Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: TA dumingumas ir DPF

Parašė bajeris· 2017-04-24, 13:14
#1

Sveiki,

domintu atsakymas is praktikos. Ar pagal naujausius TA reikalavimus matuojant dyzeliniu varikliu duminguma yra skirstoma pagal EURO normas (euro3, euro4, euro5 ir pan) ? Is to sekantis antras klausimas: ar apynaujis automobilis, kuris pagal gamintojo duomenis uzregistruotas kaip euro4 arba euro5, siuo metu (2017-04-24) praeitu TA dumingumo testa, jeigu jo DPF yra isimtas ir isprogramuotas? Kad seniau tokie praeidavo, tai kaip ir aisku. Idomu ar siandien diena nusipirkus dyzeli ir isemus DPF, vis dar praeinama TA apziura? Klausimas su salyga, kad pats variklis tvarkingas ir nesugedes, akivaizdziai nedumina. Bet kaip zinome, euro3 ir euro4 normos skiriasi.
Idomu butu atsakymai is tu, kurie tarkim siais metais (2017-tais) registravo euro4/euro5 dyzelini auto ir vare TA su jau isimtu DPF. Ar yra tokiu? jeigu dar parasytumete tikslu variklio modeli ir dumingumo rezultata is TA lapo, butu isvis super. Aciu.

Parašė Nitro· 2017-04-24, 18:35
#2

Gal jau laikas ne tik apie TA galvot, bet ir apie oro taršą?

Parašė samagonas· 2017-04-24, 21:17
#3

Praeisi be problemu, ant laisvu sukiu nera varikliui apkrovos jis ir leisgyvis nedumins. Pas mane tarkim vagene sudejus antgalius 0.3 ant laisvu nulis dumo, trasoi uzspaudus kelio nesimato.

Parašė bajeris· 2017-04-24, 22:06
#4

samagonas @ 2017-04-24, 21:17 rašė:
Praeisi be problemu, ant laisvu sukiu nera varikliui apkrovos jis ir leisgyvis nedumins. Pas mane tarkim vagene sudejus antgalius 0.3 ant laisvu nulis dumo, trasoi uzspaudus kelio nesimato.


nu dekui uz optimizma, bet pasikartosiu, labiausiai domintu tiesiogine patirtis is pirmu lupu: 'tokia ir tokia masina su tokiu ir tokiu varikliu, vakar/uzvakar/pries menesi/t.t. ir pan. variau TA su isimtu DPF, dumingumas buvo toks ir toks, praejau be problemu'. ar yra tokiu sekmes istoriju ? :)

Parašė Stulpas· 2017-04-24, 22:16
#5

Pasieskokit delfi straipsnis buvo nesenai apie TA ir dyzeliu duminguma

Tech apziuroi nematuoja parametru kuriuos itakoja dpf buvimas ar nebuvimas
Ten matuojami kiti parametrai todel ant ju ir nesimato ar yra dpf ar nera
Va jei pamatys pakele masina kad pasalintas, nepraleis iskarto ir nieko net nematuos

Parašė arvydas67· 2017-04-25, 08:52
#6

Aš savo išėmiau ir išprogramavau. Lygiai kaip ir EGR. Technikinė dar tik po metų. Bet esu įsitikinęs, jog drąsiai ją preisiu. Svarbiausia, kad nesimatytų jog kas tai daryta. Esant tvarkingam varikliui, prašilusiam, jokio efekto ar tas DPF, ar katalizatorius pvz.yra. Tiesa, esant katalizatoriui yra specifinis kvapas, bet... Manau forume atsiras tokių, kurie jau turi patirties dėl technikinės. Ai, dar dėl ekologijos. Niekas neįvertina to, kiek kainuoja tie ''ekologiškumo'' priedai - jų pagaminimas, montavimas, utilizacija, kiek visa tai kainuoja ekologijai. Niekas neskaičiuoja kaštų, kada tie priedai su amžium sukelia problemų su pačiu varikliu ir t.t. Čia tiesiog aklas direktyvų vykdymas mano galva, nors nepretenduoju į mokslininkus. Svarbiausia - tvarkingas variklis. Tiek to - nenuklysiu į filosofijas. Gal kas aprašys savo patirtį - bus naudinga ir įdomu.

