Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Volvo V70 III su kokiu varikliu ieškoti?

Parašė ballcius· 2015-02-20, 16:43
#1

Laba diena, esu naujokas Jūsų rate. Kadangi ieškau Volvo V70 III automobilio, su mechanine pavarų dėže, perskaitęs krūvą postų visiškai pasimečiau su kokiu varikliu ieškoti. Norėčiau dyzelinio variklio, bet iš šio forumo senbūvių susidariau nuomonę, kad normalaus variklio nėra. Na tada galbūt benzininio su dujomis? Žodžiu, noriu šio automobilio, bet skaitant apie variklius atmušė man fantaziją, toks įspudis, jog nusipirkęs iškarto į servisa važiuosiu... Taigi, prašau Jūsų pagalbos šiuo klausimu, gal bent galit parekomenduoti (su argumentais) geriausią variantą iš blogiausių?

Parašė Fino· 2015-02-20, 16:43
#2

2.5T 147kw, su mechanine deze ir be duju tikrai nebusi daznas svecias servisose. Labai labai gera masina pakabos, variklio ir dezes atzvilgiu. Ganetinai ekonomiska. Pirkdamas sau volvo, ieskociau tik tokios konfiguracijos. Jis tikrai nera geriausias variantas is blogiausiu, jis tikrai puikus.

Redagavo Fino· 2015-02-20, 16:46

Parašė MM23· 2015-02-20, 19:22
#3

O tai šitie motorai su dujom išvis nedraugauja ar kaip? Ir šiaip,kaip iš 2.5t tai kw nedaug-gal todėl ir patikimas(tipo rezervas paliktas)?

Parašė CandyBoy· 2015-02-21, 01:20
#4

Fino @ 2015-02-20, 18:43 rašė:
2.5T 147kw, su mechanine deze ir be duju tikrai nebusi daznas svecias servisose. Labai labai gera masina pakabos, variklio ir dezes atzvilgiu. Ganetinai ekonomiska. Pirkdamas sau volvo, ieskociau tik tokios konfiguracijos. Jis tikrai nera geriausias variantas is blogiausiu, jis tikrai puikus.


Fino, dujos blogai sitam motorui, nes nera hidrokompensatoriu?

Parašė Stulpas· 2015-02-21, 07:37
#5

Yra autopliuse tokia 2.5t mechanika, atrodo nieko komplektacija gera

Parašė MM23· 2015-02-21, 08:21
#6

Bet benzu išvis galima sakyti nėra:D Pas mus stipri traktoristų tauta:D

Parašė Stulpas· 2015-02-21, 08:33
#7

MM23 @ 2015-02-21, 08:21 rašė:
Bet benzu išvis galima sakyti nėra:D Pas mus stipri traktoristų tauta:D

pas mus ju nera nes nera is kur parvaryt, uzsienyje irgi pagrindas dyzeliai

Parašė Freakaz· 2015-02-21, 09:03
#8

Stulpas @ 2015-02-21, 08:33 rašė:
MM23 @ 2015-02-21, 08:21 rašė:
Bet benzu išvis galima sakyti nėra:D Pas mus stipri traktoristų tauta:D

pas mus ju nera nes nera is kur parvaryt, uzsienyje irgi pagrindas dyzeliai


ir tie dyzeliai pagrinde 2.0D arba 1.6 :/

Parašė Stulpas· 2015-02-21, 09:19
#9

http://auto.plius...25865.html

va sita nieko tokia .

Parašė darmat· 2015-02-21, 09:54
#10

gryztant prie temos su kokiu motoru ieskoti, manau 3,2 ltr ir 2,0 D visai normalus ir ekonomiski motorai. Gal 2,0 D biski galios truksta, bet kaip kam, man uztenka. Cia is praktikos

Parašė ballcius· 2015-02-22, 17:50
#11

Dėkui už komentarus ir patarimus, maloniai laukiu dar daugiau patarimų.
Gal galit patikslinti kiek realiai kuro naudoja šis benzininis variklis (2.5T 147kW)?

