

Mes turim

Parašė Maiklas· 2009-07-31, 14:47
#31

sergefino parašė:
Mes turim

Tai kad as kaune nevisada randu pusvalandy laisva masina meistram nuvaryt darbo metu, tai iki vln tikrai neistaikysiu progos...
Nors kritiniu klaidu nerado, bet manau kad 14 litru duju yra kiek daugoka, juolab, kad labai ir nedraskau as tos masinos. Nors ir neitu su ja palakstyt :)

Parašė DK· 2009-08-10, 23:28
#32

Maiklas parašė:
sergefino parašė:
Mes turim

Tai kad as kaune nevisada randu pusvalandy laisva masina meistram nuvaryt darbo metu, tai iki vln tikrai neistaikysiu progos...
Nors kritiniu klaidu nerado, bet manau kad 14 litru duju yra kiek daugoka, juolab, kad labai ir nedraskau as tos masinos. Nors ir neitu su ja palakstyt :)



Tai tau ne klaidu ieskoti reiketu, o zvakes, skriejika ir a.i laidus pradzioje patikrinti. Prie to pacio ir oro filtra. Beje, kad 14 ltr. daug - cia kaip nusprendei - visalaika buvo 12, o dabar pakilo iki 14?

Parašė Egida· 2009-08-17, 10:21
#33

Apeiron parašė:
Narys: Egida

Sveiki pries ketverta dienu ismete man klaida kai ijungiu degima ismeta Verif liq refr" kai uzvedu "Niv liq refr bas cuoper le moteur" dar dega raudonas sauktukas, bet padirba kokia minute arba pravaziuoju 20m ir viskas uzgesta. Ir niekas neuzsidega iki kito ryto.

Kas cia gali buti?
p.s. kompas raso prancuzu kalba Grin
Volvo S80 2.5 TD 99m

Narys: xrs

pirmas linkas is googlo:
niveau liquide refroidissant bas, couper moteur
Verifier liquide refroidissant.

Cooling fluid low, turn off motor
Check cooling fluid.

Narys: JBravo

ausinimo skycio mazai, isjunkit varikli.
Patikrinkit ausinimo skysti

Narys: Egida

aciu, reiks dasipilt


Pasirodo skyscio truko :D

Parašė Samis· 2009-08-17, 11:02
#34

Apeiron parašė:
Bterekas: sveiki, esu naujas volvo pasaulyje. ir siandien turi pirma problema. uzsidege "anti-skid service required", nera visiskai traukos ir trukcioja masina. gal zinote, kas nors paie sita problema ir galetumete rekomenduoti koki servisa, kuriame kainos ir kokybes santykis butu saziningiausias Smile dekui uz bet kokia info! (Volvo V50 1.6D '05)
Veiksmas Vilniuje.


To Bterekas. Man buvo tokia beda. Reikia viena davikli sukalibruoti (jis ten kazkoks giroskopinis). Jo issikalibravimo priezastis pas mane buvo issikroves akumas. Padejo Sostena - kainavo apie 100 Lt.

Sitam puslapy yra ir paieska: http://www.scc.lt...post_87957 pasiskaityk

Beje, sveikas prisjunges B)

Redagavo Samis· 2009-08-17, 11:07

Parašė romas· 2009-08-17, 15:05
#35

1.6d duoda kalibracija su Vida
www.ipix.lt/images/97938199.jpg
Galima ir be Vidos
www.ipix.lt/images/18045191.jpg
bet kad variklis blogai trauktu del DTSC, nelabai noretusi tiketi. Reik nuskaityti klaidas.

Redagavo romas· 2009-08-17, 15:06

Parašė Samis· 2009-08-18, 09:54
#36

bterekas parašė:
"anti-skid" nieko detas, ji siaip kompas meta, pratrynem, bet vis tiek jis islenda.
Nuskaitem vakar klaidas, tai purkstukas vienas uzsikimses. Teks pravalyti...

Dekui uz patarimus!


O pas tave DSTC veikia?