Parašė Rainas· 2017-04-25, 09:05
#7

Šiaip jau, patikrinti ar DPF-as yra net specialios įrangos nereikia, palaikykit 5 s. servetėlę prie išmetimo vamzdžio, paduokit gazo ir bus matyti.
Aš kai nusipirkau Volvą, pirmą žiemą buvau nustebintas, kai mačiau kaip po išmetimo vamzdžiu tirpo sniegas, tačiau jokio suodžių pėdsako.
O dabar, po "kastravimo", staigiai pagazavus dūmai ryškiai matosi.

Parašė Styra· 2017-04-25, 09:37
#8

Pirma technikine su standartiniu d5 euro4 - dumingumas 0.02%, antra technikine su "sutvarkytu dpf" 0.03%, trecia technikine 0.03%, kuro sanaudos sumazejo virs 1Ltr/100km - va cia gavosi ir ekologija ir ekonomija viename !

Parašė rhc· 2017-04-25, 09:56
#9

Styra @ 2017-04-25, 09:37 rašė:
Pirma technikine su standartiniu d5 euro4 - dumingumas 0.02%, antra technikine su "sutvarkytu dpf" 0.03%, trecia technikine 0.03%, kuro sanaudos sumazejo virs 1Ltr/100km - va cia gavosi ir ekologija ir ekonomija viename !


Aha, praktiskai levandom kvepia :D. Idomu kiek visokiu azotu junginiu kiekis isaugo po dpf kastracijos, nes kaip Stulpas sake TA tik anglies monoksida aka smalkes matuoja. Man is esmes kaip ir px, bet sneket apie ekologija, nes "TA prajeua be katalyzo", tai :D

Parašė Stulpas· 2017-04-25, 10:31
#10

Styra nebekliedek:)
Paskaityk ka zmones raso , nematuoja TA sito parametro kuri sulaiko DPF,

Parašė Styra· 2017-04-25, 10:36
#11

Tai atskirai yra katalizatorius - o kam ji lupti?
Azotas - tai kiek zinau tvarkosi per egr.
DPF - suodzius gaudo, o naujesniuos varikliuose kai isspaudziama daug galios tada neva ir susidaro daug suodziu - tam ir yra dpf.
Kas zinot - apsviekit daugiau.

Parašė diawollo· 2017-04-25, 11:38
#12

Stulpas @ 2017-04-25, 10:31 rašė:
Styra nebekliedek:)
Paskaityk ka zmones raso , nematuoja TA sito parametro kuri sulaiko DPF,

Tai, kad būtent TA ir matuoja tai ką turi sulaikyt DPF t.y. suodžius. Matuojama šviesai nepralaidžių dalelelių (suodžių) kiekį šviesos difrakcijos būdų - t.y. matuojamas dūmingumas.

Parašė Tiesiog_D· 2017-04-25, 11:41
#13

Man irgi labai įdomu būtų žinoti realius skaičiavimus ar tikrai dpf ekologiškiau už išpjautą dpf. Kad išmetimas švaresnis tai aš tikiu, bet reikėtų, kad būtų paskaičiuota ir kiek teršia medžiagų gavyba (nesvarbu, kad Afrikoje, tipo, trečioje pasaulio šalyje), kiek kuro ekonomija ekologiškiau už neišpjautą dpf ir t.t. Kadaise pamenu (jei gerai pamenu), kad iš vieno kg kuro kenksmingų medžiagų apie 200-250 g pakliūdavo į orą. Bet tiesos niekada nesužinosim, nes bus skaičiuojama taip, kaip to kažkam reikia, o jei ir paskaičiuos kas nors, tai bus tokių, kurie tuo netikės. Žodžiu, kiaušinis ar gaidys...

