Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: S60 D5 užgeso ir nebesiveda

Parašė tazo· 2014-12-07, 19:11
#1

Sveiki,

Vakar pajudant iš sankryžos ir greitėjant staiga pasigirdo kažkoks tratėjimas ir variklis užgeso. Užsidegė geltonas šauktukas ir borto kompiuteris pranešė apie variklio valdymo problemą. Automobilis neužsikuria. Atsidarius variklio dangtį pasitiko toks vaizdas:
i.gyazo.com/50d210f1066bcd0d01745cef57797429.jpg

Bandant užvesti iš ten dar rūksta dūmelis. Variklis lyg ir bando sverti, bet nesiveda. Gal numanote, kas gali būti? Nuo ko pradėti ieškoti problemos? Prieš keletą savaičių pakeistas pagrindinis diržas. guoliai, tepalai, filtrai ir t.t.

Parašė scania· 2014-12-07, 19:35
#2

Turbinos krylchatka. Paziurek isejima is kamino, ar yra tepaluotas.

Parašė gidma· 2014-12-07, 19:44
#3

Paziurek tepalo matuokle ar dar like variklyje tepalo. Gal jau visas kamine

Parašė lakunas· 2014-12-07, 19:45
#4

Kiek as raukiu, tai gal cia turbinos tepimo vamzdelis kaba, nebent ten taip kazkas nuejo

Parašė gidma· 2014-12-07, 19:57
#5

Nieks ten nekabo. Ten ant katslyzo buna toks namzdukas

Parašė Stulpas· 2014-12-07, 20:12
#6

Jus rasykit be klaidu nors

kas tokio yra krylchatka? Ar as cia toks luzeris

Parašė Stulpas· 2014-12-07, 20:14
#7

Kas yra katslyzo? Diagnostikai plia :D

Parašė bitajdm· 2014-12-07, 20:40
#8

O prie ko turbina ir uzvedimas? Cia siaip domina..uzsivedimui turba juk itakos neturi? O jei tepala isvarytu, manau klinitu variklis irnneprasuktum.bent musu bombardieriui taip buvo uzklinijo ir vsio ne krust

Parašė scania· 2014-12-07, 20:43
#9

tai yra sparnuote(krylchatka).

Parašė Wolume· 2014-12-07, 20:54
#10

Paziureti, kas per skystalas ten ant ismetimo vamzdzio. Panasu, kad ne tepalas, o kuras (sad4)

Parašė Stulpas· 2014-12-07, 20:54
#11

scania @ 2014-12-07, 20:43 rašė:
tai yra sparnuote(krylchatka).

o tai iskarto parasyt normaliai sunku buvo :D

Parašė Titan· 2014-12-07, 21:02
#12

Panasu tepalus pramuse kazkur ir turbut nesukelia kompresijos? Nemenka bedele gali buti.

Parašė scania· 2014-12-07, 21:24
#13

Matyt, stipriai nukentejo katalizatorius nuo tepalo , kad uzkimso pilnai ismetimo trakta. del to neuzsiveda. tikiuosi parasys ,kai sutvarkys, kas ten buvo ...

Parašė tazo· 2014-12-07, 21:27
#14

Tepalo variklyje lygis kaip ir normalus, jų daugiau niekur neprivarė į lauką, tik ten, kur nuotraukoje. Kai mašina užgeso, tepalo nebuvo, tik jautėsi šiek tiek jo kvapas ir iš tos vietos kur išeina duslintuvas rūko dumelis. Jis iškart rūksta kai bandai kurti iš ten. Taip pat buvo užstrigęs tachometras ties 10 ir nenukrito net išjungus degimą. Bandant kurti variklį suka normaliai, bando stverti o po to staiga viskas nutyla ir išsijungia, atrodo, kad dingsta srovė, kaip kad būna, kai būna išsikrovęs akumas, bet jis neišsikrovęs. Žodžiu linksmos šventės nusimato...

Parašė tazo· 2014-12-07, 21:47
#15

Aj ir dar pas mane keleivio dureliu modulis durniuoja, kai lauke 0 arba minusine temperatura, durys neatsirakina ir temperaturos nerodo, pradeda rodyti tik pavažiavus kokias 15 min, tada atsirakina ir durys. Dabar po šio įvykio durelėse girdisi pastovus kleksėjimas. Bandžiau ištraukti saugiklį ir tada vesti. Niekas nepasikeitė. Kas dėl užsikimšusio katalizatoriaus, tai bandant vesti dumelis rūksta ir iš duslintuvo, tai vadinas, praeina išmetimas.

