Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Paaiskinkite klaidas

Parašė tozass· 2009-01-23, 19:17
#1

Pagaliau issimirksejau klaidas 1-1-3, 1-5-2, 2-3-5, 4-4-2, 5-2-1. Iskarto iskylo klausimu
1-1-3 liesas kuro misinys, kas ta reguliuoja? kurioje vietoje yra kuro slegio reguliatorius nes slegis tikrai mazokas.
1-5-2 kaip sitas tiksliai issivercia is rusu kalbos ,,nagnetatel,,?
2-3-5 klaidingas EGR kontrolerio signalas, ka daro EGR?
4-4-2 ,, rele nagnetatelia,, kur ta rele?
5-2-1 kas per deguonies daviklis ka jis daro?
Dekui uz mintis!

Redagavo tozass· 2009-01-23, 19:29

Parašė Vaidas· 2009-01-23, 19:29
#2

o dabar padaryk protinga dalyka, istrink visas klaidas, tada pasivazinek ir paziurek kokios atsinaujins, tik tada diagnostika bus prasminga.

Parašė tozass· 2009-01-23, 19:35
#3

tai as jau taip padariau, bet po pirmo simto km vel uzsidega liamda

Parašė Vaidas· 2009-01-23, 19:55
#4

tada dar prie kodu prirasyk is kurio lizdo jie nuskaityti, o tuoj paieskosiu daugiau info apie tai.

Parašė tozass· 2009-01-23, 19:57
#5

visi is trecio lizdo

Parašė Vaidas· 2009-01-23, 20:04
#6

As visai susipainiojau ar tu ne ten ziuri ?
A3 kiek pamenu ir db internete paziurejau tai yra ABS

Redagavo Vaidas· 2009-01-23, 20:05

Parašė tozass· 2009-01-23, 20:11
#7

http://www.s850.n...dsoket.htm pagal sita 3 kontaktas

Parašė Vaidas· 2009-01-23, 20:12
#8

aaaa.tu cia pats sumastei pasidaryti obd diagnostika. galvojau kad pas tave diagnostine dezute stovi.

Parašė Vaidas· 2009-01-23, 20:21
#9

i222.photobucket.com/albums/dd311/Kokteiliukas/iviewcapture_date_23_01_2009_time_2.jpg
i222.photobucket.com/albums/dd311/Kokteiliukas/iviewcapture_date_23_01_2009_tim-1.jpg

Cia siektiek apie EGR

Parašė Vaidas· 2009-01-23, 20:27
#10

1-1-3 gali buti skeltas del H02S daviklio bedu, arba del MAF bedu.


Parašė Vaidas· 2009-01-23, 20:29
#11

Keista bet VADIS nieko nesugebejau rasti prie Engine su kodais 1-5-2 , 4-4-2 , 5-2-1
taip pat ir internete lentelese...

Parašė tozass· 2009-01-23, 20:40
#12

1-5-2 , 4-4-2 , 5-2-1 cia buna varykliams kaip pas mane ne visiems cia dar kazkokia ekologine papildoma sistema, rusiskam manuale mazai apie tai yra.

Parašė romas· 2009-01-23, 21:21
#13

tozass parašė:
1-5-2 , 4-4-2 , 5-2-1 cia buna varykliams kaip pas mane ne visiems cia dar kazkokia ekologine papildoma sistema, rusiskam manuale mazai apie tai yra.
Sitos klaidos visos susietos su oro siurbliu. Del jo voztuvu gedimo gali mest ir EGR klaida. Patikrink slangas nuo oro siurblio ir voztuvus, kontaktus.

Redagavo romas· 2009-01-23, 21:25

Parašė tozass· 2009-01-23, 22:24
#14

5-2-1 radau ka reikia tas deguonies davyklis tai liamda zondas

Parašė romas· 2009-01-23, 23:05
#15

tozass parašė:
5-2-1 radau ka reikia tas deguonies davyklis tai liamda zondas

Jis sako kad sugedes liamdos pasildymas. Gali buti blogi kontakatai, trumpina, ir pats liamda gali buti blogas. Taip pat jei siurblio voztuvas sugedes ir ismetima varo i siurbli.

Redagavo romas· 2009-01-23, 23:06

Parašė tozass· 2009-01-25, 20:39
#16

nu ka patikrinau jungtis supurskiau jas, nors WD-40 nera pati geriausia priemone, patikrinau slangas, prie EGR radau suaiziujusia vakumine slangute, pakeiciau nauja, Dabar belieka tik stebeti kolkas viskas normaliai.