Parašė Stulpas· 2015-02-22, 17:58
#12

skaiciuok grynai mieste vilniuje ~12l
trasa 7-8l

Parašė Tomas· 2015-02-22, 18:26
#13

Vidutinės kuro sąnaudos (l / 100 km)
Mieste 13.1
Greitkelyje 7.1
Mišriai 9.3
Degalų bako talpa 70 l

Parašė rivalas· 2015-02-22, 20:02
#14

Mieste paminkant iki 14l dujų

Parašė ballcius· 2015-02-24, 20:37
#15

Na, vistik benzino kuro sanaudos visiškai nežavi...
Pagal katalogus su mechanine dėže dyzelinius variklius randu tokius:
2.4d MT 136kW/185AG 2007 - 2009
1.6d MT 80kW/109AG 2009 - 2010
2.4d MT 129kW/175AG 2009 - 2010
2.0d MT 100kW/136AG nuo 2009
2.0d MT 120 kW/163AG nuo 2010
naujesnių neminėsiu.. Ar jie visi vienodi savo patikimumu (kupini BUG'u ir be greito remonto neapseisi..), ar tarkim kažkuris yra kažkuom geriau už kitą ir turi kažkokį pranašumą?

Parašė Fino· 2015-02-24, 22:04
#16

Tik benzas jei nenori golovniako. D5 rys tiek pat jei nedaugiau

Redagavo Fino· 2015-02-24, 22:05

Parašė sweedcar· 2015-02-24, 22:08
#17

ballcius @ 2015-02-24, 20:37 rašė:
Na, vistik benzino kuro sanaudos visiškai nežavi...
Pagal katalogus su mechanine dėže dyzelinius variklius randu tokius:
2.4d MT 136kW/185AG 2007 - 2009
1.6d MT 80kW/109AG 2009 - 2010
2.4d MT 129kW/175AG 2009 - 2010
2.0d MT 100kW/136AG nuo 2009
2.0d MT 120 kW/163AG nuo 2010
naujesnių neminėsiu.. Ar jie visi vienodi savo patikimumu (kupini BUG'u ir be greito remonto neapseisi..), ar tarkim kažkuris yra kažkuom geriau už kitą ir turi kažkokį pranašumą?

kiek km i metus pravaziuoji?

Parašė ballcius· 2015-02-24, 22:17
#18

Apie 30000-40000 km.

Parašė Stulpas· 2015-02-24, 22:19
#19

Fino @ 2015-02-24, 22:04 rašė:
Tik benzas jei nenori golovniako. D5 rys tiek pat jei nedaugiau

fno nu nereikia cia sneket kad d5 rys tiek pat kiek benzas
as su savo D5 automatu vilniaus mieste tilpdavau drasiai I 9.5, pasakyk kad 2.5T automatas tilps I tiek ,
minimum 13l pasiims mieste

Parašė sweedcar· 2015-02-24, 22:21
#20

ballcius @ 2015-02-24, 22:17 rašė:
Apie 30000-40000 km.

na tada galima ir apie dyzeli galvot , bet as vistiek imciau benza ir dujinciau.

Parašė Stulpas· 2015-02-24, 22:54
#21

dujos irgi turi savo chemarojaus , sunkiai labai reguliuojasi kad nedegtu check engine ir t.t

Parašė Machas· 2015-02-25, 06:08
#22

http://www.scc.lt...amp;page=0 jeigu domins benzinas galbut parduociau savaja

Parašė Stulpas· 2015-02-25, 07:04
#23

nepatinka ?

Parašė Xpas· 2015-02-25, 08:55
#24

Matyt nemažai problemų išlindo po 300kkm :(

Parašė rivalas· 2015-02-25, 10:39
#25

Stulpas @ 2015-02-24, 22:54 rašė:
dujos irgi turi savo chemarojaus , sunkiai labai reguliuojasi kad nedegtu check engine ir t.t


Su dujom vazineju jau 4 men, check engine buvo uzsideges gal kokius 3 kartus per pirmaji menesi, dabar viskas normaliai ir jokiu problemu nera. Beje staciau pas Slava, stato lenkiska kompa, kuriame yra programa volvom.

Parašė atrabotke· 2015-02-25, 10:59
#26

V70III 2.5T esu matęs, kad galima gryną E85 pilt. Čia į visas taip, ar tai kažkoks specialiai adaptuotas modelis? Taip pat, ar verta su tokiu variantu prasidėt?

