Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Volvo V50, S40, C30 su 1.6D ???

Parašė Fly_To_Sky· 2019-03-01, 20:20
#1

Sveiki,

Reikia patarimo is zinanciu, nes nerandu. Reikalinga masina Volvo C30. Renkames is dyzeliniu variantu. 2.0D pagal atsiliepimus gan problematiskas, 2.4D retas C30, o apie 1.6D nelabai randu informacijos. Ar patikimas 1.6D? Kaip remonto kainos ju? O gal turite info ir savo nuomuone pakeisiu del 2.0D? Zodziu reikalinga bet kokia info susijusi su dyzeliniais motorais kurie montavosi i C30.

Dekui.

Parašė Tomas· 2019-03-02, 11:22
#2

Jei man reikėtų, ieškočiau 1.6 arba 2.0
Nieko tragiško nėra su 1.6, jei nenuvaikytas. Turbinos gal kiek silpnesnė vieta, bet čia tikrai ne baisi problema.

Parašė MGauto· 2019-03-02, 16:14
#3

Turėjau, 2D viskas ten gerai, tik reik ieškoti nesujoto.

Parašė Fly_To_Sky· 2019-03-03, 10:10
#4

Taip, surasti ne nujoto automobilio yra sunku. Skelbimuose visos ridos iki 200k, nesvarbu kiek mašinai metų. Aišku pasitaiko ir išimčių, bet su dyzelias situacija tokia.

Dėl turbinų ir aš girdėjau. Gal žinot kiek kainuoja 1,6D turbinos restauraciją? O 2,0D turbinos patvaresnės? Kaip su 1,6D purkštukais reikalai? Ar jie tokie pat kaip 2,0D su savo problemikėm?

Parašė zilva· 2019-03-03, 11:58
#5

Ir 1.6d ir 2.0 yra pakankamai probleminiai motorai reikalaujantys pakankamai investiciju. Tik tiek kad kasdieniniam vaziavimui smagiau rieda 2.0d. 1.6d labai silpnas motoras. Plius jei ne D2 variklis bus 5 begiu mechanika.Kai tuo metu 2.0D turi 6 begiu dezes.

Redagavo zilva· 2019-03-03, 11:59

Parašė Tomas· 2019-03-03, 12:09
#6

Kodėl 1.6 silpnas motoras?

Parašė Murphy· 2019-03-03, 15:06
#7

Todel, kad 1.6 turi tik 80kW. Iskaitant tai, kad abu varikliai reikalauja geros prieziuros, manau, kad geriau 2.0 ziuret. Riedes visai kitaip, o pastarasis turi irgi puikias kuro sanaudas. Netikiu, kad juntamai daugiau dyzelio geria. Man pasiseke tureti nesujota. Tai gan pigiai as su juo vazinejau. Buvau uzsicipaves ji, turbinai tai niekaip neatsiliepe. Ir su virs 300k rida pardaviau.

Parašė zilva· 2019-03-03, 21:30
#8

Tomas @ 2019-03-03, 12:09 rašė:
Kodėl 1.6 silpnas motoras?


Nes jį reikia išsukti, iš vietos visai nevažiuoja kol turbina neužpūčia, ant lenkimo irgi reikia pastoviai bėgį mesti žemyn. Čia mano asmeninė nuomonė, bet man- per mažai buvo galios.

Parašė victaras· 2019-03-04, 14:51
#9

Norėjau paprieštaraut nevažiavęs, bet c30 1.6d palyginus su mano seniena v40 1.9d lėtesnis iki 100 11.3s ir 10.5s, turi mažiau sukimo 240nm vs 250nm ir kas blogiausia dar sunkesnis 1370kg vs 1320kg. Tai neimk 1.6d, jaučiu visai nevažiuoja :D

Parašė rhc· 2019-03-04, 15:55
#10

as 4metus su tuo paciu 1.6d 80kw pravazinejau mazda3 kebule, dabar tiek pat su 2.0d v50. Tai 1.6d uztekdavo mieste, o uzmiesti, o jei dar su ekipazu, tai jau sunkiai judedavo. Sanaudos uzmiesti man 1.6d ir 2.0d vienodos, nes daznai autostradiniai rezimai, plius 2.0d turi sesta begi. Mieste 1.6d iki 1-1,5l maziau sunaudodavo. Viska remontuot aplink varikli kainuoja panasiai.

Parašė Tomas· 2019-03-04, 15:56
#11

zilva @ 2019-03-03, 21:30 rašė:
Tomas @ 2019-03-03, 12:09 rašė:
Kodėl 1.6 silpnas motoras?


Nes jį reikia išsukti, iš vietos visai nevažiuoja kol turbina neužpūčia, ant lenkimo irgi reikia pastoviai bėgį mesti žemyn. Čia mano asmeninė nuomonė, bet man- per mažai buvo galios.


