Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Volvo ir SAAB gresia bankrotas

Parašė eray· 2008-12-02, 09:38
#1

Ford ir GM kreipėsi į ??vedijos vyriausybę, kad padėtų išgelbėti SAAB ir Volvo nuo gresiančio bankroto. Pirkėjų šioms gamykloms nėra, kadangi labai sunki jų finansinė padėtis:

http://www.dv.ee/...mp;ref=rss

Parašė tozass· 2008-12-02, 09:53
#2

joooooo geri laikai:|

Parašė Andrej850· 2008-12-02, 10:00
#3

jooo, nekas nekas... Geri laikai atejo tikrai, o tai dar tik pradzia...

Parašė Fino· 2008-12-02, 10:03
#4

Patikekit, nei saab nei volvo nebankrotuos.

Parašė Domas· 2008-12-02, 10:08
#5

Pati marke gal ir nebankrutuos, bet paprasciausiai galimas daiktas, kad ja perpirks kita bendrove.

Parašė Andrej850· 2008-12-02, 10:14
#6

Greiciausiai taip ir bus, kad kasnors perpirks... kaip nors problema tai bus isspresta...

Parašė eray· 2008-12-02, 10:15
#7

Domas parašė:
Pati marke gal ir nebankrutuos, bet paprasciausiai galimas daiktas, kad ja perpirks kita bendrove.


Tata Motors :)

Parašė Fino· 2008-12-02, 10:21
#8

o ka tata blogai?

Parašė Domas· 2008-12-02, 10:23
#9

eray parašė:
Tata Motors :)

Greiciau jau SAIC (Shanghai Automotive Industry Corporation), jie jau neseniai derejosi del Volvo pirkimo. Nupirko Roveri, MG, taip pat jiems priklauso VW, Cadillac, Chevrolet, Saab gamyklos Kinijoj. Na, kinai pastaruoju metu pinigu turi, bet nenoreciau kad Volvo nupirktu :(

Parašė Domas· 2008-12-02, 10:26
#10

John_Smith, gera mintis, dw klube susimetam ir nupirksim :D

Parašė Andrej850· 2008-12-02, 10:41
#11

Jei netures iseities, tai ir parduos kinams. Pinigu jie turi, darbo jega pigi... kodel gi ne...

Parašė Leon· 2008-12-02, 10:42
#12

Greitai viskas bus is China..Nes nieks nenori dirbt apart kinus....China is manage...!

Parašė Andrej850· 2008-12-02, 10:46
#13

Na ziurekit koks TATA gamintojas ir nusipirks Volvo, o tada bus juoko... Kai isriedes i musu kelius skarbonkes su volvo logotipu... tada bus kraxas... Nebent Svedu vyriausybe nupirktu si koncerna...

Parašė Domas· 2008-12-02, 11:07
#14

griezhtas parašė:
Tai, kad volvo trucks del krizes ne mazesni uzpakliukas dabar turi.
Plius, 0.5 mlrd. USD nuostolio per ketvirti daranti imone kazin ar labai jau skanus kasnelis... reikia kitur daug uzsidirbt, kad galetum islaikyt toki "versla"

Matai, tas nuostolis priklauso nuo vadovybes rinkodaros ir strategijos. Kokie kinai viska apkarpytu, kad tik pelna gautu, prisimenu taip buvo ir Siemens-Mobile, kai jam bankrutavus nupirko Benq, tada tapo Benq-Siemens, kiek zinau jie ten visa strategija pertvarke, sekesi jiems metus ar du, bet po to vel pardave...

Parašė Domas· 2008-12-02, 11:09
#15

ciopa parašė:
Aš gal neteisus, bet labai panašu į tai, kad norima parodyti padėtį blogesnę nei yra. Tam kad gauti didesnę paramą iš valstybės, tipo krizės padariniams sumažinti.

Bet kad Ford jau gal daugiau nei pries 2 metus vis uzsimindavo apie Volvo pardavima, o dabar kai tokie laikai, tai toks sprendimas is vis labai tiketinas.

Parašė Domas· 2008-12-02, 11:23
#16

JURAS parašė:
Man kazkaip atrodo, jog greiciausiai pati Svedijos vyriausybe perims VOLVO, nes pagal svedu mastyma, tai tikrai nemanau, kad vyriausybe leistu kinams paimti VOLVO, cia visiems svedams butu smugis zemiau juostos:(

Na, tame straipsnyje uzsimenama, kad galetu skirti parama, o gal net isigyti dali akciju - va cia tai butu gal ir neblogai.

Parašė volvofanas· 2008-12-02, 13:06
#17

is jusu tai gal neatims, bet is jauno zmogaus kuris dar tik 4** turi tai dar ir kaip atims kur perspektyva? juk jei bankrutuos volvo teks dviraciu vazineti arba autobusu :(

Parašė Andrej850· 2008-12-02, 13:41
#18

vitalik parašė:
Dabar teks perejdineti i vokiskas mashinas ... Jai jie nebankrotos ....

