Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Sveiki. Gal kas nors turi kokios nors informacijos apie BMW E39

Parašė Egida· 2014-10-06, 12:12
#1

Sveiki. Turiu minciu pirkti BMW E39 universala (nuo 2001m) dizeli arba benzinas/dujos, gal kas nors turi informacijos apie ju variklius, siurbli, pakaba :) butu malonu jeigu pasidalintumete informacija.

Parašė Fino· 2014-10-06, 12:28
#2

Gal atsoks noras

https://www.youtu...Empx-yiJNE

Parašė Egida· 2014-10-06, 13:10
#3

Fino @ 2014-10-06, 14:28 rašė:
Gal atsoks noras

https://www.youtu...Empx-yiJNE


neatsoko :) cia apie video, 97m o as mastau apie 2001 universala, mechnine :)

Parašė marcinorama· 2014-10-06, 13:12
#4

keli turejo 2002 metu 530d (vienas iki siol turi) .. prasikeike.

Parašė Egida· 2014-10-06, 13:36
#5

marcinorama @ 2014-10-06, 15:12 rašė:
keli turejo 2002 metu 530d (vienas iki siol turi) .. prasikeike.


o tai kokios problemos buvo kad prasikeike ;) ?

Parašė marcinorama· 2014-10-06, 13:49
#6

Egida @ 2014-10-06, 13:36 rašė:
marcinorama @ 2014-10-06, 15:12 rašė:
keli turejo 2002 metu 530d (vienas iki siol turi) .. prasikeike.


o tai kokios problemos buvo kad prasikeike ;) ?


visko nzn , bet purkstukai, poto zwakes lyg ir, pavaru deze, dar kazkokiu n problemu. nesigilinau. Ziema su uzkurimu problemos. db venas biski plangoj sudauze, laukia pinigu ir parduot nori .

Parašė Peter· 2014-10-06, 13:58
#7

Dazniausiai kai lietuviai nuperka BNV su 600k ridom tai ir buna tos problemos. Turejo pora pazystamu, pirke su realiom 200k+- ridom, anuomet sumokeja didesne nei rinkos kaina ir dziaugesi :)

Parašė Fino· 2014-10-06, 15:03
#8

e46 imt reik 3.0d

Parašė Egida· 2014-10-06, 15:16
#9

Fino @ 2014-10-06, 17:03 rašė:
e46 imt reik 3.0d


ne, E46 netinka, permaza. Man reikia universalo (normalaus dydzio)

Redagavo Egida· 2014-10-06, 15:16

Parašė Fino· 2014-10-06, 15:17
#10

5 nuo 3 nifiga nesiskiria

Parašė Egida· 2014-10-06, 15:22
#11

Fino @ 2014-10-06, 17:17 rašė:
5 nuo 3 nifiga nesiskiria


idomi teorija :D :D as aisku nesu profesionalas, bet manyciau plociu, kas man ir aktualu jis tikrai skiriasi ;)

Parašė marcinorama· 2014-10-06, 16:02
#12

pakaboj daug sailentbloku, dalys nepigios, vietos tai nepasakyciau, kad daug :) nu jei nori tai pirk, netgi Serzas BMWistas tawe atkalba nuo :D daryk iswadas

Parašė Kipsas· 2014-10-06, 20:15
#13

Vienas geriausiu bmw berods kada pagamintu,apie tai labai puikiai ir pardavimai kalba,tik reikia neuzmusto.

Parašė Germanas· 2014-10-06, 20:45
#14

Kazkas jau domejosi sitaom masinom, tad pamegink paieska pasinaudot. Gal daugiau informacijos bus. o is savo patirties naudojantis BMW e39 - puikus automobilis. Turejau '02 metu 3.0i 170kw mechanika, sedanas. pirkau keliu metu senumo tiesiai is vokieciu salono. Rida tikra, viskas tikra, bet ir kaina zymiai aukstesne uz rinkos buvo. Taciau atvazinejau 6 metus be problemu. Ka teko daznai keist, tai stabdziu kaladeles ir diskus. Kiek sake Krastoi, tai normalu, kad greit devisi. Motoras mego biski tepala pavalgyt, bet atseit irgi norma. Dabar kolega nusipirko '01 2,5D automata universala. Matosi, kad daug kur buvo dauzta ir belekaip surinkta, kaina atitinkamai zema. Bet ir vargsta su ja. Kas menesi rimtas remontas. Tai pneumo pagalves, tai ausinimas, tai dar kazkas.... Manau pats supranti, kad pirkimas masinos yra loterija. Tad sekmingu paiesku

Parašė Egida· 2014-10-06, 20:55
#15

o tai gal kas girdejo, kaip variklis 2l 100kw ir 2.5l 120kw , kaip siurblys. Nes kiek esu girdejas, tai 2.5 105kw tai labai problematiski.

