Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Kaip veikia variklis?

Parašė Fatmann· 2014-12-11, 21:30
#22

Jei daug dyzelio grįžta atgal į abratkę, vadinasi, kitame purkštuko gale susidaro per mažas slėgis. Dėl per mažo slėgio, kaip rašė Fino, ne tik sunkiai vedasi variklis (pačiam teko su tuo susidurti), bet ir pradega stūmokliai.

Tačiau jie pradega ne dėl "lieso mišinio", o dėl to, kad esant per mažam slėgiui, netinkamai atomizuojamas kuras, įpurškimo fazės metu susidaro stambūs (aišku, reliatyviai) lašeliai arba net srovelės ir dyzelis:
a) patenka ant cilindro sienelių, nuplauna apsauginį alyvos sluoksnį, išsausina cilindrą, atsiranda didesnis trinties koeficientas ir paspartinamas dėvėjimąsis bei
b) laša tiesiai ant stūmoklio (kurį normalaus degimo metu saugo paviršiuje susidarantis dujų sluoksnis), pradeda degti ant jo karūnos ir galiausiai ištirpdo aliuminį. Rezultatas - apsilydęs stūmoklis arba net atsiradusi skylė.