Opelis jau ant bankroto ribos

Parašė volvofanas· 2008-12-02, 13:48
#19

tada is jonavos ne kojos.... su vokiskais grabais nevazinesiu....

Parašė JBravo· 2008-12-02, 14:44
#20

volvofanas parašė:
tada is jonavos ne kojos.... su vokiskais grabais nevazinesiu....


pazvengciau sutikes einanti ir atsidares langa ish kokios tais "vokisko grabo" oj kaip pazvengciau...
siaip kinijos investuotojaj labai realus variantas, o ir velgi pagal pasaulines tendencijas tai yra tikslingiausiai ir pelningiausiai dirbantys auto gamintojaj.. nepamirskim kas buvo pries kokius 5-7 metus, ir Kia ir Huyndaju visi zvenge... o dabar ... kia ceed populiariausa europoje, su milziniskom garantijom, puikiu patikimumu... hundayaus kibiriukai irgi puikiai vertinam to pacio vokieciu TUV...

zvelgiant dar anksciau i istorija prisiminkim ir Datsun, kuris kopijavo jaguara, ir laikui begant issivyste i nissan... visi nuo kazko dirba, o siuo metu kinieciai, manau jog neilgai laukus paims puikias pozicijas pasaulyje, o tai dar pagreitintu vieno is pasaulio permium brando turejimas...

Parašė Andrej850· 2008-12-02, 16:02
#21

JBravo parašė:
volvofanas parašė:
tada is jonavos ne kojos.... su vokiskais grabais nevazinesiu....


pazvengciau sutikes einanti ir atsidares langa ish kokios tais "vokisko grabo" oj kaip pazvengciau...
siaip kinijos investuotojaj labai realus variantas, o ir velgi pagal pasaulines tendencijas tai yra tikslingiausiai ir pelningiausiai dirbantys auto gamintojaj.. nepamirskim kas buvo pries kokius 5-7 metus, ir Kia ir Huyndaju visi zvenge... o dabar ... kia ceed populiariausa europoje, su milziniskom garantijom, puikiu patikimumu... hundayaus kibiriukai irgi puikiai vertinam to pacio vokieciu TUV...

zvelgiant dar anksciau i istorija prisiminkim ir Datsun, kuris kopijavo jaguara, ir laikui begant issivyste i nissan... visi nuo kazko dirba, o siuo metu kinieciai, manau jog neilgai laukus paims puikias pozicijas pasaulyje, o tai dar pagreitintu vieno is pasaulio permium brando turejimas...


Tos garantijos tik isdurinejimas, kai issiaiskini kam teikiama ta 5 arba 7 metu garantija... Teko ne karta susidurt su Hyundai 5 metu garantija automobiliui... O pasirodo ta garantija teikiama tik agregatams, t.y. motorui, greiciu dezei ir diferiencialui...

Parašė JBravo· 2008-12-02, 16:24
#22

kia ceed' 7metu garantija su 150 k km apribojimu siuo metu. o beje kam dar tu garantijos nori, kebului rodos pas visus ar tais metai ar tai du ...

Parašė enjoyer· 2008-12-02, 16:38
#23

Nusipirk Iveco is musu ;) Pirmi metai - pilna garantija. Antri - tik drivetrain'ui. O po dvieju metu - mokek pinigelius ;)

Parašė JBravo· 2008-12-02, 16:43
#24

bet iveco turbut per pusmeti normaliai dirbdamas tuos 150k km susuka :)

Parašė Andrej850· 2008-12-02, 16:44
#25

Jeigu ne greiciau...

Parašė JBravo· 2008-12-02, 17:00
#26

tj bet galvoju gal aju furom nededa to kilometrazo apribojimo :) jei jau tokias trumpas garantijas duoda :))

Parašė JBravo· 2008-12-02, 17:03
#27

beje as pvz per metus susuku apie 30 k km, todel kia ceed garantij amane visiskai tenkintu .,. ir jei atvirai kia ceed yra tarp variantu galimu pirkti .. dyzleiukas automatas, isvaizda bent man puiki ... garantija agregatams, kodel gi ne .. todel gristant prie temos nespjaukim ir i siauraakiu ne japonu bandymus isitvirtinti automobiliu rinkoje ;)

Parašė JBravo· 2008-12-02, 17:52
#28

Vyckis kiekvienas ziuri is savo puses, man automobilis reikalingas patikimas, ekonomiskas, grazus ir tiek ... ash ten laisvalaikio neleidziu, as su juo dirbu, kia ceed kiek vazinejau komforto turi daugiau nei mano s40, salono medziagos geresnes... servisa prisiima kia atstovai (7 metam) ir gali visiskai nesukti galvos kas kaip ir kodel... manes tikrai visiskai nezavi galu ieskojima sugedusioj senoj auto vazinejimas per 20 meistru ir panasiai... man reikia aptikimumo. tau matyt kitaip.