Parašė tozass· 2009-01-26, 21:18
#17

po 50 km vel dega liamda ismirgsejo 1-5-2, 2-3-5, 4-4-2, 5-2-1, greiciausiai bus mires oro siurblys:|

Parašė Stulpas· 2009-01-26, 21:21
#18

pamaciau pas tave kad dujos,nenustebciaujei tokios nesamones darosi jei jos "slangines".....

Parašė tozass· 2009-01-26, 21:29
#19

dujos 4 kartos, dujos ka tik tikrintos visi parametrai normoje

Parašė romas· 2009-01-26, 21:53
#20

Tas siurblys dirba labai trumpai, 20-40sek. Pabandyk uzglusyti ji prie ismetimo kolektoriaus ir pavazinejus paziureti klaidas. Butu galima bandyt atjung ir fiske, tik neaisku kaip kompas ji tikrina.

Redagavo romas· 2009-01-26, 21:56

Parašė tozass· 2009-01-27, 09:45
#21

reiks pabandyt uzglusint, Romai tas siurblys ora ima is oro filtro dezes? man idomu kodel man i filtra is siurblio ismeta rudziu spalvos dulkes kartais su skysciu tik nezinau kas per skystis, gal jis prigeres vandens nes stovi beveik prie rato priekyje......

Parašė romas· 2009-01-27, 10:16
#22

Gali buti blogas voztuvas, kuris yra vienpusis. Ora is siurblio praleidzia i ismetimo kolektoriu, o kai siurblys neveikia, jis neleidzia ismetimui papulti i siurbli. Del sito gali mesti EGRo klaida ir t.t. Voztuvas stovi prie kolektoriaus.

Redagavo romas· 2009-01-27, 10:18

Parašė tozass· 2009-01-27, 10:32
#23

tai EGR visada buna uzdarytas, pradejus veikti siurbliui vakuminis valdymo voztuvas atidaro EGR

Parašė romas· 2009-01-27, 10:36
#24

Reiktu pabandyti ar ismes klaida kai atjungi elektrovaldyma. Jei klaidos nemestu, uzglusinti prie voztuvo ir pamirsti apie siurbli.

Redagavo romas· 2009-01-27, 10:37

Parašė tozass· 2009-01-27, 11:03
#25

reiks eksperimentuot

Parašė White· 2009-01-27, 18:45
#26

turejau greitai pasidaryt diagnostika tai tik skaicius spejau susirasyt kas parasyt neskaiciau...
gal kas galit pasakyt kas tai per klaidos
1171
1550
1132
0236
1608
1236???

Parašė romas· 2009-01-27, 19:12
#27

White parašė:
turejau greitai pasidaryt diagnostika tai tik skaicius spejau susirasyt kas parasyt neskaiciau...
gal kas galit pasakyt kas tai per klaidos
1171-Kuro reguliavimas(MAF,liamda, kiauras ismetimas-isiurbimas ir t.t.)
1550-Greicio daviklis
1132-priekine liamda
0236-Turbo slegio daviklis
1608Droselio (sklendes) blokas
1236???- Tokio nera
Pirma istrink, tik po to uzkures vel nuskaityk. Joms jau simtas metu:) Jei sitos klaidos butu, su masina nevazinetum.

Parašė White· 2009-01-27, 20:57
#28

pries men kazkur triniau, masina vazuoja... 1608 gali but termostatas?
o tas greicio daviklis wtf?

Parašė White· 2009-01-27, 21:13
#29

bet po trinimo dar akuma atjunginejau... gal tdl kruva tu klaidu, rex dar prachekint

Parašė romas· 2009-01-27, 21:14
#30

White parašė:
pries men kazkur triniau, masina vazuoja... 1608 gali but termostatas?
o tas greicio daviklis wtf?

Parasyta kad vidinis sklendes bloko gedimas, prie ko cia termostatas

Parašė White· 2009-01-27, 21:21
#31

ka as zn man cia tamsus miskas...

Parašė romas· 2009-01-27, 21:35
#32

Visos sitos klaidos yra kritines, su jomis masina nevaziuos. Gal tu tik perskaitai, bet neistrini. Tegul pasijungia istrina ir neuzvedes,iskarto perskaityk ijungias degima. Po to uzkurk pravaziuok siek tiek ir vel perskaityk. Jei kuri pasikartos(liks) tada ieskok kur beda.