Parašė diawollo· 2017-04-25, 11:48
#14

Tiesiog_D @ 2017-04-25, 11:41 rašė:
Man irgi labai įdomu būtų žinoti realius skaičiavimus ar tikrai dpf ekologiškiau už išpjautą dpf. Kad išmetimas švaresnis tai aš tikiu, bet reikėtų, kad būtų paskaičiuota ir kiek teršia medžiagų gavyba (nesvarbu, kad Afrikoje, tipo, trečioje pasaulio šalyje), kiek kuro ekonomija ekologiškiau už neišpjautą dpf ir t.t. Kadaise pamenu (jei gerai pamenu), kad iš vieno kg kuro kenksmingų medžiagų apie 200-250 g pakliūdavo į orą. Bet tiesos niekada nesužinosim, nes bus skaičiuojama taip, kaip to kažkam reikia, o jei ir paskaičiuos kas nors, tai bus tokių, kurie tuo netikės. Žodžiu, kiaušinis ar gaidys...

Čia tas ant to. Bet žmonėm kurie gyvena netokiuos kaimuos kaip Lietuvos miestai, bet Paryžiuj, Londone ir t.t. pragyvenimas gerėja. Netai, kad kiekvienas turi po mašiną, bet ir po dvi. Kvėpuot nebelabai kuo yra ypač vasaros dienom.
Tik aišku galėtų gamint mašinas ir taikyt kitoskius reikalavimus tokiom besivystančiom šalym kaip mes kur smogo beveik niekad nematom...

Parašė Paulys· 2017-04-25, 14:52
#15

Į TA ir išmetimo temą - ar pervirinus duslintuvo išmetimo antgalį vietoj nulinkusio žemyn į tiesų, tai būtų traktuojama kaip trūkumas?

Parašė Stulpas· 2017-04-25, 18:12
#16

diawollo @ 2017-04-25, 11:38 rašė:
Stulpas @ 2017-04-25, 10:31 rašė:
Styra nebekliedek:)
Paskaityk ka zmones raso , nematuoja TA sito parametro kuri sulaiko DPF,

Tai, kad būtent TA ir matuoja tai ką turi sulaikyt DPF t.y. suodžius. Matuojama šviesai nepralaidžių dalelelių (suodžių) kiekį šviesos difrakcijos būdų - t.y. matuojamas dūmingumas.


Tai pagal tave jei matuoja kodel TA parametrai ar su DPF ar be DPF buna vienodi???

Todel kad ne tuos parametrus matuoja
Buvo straipsnis delfi apie VW dyzelgeito skandala ir buvo komentaras is tech apziuru centro skyriaus vadovo kodel tokios masinos praeina dumingumo testus ir t.t,nors buvo neekologiskos
buvo aiskiai isaiskinta jo ,kokius parametrus matuoja tech apziuroi ir pamineta apie dpf filtrus buvo, kad pagal ju turima iranga neatskirsi ar yra dpf ar katalizatorius ar nera, tik vizualiai darbuotojai vertint gali.

Parašė diawollo· 2017-04-25, 18:32
#17

Stulpas @ 2017-04-25, 18:12 rašė:
diawollo @ 2017-04-25, 11:38 rašė:
Stulpas @ 2017-04-25, 10:31 rašė:
Styra nebekliedek:)
Paskaityk ka zmones raso , nematuoja TA sito parametro kuri sulaiko DPF,

Tai, kad būtent TA ir matuoja tai ką turi sulaikyt DPF t.y. suodžius. Matuojama šviesai nepralaidžių dalelelių (suodžių) kiekį šviesos difrakcijos būdų - t.y. matuojamas dūmingumas.


Tai pagal tave jei matuoja kodel TA parametrai ar su DPF ar be DPF buna vienodi???