Parašė Kirkilas· 2014-12-07, 21:51
#16

Titan @ 2014-12-07, 21:02 rašė:
Panasu tepalus pramuse kazkur ir turbut nesukelia kompresijos? Nemenka bedele gali buti.


jeigu visiskai nenutuoki apie variklio veikima - gal nerasyk nesamoniu ;)

Parašė marcinorama· 2014-12-07, 21:51
#17

dureliuose reik keisti langu pakilimo moduli ;)

Parašė Kirkilas· 2014-12-07, 21:55
#18

tazo @ 2014-12-07, 21:47 rašė:
Aj ir dar pas mane keleivio dureliu modulis durniuoja, kai lauke 0 arba minusine temperatura, durys neatsirakina ir temperaturos nerodo, pradeda rodyti tik pavažiavus kokias 15 min, tada atsirakina ir durys. Dabar po šio įvykio durelėse girdisi pastovus kleksėjimas. Bandžiau ištraukti saugiklį ir tada vesti. Niekas nepasikeitė. Kas dėl užsikimšusio katalizatoriaus, tai bandant vesti dumelis rūksta ir iš duslintuvo, tai vadinas, praeina išmetimas.


kad uzsivestu - turi laisvai praeidineti ismetamosios dujos. Scania manau teisus - atsukus downpipe'a nuo turbinos turetu uzsivest, bet sprendziant is vaizdo turbakui ragas ir tepala varys per turbinos asele. M

Redagavo Kirkilas· 2014-12-07, 21:58

Parašė Makdakas· 2014-12-07, 22:05
#19

tai gal ir gera kad užsikišo katalyzas, nes būtų turba išvariius visą tepalą, ar sumaitinus per paėmimo traktą į motorą ir motor kaput būtų

Parašė tazo· 2014-12-07, 22:17
#20

O neturėtų tada borto kompas mesti katalizatoriaus klaidos kokios nors?

Parašė Kirkilas· 2014-12-07, 22:21
#21

tazo @ 2014-12-07, 22:17 rašė:
O neturėtų tada borto kompas mesti katalizatoriaus klaidos kokios nors?


tu gal juokauji? :) Klaidas meta del neefektingo jo darbo, bet ne del visisko uzsikisimo ir nepraeinamumo. Tuo labiau masina nesiveda.

Parašė Mallosi· 2014-12-07, 23:19
#22

Siulyciau nebekankinti masinos ir tyst remontuot turbina. Nes jei netycia uzsikurtu, gali baigtis liudniau, nei dabar :)

Parašė Fino· 2014-12-08, 09:09
#23

Pritariu scania. O klaida ismeta ne del to kad pamate kad nera tepalu ( to senas D5 nemato) arba de to kad turbo parejo (aisku - tai neitakoja uzsivedimui ir klaidos nemeta) ir ne del katalizo uzsiksto (per daug primytivi sistema kad ta matyti, neda jokiu davikliu E3 varikliose) o del netikslingo variklio darbones kazkas susikniso

Redagavo Fino· 2014-12-08, 09:11

Parašė Fino· 2014-12-08, 09:12
#24

O jei ir tepalo lygis normalus nefaktas kad ten jau senai nebetepalai - viskas susirisa i grandine - nera tepimo sprogsta turbo, aisku pasekmes varikliui nekokios visiskai.

Parašė kairusa30· 2014-12-08, 10:53
#25

Gal temos autorius nesupiks, :)
S60 d5 96kw. Variklis neuzsiveda, kol nepaspausi akseleratoriaus pedalo. Kas cia gali buti?

Parašė Fino· 2014-12-08, 11:19
#26

Kompresijos nebuvimas? Daug kas gali but

Parašė tazo· 2014-12-08, 19:37
#27

Fino @ 2014-12-08, 09:12 rašė:
O jei ir tepalo lygis normalus nefaktas kad ten jau senai nebetepalai - viskas susirisa i grandine - nera tepimo sprogsta turbo, aisku pasekmes varikliui nekokios visiskai.


Fino, o kur tada patartum varyti žiūrėti, kas yra, ir tvarkyti?

Parašė Fino· 2014-12-08, 22:40
#28

Pas patikimus meistrus, jei tokius turi. As siuo klausimu galiu pasiulyti tik Vlada 860668496

Parašė tazo· 2014-12-09, 10:46
#29

Pasijungėme prie kompo mašiną, tai kompas užfiksavęs tik kuro sistemos klaidą, per mažas slėgis ar kažkas panašiai.

Parašė Styra· 2014-12-09, 12:19
#30

Nu va - prakuro auskto slegio metalines slangos, atsiverze varztai sujungimo ar siurbliui kazkas, kur rail'as prakiuro.... Ar bandet gyvus duomenis ziuret - koki slegi rodo vedant?