Parašė tozass· 2009-01-29, 15:46
#33

siandien pradejau ardyti savo ir stai kas rasta, neveikia stai sitas voztuvas jei jis turi buti vienpusis zinoma

img141.imageshack.us/img141/8550/atvaizd003cd7.jpg
ir dar kaip ir galvojau visiskai mires oro siurblys

img177.imageshack.us/img177/1893/atvaizd005jg7.jpg

cia ka radau nuemes dangteli

img177.imageshack.us/img177/2338/atvaizd000wb5.jpg
vienu zodziu pilnas vandens, purvo, rudziu, viskas supuve....tiek ziniu

Parašė romas· 2009-01-29, 16:24
#34

Bandyk glusinti uzdejas voztuva(tarpine padaryk be skyles) Tas siurblys nei vaziavimui nei sanaudom meturi reiksmes. Jei nemes klaidos taip ir vazinek. Cia nuotraukoje uzdaromasis(reguliuojamas) voztuvas, turetu buti dar vienas (vienpusis) bet keitesi ta sistema daznai, gal ir nera daugiau. Ziurek vietoje.

Redagavo romas· 2009-01-29, 16:33

Parašė tozass· 2009-01-29, 17:11
#35

be sio voztuvo tik EGR voztuvas priekyje daugiau voztuvu nera

Parašė tozass· 2009-01-29, 20:38
#36

uzglusinau voztuva iskarto dega liamda ir ismeta 4-4-2

Parašė romas· 2009-01-29, 21:00
#37

Idomi cia klaida "siurblio reles gedimas. siurblys dirba pastoviai"
Cia elektronikos gedimas, reik ziureti vietoje kas ir kaip
img125.imageshack.us/my.php?image=76783216eb3.jpg
Su tom nuotraukom tai tikra nesamone gaunasi:o negi negalite padaryti kaip visuose normaliuose forumuose, ikeli tiesiai is kompo, be jokiu ten ejimu per ......

Redagavo romas· 2009-01-29, 21:49

Parašė tozass· 2009-01-29, 22:14
#38

rele visai isimta dabar fiskes laisvos, rele pilna vandens buvo, visos jungtys pazaliave...ai dar patikrinau EGR voztuva jis veikia uzdarytas ismetamos dujos nepatenka i isiurbima

Redagavo tozass· 2009-01-29, 22:16

Parašė romas· 2009-01-29, 22:19
#39

Yra jo saugiklis, gal bandyti ji atjungt. Ziurek vietoj

Redagavo romas· 2009-01-29, 22:20

Parašė tozass· 2009-01-29, 22:21
#40

su saugykliu tai geras visai, rusiskas manualas raso kad saugyklis Nr.8 oro siurblys, o pas mane visai kita

Parašė romas· 2009-01-29, 22:22
#41

Gal kompas mato kad nera reles. Reiktu bandyt ja pajungti.

Parašė tozass· 2009-01-29, 22:25
#42

jei ji dar veiks, nors ventiliatoriaus rele tokia pati

Parašė tozass· 2009-01-31, 18:47
#43

ideta rele, kolkas vaziuoja be klaidu:)!

Parašė tozass· 2009-06-01, 20:59
#44

ir vel karusele is naujo, vel meta klaida 4-4-2 rele yra, net ideta kita pabandymui bet tik uzkuri ir klaida yra:(

Parašė leonex· 2009-12-14, 13:16
#45

sveiki visi, gal kas zino kas tas "integrator" toki paaiskinima radau manuale nuo kodo 1-1-3 is antro kontakto variklio diagnostikos volvo 850 93m masina benzinas

Parašė mindejas· 2010-06-17, 20:01
#46

Kažkada buvau rases del klaidos P1672 db atsirado dar viena P0505.

P1672 reiksme: (ECM-8410) +5V power supply, Signal too low ir si klaida yra pasikartojanti (Intermittent Fault), pries tai maniau, kad low engine oil level, bet raso kitaip. Paaiskinkit kas cia per 5 voltai, is kur jie? Kazkoks + laidas nekontaktuoja ar kas.

P0505 reiksme: Idle Air Control System, cia kazkas su oro tiekimo sistema kiek suprantu. Kas uzsikimse gali but ?