Todel kad ne tuos parametrus matuoja
Buvo straipsnis delfi apie VW dyzelgeito skandala ir buvo komentaras is tech apziuru centro skyriaus vadovo kodel tokios masinos praeina dumingumo testus ir t.t,nors buvo neekologiskos
buvo aiskiai isaiskinta jo ,kokius parametrus matuoja tech apziuroi ir pamineta apie dpf filtrus buvo, kad pagal ju turima iranga neatskirsi ar yra dpf ar katalizatorius ar nera, tik vizualiai darbuotojai vertint gali.

Tingiu išsiplėst:
Dūmingumo matavimo reikalavimai:
https://www.e-tar...a96c765ff4
Kas yra DPF. DPF - Diesel Particulate Filter. Šis filtras naudojamas naujesniuose automobiliuose (EURO4/EURO5). Jo paskirtis, filtruoti dyzelinui sudegus susidariusias suodžių daleles iš variklio išmetimo sistemos. Pvz: turbo dyzeliui VW Audi 1,9 2.0 2.5 3.0 TDI.

Lyginant su senesnės konstrukcijos katalizatoriais, tai
DPF filtras sulaiko kur kas daugiau suodžių, iki 100%, o senesnės konstrukcijos katalizatoriai sugeba sulaikyti iki 85% suodžių.
https://en.wikipe...ate_filter

Dar kartą pasikartosiu. Dūmingumo metu matuojama būtent tai ką turi sulaikyt DPF filtras (jeigu pagal Euro standartą prikluaso) t.y. kietas daleles, suodžius ir beleką kas ore pasirodo dūmų pavidalu.

Kodėl be DPF ir su rezultatai vienodi:
1) geras variklis
2) viską sulaiko katalizatorius
3) netinkamas matavimas (pažįstamo pežas 15metų senumo be jokių katalizatorių priputė lygiai 0,00)

Dyzelgeitas. Kalba ėjo apie CO2 emisijas. Jos praporcingos suvartoto kuro kiekiui ir nėra neutralizuojamos nei katalizatoriais, nei kitais filtrais.

Parašė Tiesiog_D· 2017-04-25, 19:51
#18

Ačiū dievams, kad gyvename Lietuvoje, o ne didmiestyje kaip Paryžius, Miunchenas, Londonas ar pan. O šiaip tai Paryžius ketina uždrausti dyzelines mašinas leisti į centrą, Vokietijoj irgi reikalingi lipdukai pagal taršą

Parašė Mindaugs· 2017-04-25, 21:43
#19

Visi šnekat apie skaičiukus su DPF be DPF, kaip matuojama be apkrovos (celebrate3) Duokit tai pačiai mašinai jau be DPF'o gerai apkrovos ir pamatysi kokios ekologijos... Prieš TA sprasmaugiat, tai išsipučia katalizatorius, visas išmetimas, tai ir susilaiko katalizatoriui ir pan. matavimo metu, kadangi srautas, tai n kartu mažesnis... Čia tas pats, kaip be apkrovos turbos slėgį matuotumėt...

Parašė Styra· 2017-04-26, 09:28
#20

Tai su didelia apkrova naujesni varikliai ogogo kaip dumina - taigi tam ir statomas dpf tiem varikliam.
Na o del TA - tai aisku reikia prapusti sistema, ar sideging suodzius is dpf - ydomu ka parodytu matavimai jei per TA isijungtu dpf regeneracija - va tada tai butu linksma

Parašė Darius· 2017-04-26, 09:30
#21

Palaukit dar truputeli, tuoj bus testuojamos masinos per kompus. Jeigu yra dpf, tai jis negales bus isprogramuotas :) Vos ne gatveje gales sustabdyti, per pora min paleisti diagnostika ir nusiusti i TA. Baigsis cipOtu dyzeliu era

Parašė Stulpas· 2017-04-26, 09:35
#22

Faktas vienas kad reikalavimai ir tikrinimas masinu grieztes. Automobiliai privales but tvarkingi.