Parašė Stulpas· 2015-02-25, 11:12
#27

rivalas @ 2015-02-25, 10:39 rašė:
Stulpas @ 2015-02-24, 22:54 rašė:
dujos irgi turi savo chemarojaus , sunkiai labai reguliuojasi kad nedegtu check engine ir t.t


Su dujom vazineju jau 4 men, check engine buvo uzsideges gal kokius 3 kartus per pirmaji menesi, dabar viskas normaliai ir jokiu problemu nera. Beje staciau pas Slava, stato lenkiska kompa, kuriame yra programa volvom.

turejau s80 T6 , state slava dujas , iranga brangiausia ka jis pasiule, per 3 menesius nesugebejo atreguliuot kad nedegtu check engine, tai uzgesdavo tai vel uzeidegdavo, arba padarydavo kad nedegtu uzriebindavo tada duju sanaudos kosmines virs 20l

Parašė darmat· 2015-02-25, 11:14
#28

Stulpas @ 2015-02-25, 11:12 rašė:
rivalas @ 2015-02-25, 10:39 rašė:
Stulpas @ 2015-02-24, 22:54 rašė:
dujos irgi turi savo chemarojaus , sunkiai labai reguliuojasi kad nedegtu check engine ir t.t


Su dujom vazineju jau 4 men, check engine buvo uzsideges gal kokius 3 kartus per pirmaji menesi, dabar viskas normaliai ir jokiu problemu nera. Beje staciau pas Slava, stato lenkiska kompa, kuriame yra programa volvom.

turejau s80 T6 , state slava dujas , iranga brangiausia ka jis pasiule, per 3 menesius nesugebejo atreguliuot kad nedegtu check engine, tai uzgesdavo tai vel uzeidegdavo, arba padarydavo kad nedegtu uzriebindavo tada duju sanaudos kosmines virs 20l


Va va man ta pati istorija buvo su tuo Check engine. Tai i dujas taip sau ziuriu irgi nelabai, bet i galinga ir didelio litrazo motora turbut vel deciau. Velgi del tos pacios ekonomijos vazinejant....

Parašė rivalas· 2015-02-25, 11:26
#29

Stulpas @ 2015-02-25, 11:12 rašė:
rivalas @ 2015-02-25, 10:39 rašė:
Stulpas @ 2015-02-24, 22:54 rašė:
dujos irgi turi savo chemarojaus , sunkiai labai reguliuojasi kad nedegtu check engine ir t.t


Su dujom vazineju jau 4 men, check engine buvo uzsideges gal kokius 3 kartus per pirmaji menesi, dabar viskas normaliai ir jokiu problemu nera. Beje staciau pas Slava, stato lenkiska kompa, kuriame yra programa volvom.

turejau s80 T6 , state slava dujas , iranga brangiausia ka jis pasiule, per 3 menesius nesugebejo atreguliuot kad nedegtu check engine, tai uzgesdavo tai vel uzeidegdavo, arba padarydavo kad nedegtu uzriebindavo tada duju sanaudos kosmines virs 20l


As ne ekspertas, bet galbut dabar naujas duju kompas, kuris issprendzia ta problema arba bent jau sumazina iki minimumo? Beje s80 II gal ir siaip kazkokiu patabulinimu turi lyginant su s80 I ?

Parašė sukle· 2015-02-25, 11:58
#30

Kiek žinau, BRC kompai turi funkciją, kad stebi ECU bei kuro mišinį ir automatiškai gesina check engine lempą, jei ji užsidega dėl dujų. Nežinau kaip praktikoje tai veikia :)

Parašė Mindaugs· 2015-02-25, 13:37
#31

atrabotke @ 2015-02-25, 10:59 rašė:
V70III 2.5T esu matęs, kad galima gryną E85 pilt. Čia į visas taip, ar tai kažkoks specialiai adaptuotas modelis? Taip pat, ar verta su tokiu variantu prasidėt?

Jo valgo daugiau, tai nekažką ir išloši...