Aš pagalvojau, kad apie patvarumą kalba. Na dėl galios, šiek tiek važinėjau - nėra tragiškai, bent jau ant v50. Su 1.9tdi 66kw Skoda į Daniją važinėdavom, tai tik pasikrovus su lenkimais Lenkijoje pasimatuoti reikėdavo, šiaip nieko tragiško :)

Parašė Fly_To_Sky· 2019-03-08, 20:22
#12

Dekui uz informacija. Automonbilis daugiausiai vaziuos mieste. Tad kaip ir 1.6D uztektu. O kaip del remonto sanaudu? Gal kas turi patirties su sias motorais ir gali pasidalinti remonto kainomis? Ar silpnomis vietomis i ka reiktu atkreipti demesi? Esu skaites, kad pas 2.0D linksta svaistikliai nuo kuro hidro smugio (purstukas praleidzia kura), bet kaip atpazinti jog jau tas svaistiklis linkes? Kokios purkstuku kainos? Ar 1.6D neserga sia liga?

Parašė romasis· 2019-03-08, 21:23
#13

O kaip dėl varikliuko 1,6 bet su 85 kw . .. Kazkaip apie ji nedaug žinių...Gal kas pasipasakos...?(read)

Parašė zilva· 2019-03-08, 22:22
#14

D2 daug sąnaudų reikalaujantis variklis. Geras kol važiuoja :) 84kw jis beje.

Parašė romasis· 2019-03-08, 22:26
#15

O sąnaudos kuria prasmę, - kuras, tepalai, filtrai, ar dar kažkas?

Parašė zilva· 2019-03-09, 08:36
#16

Gedimai.kuras seniai neturi jums rupeti.nes ka sutaupot ant dyzelio-isleidziat servise. D2 yra pakankamai sudetingi motorai su brangia įpurškimo sistalema. Paprastas pavyzdys- jei 1.6D pursktuka pakeitei ir pamiršai-cia reiks pririsineti ji Sostenoj.ir tai be garantijų.

Redagavo zilva· 2019-03-09, 08:36

Parašė Fly_To_Sky· 2019-03-10, 22:37
#17

Radau uzsienio forume tokia info del 1.6 dyzeliniu varikliu. Gal bus kam idomu:

https://www.volvo...55825.html

O paciam skaitant visokius komentarus apie dyzelinius variklius persasi mintis - gal i benzininius pasidairyti reikia? Ka jus apie tai galvojate?

Parašė Official· 2019-03-12, 15:15
#18

Dėl benzas vs. dyzelis pasirinkimo niekas kaip ir nepasikeitė - viskas koreliuoja tiesiogiai su tuo, kiek realiai pravažiuoji km. Aišku, nebent dyzelį perki tik dėl traukos, bet tada turbūt ne 1,6 reik žiūrėt:))
Jei važiuoji standartinius maršrutus darbas-namai-darbas ir kelis kart per metus prie jūros ar į tėviškę, iš viso 15k km, tai turbūt tą ką sutaupysi ant dyzelio, paliksi ant visokių dpf'ų, sklendžių, smagračių, purkštukų ir pan. Jei pramini 25k+ km, tada gal ir verta pasižvalgyti dyzelio.

Parašė hamann· 2019-03-16, 10:49
#19

zilva @ 2019-03-09, 08:36 rašė:
Gedimai.kuras seniai neturi jums rupeti.nes ka sutaupot ant dyzelio-isleidziat servise. D2 yra pakankamai sudetingi motorai su brangia įpurškimo sistalema. Paprastas pavyzdys- jei 1.6D pursktuka pakeitei ir pamiršai-cia reiks pririsineti ji Sostenoj.ir tai be garantijų.


Keičiau visus keturis purkštukus D2 varikliui, pakeite eiliniam servise. sostenos paslaugų neprireikė (confused)
Per 3-4 metus D2 eksploatacijos buvo bedų su purkštukais, visu elektrininė dalis nuėjus, ismetimo sklende buvo užstrigus, išprogramavo. Ir lūžęs purkštuko laikiklis, matyt gamybinis brokas, nes naują dalį užsakius iš sostenos, kiek kitokios konstrukcijos atėjo, sutvirtintas.
Trūksta traukos prie žemų sūkių. Šiaip kaip 1,6 varikliui manau pakankamai. Mechanika 6 bėgių. Dabar rida ±180k.

Redagavo hamann· 2019-03-16, 10:56

Parašė zilva· 2019-03-16, 13:06
#20

C70 2011 metu T5 per 2 metus ir 25 tukst km-vienas guolis.tepalai filtrai ir stabdziu priekines kaladeles. Tuo ir megstu benzinus.