Parašė romas· 2009-08-18, 14:45
#37

bterekas parašė:
"anti-skid" nieko detas, ji siaip kompas meta, pratrynem, bet vis tiek jis islenda.
Nuskaitem vakar klaidas, tai purkstukas vienas uzsikimses. Teks pravalyti...

Dekui uz patarimus!

Maladec, taip laikyti. Jei buciau buves toks meistras (is klaidu pasakyti gedima iskarto) buciau garsus, arba po velena pakistas:(. Pas tave pezo variklis, CR. Nei viena klaida nepasakys kad purkstukas uzkistas, nebent elektrine dalis sugestu. Sitie varikliai (pezo) turi filtra, kuriame regeneracija vyksta skyscio pagelba. Kokia pirkai auto, dauzta ar su variklio problema. Pagal klaidas keisdamas, galima viska pakeisti, o problema nedings. Galetum klaidos nr. parasyti.

Parašė romas· 2009-08-19, 12:17
#38

purkstukas kai blogas girdisi taksejimas (kalimas) skambus i variklio takta. Pasidaryk diagnostika ir nr. duok. Tada bus aiskiau.

Parašė Fino· 2009-08-19, 14:39
#39

Atrodo klaida 23A0 , bet galiu klyst. Kalimas yra.

Parašė Fino· 2009-08-19, 14:41
#40

klaida trinant po uzvedimo iskarto atsiranda vel, cyl 1.

Parašė romas· 2009-08-19, 14:49
#41

Jei 230A
www.ipix.lt/images/59149509.jpg
Jei 2310, 1forsunkes klaida, auto neuzsivestu.
www.ipix.lt/images/32007590.jpg

Parašė romas· 2009-08-19, 14:53
#42

Jei 23A0
www.ipix.lt/images/89264145.jpg
www.ipix.lt/images/11430108.jpg

Parašė romas· 2009-08-19, 15:23
#43

Jei kalimas yra, gali buti forsunke. Skystis cia nezaidzia. Jei bus problemos, variklis ant laisvu dirbs be gerai.

Redagavo romas· 2009-08-19, 15:23

Parašė Fino· 2009-10-06, 10:17
#44

Taip, klaida ECM23A0

Parašė mindejas· 2009-10-12, 13:32
#45

sveiki.
beda iskilo, pas mane uzsidege " DTC P1672 Low Engine Oil Level Lamp Control Circuit " ir taip jau kelinta karta kas kokius 300 km. kas gali but?

Parašė mindejas· 2009-10-12, 13:51
#46

dar nera 2 savaiciu kaip tepalai keisti, yra pakankamai :)

Parašė romas· 2009-10-12, 18:34
#47

mindejas @ 2009-10-12, 13:32 rašė:
sveiki.
beda iskilo, pas mane uzsidege " DTC P1672 Low Engine Oil Level Lamp Control Circuit " ir taip jau kelinta karta kas kokius 300 km. kas gali but?

Reik rasyti visa variklio koda, nes yra S, SG,SG2.
DTC P1672-ECM 640A, paskirstimo veleno voztuvas. I galimus gedimus ieina "tepalo mazai, mazas tepalo slegis, netinkamas tepalas" ir t.t.

Redagavo romas· 2009-10-12, 18:36

Parašė Fino· 2009-10-12, 18:41
#48

Taip vadinamas Actuatorius

Parašė mindejas· 2009-10-12, 18:52
#49

variklio kodas B5244SG2
o kaip issiaiskinti del slegio? cia negali koks daviklis but nuejas (jei toks yra ) ?

Parašė romas· 2009-10-12, 19:02
#50

Kompas tau duoda, kad nedirba, blogai dirba, paskirst. velenelio voztuvas (DTC 1672-ECM 640A) ir to priezastis tepalas. Ar mesdavo sita klaida (uzrasa) iki tepalo keitimo?

Redagavo romas· 2009-10-12, 19:13

Parašė mindejas· 2009-10-12, 19:13
#51

Buvo viena karta ismete, uzsigesinau ir paskui tepalus keiciau. O db vel meta.