Parašė Machas· 2015-02-25, 17:19
#32

Stulpas @ 2015-02-25, 09:04 rašė:
nepatinka ?

patinka labai tiesiog dirbu uk, planavau buti iki vasaros bet dardavys pasiule geresnes salygas tai nebezinau ka daryt, nes su auto galiu vazinet uk tik iki liepos nebent pasiulytu kas nors kaip apeiti istatymus.

Parašė Machas· 2015-02-25, 17:25
#33

Xpas @ 2015-02-25, 10:55 rašė:
Matyt nemažai problemų išlindo po 300kkm :(

matyt tu vienas taip manai :) geriau vaziuok su dyzeliu, kur rida 500kk bet skydelis rodo 185kk ir fantazuok kokia nauja masina. stebuklu nebuna ir as nemanau, kad 300kk mirtis alyvose, kai atsisestum i ja ir tu kitaip pradetum galvoti.

Parašė MantasS· 2015-02-25, 21:47
#34

ballcius @ 2015-02-20, 16:43 rašė:
Laba diena, esu naujokas Jūsų rate. Kadangi ieškau Volvo V70 III automobilio, su mechanine pavarų dėže, perskaitęs krūvą postų visiškai pasimečiau su kokiu varikliu ieškoti. Norėčiau dyzelinio variklio, bet iš šio forumo senbūvių susidariau nuomonę, kad normalaus variklio nėra. Na tada galbūt benzininio su dujomis? Žodžiu, noriu šio automobilio, bet skaitant apie variklius atmušė man fantaziją, toks įspudis, jog nusipirkęs iškarto į servisa važiuosiu... Taigi, prašau Jūsų pagalbos šiuo klausimu, gal bent galit parekomenduoti (su argumentais) geriausią variantą iš blogiausių?


Manau, kad D5 yra vykes variklis (aisku, automobilizmo istorijoje yra labiau vykusiu dyzeliuku). Manau laisvai gali rasti V70 III su 400k km rida ir toki nupirkes dar vaziuosi ir vaziuosi. Ir del mechanines dezes neuzsiciklinciau.

O benzas irgi bus pansiai beges. Ir rys daugiau. Ir duju iranga kainuoja ir neatmusi jos- jei ne taksistas. Ir kur duju baliona desi? Kam pirkti UNIVERSALA ir bagazineje vezioti DUJU BALIONA? Ir ji uzpildyneti kas antra diena?

Parašė sweedcar· 2015-02-25, 21:56
#35

MantasS @ 2015-02-25, 21:47 rašė:
ballcius @ 2015-02-20, 16:43 rašė:
Laba diena, esu naujokas Jūsų rate. Kadangi ieškau Volvo V70 III automobilio, su mechanine pavarų dėže, perskaitęs krūvą postų visiškai pasimečiau su kokiu varikliu ieškoti. Norėčiau dyzelinio variklio, bet iš šio forumo senbūvių susidariau nuomonę, kad normalaus variklio nėra. Na tada galbūt benzininio su dujomis? Žodžiu, noriu šio automobilio, bet skaitant apie variklius atmušė man fantaziją, toks įspudis, jog nusipirkęs iškarto į servisa važiuosiu... Taigi, prašau Jūsų pagalbos šiuo klausimu, gal bent galit parekomenduoti (su argumentais) geriausią variantą iš blogiausių?


Manau, kad D5 yra vykes variklis (aisku, automobilizmo istorijoje yra labiau vykusiu dyzeliuku). Manau laisvai gali rasti V70 III su 400k km rida ir toki nupirkes dar vaziuosi ir vaziuosi. Ir del mechanines dezes neuzsiciklinciau.

O benzas irgi bus pansiai beges. Ir rys daugiau. Ir duju iranga kainuoja ir neatmusi jos- jei ne taksistas. Ir kur duju baliona desi? Kam pirkti UNIVERSALA ir bagazineje vezioti DUJU BALIONA? Ir ji uzpildyneti kas antra diena?

na siaip baliona deda vietoj atsarginio rato ten vietos daug deda 60 litru minimum kuriu uztenka ant 450-500km

Parašė Stulpas· 2015-02-25, 22:28
#36

Nu tai atsarginis ratas tada bagazinei guli

Parašė Tiesiog_D· 2015-02-25, 22:38
#37

Nu jo, kai įsideda vietoj zapaskės dujų balioną ir po to važinėja be zapaskės, tai šaunuoliai būna. Esu ne kartą sustojęs autostradoj padėti mirksintiems avariniu. Išlipi, paklausi kas atsitiko, ir kai pasako kame bėda, tai palinki sėkmės ir nuvažiuoji.