as nesakau kad volvo ar mb blogai, tiesiog manau kad dabartinej situacijoj yra verta pirkti Brand new automobili, o nei volvo nei mb as neipirkciau ... tiksliau visiskai nenoriu moketis lizingu uz automobili, yra kitu dalyku kur galima apsikrauti paskolomis.

jaguarus geriau isbrauk is to saraso, kiek esu susidures ... neduok dieve .... neduok dieve.. nepatikimumo virsune

Parašė eray· 2008-12-02, 19:13
#29

Persėdau iš Peugeot 605 į Volvo V70, tai komforto prasme jaučiuosi labai nukentėjęs :)
Bet į Peugeot 605 manau daugiau nesėsiu, nes niekada negali būti garantuotas, kad jis atliks tiesioginę savo funkcija - nuveš iš taško A į tašką B.
??iuo metu jei pirkčiau kitą auto, didžiausią dėmesį kreipčiau į patikimumas+saugumas. Manau Volvo tai duoda.

Parašė kaiser· 2008-12-02, 20:26
#30

Na sorry liaudis, bet snekat taip lyg Volvo jusu religija butu. Vienas ne su Volvo autiku nevaziuos, kitam vokiskas vezimas blogai. Ir isvis, atrodo kad gyvybe uz Volvo atiduoti galetumet. Bet lazinuosi, kad praejus metams ar dviems nemaza dalis jusu sedes jau kito gamintojo automobiliuose.
Beje, kuo kinieciai blogai? Juk jie tik investuotojai butu. Kaip neprapuole Volvo nupirkus amerikonams, taip neprapuls nupirkus kinieciams ar indams. Niekas nenores nustekenti brangaus pirkinio ;)

Parašė Domas· 2008-12-02, 20:43
#31

kaiser parašė:
Na sorry liaudis, bet snekat taip lyg Volvo jusu religija butu. Vienas ne su Volvo autiku nevaziuos, kitam vokiskas vezimas blogai. Ir isvis, atrodo kad gyvybe uz Volvo atiduoti galetumet.

:D man irgi is to juokas ima, lyg Volvo tai jau gyvenimo prasme ir budas. Ta pati gali pasakyt bet kurios kitos markes entuziastai...

Parašė volvofanas· 2008-12-02, 20:46
#32

taip domai sutinku su tavimi, kiekvienas turi religija, as turiu ne volvo as turiu svedija, ir kas imanoma perku svedisko, ar prasau atsiusti draugu is svedijos, nebus volvo vazinesiu koeningsegg ir bus gerai :D

Parašė Domas· 2008-12-02, 20:52
#33

volvofanas parašė:
taip domai sutinku su tavimi, kiekvienas turi religija, as turiu ne volvo as turiu svedija, ir kas imanoma perku svedisko, ar prasau atsiusti draugu is svedijos, nebus volvo vazinesiu koeningsegg ir bus gerai :D

Vemt vercia toks susizavejimas, lietuvis garbina Svedija, nu ka as zinau...

Parašė volvofanas· 2008-12-02, 21:11
#34

tai kad as nelietuvis :) tai yra mano asmeninis gyvenimas taip pat kaip ir kitu todel neskatinu kitu ta svedija gerbt :) , taip pat kaip cia dabar kas absiskelbtu kad netiki i dieva o tu sakytum tu ka i dieva netiki mane vemt vercia :)

Redagavo volvofanas· 2008-12-02, 21:13

Parašė JBravo· 2008-12-02, 23:12
#35

cia yra bullshit ... visiskas... 95 procentai zmoniu cia sedi ne del to kad jie yra volvo automobilio fanai, o del to kad del atsitiktinumo, arba del konkreciu situaciju jie pasirinko volvo ... pripazinkim kad volvo yra vienas ish premium brandu ... bet deja jis niekuo neypatingesnis uz kitus, ir garbint cia nera ka, nekalbant apie vaiksika uzhsispyrima.

Parašė Domas· 2008-12-02, 23:24
#36

Yra ir labiau "premium" brandu nei Volvo...

Parašė JBravo· 2008-12-02, 23:27
#37

Domas parašė:
Yra ir labiau "premium" brandu nei Volvo...


:) beabejo, sita pasakiau labai stipriai apibendrintai :))

Parašė romas· 2008-12-02, 23:29
#38

Nu neiskenciau ir as, kai pradeda apie premium brandus. Ar zinote kad nauju XC 90 vaziuokle "subyra" (buna pakeista pilnai) per 100000-120000tkm.Cia is statistikos. Vat tau ir "premium":)

Parašė Domas· 2008-12-02, 23:30
#39

Sakykim - kokybiskas brand'as ir tiek ;)

Parašė JBravo· 2008-12-02, 23:32
#40

premium taj as kazkaip linkes vertint kainos segmente... volvo yra brangesniajame ...

