Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Renkuosi nebrangų Volvo, paprotinkit :)

Parašė PuvVolvo· 2015-09-03, 16:50
#14

Safriuke @ 2015-09-03, 16:36 rašė:
PuvVolvo @ 2015-09-03, 16:18 rašė:
Benzinas 850/S70/V70 tikrai išeis. Patarčiau ...

Ačiū už komentarą. Ir kaip laiko jūsų 850? Su turbina šiek tiek bijau, kad nenusprogtų, nes tvarkymas kiek žinau iškart nemažą sumą atsieina, tai pakaktų ir atmosferiko tikriausiai. 2,5 ir aš turiu (berods tai 2.4 pas volvą vadinas), tai labai jis man patinka, nors ir bėdų su juo turėjau, kažkaip volvo dalys mano safranėj laikė prasčiausiai :) Bet kiek suprantu tas variklis į 850 neėjo (B5244S)? Dėl komplektacijos tai nemandravoju už tokią kainą, suprantu kad nebus ten nei nusileidžiančių veidrodelių nei šildomo priekinio stiklo nei sedynių priputimo gal net dviejų klimato zonų reguliavimo, pakaks tik kad CD priimtų ir gerai šildytų žeimą


Na mano 850 nesidomėčiau, čia šiaip pavyzdys. Projektas labiau :D
Jau įsitikinau tokiu dalyku tiesiog, kad kuo senesnė, tuo geresnė (aišku yra išimčių). Norint ilgaamžiškumo svarbiausia pasirinkti variklį be el. sklendės ir VVT, nebus papildomų bėdų. Į 850 B5244S nėjo, ėjo į S/V70 kiek žinau.
Dėl komplektacijos zonos yra visose, AC irgi (retas variantas be), CD priėmimas priklauso nuo grotuvo, sėdynės daugumoje šildomos, langai, bent jau priekį elektriniai, galinis langvas ir veidrodėliai šildomi.
Be to, šiems modeliams nebrangios ir sakyčiau ilgaamžės dalys. Žinoma kiek yra tekę susidurti, dažniausiai volvose stovi originalūs (20 metų senumo) amortizatoriai, todėl juos dažniausiai reikia keisti :)
Be to, 850 iki 1996 metų variklio diagnostiką galima pasidaryti morzės kodu ir google naudojimu, taigi vėl viskas labai paprasta ir nereikia važinėti po servisus, dėl menkniekių, žinoma jeigu turi bent bazines žinias apie auto. :)