Parašė Koba· 2015-02-25, 22:59
#38

Nu nezinau, man asmeniskai zapaske reikalinga per metus viena karta, miesto ribuose galima be problemu pakvesti drauga nuvezti rata sutvarkyt arba atvezt zapaske, na o autostradoj tai galima ir imest ta zapaske (nors asmeniskai vezioju ja pastoviai ir man nemaiso). Ir tiems kas sako kad neatmusi irangos jei ne taksistas :) tai galiu pasakyt, paskaiciavus tai iseina investicija i iranga (2,5klt) atsiperka per 11-12k km, man iseina per puse metu, o toliau jau tik i pliusa, bet uztai didziausi pliusai pries dizeli ziema ir aplamai mazai visokiu niuansu. O dizelio pliusas tai tik ekonomija (valgo maziau), bet pradesi keisti visokius zvakes ir t.t. tai ir ta ekonomija gaunasi kad tas pats kas ir su benzu vazineji, o apie naujus dizelius tai isvis patilesiu geriau

Parašė Tiesiog_D· 2015-02-25, 23:46
#39

Trūkt už vadžių...:]

Parašė Machas· 2015-02-26, 06:51
#40

Nu nezinau paklausiau fino koks geriausias varijantas perkant v70 III pasake tapati ka ir parase sitoj temoj auksciau, susiradau nusipirkau vaziuoju vargo nematau, tiesa nuvaziavau dar tik 10k km bedu neislindo kaprizu nerodo, rida patys matot (300kk) vidutines sanaudos dabar rodo 9.4 vazinejant UK kalningose vietovese netaip jau ir blogai... kol kas apie dujas nesvajoju ir kazin ar verta apie jas svajot pasiklausius protingu zmoniu nuomones apie jas. P.s. rast su mechanke reiks pavargt ;) pasirinkimo nera, o mobilej patys matot kokios kainos

Parašė MM23· 2015-02-26, 07:31
#41

O ne su šita volvo buvo,kad buvai jau išsigandęs kad iš Jav ir bus skendusi,nes smėlio rado po kilimais ir pan(tingiu temą atgal skaityti)? Viskas ten ok,nieko blogo neišlindo po pirkimo?

Parašė Stulpas· 2015-02-26, 07:34
#42

na siaip visgi vaziuojant 40tukst I metus as imciau D5

Parašė MM23· 2015-02-26, 07:36
#43

Dar klausimai kur tie km susirenka(jei mieste,tai nusišaučiau su benzu-ne dėl sanaudų,o dėl važiavimo specifikos):)

Parašė Stulpas· 2015-02-26, 07:41
#44

turbut kad ne mieste tiek km nes D5 su dpf tik miestas irgi nekazka ,bet reikalui esant galima lengvai isoperuot

Parašė ballcius· 2015-02-26, 09:04
#45

Tie km susirenka taip: ~20 000km užmiestyje ir apie ~15 000 mieste.

Parašė Fino· 2015-02-26, 09:20
#46

Uzmiestyj volvo benzai yra ypac ekonomiski, net didelio litrazo.

Parašė Machas· 2015-02-26, 19:17
#47

MM23 @ 2015-02-26, 09:31 rašė:
O ne su šita volvo buvo,kad buvai jau išsigandęs kad iš Jav ir bus skendusi,nes smėlio rado po kilimais ir pan(tingiu temą atgal skaityti)? Viskas ten ok,nieko blogo neišlindo po pirkimo?

nu del Jav tai nezinau is kur istraukiai, nes neI as nei kas kitas to nerase. Ji is danijos yra gryzusgryzus. Del skendimo buvo cia toks vienas "meistras" pasaku prisekes, bet poto vilniui pas olega buvo nuvaryta daryt aptarnavima ( dirzai ir visa kita..) taI abejones del skendimo issisklaide sake viskas su ja normaliai