Parašė Banditas· 2017-04-26, 09:44
#23

Išvis panašu, kad dyzelis miršta, užsienyje jau neįleidžia kai kur į centrą, dar papildomi mokesčiai ir pan. Problemų tik daugės.

Parašė wilmis84· 2017-04-26, 09:51
#24

Man labai keista, kad LPG buvo nustumtas į šoną. Švaresnio kuro už dujas nėra. Prieš kelis metus skaičiau straipsnį, kad VW galvoja pakurti LPG variklį į savo automobilus, bet matyt taip ir liko pagalvojimu.

Parašė Stulpas· 2017-04-26, 10:26
#25

Stums dabar hibridus i rinka

Del dyzelio biski nesuprantu, ar pries 10 metu buvo ispustas burbulas kokie dyzeliai ekonomiski, ekologiski ir patvarus
Ar dabar dirbtinai bandoma juos nuzudyt.
.

Redagavo Stulpas· 2017-04-26, 10:27

Parašė hottabyc· 2017-04-26, 10:44
#26

Stulpas @ 2017-04-26, 09:35 rašė:
Faktas vienas kad reikalavimai ir tikrinimas masinu grieztes. Automobiliai privales but tvarkingi.
Esme ne tame,kad būtų tvarkingi o,kad nustumt senus ir priverst daugiau naujų pirkt. Pažiūrėk kaip reikalas su baudom uz KET. Pakelt pakele bet reikalai nepagerejo. Už tad biudžetas pildomas..

Parašė diawollo· 2017-04-26, 11:47
#27

Nu dyzeliai ir tebėra labai ekologiški. Už benzą gal 20proc. ekfektyvesni. Benzas kiek energijos ant kaitimo iššvaisto, kai naujesni dyzeliai žiema salono nebeužšildo. Dyzelių paklausa didelė. Dyzelinio kuro irgi. O gaminant dyzelinį kurą faktiškai ir benzas gaunasi. Benzino kaip ir perteklius gaunasi pasauly. Reik kažką daryt. Sunkint sąlygas dyzeliam ir stumt benzus. Bet faktas greit nei vieno nei kito nebereikės. Jau yra naujų technologijų akumuliatorių srityje. Po kokių 10 metų su elektra nuvažiuosi tiek pat jei nedaugiau nei su dyzeliu, o įkrovimas nebus ilgesnis nei 30min.
Man ir dabar sočiai kokios Teslos su 300km range'u. Per dieną daugiau 300km nenuvažiuoju niekaip. O kelionėm galima ir išsinuomot mašiną. Amerikoj tai 300km nulis. Ten nuo parduotuvės iki namų 300km :D

Parašė liotcik· 2017-04-26, 13:21
#28

Ford focus 2.0tdci (tas pats variklis kaip ir volvo S40 V50), vakar ėjau technikinę su išimtu prieš 4 metus DPF filtru. Dūmingumas pamatuotas 0,67. leidžiama iki 3.

Parašė andzeja· 2017-04-26, 13:42
#29

Bet tai kur žiūri arabai, jiems ateina liūdesiukas. Nors čia europa rūpinasi ekologija, likusiam pasauliui vienodai...

Parašė wilmis84· 2017-04-26, 13:54
#30

Pradės apsimokėti elektra važinėt ir pirkt elektromobilius, tai visas pasaulis ir pereis ant jų.
Iš pradžių tik Europa pradėjo skatinti atsinaujinančius energijos šaltinius, dabar jau, kai apsimoka, net Kinija varo urmu vėjo ir saulės jėgaines.