Parašė enjoyer· 2008-12-02, 23:48
#41

Dabar bijau pameluot, zinok... Daily atrodo 200 000km arba du metai. O del vilkiku dabar nepamenu. As detalistas , o ne auto pardavejas :) Turejom viena mikroautobusiuka 8m senumo prabegusi 900 000km :) Ir net nesupuves dar buvo :) O vilkikai kur pas mus i servisa atrieda, tai drasiai per metus 80 000-100 000km prabega.
P.s. visada buna isskirtiniu ridos ir garantijos atveju, pagal atskira distributoriaus susitarima. Buna atveju,kad netgi iprastas aptarnavimas buna gamintojo saskaita. Ieina i garantija. Bet cia labai retas atvejis.

O.k. nuklydom nuo Volvo reikalu. Back to topic.

Parašė arvydas67· 2008-12-03, 11:33
#42

Atėjo tokie laikai, kada automobilių markės, tai tik simboliai, ženkliukai. Maniškėj Volvo850 randu dalių pagamintų vos ne visoj Europoj, ką ten Europoj - pasauly. ??vediško maža, bet pati dvasia, tiesa - išlikus. Su kitom markėm tas pats. Gal, sakyčiau, svarbiau tai, jog vieni modeliai būna labiau vykę, kiti nugrimsta į užmarštį labai greit. Skiriasi pačių pirkėjų prioritetai, net pagal šalis, tautybes, mentalitetą, galų gale. Gal todėl pasauly nevyrauja 2-3 gamintojai. Kol kas. Nes vis labiau įsigalioja vieningi automobilių gamybos standartai, saugumo reikalavimai ir pan. Ir dar. Esame ir dar ilgai būsime ta valstybė, kurioje mažai kas pirks automobilius salonuose, o dauguma važinės 10-15 metų senumo mašinom, o čia jau kiti standartai ir prioritetai... arvydas67 VOLVO850TDI

Parašė JBravo· 2008-12-03, 11:39
#43

griezhtas parašė:
Romas parašė:
Nu neiskenciau ir as, kai pradeda apie premium brandus. Ar zinote kad nauju XC 90 vaziuokle "subyra" (buna pakeista pilnai) per 100000-120000tkm.Cia is statistikos. Vat tau ir "premium":)


Jaguar tiek isvis neatlaiko, bet kas paneigs, kad Jaguras premium masina :)

Premium tai marketingo rezultatas, o ne kokybes. Toyota gi tokia kokybiska ir patikima, bet premium vardo neturi.


toyotos siekis ir yra but paprasta " liaudies " masina .. taj ir yra ju raktas i sekmes...
o del premium juk toyota, ne niekas kitas turi lexus, taciau del marketingo tikslu jie stengiasi siu brandu reklamos nemaisyt

Parašė OxyGen· 2008-12-03, 13:41
#44

dabar yra masinio vartojimo laikai ir visi gamintojai stengiasi kad nupirktas daiktas kuo trumpiau laikytu ir tu pirktum vis nauja nes tai jam yra pelnas kaip sake destytojas jai tau telefonas laiko 5metus tai yra kazkas blogai gamintojui
paziurekit kokie buvo patys populiariausi modeliai pasaulyje - pigus paprasti isnaudojamas kiekvienas centimetras kad zmogus galetu juo vazinet daug metu jai reikia ir pats pataisytu
paziurekit kiek isnyko gamintoju po karo isnyks gal ir dabar ju bet nuo to mums mazai kas pasikeis

Parašė eray· 2008-12-08, 09:14
#45

Atrodo, viskas linksta link to, kad "Volvo" bus parduotas ..... rusams:

Automobilių gamintoja ?€žFord Motor?€? pradėjo svarstyti jai priklausančios kompanijos ?€žVolvo?€? pardavimą su potencialiais pirkėjais, praneša švedų laikraštis ?€žDagens Industri?€?. Praėjusią savaitę pagrindinėje ?€žFord?€? būstinėje JAV lankėsi kažkokios Rusijos bendrovės atstovai. ??vedų leidinys smulkmenų nepateikia, remiasi anoniminiais šaltiniais.

http://www.delfi....d=19574480

Lada V70 :)

Parašė Andrej850· 2008-12-08, 10:40
#46

eray parašė:
Atrodo, viskas linksta link to, kad "Volvo" bus parduotas ..... rusams:

Automobilių gamintoja ?€žFord Motor?€? pradėjo svarstyti jai priklausančios kompanijos ?€žVolvo?€? pardavimą su potencialiais pirkėjais, praneša švedų laikraštis ?€žDagens Industri?€?. Praėjusią savaitę pagrindinėje ?€žFord?€? būstinėje JAV lankėsi kažkokios Rusijos bendrovės atstovai. ??vedų leidinys smulkmenų nepateikia, remiasi anoniminiais šaltiniais.

http://www.delfi....d=19574480

Lada V70 :)

Niva Cross Country :)

Parašė arvydas67· 2008-12-08, 12:54
#47

Na, kad rusai investuotų į gamybą, o ne į žalivų gavybą - nonsensas. Tam vien pinigų neužteks, tam reik mokslinio potencialo, masės aukšto lygio specialistų, galų gale rinkos nepigiems Volvo automobiliams. Nors, tiesa, dalis turtingų rusų NETURI KUR dėt pinigų, tad kažkokią dalį atpigusių akcijų tikrai gali įsigyt, juo labiau, kad ir žaliavų automobilių pramonei - metalo, chemijos produkcijos, plastikų jie turi palyginus nebrangių, kokybiškų. Turiu daug informacijos apie dabartinę padėtį rusų avtoprome - liūdna ji, reik pasakyt. Kuriami įvairūs projektai su užsienio kompanijom, kartais pavyksta, bet ilgai negyvuoja, arba yra ant vegetavimo ribos. Automobilių surinkimas iš taip vadinamų mašinokomplektų būtų geras variantas pradžiai, bet eiliniam rusui neįperkamas. Apie ''savus''rusiškus auto geriau net nešnekėt... Visi su nostalgija prisimena senųjų žigulių kokybę ir ilgaamžiškumą. Pats turėjau VAZ 2102, svajonė buvo šeštukas, deje vėlesni modeliai nuvylė daugelį pirkėjų. Taip, kad baimintis, jog rusai nupirks Volvo nematau reikalo, o jei dalis akcijų jiems atiteks - nuo to visiems tik geriau bus. Gal lengvi naftiniai pinigai atneš naudos ne tik Rusijos oligarchams, bet ir eiliniams piliečiams. Ir ne tik Rusijos. Ekonomika jau dabar globali.

Parašė Domas· 2008-12-08, 13:02
#48

Jei rusai nupirktu Volvo, nezinau kiek nukentetu kokybe (turbut nemazai), bet jau dizaino atzvilgiu tai butu visiskai pi***ec...

Kai paziuri i rusu gaminamus auto, tai ju kebulu dizainas be jokios abejones prasciausias pasaulyje (naujausi modeliai atrodo 10 m. senumo); salono isvaizda ir jo medziagu kokybe apgailetina; masinos paaukstintos, kad atitiktu rusijos kelius.

Redagavo Domas· 2008-12-08, 13:06

Parašė Andrej850· 2008-12-08, 13:08
#49

Bet gali but ir variantas, kad Rusija pekls savo gaminamu auto kokybe gavusi informacijos is Volvo. Sis variantas irgi imanomas.

Parašė JBravo· 2008-12-08, 13:17
#50

labiausiai imanomas variantas taj kad rusai nupirks volvo taps valdybos pirmininkais, o gamykla kaip dirbo taip ir dirbs, su tais paciais senais dizaineriais ir visu kitu ...

Parašė Domas· 2008-12-08, 13:22
#51

Andrej850 parašė:
Bet gali but ir variantas, kad Rusija pekls savo gaminamu auto kokybe gavusi informacijos is Volvo. Sis variantas irgi imanomas.

Kazkaip labai abejotina... Jie turetu visa patirti ir technologijas imt is Volvo, abejoju ar rusai tenoretu vadovaut imonej pasilikdama visus esamus darbuotojus/specialistus, garantuotai ikistu savus, kuriu pasiulymai ateities modeliams tikrai atsilieptu manau ne i geraja puse (nebent kaina). Kaip butu pvz. su platformom, juk dabartines platformos yra Ford, tai jie turetu arba pirkt kazkokias platformas, arba kurt savas (:o).

Nezinau, bent jau as tai neisivaizduoju rusu imones kuriancios modernius automobilius, pasaulyje konkurencingus europietiskiems ir japoniskiems automobiliams.

Parašė Domas· 2008-12-08, 13:24
#52

JBravo parašė:
labiausiai imanomas variantas taj kad rusai nupirks volvo taps valdybos pirmininkais, o gamykla kaip dirbo taip ir dirbs, su tais paciais senais dizaineriais ir visu kitu ...

Tai jei Volvo iki dabar dirbo nepelningai, tu manai nereikes apkarpyt islaidu, darbuotoju atlyginimu kad pradeti gaut pelna? Kad pradetu pelningai dirbti, visu pirma reiketu mazinti islaidas, taigi tektu mazinti atlyginimus (kazin ar visi buve darbuotojai noretu likti uz sumazinta atlyginima), ir dar reiketu mazinti islaidas medziagoms (=maziau kokybes).