Parašė mindejas· 2009-10-12, 19:16
#52

kaip pasitikrint ta voztuva?

Parašė romas· 2009-10-12, 19:17
#53

Koki tepala piliai? Gal pats voztuvas stringa. Reik daryti diagnostika ir ziureti parametrus.
\ps. \\\\\reikalingas A3/B3/B4 0W30

Redagavo romas· 2009-10-12, 19:18

Parašė mindejas· 2009-10-12, 19:56
#54

buvo liqui molly 5w-30, supyliau mobil 3000. bet nemanau kad cia esme, nes ir pries tai mete klaida.
o kodel tas voztuvas man stringa ne po 10 km, o kaip jau minejau apie 300 km?

Parašė Gin· 2009-10-15, 20:25
#55

Apeiron @ 2009-10-15, 20:13 rašė:
GIN: Sveiki, uzsivedus auto kompas iskart ismeta toki uzrasa: Kühlmittel niedr motor abstellen, po kurio laiko jis dingsta, as suprantu kad cia kazkas su ausinimo sistema? pasilyt reik ar ka? gal atsiras protingesniu ir pasakys koks cia variantas? :)
Ausinimo skysti patikrink. :)

Praita savaite sostenoj keiciau ausinimo skysti, nes buvo vandens pripilta tai ruosiau salciams, reiks pazet kiek ten jo yra, jauciu bus %@!@@ isdure ten mane, cia truputi ne i tema, keite dar pavaru dezes tepala, tai kazkur skaiciau kad reik kompa nunulint kad is naujo sureguliuotu ten viska kazka tokio, o sostenoj man ne zodzio nesake, tai kaip yra is tikruju reik ka nors ten hymicint ar viskas tvarkoj?

Parašė romas· 2009-10-15, 21:47
#56

jei keite antifriza, paciam reik tikrinti, nes "suseda-uzsipildo" pilnai tik per laika. Nzn. kokia deze, bet jei Aisin tai jie turejo, ir greiciausia nunulino skaitliuka. Problemos nebus ir be nulinimo, tik klaida ismes anksciau, kad keist tepala. Skaitliukas registruoja tik tepalo kaitima-perkaitima. Kai suskaiciuoja leistina norma, uzdega klaida.

Parašė Gin· 2009-10-15, 21:50
#57

romas @ 2009-10-15, 21:47 rašė:
jei keite antifriza, paciam reik tikrinti, nes "suseda-uzsipildo" pilnai tik per laika. Nzn. kokia deze, bet jei Aisin tai jie turejo, ir greiciausia nunulino skaitliuka. Problemos nebus ir be nulinimo, tik klaida ismes anksciau, kad keist tepala. Skaitliukas registruoja tik tepalo kaitima-perkaitima. Kai suskaiciuoja leistina norma, uzdega klaida.

Dekui uz tikrai naudinga info ;)

Parašė Gin· 2009-10-15, 21:59
#58

ciopa @ 2009-10-15, 21:52 rašė:
Gin, o kiek tau naujo tepalo į dėžę supylė?

Bijau sumeluoti dabar, lygtai apie 6 litrus sunaudojo, atsiejo tepalas apie 350 , reiktu paskaiciuoti tik nezinau kokia kaina tepalo yra, saskaita darbe yra del PVM grazos tai tik rytoj paziureti glaeciau ir patikslinti :)

Parašė Gin· 2009-10-15, 22:05
#59

ciopa @ 2009-10-15, 22:02 rašė:
Sostenoje jei neklystu tas tepalas 80 Lt/ltr tai turėjo supilti apie 4,5 litro, o į dėžę eina 7,5 :)

Reks pasikelt saskaitas, dabar radau namie darbu atlikimo ir pardavimo sutarti tai ten parasyta 382,99 tepalai be PVM, tai su PVM gautusi apie 5,8 litro, reiks pasiziureti saskaitoj ten kiekis yra tikslus parasytas