Parašė danisei· 2017-04-26, 13:56
#31

diawollo @ 2017-04-26, 11:47 rašė:
Nu dyzeliai ir tebėra labai ekologiški. Už benzą gal 20proc. ekfektyvesni. Benzas kiek energijos ant kaitimo iššvaisto, kai naujesni dyzeliai žiema salono nebeužšildo. Dyzelių paklausa didelė. Dyzelinio kuro irgi. O gaminant dyzelinį kurą faktiškai ir benzas gaunasi. Benzino kaip ir perteklius gaunasi pasauly. Reik kažką daryt. Sunkint sąlygas dyzeliam ir stumt benzus. Bet faktas greit nei vieno nei kito nebereikės. Jau yra naujų technologijų akumuliatorių srityje. Po kokių 10 metų su elektra nuvažiuosi tiek pat jei nedaugiau nei su dyzeliu, o įkrovimas nebus ilgesnis nei 30min.
Man ir dabar sočiai kokios Teslos su 300km range'u. Per dieną daugiau 300km nenuvažiuoju niekaip. O kelionėm galima ir išsinuomot mašiną. Amerikoj tai 300km nulis. Ten nuo parduotuvės iki namų 300km :D


Apie nuomą: tai pats svarsčiau, kad gyvenant su šeima mieste, užtenka vienos nedidelės mašinos, o ilgesnėms kelionėms, kur reikia mantą susidėt - išsinuomoti. gausis pigiau, negu pirkti brangesnę mašiną, mokėti brangesnį draudimą, eksploataciją ir t.t.
pats bandžiau Leaf'ą, su kuriuo savaitę kasdien važiavau. svarbu buvo nepamiršt per naktį pakraut (kadangi gyvenu užmiesty, tai pakraut nuosavam kieme ne bėda). kitaip žmona grįžtant namo jau būdavo labai pikta. su Leaf'u žiemą pravažiuodavau ~80-90km, ko pilnai užtenka daugiau negu pusei vairuojančių. Tesla reikalinga būtų nedideliam kiekiui :)

Parašė sarasand· 2017-04-26, 14:15
#32

O jei gyveni daugiabutyje, su elektrine auto visiski ragai. Prailgintuvo is 8-o auksto neleisi.

Parašė andzeja· 2017-04-26, 14:41
#33

Manau laiko klausimas kada prie daugiabučių atsiras el. stotelės. Manau lesto turi būti suinteresuoti didesniais elektros pardavimais...

Parašė Styra· 2017-04-26, 16:04
#34

Elektromobilis - toli nenuvaziuosi, tik miestui. Jei pasiziuri kiek mieste vazineji - na jei tavo pagrindinis uzsiemimas nera vairavimas ir esi dirbantis - tai miestui tik citybee ar kitas car-sharing :)

Parašė diawollo· 2017-04-26, 17:31
#35

Tai apie komerciją niekas dar šneka. O šiaip kas dar nevažiavo pilnai elektriniu auto siūlau pabandyt. Joks V6 benzas taip netraukia iš vietos ( nu aišku jeigu ten nepradėsim lygint su tais kurie tik žurnalų viršeliuos). Ten mieste šmurkštelt į kokią laisvą vietą eisme - akimirksnis. Gali galvą nusilaužt - kai nesitiki taip staigiai didelės traukos. Aišku nėra garso įprastos mašinos, nėra kvapo. Daug kam dėl to sunku pripažint elektrą. Bet tėvai ir seneliai miestuose irgi nesuprasdavo kaip galima nesikuist žemėse kasdieną bulves auginant ir grįžt namo purvinam :D

Parašė marionis· 2017-04-26, 17:57
#36

Pritariu diawollo. Pabandžiau BMW i3... "Ant popieriaus" iki 100 bėgėjasi kaip ir maniškė, bet jausmas visiškai kitoks. Nereikia pasiekt kažkokių apsukų, kad trauktų gerai, nes traukia iškart. Tikrai labai smagiai lekia. Gyvenčiau name, o ne bute, tai jau dairyčiausi elektromobilio.

Bet ar nenukrypom per daug nuo temos? :D

Parašė Darius· 2017-04-26, 18:42
#37

Jeigu tureciau pinigu normaliam elektromobiliui tai vazineciau su kokiu 5.0 v8 kompresoriniu aparatu...