Parašė Domas· 2008-12-08, 13:26
#53

JURAS parašė:
Niekas neisivazidavo, kad korejieciai gamins automobilius, o KIA visai nieko, arba Hyunday irgi atsigaves, o palaukite, kinai kai duos po penikub metu, visi apsals, tad nemanau, kad ir rusai nesugebetu gaminti geru auto, tiesiog reikia gero vadovavimo ir trupucio tvarkos, tada viskas ciki bus.

Va, kinais, korejieciais tikiu, matosi kaip jie sparciai vystosi, o va rusai, tikrai auto pramonej jau kelis desimtmecius nekonkurencingi vakaru rinkai.

Parašė romas· 2008-12-08, 13:47
#54

Negi galvoji kad rusai persikels visas gamyklas i rusija:) Jie tik investitoriai (tas pats kinieciai ar korejieciai ar indai) Gal koki modeli savo rinkai gaminti(kaip bmw) O jei neatsiras visai kam investuot, teks uzdaryt.

Parašė Domas· 2008-12-08, 13:53
#55

Romas parašė:
Negi galvoji kad rusai persikels visas gamyklas i rusija:) Jie tik investitoriai (tas pats kinieciai ar korejieciai ar indai) Gal koki modeli savo rinkai gaminti(kaip bmw) O jei neatsiras visai kam investuot, teks uzdaryt.

Tai aisku kad neperkels. Bet tam kad pradetu pelningai dirbti, jiems juk teks mazinti gamybos islaidas ir atlyginimus, ir tikrai automobiliu kurime/gamyboje dalyvaus bent jau dalis rusu. Na jei vadovai tikrai protingi bus, tai gal ir pavyks. Bet Ford didele imone, turejo isvysciusi technologijas, gamino skirtingu markiu automobilius ant tu paciu platformu (kad sumazintu automobilio kaina), ir tai nesugebejo islaikyti imones, o rusams gi dar sunkiau bus.
Jei noretu islaikyti kokybe, tektu kazkaip gauti pigesnes darbo jegos.

Redagavo Domas· 2008-12-08, 13:56

Parašė romas· 2008-12-08, 14:11
#56

Investuotojai ziuri i prieki ir jei tektu mazinti ir taip neturinciu paklausos gaminiu kokybe butu is karto pasmerkti krachui. Jie zino kad pradzioje eis i minusa, bet jei geri strategai, po keliu metu viskas atsipirks su kaupu, Jus kaip "lansbergininkai" , rusus laikote tokiais durnais, negalvojanciais, o jie ir toliau gyvena, o vakarai(ypac vokieciai) stengiasi palaikyti rysius, nes rusai turi daug pinigu.

Parašė romas· 2008-12-08, 14:47
#57

Domas parašė:
Romas parašė:
Negi galvoji kad rusai persikels visas gamyklas i rusija:) Jie tik investitoriai (tas pats kinieciai ar korejieciai ar indai) Gal koki modeli savo rinkai gaminti(kaip bmw) O jei neatsiras visai kam investuot, teks uzdaryt.

Tai aisku kad neperkels. Bet tam kad pradetu pelningai dirbti, jiems juk teks mazinti gamybos islaidas ir atlyginimus, ir tikrai automobiliu kurime/gamyboje dalyvaus bent jau dalis rusu. Na jei vadovai tikrai protingi bus, tai gal ir pavyks. Bet Ford didele imone, turejo isvysciusi technologijas, gamino skirtingu markiu automobilius ant tu paciu platformu (kad sumazintu automobilio kaina), ir tai nesugebejo islaikyti imones, o rusams gi dar sunkiau bus.
Jei noretu islaikyti kokybe, tektu kazkaip gauti pigesnes darbo jegos.

Domai, uzsienyje nieks niekada atliginimu nemazina. Mazina darbo valandas, darbuotoju skaiciu, darbo apimti, bet atlyginimas cia sventas reikals. Neisivaizduoju kas butu jei kurioje vakaru salyje sumazintu atlyginimus.LT viskas imanoma, nes iki demokratijos ir supratimo, (kad zmogus bosui uzdirba pinigus o ne bosas uzdirbes darbuotojui moka) dar toli

Parašė JBravo· 2008-12-08, 17:03
#58

Domas parašė:
JBravo parašė:
labiausiai imanomas variantas taj kad rusai nupirks volvo taps valdybos pirmininkais, o gamykla kaip dirbo taip ir dirbs, su tais paciais senais dizaineriais ir visu kitu ...