Auto ne taip važiuoja, trūksta traukos, važiuojant nuo zemu sukiu pradeda trukčiot (nevisada).

Beje dekui Fino kad nuskaite klaidas :)

Redagavo mindejas· 2010-06-17, 21:09

Parašė Fino· 2010-06-17, 22:50
#47

as nezinau... ryt pnagrinesiu

Parašė mindejas· 2010-06-18, 00:16
#48

ok. lauksiu

Parašė Fino· 2010-06-18, 08:24
#49

P0505 - blogos laisvoe eigos apsukos.
Laisvos apsukos regulioja ETCS (Elektronine gazo valdymo sistema)
ETM darbo principas - tai varikliukas, kuris valdo pacia sklende, bei TPS (throttle position sensor, daviklis, sensorius), kuris detektina sklendes atidarymo kampa. Jis kontrolioja sklende ir atidarineja/uzdarineja ja dozuojant oro kieki kad palaikyti laisvas apsukas. Centrinis kompas deklaruoja gedimo klaida jeigu nukreipimas nuo uzduotu parodymu yra 5 arba daugiau kartu per vaziavimo cikla. Ir tada ECM jungia MIL (malfunction indicator lamp) lempute (kitaip - check engine). Jeigu laisu apsuku darbo netolygumas yra daugiau negu 5 kartai, ir sudaro daugiau negu 200 aps/min paklaida, jungiama ne tik MIL lempute bet ir deklaruojama 0505 klaida. Atitinkama - isvada, kad laisvos apsukos pas tave sokineja 650 - 850 ir dugiau, arba 850 - 1050 ir daugiau.
Priezastys:
1. vidinis ETM sklendes gedimas (pasireiskia ne tik virsuje aprasytais simptomais, bet ir, kartais, masina pradeda trukcioti, pasidaro vatine ir pan, kolkas nedeklaruojant ETM klaidos, nes "mirtis" tik arteja) - laukti progreso ir klaidos deklaravimo
2. variklio salto oro isiurbimas (iki kolektoriaus) nesandarus - tikrinti
3. vakumines zarneles nesandarios - tikrinti

Parašė Fino· 2010-06-18, 08:52
#50

P1672 Camshaft position valve reset signal, daug aprasymu nera, taciau sita klaida nukreipia irgi i ETM gedima, ir deklaruoja sklendes darbo sutrikima. Yra ir kiti klaidu issiftravimai, kaip zemas tepalo lygis ar pan. Taciau, siuo atveju, as asmeniskai esu isitikines kad sitas abi klaidas sujungia ETM.

Tiek is mano puses.

Parašė Rimuxs· 2010-06-18, 15:55
#51

O gal uzteks tik sklende issivalyti?

Parašė mindejas· 2010-06-18, 17:18
#52

Aciu uz issamu atsakyma :)
bandysiu sklende valyt, tikiuosi pades.

Parašė mindejas· 2010-06-18, 17:38
#53

Dar vienas pastebejimas: benzinu vaziuojant apsukos stovi kaip ikaltos, numetant i laisva atsistoja ir viskas ok. O ant duju tarkime nuo 3000 sukiu numetus i laisva, jos pakrenta kartais net iki 400 sukiu, nzn kodel taip yra - dujos sureguliuotos gerai. Siaip gal del duju ta klaida mestu - kad jos pakrenta zemiau negu reikia, bet snd vaziuojant benzinu ismete vel kazkokia klaida. I kalna paspaudziau virs 3500 ir isiziebe..

Parašė Fino· 2010-06-18, 18:10
#54

As issamiai aprasiau klaida ir visus imanomus simptomus, ieskok bedu tenais. Jei nori - galime kartu bandyti ieskoti.

Parašė Evaldas· 2010-06-28, 13:48
#55

Gal kas galėtų padėt su užrašu "Ralentir ou vitesse sup." (check engine lemputė tuo metu mirkčioja, bet po kiek laiko abu dingsta). Pažodžiui verčiant, suprantu, kad "sumažinti iki kažkokio greičio".
Pora kartų užsidegė, kai bandžiau pagazuot po to, kai biški ant dujų trukčioti pradėjo (turbūt dėl misfire vienam cilindre (bent kompas taip rodė) - reiks purkštuką/šlangutę žiūrėt), bet ką tas užrašas simbolizuoja?.