Parašė Mindaugs· 2017-04-26, 20:41
#38

Styra @ 2017-04-26, 09:28 rašė:
Tai su didelia apkrova naujesni varikliai ogogo kaip dumina - taigi tam ir statomas dpf tiem varikliam.

Nesupyk, bet pats sugalvojai ar kokia babutė tai pasakojo? (doh)

Parašė Rainas· 2017-04-28, 16:42
#39

http://www.techno...aleles-kau piasi-net-tik-plauciuose-

Parašė Saulius81· 2017-05-02, 17:02
#40

kovo 17 prėjau TA. Volvo 98 V70 2,5TDI
Jungė kompą prie mašinos , iškart parodė metus , mašinos medelį , nustatė rpm ribas (prie kokių turi suveikti ribotuvas) tris kartus spausdė gazas-dugnas
Dūmingumas ties riba. Pirmą kart variau dyzelį .. neprapūčiau kaip reikiant.
SU TDI spaust iki dugno... ???? man ratus prasuka trečia pavara prie 3500rpm... (ant šlapio asfalto lenkiant) (R15 vasarinės padangos)

Parašė Saulius81· 2017-05-03, 10:15
#41

vamzdis išmetimo tiesus gale - jokio žodžio, viskas OK

Parašė diawollo· 2017-05-03, 12:51
#42

Saulius81 @ 2017-05-03, 10:15 rašė:
vamzdis išmetimo tiesus gale - jokio žodžio, viskas OK

Bet duslintuvas yra? :D

Parašė Saulius81· 2017-05-03, 15:27
#43

duslintuvas yra (anksčiau buvo klausimas dėl lenkto duslintuvo , kur žiūri žemyn)

Parašė Saras· 2017-05-28, 12:22
#44

Sveiki.
Įdomu, o kaip su benzininiais varikliais - ar praeinama TA pagal išmetimo parametrus be katalizatoriaus, jeigu nėra ženklų kad jis išimtas? Mąstau pasidaryti 2,5T (2004 m.) tiesioginį išmetimą kaip čia: https://www.youtu...e=youtu.be , kadangi jaučiasi jog katalizatorius arti galutinio užsikimšimo ribos, tikriausiai dėl kasdieninio važinėjimo trumpais atstumais (iki 10 km.) į darbą ir atgal. Katalizatorių išiminėčiau NE DĖL JO PARDAVIMO KAINOS!
Ačiū atsiliepusiems. (please)

Parašė Murphy· 2017-05-28, 12:57
#45

Jeigu kisasi katalikas, tai ikmis greiciau veiksmu, nes uzsikise katalikai zudo turbinas, del susidarancio duju slegio (kamscio).

Parašė sarasand· 2017-05-28, 13:26
#46

Turesi kazka su antru liamda daryt, nes degs checkas

Parašė Saras· 2017-05-28, 13:34
#47

sarasand @ 2017-05-28, 13:26 rašė:
Turesi kazka su antru liamda daryt, nes degs checkas


Žinau sarasand, šitą problemą išspręsiu, check'as nedegs, variklis klaidos nefiksuos.
Klausimas lieka tas pats: ar išmetimo rodmenys nesikeis tiek, kad TA fiksuotų kaip nepraeinamą ribą.

Parašė sarasand· 2017-05-28, 13:36
#48

Kiek pas tave TA lape norma uzrasyta?

Parašė Saras· 2017-05-28, 13:52
#49

sarasand @ 2017-05-28, 13:36 rašė:
Kiek pas tave TA lape norma uzrasyta?


Radau parašyta taip:
CO% - Min. sūk. = 0,2; Riba - iki 3,5.
CH(ppm) - Min. sūk. = 251.

Kad ir ką tai reikštų...

Parašė Murphy· 2017-05-28, 13:57
#50

Tai pas tave labai geras ismetimas! (y) manau, kad broblemu neturesi. Drasiai lupk lauk ta katalika, isprogramuok lambda ir viskas. Riba yra 3.5, o tavoji "pripute" tik 0.2. Beje, variklis uzdujintas?