Tai jei Volvo iki dabar dirbo nepelningai, tu manai nereikes apkarpyt islaidu, darbuotoju atlyginimu kad pradeti gaut pelna? Kad pradetu pelningai dirbti, visu pirma reiketu mazinti islaidas, taigi tektu mazinti atlyginimus (kazin ar visi buve darbuotojai noretu likti uz sumazinta atlyginima), ir dar reiketu mazinti islaidas medziagoms (=maziau kokybes).


siuo metu visi jie dirba nepelningai.
o beje pelnui auto brando amnau daug daugiau itakos turi marketingas, negu techniniai kastu mazinimai

Parašė Sanilas· 2008-12-11, 14:23
#59

Siandienos VZ straipsnis

http://vz.lt/Defa...mp;ref=rss

Svedija visgi rems savus.

Redagavo Sanilas· 2008-12-11, 14:24

Parašė arvydas67· 2008-12-11, 14:44
#60

Nepyragai visur -Indija, Kinija ne išimtis. Norėtusi, žinoma, kad VOLVO ir SAAB liktų daugiau mažiau švediškais automobiliais bent savo dvasia. Tikiuosi, jog taip ir liks, nes ir rytiečiai supranta, kad drąstiškas imidžo, išvaizdos, vardo ar net kilmės pakitimas finansiniu požiūriu retai kada pasiteisina. Juk tikrai tas, kuris šiandien važinėja su VOLVO XC70 ar pan. nepersės į Hyundai, KIA, LADA ar kitus nerimtus auto... :)

Parašė Domas· 2008-12-11, 15:22
#61

arvydas67 parašė:
Juk tikrai tas, kuris šiandien važinėja su VOLVO XC70 ar pan. nepersės į Hyundai, KIA, LADA ar kitus nerimtus auto... :)

Tikrai ne visi. As jei tureciau kelias masinas, tai kaip darbine masinyte trintis po miesta, tikrai apsvarstyciau Hyundai ar KIA, aisku kita masina turetum normalesne.

Redagavo Domas· 2008-12-11, 15:25

Parašė JBravo· 2008-12-19, 16:03
#62

o kaip daznai jus cia kur nors isvaziuojat ? :| mano auto 99 procentai dirba darbo ir mokslo tikslais trinimuisi po miesta ... tokio kaip "kur nors isvaziuoti" pa smane apskritai nera... keliones jau metai kaip planuoju tik lektuvu, arba kazkokiui kitu budu ... i keliones su auto stengiuosi nesileist ...

na dabar vaziusim slidinet, bet velgi, su nuomuotu autobusiuku ... taip kad man pilnai pakaktu darbines kia pro ceed ar kokia ten ( ta grazi dvidure ) ;)))

Parašė Domas· 2008-12-19, 16:28
#63

JBravo parašė:
o kaip daznai jus cia kur nors isvaziuojat ? :| mano auto 99 procentai dirba darbo ir mokslo tikslais trinimuisi po miesta ... tokio kaip "kur nors isvaziuoti" pa smane apskritai nera... keliones jau metai kaip planuoju tik lektuvu, arba kazkokiui kitu budu ... i keliones su auto stengiuosi nesileist ...

na dabar vaziusim slidinet, bet velgi, su nuomuotu autobusiuku ... taip kad man pilnai pakaktu darbines kia pro ceed ar kokia ten ( ta grazi dvidure ) ;)))

Paprasciausiai kad ir Lietuvoj didesniais atstumais (150 ir daugiau km) pas gimines i kitus miestus nuvaziuot/parvaziuot, ar kur i kita Lietuvos gala prie juros ar dar kur paatostogaut, juk butu maloniau su vidutines klases masina vaziuoti nei su ekonomines.
O ten i darba kasdien trumpais atstumais trint koki maziuka Hyundai, ir per daug juo nesirupint :)

Redagavo Domas· 2008-12-19, 16:32

Parašė JBravo· 2008-12-19, 16:32
#64

sutinku ... bet jei tokios keliones papuola i du menesius karta ar verta tureti atskira automobili, ji drausti, varyti technikni priziureti, t.t. ir panasiai ... paskaiciavus manau kad pigiau issinuomot koki convertible butu ;)

Parašė JBravo· 2008-12-19, 16:34
#65

ir nuomuotis jeigu jau reikia ...
o siaip nematyciau problemos su ceedu nuvaziuot prie juros ... patikekit uz s40 maloniau vaziuoja ... o su s40 vaziaves as prie tos juros ir nesispjaudziau, viskas ten normaliai :)

Parašė Domas· 2008-12-19, 16:40
#66

JBravo parašė:
ir nuomuotis jeigu jau reikia ...
o siaip nematyciau problemos su ceedu nuvaziuot prie juros ... patikekit uz s40 maloniau vaziuoja ... o su s40 vaziaves as prie tos juros ir nesispjaudziau, viskas ten normaliai :)