Parašė Kipsas· 2014-10-06, 21:01
#16

Egida @ 2014-10-06, 20:55 rašė:
o tai gal kas girdejo, kaip variklis 2l 100kw ir 2.5l 120kw , kaip siurblys. Nes kiek esu girdejas, tai 2.5 105kw tai labai problematiski.

2.0d turi problemu su siurbliais bosch vp44,buna alkuniniais problemu,zodziu geriau privengti,tiek,kad ekonomiskas gana.
2.5d 120kw kaip ir mazesnes kubaturos 3.0d atitikmuo,su visais pliusais,bei minusais jo.Nors ir kataloguose sanaudas vienodas duoda,realiai yra minimaliai ekonomiskesnis...bet tuo paciu ir silpnesnis.

Parašė Egida· 2014-10-06, 21:05
#17

Kipsas @ 2014-10-06, 23:01 rašė:
Egida @ 2014-10-06, 20:55 rašė:
o tai gal kas girdejo, kaip variklis 2l 100kw ir 2.5l 120kw , kaip siurblys. Nes kiek esu girdejas, tai 2.5 105kw tai labai problematiski.

2.0d turi problemu su siurbliais bosch vp44,buna alkuniniais problemu,zodziu geriau privengti,tiek,kad ekonomiskas gana.
2.5d 120kw kaip ir mazesnes kubaturos 3.0d atitikmuo,su visais pliusais,bei minusais jo.Nors ir kataloguose sanaudas vienodas duoda,realiai yra minimaliai ekonomiskesnis...bet tuo paciu ir silpnesnis.

o tai kokie minusai 2.5d 120kw ir 3.0 ?

Parašė Kipsas· 2014-10-06, 21:14
#18

Kaip ne kaip,tai jau didesnio litrazo dyzeliai,jei dar koks automatas tikrai nebus ekonomijos virsune ypac mieste,taip pat ir aptarnavimas 6cil kiek brangesnis.Bet siaip jei jau penktukas tai tik 6cil,didele ir nelengva masina,galingesnis motoras temps kur kas smagiau ja.
Tiek,kad tvarkingo teks tikrai paieskoti ilgeliau,lavonu ju daug :)

Parašė Koba· 2014-10-07, 00:23
#19

Na as asmeniskai atvazinejau 3 metus su E39, tik pas mane buvo (ale tas sudiniausias TDS'as), bet tikrai jokiu problemu neturejau, irgi mokejau biski brangiau uz visus (cia buvo kokie 2002m. ir bemsas buvo 96m., mokejau 27k lt), po visu idejimu AE (angel eyes), originaliu stopu (diodiniu), spoileiriuku ir t.t. atsistojo 32k lt. (M paketas buvo iskart). Per 3 metus vazinejimo (kiekviena savaitgali vestuves, o per darbo savaite irgi nemazai km), keiciau (isskirus eilinius servisus) tai sankabos komplektas (Sachs firmos uz 450lt), na ir pries pardavima jau turbinai buvo xana, praleidinejo tepala per cooleri, o taip tai jokiu problemu neturejau visai.
Turiu viena nuotraukele likusi sitam kompe. Mano pati pirma su Hamman ratais
www.part.lt/img/5693bbd996b4387867abc8b3f47aad49817.jpg

Parašė Oras· 2014-10-07, 00:52
#20

E39 labai faina auto, vaziuot smagu, salone viskas ciki piki, tik vat jei remontuot reik, tai pakaba nefaina, aplink varikli visko daug, ir viskas genda. Ir svarbiausias dalykas - lavonienu nudroztu 99%....

Parašė Koba· 2014-10-07, 07:34
#21

Aj dar pamirsau pridurti, tuo metu kai turejau ta slyva, tai kaimynas dirbo Krastoj serviso direktoriumi, ttai sake, kad E39 pats geriausias modelis is visu BMW tuo metu.

Parašė atrabotke· 2014-10-07, 10:33
#22

Draugas 8 metus atvažinėjo su 2000m E39 2.8 benzu, mechanine greičių dėže. Su svarbiausiais mazgais - problemų absoliučiai jokių, taisė tik keletą smulkmenų iš komforto įrangos. Mašina važiavo pasakiškai, viskas aukščiausiame lygyje - komfortas, salono kokybė, dinamika.
Po to buvo parduotas, naujasis savininkas susidėjo dujas ir toliau sau sėkmingai rieda.