Parašė Saras· 2017-05-28, 13:59
#51

murphy021789 @ 2017-05-28, 13:57 rašė:
Tai pas tave labai geras ismetimas! (y) manau, kad broblemu neturesi. Drasiai lupk lauk ta katalika, isprogramuok lambda ir viskas. Riba yra 3.5, o tavoji "pripute" tik 0.2. Beje, variklis uzdujintas?


Taip, "uždujintas". Ačiū už nuomonę!

Parašė sarasand· 2017-05-28, 14:51
#52

Jei su dujom, tai ramiai gali imt lauk katalizatoriu.

Redagavo sarasand· 2017-05-28, 22:14

Parašė Irmantas855· 2017-05-28, 22:06
#53

Downpipe ant 5 cil yra geris, pas tave euro 3, tai turetum be bedu praeiti. Nerealu skirtuma pajausi. Tik nedayk ten tu nesamoniu, tiesiog grazu downpipe.

Parašė Irmantas855· 2017-05-28, 22:12
#54

Dar pas save paziurejau, pas mane riba 0.5 ant laisvu ir 0.3 >2000rpm, tai vadinasi man be sansu TA praeiti, jei paburciau su ismetimu... :/

Parašė sarasand· 2017-05-28, 22:16
#55

Kazin kaip su tusciu vamzdziu praeitu? Jeigu jau ir prie esancio bakelio kabinejasi, ne duok dieve ras siule, tai prie vamzdzio iskart prisikabins.

Parašė Saras· 2017-05-28, 22:38
#56

sarasand @ 2017-05-28, 22:16 rašė:
Kazin kaip su tusciu vamzdziu praeitu? Jeigu jau ir prie esancio bakelio kabinejasi, ne duok dieve ras siule, tai prie vamzdzio iskart prisikabins.


Linkęs sutikti su sarasand, jeigu ką nors pastebės - prikibs iškart, net padaužęs per tuščią bakelį prisikabins. Geriau pasidaryti kaip filmukyje: ir įtarimų jokių, ir garsas neįtartinas. (y)

Parašė Murphy· 2017-05-28, 23:12
#57

Jo, jei nori be problemu praeidinet TA.

Parašė sarasand· 2017-05-29, 08:13
#58

As siulyciau pasidaryt downpipa ir pries vta tiesiog isidedi standartine daly su kataliku, po vta isidedi vamzdy be kataliko, as taip pasidares ir nesuku galvos praeisiu ar ne.

Redagavo sarasand· 2017-05-29, 08:13

Parašė atrabotke· 2017-05-29, 09:37
#59

O kokie yra užsikišusio katalizatoriaus požymiai?


murphy021789 @ 2017-05-28, 12:57 rašė:
Jeigu kisasi katalikas, tai ikmis greiciau veiksmu, nes uzsikise katalikai zudo turbinas, del susidarancio duju slegio (kamscio).

Parašė sarasand· 2017-05-29, 13:30
#60

Na visu pirma, tai siera smirdet is dusliaus pradeda.

Parašė atrabotke· 2017-05-29, 14:43
#61

Na, kolkas tokio kvapo nėra.
Mano dirižablis dar su gimtuoju katalizatoriumi, užtat ir domiuosi :)


sarasand @ 2017-05-29, 13:30 rašė:
Na visu pirma, tai siera smirdet is dusliaus pradeda.

Parašė Saras· 2017-05-29, 15:54
#62

atrabotke @ 2017-05-29, 14:43 rašė:
Na, kolkas tokio kvapo nėra.
Mano dirižablis dar su gimtuoju katalizatoriumi, užtat ir domiuosi :)


sarasand @ 2017-05-29, 13:30 rašė:
Na visu pirma, tai siera smirdet is dusliaus pradeda.


Jeigu supranti rusiškai, tai čia labai aiškiai nupasakoja: https://www.youtu...pRKmwyQ5PI

Redagavo Saras· 2017-05-29, 15:55