Parašė Gin· 2009-10-16, 10:55
#60

ciopa @ 2009-10-15, 22:02 rašė:
Sostenoje jei neklystu tas tepalas 80 Lt/ltr tai turėjo supilti apie 4,5 litro, o į dėžę eina 7,5 :)

Na va pasiziurejau saskaita, tai supilta buvo 9 litrai po 42 litus be pvm, kazkaip pigiai cia :)

Parašė Gin· 2009-10-16, 22:58
#61

ciopa @ 2009-10-16, 11:00 rašė:
Na tada viskas tvarkoj :) Tik tepalo kaina nustebino :)

Na as pats nusistebejau po visu diskusiju, seip atejes iskart pradejau urgzt kad kokia nuolaida padarytu, nes masina visa laika aptarnauta sostenoj buvo, tik nesenai as pradejau ja vazinetis, tai gal atsizvelge i tai ir kokia nuolaida padare, kas istikruju labai mazai tiketina.. dabar tik neduoda ramybes tas traskesys, nebenoriu varyti i sostena, gal zino kas Klaiepdoje geru meistru ir gali pasidalinti kontaktais?

Parašė Fino· 2009-10-16, 23:39
#62

paturejo tave del tepalo

Parašė Gin· 2009-10-17, 23:07
#63

sergefino @ 2009-10-16, 23:39 rašė:
paturejo tave del tepalo

Kuria prasme? :)

Parašė romas· 2009-10-19, 17:58
#64

Ziurejau Vida, tokios auto "Lorenza" nera:D. Jei 80, cia ETM klaida. Gal reik praplauti, kontakatai ar pati sklende. Darant diagnostika, reik nuskaityti visas klaidas, nes 80 ir kitu naujasniu duoda po 2-3-4 kodus(papildomus), kad lengviau (tiksliau) rasti priezasti.

Redagavo romas· 2009-10-19, 17:59

Parašė Fino· 2009-10-26, 12:03
#65

pasikeisk pardegusia lempute. O kita karta pasinaudok paieska.

Parašė Evaldas· 2009-10-27, 12:27
#66

Prie Apeirono citatos dar reikia pridėti, kad mašina V70, 2003, 2,4 Bi-fuel

Parašė Evaldas· 2009-10-27, 13:09
#67

nežinau, ar tai tikslu, bet ką pavyko Gūglės pagalba rasti:

P0603 - Internal Control Module Keep Alive Memory (KAM). Gali būti sugedęs ECM module, arba "That code just means that you disconected the batteries or did something with your tuner".
Papildoma info:
P0603/ECM-8000: +30 SUPPLY TO CONTROL MODULE
Fault Conditions: When ignition is on, ECM checks if it has +30 supply. ECM-8000 is stored if this is not the case. MIL is lit while ECM-8000 is set.
Possible Causes: Open circuit in power cable.
Diagnostic Procedure: 1. Check for intermittent faults. Turn ignition on. Read off the system voltage. Voltage should be approximately battery voltage. Is the system voltage okay? If yes, then testing is complete. If no, go to next step. 2. Checking the wiring and component. Check the circuit between engine control module terminal B11 and the battery. Check for an open-circuit.
Verification: After carrying out the repair, check that the fault has been remedied. Turn ignition off. Reconnect connectors, reinstall components. Turn ignition on. Read off system voltage. Voltage should be approximately battery voltage. Is the system voltage okay? If yes, testing is complete. If no, repeat testing.


P2119 - P2119 Throttle Actuator Control Throttle Body Range/Performance arba Throttle Closed Position Performance

P1611 ir P1613 - SBDS Interactive Codes arba Throttle unit communication. Signal too high or signal missing.