Parašė Fino· 2014-10-07, 10:54
#23

e39 per sudetingas modelis lyginant su e46, del to e46 ir yra patvaresnis, omagregatai panasus

Parašė Kipsas· 2014-10-07, 11:03
#24

Fino @ 2014-10-07, 10:54 rašė:
e39 per sudetingas modelis lyginant su e46, del to e46 ir yra patvaresnis, omagregatai panasus

Ta juk daug maz viskas panasiai,tik pas e46 viena svirtis,pas e39 dvi stovi....bet,e39 neturi bedu reduktoriaus tvirtinimo vietomis,pas e46 kaip ir senesniame modelyje pasitaiko bedu.

Parašė Fino· 2014-10-07, 12:02
#25

Nsu girdejes apie reduktoriu - gali papasakot placiau, 2005 metais irgi 46 buvo beda?

Parašė Geronimo· 2014-10-07, 13:28
#26

Fino @ 2014-10-07, 14:02 rašė:
Nsu girdejes apie reduktoriu - gali papasakot placiau, 2005 metais irgi 46 buvo beda?


Tai buvo aktualu modeliams iki 2001 metu facelifto.

Parašė Egida· 2014-10-08, 00:17
#27

pastebejau, kad skelbimuose kaip pliusa raso, kad pakaba neorine, ir kad kazkokios sklendes isimtos :) gal zinot kodel ? :)

Parašė Koba· 2014-10-08, 00:21
#28

Egida @ 2014-10-08, 00:17 rašė:
pastebejau, kad skelbimuose kaip pliusa raso, kad pakaba neorine, ir kad kazkokios sklendes isimtos :) gal zinot kodel ? :)


Nes su orine pakaba buvo problemu, tai datcikai, tai pagalves ir t.t. o be pgalviu, tai kaip ir pas visus su amortikais.
Sklendes isimti reikia butinai tik nupirkus auto, nes jie kolektoriuje stovi plasmasiniai, ir buna luzta, o kai suluz ir papuls i vidu, va tada jau bus problemu ir dideliu

Parašė Kipsas· 2014-10-08, 00:31
#29

Egida @ 2014-10-08, 00:17 rašė:
pastebejau, kad skelbimuose kaip pliusa raso, kad pakaba neorine, ir kad kazkokios sklendes isimtos :) gal zinot kodel ? :)

Universaluose buvo papildoma opcija,kaip kebulo lygio palaikymas pakrovus masina,masinos galas neseda pakrovus,bet tuscia ji kiek kietesne.Pasitaiko ideta plius minus apie puse parduodamu modeliu.
O sklendes buna tik automatuose,jos del ekologijos pagrinde,kadangi plastmasines,todel po kazkiek didesnes ridos atsilaisvina ir ikrenta i varikli su visomis kitomis pasekmemis veliau,todel jas norint ramiau gyvent isoperuoja.

Parašė Oras· 2014-10-08, 02:06
#30

Skelndes ne tik del ekologijos, jas pasalinus man ganetinai pasijuto traukos trukumas mazose apsukose, nors nezinodamas net nesuprastum ir nepastebetum.

Parašė Koba· 2014-10-08, 07:30
#31

Ar tikrai tik automatuose buvo, o mechanikoj nebuvo? Man atrodo kad ir ten irgi buvo

Parašė Justas81· 2014-10-08, 07:44
#32

Sklendes buna tiek at tiek mt deze ,sklendes ne plasmasinines o keramika su metaline ivorele per kuria ji ir nuluzta nemanau jog plastmasine sklende sugebetu suvaryt beveik nepataisomai varikli

Parašė Kipsas· 2014-10-08, 08:10
#33

Snekant butent apie E39 modeli,sklendes is gamyklos state tik automatams dyzeliams
http://www.realoe...&fg=40

Parašė Kipsas· 2014-10-08, 08:12
#34

Oras @ 2014-10-08, 02:06 rašė:
Skelndes ne tik del ekologijos, jas pasalinus man ganetinai pasijuto traukos trukumas mazose apsukose, nors nezinodamas net nesuprastum ir nepastebetum.

Girdeti teko tai is vieno zmogaus,bet ir jis,ta trukuma ivardino kaip beveik nejuntama,idomu butu po dyno skirtumus pasiziureti realius :)

Parašė Fino· 2014-10-08, 09:23
#35

galia ateina su apsukom, nori skraidyt palaikyk apsukas, ner cia ko ant dyno vaziot. Lenkiu galva pries Oro sugebejima pajausti galios trukuma ties mazu apuku, as su 4 bemsais vazinedamas nei su vienu nepajauciau to. sklendes yra visose apart 135kw mechana, ir nuo 2008m ju atsisakyta, mano 325 jau nebeturejo.