Parašė Dariuss1· 2015-09-29, 16:43
#48

Laba diena, kad nekurti naujos temos, parasysiu po senaja, nes rupimas klausimas tas pats, dairausi sau automobilio, galvoju Volvo V70 III su mechanine greiciu deze ir dyzeliniu varikliu (benzininiu varikliu pasiulos nelabai net yra) bet pasiskaites foruma kaip suprantu nelabai yra pasirinkimas sios masinos su dyzeliniais varikliais, nes kas yra tai vienos bedos su varikliais. ar as klystu ?
gal tada kazka patarsit kita ? ziuriu universalo, mechanine greiciu deze, ekonomiska, seimynine masina uz ~8-10 tuks EU. gal V50 ?

Parašė marcinorama· 2015-09-29, 17:53
#49

v5o su vieta ne kazka ;) jei ziuret tai D5 ar naujesnis jau D4 gal

Parašė Dariuss1· 2015-09-29, 18:42
#50

marcinorama @ 2015-09-29, 17:53 rašė:
v5o su vieta ne kazka ;) jei ziuret tai D5 ar naujesnis jau D4 gal


taip zinau kad V50 maza masina lyginant su V70 III, bet pasiskaiciau apie ju (V70 III) dyzelinius variklius ir ju problemas tai realiai baisu net pirkti :D

Parašė Stulpas· 2015-09-29, 18:44
#51

Realiai bet kokia naudota masina baisu pirkti:D

Parašė Dariuss1· 2015-09-29, 18:51
#52

Stulpas @ 2015-09-29, 18:44 rašė:
Realiai bet kokia naudota masina baisu pirkti:D


taip zinau kad masinos pirkimas kaip loterija, bet pasiskaicius tokius (tikrai gerus) straipsnius apie variklius atsoka noras, ka patartumet senieji Volvistai ?

Parašė Stulpas· 2015-09-29, 19:01
#53

Patarciau pirkt to ko nori

ilindus i kitu masinu forumus kai pasiskaitai tai irgi vien bedas,dyzeliai daugiau ,benzinai maziaukbet visumoje visos jos genda
pirk jei patinka dyzeli ir viskas,tik isivertink savo kiek km vaziuoji ar apsimoka,ar vaziuoji trasoje kad pasidaryti dpf filtro regeneracija ir t
t

Parašė Jans· 2015-11-19, 23:32
#54

Laba vakarą Gal kas kokios patirties turi su V70 III 2,0F Flexifuel benzinas . Planuoju vieną žiūrėt bet su volvo nesu susidures artimai.

Parašė Mantas95· 2015-11-19, 23:57
#55

Jans @ 2015-11-19, 23:32 rašė:
Laba vakarą Gal kas kokios patirties turi su V70 III 2,0F Flexifuel benzinas . Planuoju vieną žiūrėt bet su volvo nesu susidures artimai.


gali nebevaziuoti, nes 98 % bus EX taxi automobilis is svedijos

Parašė Jans· 2015-11-20, 12:14
#56

Mantas95 @ 2015-11-19, 23:57 rašė:
Jans @ 2015-11-19, 23:32 rašė:
Laba vakarą Gal kas kokios patirties turi su V70 III 2,0F Flexifuel benzinas . Planuoju vieną žiūrėt bet su volvo nesu susidures artimai.


gali nebevaziuoti, nes 98 % bus EX taxi automobilis is svedijos


Yra galimybė patikrint rida pagal vin kodą?7

Parašė Jans· 2015-11-20, 22:43
#57

Tai kasnors turi kokios informacijos , yra susidures ar pan su 2.0 f varikliu ir gali pareikst kompetetinga nuomone?
Tokie variantai taxas ir ner ko ziuret neidomu

Parašė Mantas95· 2015-11-20, 22:53
#58

parasyk vin koda, pirmadieni turesiu info, arba iskart paklausk pardavejo ar automobilis is svedijos , jei is ten 99 % taxi bus

Parašė Jans· 2015-11-21, 00:50
#59

YV1BW044281025576
turi but ne iš švedijos