Parašė romas· 2009-10-27, 18:23
#68

Vel kazkas ne taip gaunasi. P0603- ECM 8000. P2119-ECM91AC (7) tavo masinos, idedu is vidos.
P1613-ECM902B, P1611-ECM902A irgi sklendes klaidos, bet ne tavo metu (00m) Visur siuloma (klausiama) atnaujinti programa (06m) kuri jau netikrina taip smulkiai (tiksliai) ir klaida del smulkmenos neuzdeks.
www.ipix.lt/images/83863877.jpg
Cia P2119-ECM91ac (7)
www.ipix.lt/images/14201052.jpg

Parašė Fino· 2009-10-27, 20:16
#69

pas ji variklis tokspat, koks buvo dedamas 2000 m, i bifuel atnaujinimo variklio atzvilgiu nebuvo. Sklendes problema tikrai yra, as siulau bandyt pravalyt, bet mano pasamone sako kad tai nepades.

Parašė romas· 2009-10-27, 20:41
#70

Bet pagal Vida idomiai gaunasi. Iki 01m yra tos klaidos (visos) ant 03m tik 2. Bet skirtumo kaip ir nera, viskas eina i sklende. Visur pabreziama kad butina atnaujinti programa (06m) kur panaikinti tikslumai. Pvz. sklendes ir gazo pedalo signalas ijungia klaida jei neatitinka 0.35 sek. Naujoje (06m) sitas skirtumas registruojamas tik po 0.9 sek. Variklis "sensta" ir adaptacija (prisitaikymas) negalimas prie tiksliu skaiciavimu. Kompas registruoja klaida su visom pasekmem, kuri atsiranda del netinkamos (per tikslios) programos.

Parašė Fino· 2009-10-27, 20:47
#71

laisvos 1300 rpm dar

Parašė Evaldas· 2009-10-28, 08:50
#72

Rusų labai sunkiai skaitau, tai tos papildomos medžiagos dar neperskaičiau.
Bet jei teisingai supratau, reikia valyt sklendę, o tada tikėtis, kad viskas išsispręs?

Parašė Evaldas· 2009-10-31, 21:33
#73

na, sklendę pravalėm (nebuvo labai užsinešusi), apsukos susitvarkė, klaidos nemeta, bet ant dujų nesijungia (nei automatiškai, nei mygtuko paspaudimu) - varysiu pas dujininkus, kad jie pažiūrėtų...

Parašė Tadcka· 2009-11-17, 17:11
#74

Ismestos tokios klaidos: CEM0005; CEM0007; CEM000C. Gal kas nors galit padet?

Parašė Tadcka· 2009-11-17, 17:45
#75

zmones, padekit!!!! :)

Parašė romas· 2009-11-17, 17:53
#76

Kokios cia auto?

Parašė Tadcka· 2009-11-17, 18:22
#77

taigi parasyta: volvo s70 TDI 98m.

Parašė romas· 2009-11-17, 18:34
#78

Nera tokiu klaidu. Gal raides sumaisiai?

Parašė Tadcka· 2009-11-17, 18:39
#79

tada matyt ECM0005; ECM0007; ECM000C

Parašė romas· 2009-11-17, 18:51
#80

Su kokia iranga dare diagnostika? Nera tavo auto metu ir variklio, isvis tokiu kodu. S80 turi tokias CCM (klimos)
000C-desines puses, sklendes variklis
0005-garintuvo temp. daviklis
0007-salono temp. daviklis

Parašė Tadcka· 2009-11-17, 18:57
#81

gal as tada kurcias ir tu teisus. matyt tada CCM, nes tikrinom klimatronika :) aciu, Romai :) o tai ka daryt, kad rodo tokias klaidas? tvarkymas brangus?

Parašė romas· 2009-11-17, 19:06
#82

Reik daryti diagnostika per nauja. Nustatyti masinos metus varikli ir t.t. Tavo kondisino klaidos zymimos ECC ir MCC. Sitos klaidos gali netikti. Pvz. CCM-0005 pas tave negali buti, nes kitaip valdoma klima ir nera temp. daviklio.

Redagavo romas· 2009-11-17, 19:08

Parašė Tadcka· 2009-11-17, 19:09
#83

sita diagnostika man dare serzas ir kiek zinau yra temp. daviklis mano masinoj prie mygtuko (galinio lango sildymas) jei klystu, pataisyk mane :)

Parašė romas· 2009-11-17, 19:10
#84

0005 garintuvo temperaturos daviklis

Parašė Tadcka· 2009-11-17, 19:12
#85

o kas tas garintuvas? nelabai raukiu...