As irgi vaziaves, nes kitokiu vaziuot prabangos neturiu :D
Na tu nuomotum, o as kitoks zmogus, jei kada gyvenime normalias pajamas turesiu, tai noreciau turet SUV'a/Pick-Up'a - i zvejyba ar i koki miska, ar koki didesni krovini parsivezt; kokia kasdienini "Dayly Beater'i" i darba; bei kokia sportiskesne/prabangesne arba "classic" auto :) (drambliuko svajonese :D)

Parašė JBravo· 2008-12-19, 16:40
#67

db pagalvojau ka surasiau ir pamasciau kad gal cia ash ir per stipriai...
as sakau tik tiek kad vienam zmogui tureti dvieju masinu yra nesamone ..
kadangi pas mus taip susikloste kad poroje yra dvi auto ... ir viena kaip tycia mano cia ishgirtas kia ceed :D tai as ateiciai galvoju sau kazka siek teik didesnio uz kia, bet irgi ekonomisko ... linkstu link accordo arba avensio ...

Parašė JBravo· 2008-12-19, 16:42
#68

Domai, Ekonomines krizes laikotarpiu stengiuosi kiek imanoma racionalizuoti net ir savo svajones :D

Parašė Domas· 2008-12-19, 16:43
#69

Siaip manau tie nauji S40/V50 visai ekonomiski ir nera labai dideles taburetes, argi ne? Visai neblogas variantas kaip sakant ir i darba ir kur toleliau :)

Parašė Domas· 2008-12-19, 16:44
#70

Ale pastebejau, kad i Off-Topic varom... :D

Parašė JBravo· 2008-12-19, 16:46
#71

jie siek tiek per brangus pagal save man ... uz tokia kaina kaip jie iseina nerealus accordai arba avensiai. tiek didesnis, tiek taupesni nei d5 .. o ir patikimumu japonu as pasitikiu .

Guti, nznau, manes dujos niekada nezavejo... ajsq nesakau vazineciau jei reiktu... bet pirmenybe vistiek dyzeliui teikiu. o juolabiau jei pasiemi garantine masina, tj dujas idejus manau prarandi garantija.

Parašė Armondo· 2008-12-19, 17:35
#72

Crossas smagi masina kai reik toleliau palekti. ir komforto pakanka ir talpa gera. Minusas tik jo ekonomiskumas. o siaip sako kuo didesne masina tuo saugesne, gal ir ci ayra tiesos??

Parašė eray· 2009-02-18, 20:07
#73

??vedai atsisakė gelbėti SAAB, greičiausiai SAAB bankrutuos jau šį mėnesį:
http://ekonomika....snis/16456

Redagavo eray· 2009-02-18, 20:08

Parašė arvydas67· 2009-02-21, 19:52
#74

Na, man kaip, apskritai, švediškų automobilių gerbėjui ne tiek svarbu kas perims VOLVO ar SAAB vairą. Tebūnie bankrotas. SVARBU KAD I??LIKT?? PA??IOS MARKĖS: VOLVO SAAB. IR ??VEDI??KA DVASIA... arvydas67

Parašė White· 2009-02-21, 20:54
#75

As asmeniskai kaip i seiminini auto tiesa tolimoj ateiti matau savo garaze land rover sport:) o kolkas mums su zmona pilnai uztenka v70, nors dar toleliau dar nelabai teko keliaut :)

Parašė volvofanas· 2009-02-21, 21:59
#76

Kazkaip nelabai tikisi kad sios gamyklos gali bankrutuot :|

Parašė arvydas67· 2009-02-26, 11:24
#77

Volvo, kiek žinau, dar nieko padėtis, bet SAAB... Piktumas ima ant tų amerikonų - proteguoja savas geldas, o tikrai rimtas europietiškas markes skandina...

Parašė Fino· 2009-02-26, 12:26
#78

O saab - isskirtinumas, estetu numyletinis.

Parašė Soulfull· 2009-02-26, 13:27
#79

sakyk ka nori, bet SOSTENA yra pats prasciausias dileris is visu tu su kuriais man teko bendraut (lyginu su BMW Krasta Auto, Vista, SilberAuto, Honda ir Subaru atstovais Klaipedoje). klientu jie "rupinasi" tik tada jei ateini nauja masina pirkt. veliau bb deje.
Anksciau pastoviai pirkau rusiska auto zurnala "Autopanorama", tai buvau tesiog suzavetas Rusijos Volvo atstovu reklamomis ir promousenu, rezultatas - XC90 3 kart populiariausias SUV rusijoje, ir Volvo pardavimai vieni geriausiu visame pasaulyje.

Parašė Samis· 2009-02-26, 13:29
#80

kai viena firma uzsiimineja 5 markiu atomibiliu pardavimais tai taip ir gausasi!

Parašė Soulfull· 2009-02-26, 14:35
#81

gal SCC prades Volvo masinom prekiaut? :)

Parašė Armondo· 2009-02-26, 14:54
#82

http://www.delfi....d=20751457