Parašė tazo· 2014-12-09, 13:37
#31

O prie ko tada tepalas iš turbinos? Gyvų duomenų nežinau, pats nebuvau vietoje, tik tokia info gavau.

Parašė tazo· 2014-12-09, 17:45
#32

Ir dabar galvoju, kad ta kuro sistemos slėgio klaida turbūt bus užsilikusi nuo seniau, nes pas mane neveikia kuro pompa bake, todėl esu porą kartu anksčiau sustojęs dėl "pasibaigusio" kuro. Vadinasi, kompiuteris jokių klaidų šiuo atveju nefiksavo. Realiausia kol kas, kad turbina tepalu užkišo išmetimo sistemą.

Parašė tazo· 2014-12-16, 20:01
#33

Na ką, pagaliau pradėjo ardyti mano mašiniuką. Nuėmėme šiandien turbiną, ji sveika... Matosi, kad iš antro cilindro per išmetimo kolektorių varo tepalą. Pamatavome kompresija, keturi cilindrai OK, o viename labai maža. Ryt imsime galvą ir bus aišku, kiek linksmos nusimato šventės. (confused3)

Parašė gidma· 2014-12-16, 22:21
#34

Pradeges stumoklis?

Parašė tazo· 2014-12-19, 18:11
#35

O viskas buvo taip: užsikirto purkštukas, privarė cilindrą salerkos, gavosi hidro smūgis, sulaužė vožtuvus antro cilindro.. Visa laimė, kad buvo laiku sustota, tai pati galva sveika, niekas daugiau nepažeista, tai dar pakankamai laimingai baigėsi, kai pagalvoji, kokios galėjo būt pasekmės :(

Parašė Martinas· 2014-12-19, 21:39
#36

tazo @ 2014-12-19, 18:11 rašė:
O viskas buvo taip: užsikirto purkštukas, privarė cilindrą salerkos, gavosi hidro smūgis, sulaužė vožtuvus antro cilindro..


Prisiskaitau as jusu ir paskui man kiekvienas menkiausias, nestandartinis variklio suvirpejimas jau ima kelt itarima. Vieni pasakytu, kad ieskau slieku subinej, pats ieskau bedu, bet kaip but tikram, kad paciam purkstukai gerai dirba, ar imanoma be serviso kazka pastebeti (dumus, kalenima, etc.) ?

Parašė bitajdm· 2014-12-19, 21:46
#37

I metus bent 3kart tikrink abratke
Manau daugiau nera variantu

Parašė Mindaugs· 2014-12-19, 21:56
#38

tazo @ 2014-12-19, 18:11 rašė:
O viskas buvo taip: užsikirto purkštukas, privarė cilindrą salerkos, gavosi hidro smūgis, sulaužė vožtuvus antro cilindro.. Visa laimė, kad buvo laiku sustota, tai pati galva sveika, niekas daugiau nepažeista, tai dar pakankamai laimingai baigėsi, kai pagalvoji, kokios galėjo būt pasekmės :(


Pats sugalvojai ar meistrai pripasakojo? Visų pirma taip būt negalėjo, nes pastrigus purkštukui butu kritęs slėgis ir mašina užgesus aukšto slėgio siurblys nėra toks našus, kad per trumpa laika tiek kuro privaryt į kamera... Antra hidro smugis lenkia švaistiklį, o ne vožtuvus, Tu tikras, kad ne koks diržas prašoko? Keistoka, kad tik vožtuvai linko, o kompensatoriai su lizdais sveiki, tokiu atveju reikia labai gerai apžiūrėt likusius stumoklius...

Parašė newuser· 2014-12-20, 00:55
#39

Martinas @ 2014-12-19, 21:39 rašė:
tazo @ 2014-12-19, 18:11 rašė:
O viskas buvo taip: užsikirto purkštukas, privarė cilindrą salerkos, gavosi hidro smūgis, sulaužė vožtuvus antro cilindro..


Prisiskaitau as jusu ir paskui man kiekvienas menkiausias, nestandartinis variklio suvirpejimas jau ima kelt itarima. Vieni pasakytu, kad ieskau slieku subinej, pats ieskau bedu, bet kaip but tikram, kad paciam purkstukai gerai dirba, ar imanoma be serviso kazka pastebeti (dumus, kalenima, etc.) ?


Man irgi tas pats, o dar kai pirma mašina apskritai.. :D Tai kiekvienas netoks garsas paranoja kelia. :D

O šiaip daug atsakymų yra čia:

http://www.scc.lt...

Pagrinde tikrink per abratke, pasitikrint tikrai nesunku.

Redagavo newuser· 2014-12-20, 00:56