Parašė stasys· 2009-12-12, 21:22
#86

Ulafas @ 2009-12-12, 18:37 rašė:
Reiks varyt pas Stasa.

butinai :)

Parašė Gin· 2009-12-13, 14:04
#87

Ismete kompas pranesima: gluhbirne pos. leuchten, kame beda? kaip suprantu lempute nusprogus turetu buti, bet paziurejau visos sviecia, auto s80

Parašė PauliusD· 2009-12-13, 14:21
#88

Gin @ 2009-12-13, 14:04 rašė:
Ismete kompas pranesima: gluhbirne pos. leuchten, kame beda? kaip suprantu lempute nusprogus turetu buti, bet paziurejau visos sviecia, auto s80


Gale sviecia po 2 kiekvienoj pusej, pasiziurek ar tikrai abi sviecia, Gal nepastebejai

Parašė Gin· 2009-12-13, 14:35
#89

PauliusD @ 2009-12-13, 14:21 rašė:
Gin @ 2009-12-13, 14:04 rašė:
Ismete kompas pranesima: gluhbirne pos. leuchten, kame beda? kaip suprantu lempute nusprogus turetu buti, bet paziurejau visos sviecia, auto s80


Gale sviecia po 2 kiekvienoj pusej, pasiziurek ar tikrai abi sviecia, Gal nepastebejai

Sviecia po viena iseiau lempas tai kaire perdegus, desine gera, tai pasikeisiu ir dar service uzgesint kazkaip reikes tikriausiai ar ne?
Zoziu pakeiciau lempute buvo peregusi stopo, bet vistiek pranesimas dega, service uzgesinau, galines lepas patikrinau visos sveikos kame reikalas?

Redagavo Gin· 2009-12-13, 18:51

Parašė stoskusa· 2010-01-14, 02:05
#90

turiu beda V70 2001m. 2.0T. Po apsilankymo servise ismete uzrasa "EMISSIONI SCAR NECESSITA ASSIST" (ital.)- siandien keite dirzus, itempejus, pompa, ausin. skysti... kol kas nieko nesiaiskinau, prie kompu nejungiau ir kodu nzn, nes truko laiko. kas galetu buti atsitike? ar galejo nepataikyt "metkiu", ar tiesiog koks sutapimas del kokio lambda zondo ar pan. kiek suprantu- susije su ismetamosiomis dujomis... ir reikia kazka remontuot :) Labai lauksiu minciu! aciu!

Parašė Fino· 2010-01-14, 10:40
#91

Atvaziok pas mane, viska papasakosiu po prisijungimo. Taip, kaip Juras sako - citata "Tuoj, pazesiu ka kavos tirsciai sako"

Parašė CJack· 2010-01-14, 10:48
#92

sergefino @ 2010-01-14, 10:40 rašė:
Atvaziok pas mane, viska papasakosiu po prisijungimo. Taip, kaip Juras sako - citata "Tuoj, pazesiu ka kavos tirsciai sako"

koki skanery naudoji? as kai darbavausi servise zaidziau su Launch x 4.3.1 bluetooth ir Reflex

Parašė Fino· 2010-01-14, 10:58
#93

Naudoju spec. volvo iranga. universalus neskaito komforto irangos.

Parašė akinukai· 2010-05-08, 21:15
#94

ka tik turejau patirties - kaip svarbu rimtai paziureti i metamas klaidas. rodydavo: P0245, P0130, P0136, P0141 - ir taip istisai, istrini klaidas, sekunde dvi po masinos uzvedimo - ir vel dega "Lambda", skaitant klaidas pastoviai kartojasi P0245 ir P0130. dabar tiksliai neatsimenu kuri ka reiskia, pranesimai mazdaug tokie: vienas kad wastegate control solenoid circuit low ar pan, kitas kad kazkas negerai su kondiskes keleivio puses temperaturos nuskaitymu, kitos kad amen abejiems liamdazondams (pakaitinimui ir davikliui - abejiems vienodai). ziurint liamdas su kompu per OBDII, rodo maza (abejoms vienodai) kreive, diapazone 0.475-0.85 V - zenkliai ne taip, kaip turi buti. pajungus (kazkokia spinta prijunge :), pas dujininkus) testeri prie antro liamda zondo (prie pirmo nepriejo) pakaitinimo laidukuose sroves nulis, pats zondas duoda stabilu 1 V (kazkiek sinusoide piesia, bet faktiskai linija). dar viena klaida rodo kazka apie secondary air injection gedima (ar tai reles, ar tai kazkokio tokio purkstuko).
veliau radau perdegusi saugikli (is tu, kur panasioje i trikampi dezuteje prie reliu, tvirtinas prie pr. amortiko atramos). ji pakeitus, momentaliai perdega... aha... pasiknisus Autodatoje, paaiskejo, kad tiek abu liamda zondu pakaitinimo pliusai, tiek wastegate solenoid'o pliusas sedi ant to paties laido... pazystamas patare paziureti, gal koks laidas prasitryne po oro filtru, lyg dazna beda 70'toms volvoms. isknisau viska (geras pusdienis) - laidai grazuteliai. ikisau 10A saugikli (kinietiska) - hm, laiko. ale po kokios minutes - dumai ! greit degima lauk, ziuriu is kur, panasu kad ties ABS kompu. gerai, viskas nurinkta, dezes ner, reliu ir saugikliu korpusas irgi nuimtas, kad nesimato, tai bandau uostyt, smarve veda kazkur gyli, vis gylin.. ir atradau.... foto zemiau. nezinau, kur tas wastegate solenoid'as, bet tikriausiai jungtis nuo jo - ant oro slangos, kur eina nuo filtro i turbina, paciam gale prie pat turbinos, dar kelios plonos slangutes prisijungia (zarnos 9188200 paciam gale). dar nesuzinojau, kodel taip nutiko: ar laidas ties jungtim prasitryne ir trumpino, ar pats daviklis nuleke velniop, laukiu darbadienio, reiks testeri pirkti, pamatuot varza (autodatoj rodo, kiek omu turetu buti, jeigu tai tikrai tas solenoidas :) kaip ji pazint ? - papildymas - pas vadi ji radau. tas galiukas ne nuo jo) ...
fotkes: (Kazkodel nerodo, idetu per imageshack, tai idedu nuotrauku adresa)

http://nikonizer....;ysize=640

[img]http://nikonizer.yfrog.com/Himg408/scaled.php?tn=0&server=408&filename=20100508255.jpg&xsize=640&ysize=640[/img]

(nelabai matosi, su mobilka - visas laidas istirpes,vietom net metalas islindes. cia galiukas, susilydziusio is visos raizgalynes istraukiau gal metra, toliau eina kazkur gilyn tarp radiatoriaus ir variklio link keleivio puses, visa laidu vija po sarvu, kol kas daugiau nespejau atkrapstyti. laukia ilgas darbas)

http://lh4.ggpht....508254.jpg

P.S. morale tokia: jei meta klaida, negalima ja tik istrinti ar ignoruoti, reikia aiskintis, kodel ja meta, ir salinti gedima.
p.p.s. perku tokia jungti, kodas (ant korpuso keturi) 979040, 979041, 979042, 979043

iki,

Redagavo akinukai· 2010-05-08, 21:52

Parašė Fino· 2010-08-09, 17:46
#95

Levas - Jungti kompa.

Parašė imori· 2012-12-28, 11:46
#96

Sveiki, nerandu klaidos paaiskinimo. Darem diagnostika v70II 2.5d parode klaida
ECM-000C kazkas su variklio moduliu....
as niekur nerandu paaiskinimo kas tai per klaida...
Gal kas galit padeti? Speju, kad OSM....

Parašė Fino· 2012-12-28, 11:47
#97

Gali, reikia ziureti live data.